Σε μια εποχή όπου το ψηφιακό τοπίο είναι γεμάτο με τεράστιες ποσότητες δεδομένων, η κατανόηση της απόχρωσης μεταξύ διαχείρισης γνώσης και διαχείρισης πληροφοριών έχει αναδειχθεί ως ακρογωνιαίος λίθος για πολλές επιχειρήσεις. Η διαδικασία αποτελεσματικής διαχείρισης πληροφοριών περιλαμβάνει όχι μόνο τη συλλογή και την κατηγοριοποίηση των δεδομένων, αλλά και τη διασφάλιση ότι τα κατάλληλα άτομα έχουν πρόσβαση σε αυτές τις πληροφορίες τη σωστή στιγμή. Θα ρίξουμε λίγο φως σε αυτούς τους όρους που συχνά ανταλλάσσονται, καθοδηγώντας τις επιχειρήσεις στον λαβύρινθο των δεδομένων, των πληροφοριών και της δημιουργίας γνώσης.
- Τι είναι η διαχείριση πληροφοριών;
- Γιατί είναι σημαντική η διαχείριση πληροφοριών για την επιχείρησή σας;
- Τι είναι η διαχείριση γνώσης;
- Γιατί είναι σημαντική η διαχείριση γνώσης για την επιχείρησή σας;
- Ποιες είναι οι κύριες διαφορές μεταξύ διαχείρισης γνώσης και διαχείρισης πληροφοριών;
- Πώς η διαχείριση γνώσης βελτιώνει και επεκτείνει τη διαχείριση πληροφοριών;
- Οφέλη της διαχείρισης πληροφοριών και γνώσης
- Πραγματικά παραδείγματα υλοποίησης διαχείρισης πληροφοριών και διαχείρισης γνώσης
- Ποια είναι η διαφορά μεταξύ IMS και KMS;
Τι είναι η διαχείριση πληροφοριών;
Στον πυρήνα της, η διαχείριση πληροφοριών είναι ένας ολοκληρωμένος κλάδος που καλύπτει τη συλλογή, την κατηγοριοποίηση, τη διαφύλαξη, την αποθήκευση και την επακόλουθη διάδοση δεδομένων και πληροφοριών. Η διασφάλιση της ασφάλειας των εγγράφων είναι πρωταρχικής σημασίας, καθώς εγγυάται την ακεραιότητα και την ασφάλεια όλων των επιμελημένων πληροφοριών.
Φανταστείτε αυτό το σενάριο: ένα σχολείο συλλέγει μεμονωμένες βαθμολογίες τεστ, οι οποίες μεμονωμένα μπορεί να φαίνονται σαν απλά σημεία δεδομένων. Ωστόσο, όταν συγκεντρωθούν και αναλυθούν, αυτές οι βαθμολογίες μετατρέπονται σε πολύτιμες πληροφορίες, όπως μέσοι όροι τάξης ή ακόμα και γνώσεις σχετικά με την αποτελεσματικότητα του προγράμματος σπουδών.
Γιατί είναι σημαντική η διαχείριση πληροφοριών για την επιχείρησή σας;
Ο δυναμικός επιχειρηματικός κόσμος σήμερα βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην απρόσκοπτη ροή και την προσβασιμότητα των πληροφοριών. Οι σωστά οργανωμένες και προσβάσιμες πληροφορίες διασφαλίζουν τη μεγιστοποίηση των επενδύσεων στην τεχνολογία, μετατρέποντας κάθε τεχνολογική προσπάθεια σε ένα πλεονέκτημα που οδηγεί σε μετρήσιμα αποτελέσματα. Η ενσωμάτωση μιας σωστής διαδικασίας διαχείρισης πληροφοριών είναι αναπόσπαστο στοιχείο για την προώθηση μιας θετικής εμπειρίας στους εργαζόμενους.
