Συνεργάτης
Τι είναι το WooCommerce;
Το WooCommerce είναι μια δωρεάν προσθήκη e-commerce για το WordPress. Μπορεί να σας βοηθήσει να μετατρέψετε τον ιστότοπό σας σε ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου μέσω του οποίου μπορείτε να πουλήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Αν θέλετε να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το WooCommerce, το μόνο που χρειάζεστε είναι ένας ιστότοπος WordPress και είστε έτοιμοι.
Το WooCommerce διαθέτει όλες τις σημαντικές δυνατότητες που χρειάζεστε για να δημιουργήσετε ένα υπέροχο ηλεκτρονικό κατάστημα. Διαθέτει εξαιρετικές λειτουργίες ιστολογίου, ενσωματωμένα προϊόντα, συστήματα ολοκλήρωσης αγοράς, προσαρμοσμένες κατηγορίες, ετικέτες, προϊόντα αξιολογήσεις και κριτικές και απεριόριστες γκαλερί εικόνων μεταξύ άλλων.
Οι δυνατότητες είναι ατελείωτες — μπορείτε να ξεκινήσετε να πουλάτε τόσο ψηφιακά όσο και φυσικά αγαθά, να πουλάτε προϊόντα συνεργατών, να παρέχετε επιλογές αποστολής, πύλες πληρωμής, φορολογικές επιλογές, ακόμη και υποστήριξη γεωγραφικής τοποθεσίας. Το WooCommerce μπορεί επίσης να σας βοηθήσει με καλύτερη διαχείριση παραγγελιών και βελτιστοποίηση καταστημάτων, ώστε περισσότεροι άνθρωποι να βρίσκουν τα προϊόντα σας στο διαδίκτυο.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Η προσθήκη WooCommerce μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση νέων πελατών, κουπονιών, παραγγελιών, προϊόντων, σειράς ειδών σε μια παραγγελία ή για να δείτε συνδρομές από το LiveAgent. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε και να ενημερώσετε κουπόνια, πελάτες, παραγγελίες, προϊόντα και συνδρομές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης.
Η υποστήριξη πελατών παραμένει ένα κρίσιμο μέρος οποιουδήποτε φυσικού ή διαδικτυακού καταστήματος. Χρησιμοποιήστε το WooCommerce για να πουλήσετε τα φυσικά ή ψηφιακά προϊόντα σας, παρέχοντας παράλληλα την καλύτερη εξυπηρέτηση πελατών. Η σύνδεση μεταξύ LiveAgent και WooCommerce μπορεί να διασφαλίσει ότι η ομάδα υποστήριξης πελατών θα γνωρίζει πάντα για τις παραγγελίες του πελάτη σας και τις ανάγκες του.
Οφέλη από την ενσωμάτωση της προσθήκης WooCommerce
- Ένα εργαλείο ηλεκτρονικού εμπορίου και εξυπηρέτησης πελατών όλα σε ένα
- Ειδοποιήσεις σχετικά με τις παραγγελίες ηλεκτρονικού εμπορίου απευθείας στο λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης
- Σας επιτρέπει να δημιουργήσετε και να ενημερώσετε προσαρμοσμένα πεδία CRM από μία λύση
Πώς να ενσωματώσετε το WooCommerce με το LiveAgent
Μπορείτε να συνδέσετε το LiveAgent με το WooCommerce μέσω της εγγενούς μας ενσωμάτωσης. Μπορείτε να το βρείτε στον πίνακα διαμόρφωσης LiveAgent. Μεταβείτε στον λογαριασμό σας και ανοίξτε τη Διαμόρφωση > Σύστημα > Προσθήκες και βρείτε την προσθήκη Παραγγελίες WooCommerce στη λίστα. Κάντε κλικ στο διακόπτη ενεργοποίησης και το LiveAgent θα επανεκκινήσει.

- Μετά την επανεκκίνηση, βρείτε το πρόσθετο WooCommerce Παραγγελίες ενεργό στην κορυφή της λίστας και κάντε κλικ στο κουμπί διαμόρφωσης με το γρανάζι. Τοποθετήστε τη διεύθυνση URL του καταστήματός σας, το Slug Διαχειριστή, το Κλειδί Καταναλωτή και το Μυστικό Καταναλωτή και κάντε κλικ στο Αποθήκευση.

Τελειώσατε και η προσθήκη είναι ενεργή. Θα πρέπει να μπορείτε να δείτε τις παραγγελίες WooCommerce στην προβολή καρτελών και να δημιουργήσετε νέες πληρωμές. Κάντε κλικ στην Επεξεργασία για να ανακατευθυνθείτε στο WordPress και να επεξεργαστείτε τις πληροφορίες παραγγελίας.

