TTNC integration
Partner website
Partner Privacy Policy
TTNC Πολιτική Απορρήτου
Τι είναι το TTNC;
Το TTNC είναι ένας VoIP πάροχος υπηρεσιών που προσφέρει επίσης υπηρεσίες cloud, προδιαμορφωμένες συσκευές VoIP και διαχείριση κλήσεων. Προσφέρουν μια μεγάλη ποικιλία εικονικών αριθμών τηλεφώνου με διάφορους επαγγελματικούς σκοπούς. Οι πελάτες τους μπορούν να επιλέξουν αριθμούς με βάση τον επιχειρηματικό κλάδο.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το TTNC;
Το TTNC μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πάροχος υπηρεσιών VoIP για την επιχείρησή σας που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο. Κάντε μια επιλογή από την επιλογή αριθμών τους και το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent θα χειριστεί το τηλεφωνικό κέντρο και τις καρτέλες πελατών.
Το σύστημα καρτελών του LiveAgent χειρίζεται τα email, τη ζωντανή συνομιλία, την πύλη πελατών, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το τηλεφωνικό κέντρο κάτω από μια στέγη. Όλα αυτά τα εργαλεία υποστηρίζονται από προηγμένες λειτουργίες για να διευκολύνουν τις ροές εργασίας σας.
Είναι εύκολο να διαχειριστείτε τις κλήσεις, να τις δρομολογήσετε στους κατάλληλους αντιπροσώπους, να δημιουργήστε IVR για να βοηθήσετε τους πελάτες να επικοινωνήσουν με το σωστό τμήμα και ακόμη και να κάνουν βιντεοκλήσεις για όταν θέλετε να γίνετε πιο προσωπικοί με τους πελάτες.
Ποια είναι τα πλεονεκτήματα χρήσης του TTNC;
- Πάροχος VoIP με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο
- Αξέχαστοι αριθμοί κατάλληλοι για διάφορες επιχειρήσεις
- Υποστηρίζει πολλές συσκευές
- Διαθέσιμες υπηρεσίες στο cloud
Ready to provide better phone support?
Set up your call center with the free 30-day LiveAgent trial and go beyond customer expectations
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση του TTNC με το LiveAgent;
Η ενσωμάτωση είναι δωρεάν. Μόλις λάβετε τον αριθμό τηλεφώνου σας TTNC, μπορείτε απλώς να τον προσθέσετε στο LiveAgent και να αρχίσετε να διαχειρίζεστε τις κλήσεις σας από εκεί. Εάν έχετε πολλούς αριθμούς, μπορείτε να τους προσθέσετε επίσης.
Πώς να ενσωματώσω το TTNC με το LiveAgent;
Η διαδικασία είναι απλή, επειδή δεν χρειάζεται να διαμορφώσετε πρόσθετα (plugins) ή να χρησιμοποιήσετε υπηρεσίες τρίτων. Το μόνο που χρειάζεται είναι να προσθέσετε τον αριθμό τηλεφώνου σας στη διαμόρφωση του τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent. Δείτε πώς να το κάνετε.
Το πρώτο βήμα είναι να λάβετε τον αριθμό τηλεφώνου του TTNC, ώστε να μπορείτε να τον συνδέσετε στο τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent. Μεταβείτε στην ιστοσελίδα του TTNC και κάντε κλικ στο Καλάθι > Επιλέξτε έναν αριθμό στην πάνω δεξιά γωνία.
Στη συνέχεια, μπορείτε να επιλέξετε τον αριθμό σας με βάση τον κωδικό περιοχής και τις προτιμήσεις σας. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να αγοράσετε έναν αξέχαστο αριθμό. Μόλις ετοιμάσετε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης και τον TTNC αριθμό σας, μεταβείτε στο LiveAgent.
- When in LiveAgent, go to Configuration > Call > Numbers and click on the Create button at the top to add your TTNC number. Then select TTNC from the list of VoIP providers.
Στο τελευταίο μέρος της ρύθμισης, πρέπει να δώσετε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης, τον κεντρικό υπολογιστή και τον αριθμό TTNC σας . Επιλέξτε ένα τμήμα στο οποίο θα δρομολογηθούν οι κλήσεις, επιλέξτε ένα πρόθεμα αριθμού και επιλέξτε εάν θέλετε να καταγράφονται όλες οι κλήσεις. Κάντε κλικ στην επιλογή Προσθήκη όταν τελειώσετε.