Επιπλέον, η βελτιωμένη διαχείριση πληροφοριών βελτιώνει τη συνολική οργανωτική απόδοση. Παρέχει σαφήνεια, μειώνει τον πλεονασμό και ενισχύει την αποτελεσματικότητα, ενισχύοντας έτσι ένα περιβάλλον που ευνοεί την καινοτομία. Αυτό όχι μόνο προσφέρει σημαντικά οφέλη για τους οργανισμούς, αλλά και διαμορφώνει την εταιρική κουλτούρα, προωθώντας τη συνεργασία και την ανοιχτή επικοινωνία.
Η αποτελεσματική διαχείριση πληροφοριών είναι κάτι περισσότερο από απλή οργάνωση δεδομένων. Πρόκειται για τη μετατροπή αυτών των δεδομένων σε στρατηγικό πλεονέκτημα, την τοποθέτηση των επιχειρήσεων ώστε να βελτιστοποιήσουν τις δραστηριότητές τους και να παραμείνουν μπροστά από την καμπύλη σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό τοπίο.
Τι είναι η διαχείριση της γνώσης;
Η γνώση είναι ένα βήμα πάνω από τα απλά δεδομένα και τις πληροφορίες. Με βάση την αναλογία του σχολείου, ενώ τα δεδομένα και οι πληροφορίες θα μπορούσαν να είναι οι ακατέργαστες βαθμολογίες των τεστ που θα μπορούσαν να παρέχουν μια αθροιστική προοπτική όπως ο μέσος όρος της τάξης, η γνώση θα ήταν η σοφία στην οποία βασίζονται οι εκπαιδευτικοί. Αυτή η σοφία, που προέρχεται από τη σύνθεση δεδομένων και ατομικής εμπειρίας, μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να προσαρμόσουν τις μεθόδους διδασκαλίας για καλύτερα αποτελέσματα.
Εξετάστε τη βάση γνώσεων μιας εταιρείας, ένα εργαλείο που ενοποιεί πληροφορίες σχετικά με συχνές ερωτήσεις πελατών. Καθώς αυτό το εργαλείο ωριμάζει και αφομοιώνει τις γνώσεις των ειδικών, εξελίσσεται από ένα απλό αποθετήριο σε έναν κρίσιμο πόρο. Οι πελάτες μπορούν τώρα να αξιοποιήσουν αυτή τη δεξαμενή για γρήγορες, ακριβείς λύσεις, ενισχύοντας τη συνολική εμπειρία τους.
Γιατί είναι σημαντική η διαχείριση της γνώσης για την επιχείρησή σας;
Στο επιχειρηματικό τοπίο, η γνώση αποτελεί βασικό ακρογωνιαίο λίθο για την οργανωτική ανάπτυξη και ευελιξία. Η διαθεσιμότητα και η πρόσβαση στη γνώση διαδραματίζουν κεντρικό ρόλο στην προώθηση αυτής της ανάπτυξης. Η διαδικασία διαχείρισης γνώσης είναι κάτι περισσότερο από απλή συλλογή εμπειρογνωμοσύνης. Πρόκειται για τη στρατηγική αξιοποίησή του για την προώθηση της καινοτομίας και τη βελτίωση της λειτουργικής αποτελεσματικότητας. Διασφαλίζοντας την ελεύθερη ροή πληροφοριών, οι επιχειρήσεις μπορούν να αποφύγουν τις παγίδες του πλεονασμού και να διασφαλίσουν ότι οι πληροφορίες δεν παραμένουν παγιδευμένες σε μεμονωμένα τμήματα ή άτομα.
Ο εκδημοκρατισμός της γνώσης, που επιφέρει μια αποτελεσματική στρατηγική διαχείρισης της γνώσης, καλλιεργεί μια κουλτούρα συνεχούς μάθησης. Καθώς οι εργαζόμενοι σε όλο το διοικητικό συμβούλιο μπορούν να έχουν πρόσβαση και να συνεισφέρουν στη συλλογική σοφία της εταιρείας, υπάρχει μια αξιοσημείωτη ανάταση στην προσαρμοστικότητα και την ετοιμότητα για την αντιμετώπιση προκλήσεων. Αυτή η ρευστότητα στην ανταλλαγή πληροφοριών οδηγεί σε μια βελτιστοποιημένη λειτουργία, ελαχιστοποιώντας τις επαναλαμβανόμενες εργασίες και βελτιστοποιώντας τη χρήση των πόρων.