Πώς να ενσωματώσετε το WooCommerce με το LiveAgent μέσω του Zapier
Αν θέλετε να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη ενσωμάτωση, μπορείτε να το κάνετε με το Zapier. Εάν δεν έχετε λογαριασμό Zapier, δημιουργήστε έναν εδώ. Μετά από αυτό συνεχίστε στη σελίδα ενσωματώσεων LiveAgent + WooCommerce.
Μπορείτε να επιλέξετε τους δικούς σας κανόνες ενεργοποίησης και δράσης για να δημιουργήσετε μια προσαρμοσμένη ενσωμάτωση μεταξύ των δύο εφαρμογών. Μια ενεργοποίηση σε μία εφαρμογή θα ενεργοποιήσει τη δράση στη δεύτερη εφαρμογή, δημιουργώντας μια ενσωμάτωση μεταξύ των δύο.

Κάντε κύλιση προς τα κάτω στην ενότητα Σύνδεση LiveAgent + WooCommerce σε Λεπτά. Εδώ μπορείτε να επιλέξετε τι θα συμβεί στην προσαρμοσμένη ενσωμάτωσή σας. Υπάρχουν πολλές επιλογές για να διαλέξετε, οπότε σκεφτείτε τι είδους ροή εργασίας θα θέλατε. Όταν επιλέξετε την ενεργοποίηση και την δράση, κάντε κλικ στο μπλε κουμπί συνέχισης.

- Το ακόλουθο βήμα είναι αρκετά εύκολο, αν και μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την ενεργοποίηση και τις επιλογές δράσης που επιλέγετε. Στην περίπτωσή μας, έπρεπε να συνδεθούμε στην εφαρμογή ενεργοποίησης με τις λεπτομέρειες σύνδεσης στο WordPress και να παρέχουμε πρόσβαση στο Zapier. Υπάρχει επίσης μια δοκιμή ενεργοποίησης που θα ελέγξει τη σύνδεση με την εφαρμογή ενεργοποίησης.

Το επόμενο βήμα είναι η διαμόρφωση ενεργειών. Επιλέξαμε την ενέργεια Δημιουργία συνομιλίας που σημαίνει ότι θα αποστέλλεται ένα email στο σύστημα καρτελών κάθε φορά που προστίθεται ένα νέο προϊόν στο WooCommerce.
Έπρεπε να επιλέξουμε ένα αντίστοιχο τμήμα LiveAgent, να συμπληρώσουμε τις διευθύνσεις email, το θέμα του μηνύματος και το κείμενο και να συμπληρώσουμε τα μη υποχρεωτικά πεδία, όπως ονόματα, αντίγραφα email και αναγνωριστικό μηνύματος.

Το τελευταίο βήμα είναι η δοκιμή ενσωμάτωσης, οπότε προχωρήστε και δοκιμάστε τη ροή εργασίας σας. Μπορείτε επίσης να ελέγξετε τον πίνακα ελέγχου LiveAgent για να δείτε εάν λάβατε ειδοποιήσεις μέσω email.
Frequently asked questions
Τι είναι το WooCommerce;
Το WooCommerce είναι μία προσθήκη ηλεκτρονικού εμπορίου για ιστότοπους WordPress, επιτρέποντας στις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις να δημιουργήσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα που θέλουν.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του WooCommerce με το LiveAgent;
Λαμβάνετε πληροφορίες σχετικά με τις παραγγελίες σας στο LiveAgent, παρακολουθείτε το αναγνωριστικό παραγγελίας, την κατάσταση και την αξία από μία λύση.
Επαφές Κέντρου Εξυπηρέτησης W3Schools
Στο κείμενο αναφέρονται οι επαφές του κέντρου εξυπηρέτησης της W3Schools, παρέχοντας στοιχεία επικοινωνίας όπως email, live chat και φόρουμ της εταιρίας. Το W3Schools είναι μια online πλατφόρμα εκμάθησης τεχνολογιών ανάπτυξης Ιστού, παρέχοντας σεμινάρια και υλικό αναφοράς για διάφορες τεχνολογίες ανάπτυξης Ιστού. Προσφέρει επίσης διαδραστικά εργαλεία όπως HTML και CSS Validators, Code Editors και Quizzes.
Η ολοκληρωμένη λύση τηλεφωνικού κέντρου είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της επικοινωνίας και της εξυπηρέτησης πελατών μιας επιχείρησης. Το LiveAgent είναι μια λύση που προσφέρει εκπαίδευση υποστήριξης πελατών, τεχνητή νοημοσύνη και αυτοματισμό του τηλεφωνικού κέντρου για τη διευκόλυνση και βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες.
Η χρήση κουπονιών στο μάρκετινγκ μπορεί να αυξήσει τις πωλήσεις και την αφοσίωση πελατών. Ένας τρόπος για να εξατομικεύσετε την εμπειρία των πελατών είναι ο διαχωρισμός τους σε ομάδες. Το ποσοστό μετατροπής είναι ένα σημαντικό μέτρο για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και την αύξηση των προβολών σελίδας.