Ο αριθμός TTNC είναι πλέον συνδεδεμένος στο τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε περισσότερους αριθμούς χωρίς επιπλέον πληρωμές.
Θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με το λογισμικό κέντριυ εξυπηρέτησης LiveAgent και τις δυνατότητές του; Παρακολουθήστε το παρακάτω βίντεο για να λάβετε την περιήγηση ή ρίξτε μια ματιά στη σελίδα δυνατοτήτων για να δείτε όλα όσα μπορεί να κάνει.
Explore the power of LiveAgent with TTNC integration
Enhance your customer support experience with seamless integration of LiveAgent and TTNC.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το TTNC;
Το TTNC είναι ένας πάροχος τηλεφωνίας VoIP και υπηρεσιών cloud που εδρεύει στο Ηνωμένο Βασίλειο και προσφέρει αριθμούς τηλεφώνου που απομνημονεύονται εύκολα ανάλογα με τις προτιμήσεις και τον κλάδο
Μπορώ να ενσωματώσω το TTNC στο LiveAgent;
Το TTNC περιλαμβάνεται ήδη στο LiveAgent και είναι ενσωματωμένο, πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει ανάγκη για πρόσθετα (plugins) ενσωμάτωσης ή υπηρεσίες τρίτων. Απλώς προσθέστε τον αριθμό TTNC στο LiveAgent και ξεκινήστε να καλείτε.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση του TTNC στο LiveAgent;
Όχι, η ενσωμάτωση είναι δωρεάν ως μέρος ενός προγράμματος του LiveAgent.
Πώς μπορώ να ενσωματώσω το TTNC με το LiveAgent;
Είναι απλό. Μόλις λάβετε τον αριθμό TTNC, ανοίξτε το LiveAgent. Μεταβείτε στη Διαμόρφωση > Κλήση > Αριθμοί. Κάντε κλικ στο κουμπί δημιουργία. Συμπληρώστε το όνομα χρήστη, τον κωδικό πρόσβασης, τον αριθμό και άλλα στοιχεία. Κάντε κλικ στην Προσθήκη και είστε έτοιμοι.
Οι εταιρείες Ensomatoseis, Zlava Dna και TeleCube χρησιμοποιούν το LiveAgent για την εξυπηρέτηση πελατών και βελτιωμένη υποστήριξη του τηλεφωνικού κέντρου. Η ενσωμάτωση εργαλείου Zoiper με το LiveAgent είναι εύκολη και προσφέρει γρήγορη εγκατάσταση και εύκολη χρήση με ενεργή συνδρομή στην TeleCube. Η Ensomatoseis είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Κεντρική Ευρώπη με καλή εμπειρία χρήστη, τιμή και υλοποίηση σύμφωνα με τον επιμελητή.
Το LiveAgent προσφέρει Διαδικτυακά Σεμινάρια, Τεστ Πληκτρολόγησης Υπολογιστής, Κόστους Εκπαίδευσης, Ιστολόγιο, Γλωσσάρι Ακαδημίας κ.ά. Επίσης, υπάρχει δημοφιλές λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, συστήματα διαχείρισης παραπόνων, πύλης πελατών, διαχείρισης email κ.ά. Επιπλέον, υπάρχουν διάφορα σημεία επαφής και τρόποι επικοινωνίας με την εταιρεία.
LiveAgent προσφέρει βοήθεια στους πελάτες στην απάντηση στις Καρτέλες από τους Αντιπροσώπους, χρησιμοποιώντας Φόρμες Επικοινωνίας για επικοινωνία. Επιπλέον, προσφέρει αρχείο καταγραφής ΣΕΥ για εκπλήρωση ή μη των στόχων κατά τμήμα ή αντιπρόσωπο, με δυνατότητα παραγωγής αναφορών από τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων. Η εταιρεία ευχαριστεί τους πελάτες της για την εγγραφή τους στο LiveAgent και αναφέρει ότι πίνακας διαχείρισης έχει αρχίσει να δημιουργείται, αναμένοντας την ολοκλήρωσή του για να στείλει τις πληροφορίες σύνδεσης στους χρήστες της μέσω email.