Ένα ισχυρό πλαίσιο διαχείρισης γνώσης εξοπλίζει τις εταιρείες με τα εργαλεία για να λαμβάνουν γρήγορες, τεκμηριωμένες αποφάσεις, προσδίδοντας έτσι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μετατρέποντας τα ακατέργαστα δεδομένα σε χρήσιμες πληροφορίες, οι επιχειρήσεις βρίσκονται σε καλύτερη θέση για να πλοηγηθούν στην πολυπλοκότητα της σύγχρονης αγοράς και να ευδοκιμήσουν εν μέσω αλλαγών.
Ποιες είναι οι βασικές διαφορές μεταξύ της διαχείρισης γνώσης και της διαχείρισης πληροφοριών;
Τόσο η διαχείριση γνώσης (ΔΓ) όσο και η διαχείριση πληροφοριών (ΔΠ) είναι ζωτικής σημασίας για τους οργανισμούς, αλλά δεν είναι συνώνυμες. Ας επισημάνουμε τις κύριες διακρίσεις:
Φύση
ΔΠ: Περιλαμβάνει την κατηγοριοποίηση, αποθήκευση και διάδοση οργανωμένων δεδομένων. Πρόκειται για την παρουσίαση των γεγονότων με συστηματικό τρόπο.
ΔΓ: Ξεπερνά τα γεγονότα, συνθέτοντας πληροφορίες με εμπειρία και πλαίσιο. Πρόκειται για την κατανόηση και εφαρμογή της γνώσης.
Μεταφερσιμότητα
ΔΠ: Δεδομένης της δομημένης φύσης της, οι πληροφορίες μπορούν να μεταφερθούν εύκολα σε διάφορα μέσα επικοινωνίας.
ΔΓ: Η γνώση, ειδικά η σιωπηρή (διαισθητική) γνώση, δεν είναι εύκολο να μεταφερθεί ή να κωδικοποιηθεί.
Αποθήκευση
ΔΠ: Δίνει προτεραιότητα στην οργανωμένη ψηφιακή αποθήκευση, εξασφαλίζοντας εύκολη ανάκτηση.
ΔΓ: Στοχεύει στην καταγραφή τόσο της έκδηλης (κωδικοποιημένης) όσο και της σιωπηρής γνώσης, εκμεταλλευόμενο το λογισμικό διαχείρισης γνώσεων και τις ανθρωποκεντρικές πρωτοβουλίες.
Σκοπός
ΔΠ: Επικεντρώνεται στη σαφήνεια και οργάνωση των δεδομένων.
ΔΓ: Στοχεύει σε εφαρμόσιμες ενδείξεις και στρατηγική κατανόηση από τα δεδομένα.
Κύκλος ζωής
ΔΠ: Ακολουθεί ένα γραμμικό μονοπάτι – συλλέγει, αποθηκεύει, ανακτά.
ΔΓ: Είναι επαναληπτική, συνεχώς εξελίσσεται με νέες πληροφορίες και εμπειρίες.
Στην ουσία, ενώ η ΔΠ παρέχει ένα δομημένο θεμέλιο γεγονότων, η ΔΓ μετατρέπει αυτά τα δεδομένα σε αξιόπιστη σοφία για τους οργανισμούς.
