ThinQ integration
Partner website
Partner Privacy Policy
ThinQ Πολιτική Απορρήτου
Τι είναι η ThinQ;
Η ThinQ είναι ένας αμερικανικός πάροχος VoIP που προσφέρει υπηρεσίες κλήσεων για επιχειρηματικούς πελάτες από το 2009. Η ThinQ υπόσχεται: “ευέλικτες, διαφανείς, οικονομικές φωνητικές επικοινωνίες και μέσω μηνυμάτων στο cloud.” Το LiveAgent και η ThinQ είναι πλέον συνεργάτες. Ως εκ τούτου, μπορείτε να εισάγετε τον αριθμό VoIP σας στο τηλεφωνικό κέντρο LiveAgent εύκολα.
Πώς λειτουργεί το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου;
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το ThinQ VoIP στο LiveAgent;
Εφόσον η ThinQ είναι μέρος του LiveAgent, συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και μεταβείτε στο:
1. Διαμορφώσεις
2. Κλήση
3. Αριθμοί
4. (κουμπί +)
Μετά από αυτό, αναζητήστε τη ThinQ και συμπληρώστε όλες τις πληροφορίες.
Πόσο χρεώνει το LiveAgent για την ενσωμάτωση ThinQ;
Το LiveAgent δεν χρεώνει τους πελάτες για την ενσωμάτωση. Είναι ήδη ενσωματωμένο στο LiveAgent, δωρεάν για χρήση σε πελάτες του LiveAgent. Ωστόσο, λάβετε υπόψη ότι η ThinQ είναι μια ξεχωριστή εταιρεία που χρεώνει τις υπηρεσίες της.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του VoIP;
- συμφέρον
- βελτιωμένη εμπειρία πελατών
- βελτιωμένη παραγωγικότητα
- πρόσβαση σε όλη την Αμερική
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free ThinQ integration!
Frequently Asked Questions
Τι είναι η ThinQ;
Η ThinQ είναι μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών που λειτουργεί σε όλη την Αμερική από το 2009 και προσφέρει οικονομικά αποδοτικές και ευέλικτες υπηρεσίες/προϊόντα VoIP
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε τη ThinQ στο τηλεφωνικό σας κέντρο;
Το τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent επιτρέπει στην επιχείρησή σας να ενσωματώνει έναν αριθμό VoIP που βρίσκεται ήδη στο LiveAgent. Απλώς αναζητήστε τη ThinQ μεταξύ των συνεργατών VoIP και προσθέστε τις απαραίτητες λεπτομέρειες.
Πού μπορείτε να αλλάξετε τη Δρομολόγηση Κλήσεων στο LiveAgent;
Μεταβείτε στις Διαμορφώσεις - Κλήσεις - Ρυθμίσεις και προσαρμόστε τις ρυθμίσεις του τηλεφωνικού σας κέντρου με βάση τις προτιμήσεις της εταιρείας σας.