Πώς η διαχείριση της γνώσης ενισχύει και επεκτείνει τη διαχείριση των πληροφοριών;
Η διαχείριση της γνώσης δεν είναι μόνο η συσσώρευση δεδομένων. Είναι μια δυναμική διαδικασία βελτίωσης και τελειοποίησης. Οι εταιρείες μπορεί να ξεκινήσουν συλλέγοντας βασικά δεδομένα, παρόμοια με τη δημιουργία μιας αρχικής ενότητας Συχνών Ερωτήσεων. Αλλά καθώς ενσωματώνουν σχόλια και τεχνογνωσία, αυτή η ενότητα γίνεται πιο ολοκληρωμένη και ενημερωτική. Με την πάροδο του χρόνου, αποτελεί απόδειξη της δέσμευσης της εταιρείας προς τους πελάτες της, καθιστώντας τους πρωταρχικό πόρο για την εύρεση ακριβών και αποτελεσματικών λύσεων.
Πλατφόρμες όπως το LiveAgent βρίσκονται στην πρώτη γραμμή αυτού του μετασχηματισμού, παρέχοντας στις επιχειρήσεις τα εργαλεία για την απρόσκοπτη μετάβαση από τη διαχείριση πληροφοριών στη διαχείριση γνώσης. Ενδυναμώνοντας τις εταιρείες με αυτά τα προηγμένα εργαλεία, μπορούν να αξιοποιήσουν πιο αποτελεσματικά τα δεδομένα τους, μετατρέποντάς τα σε πρακτικές πληροφορίες που ωφελούν άμεσα τους πελάτες τους.
Οφέλη της διαχείρισης πληροφοριών και γνώσης
Στρατηγική λήψη αποφάσεων: Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα τόσο της διαχείρισης πληροφοριών όσο και της γνώσης είναι η ικανότητα λήψης τεκμηριωμένων, στρατηγικών αποφάσεων. Με τις κατάλληλες πληροφορίες και πληροφορίες, οι επιχειρήσεις μπορούν να προβλέψουν τις τάσεις της αγοράς, να κατανοήσουν τις ανάγκες των πελατών και να καθορίσουν τους καλύτερους τρόπους δράσης.
Βελτιωμένη συνεργασία και παραγωγικότητα: Η διαχείριση της γνώσης, ιδιαίτερα, προωθεί μια κουλτούρα κοινής χρήσης και συνεργασίας. Όταν η γνώση είναι προσβάσιμη, οι ομάδες μπορούν να εργαστούν πιο συνεργατικά, οδηγώντας σε αυξημένη παραγωγικότητα και αποτελεσματική εκτέλεση των εργασιών.
Μειωμένο λειτουργικό κόστος: Η αποτελεσματική διαχείριση πληροφοριών μειώνει τις πιθανότητες περιττής εργασίας και λαθών, οδηγώντας σε λειτουργική εξοικονόμηση. Επιπλέον, η διαχείριση γνώσης διασφαλίζει ότι αξιοποιείται η τεχνογνωσία, μετριάζοντας το κόστος που σχετίζεται με εξωτερικές συμβουλευτικές πηγές ή χαμένες ευκαιρίες.
Μετριασμός κινδύνου: Η σωστή διαχείριση των πληροφοριών προστατεύει τις επιχειρήσεις από παραβιάσεις δεδομένων και διασφαλίζει τη συμμόρφωση με τα ρυθμιστικά πρότυπα. Επιπλέον, η διαχείριση γνώσης συλλαμβάνει την ανεκτίμητη σιωπηρή γνώση, διασφαλίζοντας ότι δεν θα χαθεί με τις εναλλαγές προσωπικού.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Σε μια εποχή όπου η καινοτομία είναι το κλειδί, οι οργανισμοί με ισχυρά συστήματα διαχείρισης πληροφοριών και γνώσης μπορούν να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές προσαρμόζοντας γρήγορα τις αλλαγές και αξιοποιώντας τις νέες ευκαιρίες της αγοράς.
Μετά από αυτά τα οφέλη, είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να υιοθετήσουν σχετικές στρατηγικές και πρακτικές. Η ραχοκοκαλιά της αποτελεσματικής διαχείρισης γνώσης και πληροφοριών είναι η ενσωμάτωση κατάλληλων συστημάτων διαχείρισης εγγράφων και άλλων τεχνολογιών. Ένα Σύστημα Διαχείρισης Γνώσης (ΣΔΓ) είναι ένα τέτοιο βασικό εργαλείο. Είναι ένα σύστημα που βασίζεται στην τεχνολογία που συλλαμβάνει, αποθηκεύει και ανακτά τόσο σιωπηρή όσο και ρητή γνώση. Ένα ΣΔΓ όχι μόνο παρέχει ένα κεντρικό αποθετήριο πληροφοριών αλλά προσφέρει επίσης λειτουργίες όπως αναζήτηση, κατηγοριοποίηση και συνεργατικές λειτουργίες, διασφαλίζοντας ότι η γνώση δεν αποθηκεύεται απλώς αλλά και χρησιμοποιείται αποτελεσματικά.
Ξεκινήστε ένα ταξίδι μέσω της διαχείρισης γνώσης όπου κάθε άρθρο είναι ένα σκαλοπάτι για μια βαθύτερη κατανόηση. Για να διασφαλίσουμε ότι θα αξιοποιήσετε στο έπακρο την εξερεύνηση σας, έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με σχετικά άρθρα που εμβαθύνουν σε διάφορες πτυχές αυτού του θέματος.
Πραγματικά παραδείγματα υλοποιήσεων διαχείρισης πληροφοριών και διαχείρισης γνώσης στον πραγματικό κόσμο
Η μετασχηματιστική δύναμη της αποτελεσματικής διαχείρισης πληροφοριών και γνώσης είναι εμφανής σε πολλές επιχειρήσεις παγκοσμίως. Ακολουθεί μια ματιά σε μερικές εμβληματικές περιπτώσεις όπου οι εταιρείες έχουν ενσωματώσει απρόσκοπτα αυτά τα συστήματα για να καταλύσουν την ανάπτυξή τους και να διατηρήσουν ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Το σύστημα υποστήριξης βασισμένο στη γνώση της IBM
Η IBM, ένας πρωτοπόρος στη βιομηχανία τεχνολογίας, ξεκίνησε ένα σύστημα ‘Υποστήριξης Προσανατολισμένη στη Γνώση’. Αυτή η πρωτοβουλία είχε ως στόχο τη δημιουργία, τη διατήρηση και την αξιοποίηση της πολύτιμης γνώσης ως μέρος της διαδικασίας υποστήριξης. Οι υπάλληλοι σε όλα τα επίπεδα ενθαρρύνονταν να τεκμηριώνουν λύσεις σε κοινά προβλήματα. Αυτή η βιβλιοθήκη λύσεων έγινε στη συνέχεια προσβάσιμη σε ολόκληρο τον οργανισμό. Το αποτέλεσμα; Ταχύτεροι χρόνοι επίλυσης προβλημάτων, ελαχιστοποίηση των δαπανών υποστήριξης και συνολική βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών.
Η «Λιτή Κατασκευή» της Toyota
Το διάσημο σύστημα παραγωγής της Toyota είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα στη διαχείριση πληροφοριών. Η προσέγγιση παραγωγής «Just-In-Time» απαιτεί ακριβή δεδομένα σχετικά με τα επίπεδα αποθέματος, τις ταχύτητες παραγωγής και τη ζήτηση των καταναλωτών. Μέσω σχολαστικών διαδικασιών διαχείρισης πληροφοριών, η Toyota εξασφαλίζει ελάχιστη σπατάλη, απρόσκοπτη ροή ανταλλακτικών και αποδοτικότητα παραγωγής. Αυτή η προσέγγιση ήταν τόσο αποτελεσματική που υιοθετήθηκε από βιομηχανίες πολύ πέρα από την αυτοκινητοβιομηχανία.
Το «Peer Assist» της British Petroleum
Η British Petroleum (BP), μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες πετρελαίου στον κόσμο, αντιμετώπισε μια πρόκληση που μοιράζονται πολλοί μεγάλοι όμιλοι: τα σιλό γνώσης. Για να το αντιμετωπίσει αυτό, η BP ξεκίνησε το «Peer Assist», μια πρωτοβουλία ανταλλαγής γνώσεων. Πριν ξεκινήσουν ένα νέο έργο, οι ομάδες θα οργάνωναν συναντήσεις με ειδικούς και συναδέλφους που είχαν αναλάβει παρόμοια καθήκοντα στο παρελθόν. Αυτή η συνεδρία ανταλλαγής γνώσεων επέτρεψε στις ομάδες να αποκτήσουν οργανωτική γνώση, να αποφύγουν λάθη του παρελθόντος και να καινοτομήσουν πιο γρήγορα. Το «Peer Assist» της BP έγινε ένα εξαιρετικό παράδειγμα διαχείρισης γνώσης, ενισχύοντας σημαντικά τα αποτελέσματα του έργου.
«Υπηρεσίες διαχείρισης πληροφοριών και ανάλυσης πληροφοριών HP» της Hewlett-Packard (HP)
Η HP εφάρμοσε με επιτυχία ένα σύστημα διαχείρισης πληροφοριών που ονομάζεται «Υπηρεσίες διαχείρισης πληροφοριών και ανάλυσης πληροφοριών HP». Αυτό το σύστημα βοήθησε στην κατηγοριοποίηση, αποθήκευση και ανάκτηση κρίσιμων δεδομένων προϊόντων, ειδικά όσον αφορά τους μικροεπεξεργαστές. Με ένα κεντρικό κέντρο επιμελημένων πληροφοριών, οι ομάδες ανάπτυξης προϊόντων θα μπορούσαν εύκολα να έχουν πρόσβαση σε σχετικά δεδομένα, επιταχύνοντας σημαντικά τη διαδικασία έρευνας και ανάπτυξης.
Ποια είναι η διαφορά μεταξύ ΣΔΠ και ΣΔΓ;
Ένα Σύστημα Διαχείρισης Πληροφοριών (ΣΔΠ) ασχολείται κυρίως με τον ακριβή χειρισμό, την αποθήκευση και την ανάκτηση δεδομένων και δομημένων πληροφοριών. Πρωταρχικός του στόχος είναι να διασφαλίσει ότι οι σωστές πληροφορίες είναι διαθέσιμες στα σωστά άτομα τη σωστή στιγμή. Πρόκειται για τον εξορθολογισμό των διαδικασιών δεδομένων, τη διασφάλιση της συνέπειας, της ακρίβειας και την τήρηση των κανονιστικών προτύπων. Ένα τέτοιο σύστημα είναι απαραίτητο σε έναν κόσμο όπου δημιουργούνται τεράστιες ποσότητες δεδομένων κάθε δευτερόλεπτο, γεγονός που καθιστά μια πρόκληση να περιηγηθείτε και να βρείτε σχετικές γνώσεις.
Από την άλλη πλευρά, ένα Σύστημα Διαχείρισης Γνώσης (ΣΔΓ) εμβαθύνει. Έχει σχεδιαστεί για να διαχειρίζεται τόσο τη ρητή γνώση (τεκμηριωμένες διαδικασίες, οδηγίες, κ.λπ.) όσο και τη σιωπηρή γνώση (προσωπικές εμπειρίες, ιδέες και γνώσεις εργαζομένων). Ένα ΣΔΓ ενθαρρύνει μια κουλτούρα κοινής χρήσης, συνεργασίας και συνεχούς μάθησης εντός των οργανισμών. Κατακτώντας και καθιστώντας αυτή τη γνώση προσβάσιμη, οι οργανισμοί μπορούν να αξιοποιήσουν τη συλλογική τους νοημοσύνη, προωθώντας την καινοτομία και την επίλυση προβλημάτων.
Σύγχρονα εργαλεία όπως το LiveAgent συνδυάζουν αυτά τα δύο διαφορετικά συστήματα. Ενσωματώνοντας τις δυνατότητες ενός ΣΔΠ με επίκεντρο τα δεδομένα με τις ευρύτερες, εστιασμένες στη γνώση πτυχές ενός ΣΔΓ, το LiveAgent παρουσιάζει μια ολιστική προσέγγιση. Παρέχει στις επιχειρήσεις μια ενοποιημένη πλατφόρμα όπου μπορούν να διαχειρίζονται τα δεδομένα τους, να αντλούν πληροφορίες και να διασφαλίζουν ότι οι υπάλληλοί τους έχουν πρόσβαση στη συλλογική σοφία και τεχνογνωσία του οργανισμού. Στην ουσία, εργαλεία σαν αυτά διαμορφώνουν το μέλλον της διαχείρισης πληροφοριών και γνώσης, προσφέροντας μια ολοκληρωμένη, ενοποιημένη λύση. Μπορείτε να το δείτε μόνοι σας με τη δωρεάν δοκιμή 30 ημερών του LiveAgent.
Ready to master information management vs knowledge management?
Get started with LiveAgent today for seamless data handling and knowledge optimization.
Προβληματικά αιτήματα μηνυμάτων
Το προβληματικό αιτήμα μηνυμάτων είναι ένα αίτημα για βοήθεια που εντοπίζεται από ένα σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών υποστήριξης υπολογιστή. Μπορεί επίσης να ονομαστεί σύστημα εντοπισμού προβλημάτων.
Το καλύτερο πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης του WordPress
Το πρόσθετο εσωτερικής σύνδεσης με πολλές επιλογές κειμένου αγκύρωσης και σχετικούς συνδέσμους βοηθάει να αποφευχθούν προβλήματα συνάφειας και επαναλαμβανόμενων αγκυρώσεων και μπορεί να ορίσει πόσους συνδέσμους θέλουμε ανά άρθρο/παράγραφο. Υπάρχει όμως κίνδυνος να επηρεαστεί το SEO λόγω επαναλαμβανόμενων κειμένων αγκύρωσης και άσχετων συνδέσμων, ωστόσο έχει ληφθεί υπόψη αυτή η ανησυχία κατά την ανάπτυξη του πρόσθετου.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών μέσων κοινωνικής δικτύωσης Zoho Desk
Το Zoho Desk προσφέρει πέντε επίπεδα τιμολόγησης, με διαφορετικές λειτουργίες και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Τα πακέτα στοιχίζουν ανάλογα με την πληροφόρηση που παρέχουν, ενώ το πιο οικονομικό είναι σχεδιασμένο για μικρές επιχειρήσεις. Όλα τα επίπεδα περιλαμβάνουν σύνδεση στο Facebook, το Instagram και το Twitter, με ορισμένα να προσφέρουν επιπλέον ενσωματώσεις όπως το Whatsapp, το Line, το WeChat και το Telegram. Η υψηλότερη βαθμίδα παρέχει πρόσθετες λειτουργίες, καθώς και δυνατότητα σύνδεσης δύο επωνυμιών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Οδηγίες ιστολογίου επισκεπτών LiveAgent
Η ομάδα του LiveAgent ενημερώνει ότι το περιεχόμενο πρέπει να είναι σύμφωνο με τα πρότυπά τους και μπορεί να επεξεργαστείτε αναλόγως. Παρέχουν διάφορες λειτουργίες βελτίωσης επικοινωνίας και υπάρχει διαθέσιμη δοκιμαστική περίοδος 14 ημερών. Στόχος τους είναι να παρέχουν ενημερωτικό και μοναδικό περιεχόμενο σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων SaaS, επαγγελματίες εμπόρους μάρκετινγκ και ειδικούς στην εξυπηρέτηση πελατών. Η διαδικασία ανάρτησης επισκεπτών προϋποθέτει την πρόταση ιδεών για θέματα και έγκριση απο την ομάδα του LiveAgent.