Ετικέτα κλήσης

Τι είναι η ετικέτα κλήσης;

Ανεξάρτητα από το μέγεθος του τηλεφωνικού κέντρου σας, είναι σημαντικό να παραμείνετε οργανωμένοι. Ακόμη και με λιγότερους πελάτες, οι αντιπρόσωποί σας μπορεί να μπερδευτούν όταν δεν υπάρχει ξεκάθαρη οργάνωση των θεμάτων πελατών με τα οποία ασχολούνται.

Η προσθήκη ετικετών στις κλήσεις σας είναι μια από τις πιο ευεργετικές επιχειρηματικές πρακτικές. Η προσθήκη ετικετών κλήσεων τόσο στις εισερχόμενες όσο και στις εξερχόμενες κλήσεις σάς επιτρέπει να παραμένετε οργανωμένοι ανεξάρτητα από τον φόρτο εργασίας. Η διατήρηση της οργάνωσης είναι το κλειδί για τη λειτουργία ενός επιτυχημένου τηλεφωνικού κέντρου.

Η προσθήκη ετικετών κλήσεων είναι μία από τις προηγμένες λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου που σας βοηθούν να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση πελατών ανεξάρτητα από τον τύπο της επιχείρησης που διαχειρίζεστε. Ο εντοπισμός κλήσεων θυμωμένων πελατών, η παρακολούθηση μετατροπών τηλεφωνικών κλήσεων και τα ποσοστά εγκαταλειμμένων κλήσεων μπορούν να σας βοηθήσουν να προσαρμόσετε τις μεθόδους της επιχείρησής σας για να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών.

Το λογισμικό υποστήριξης LiveAgent παρέχει πολλές εξαιρετικές δυνατότητες τηλεφωνικών κέντρων, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης ετικετών στις κλήσεις σας.

Γιατί είναι σημαντική η χρήση ετικετών κλήσεων;

Κάθε καλός διευθυντής ή ιδιοκτήτης επιχείρησης γνωρίζει ότι η θετική εμπειρία πελάτη είναι τα εχέγγυα μιας επιτυχημένης επιχείρησης.

Η προσθήκη ετικετών στις τηλεφωνικές σας κλήσεις μπορεί να μειώσει τον αριθμό των κλήσεων που έχουν εγκαταλειφθεί, καθώς επιτρέπει στους αντιπροσώπους να πλοηγούνται πιο αποτελεσματικά στις τηλεφωνικές αλληλεπιδράσεις. Είναι πολύ πιο εύκολο για αυτούς να σηκώσουν το τηλέφωνο και να επιλύσουν άμεσα ζητήματα πελατών όταν μπορούν να δουν ποιο μπορεί να είναι το πρόβλημα, τα στοιχεία του πελάτη ή οποιαδήποτε άλλη απαραίτητη πληροφορία από την πρώτη στιγμή.

Όταν οι αλληλεπιδράσεις με τους πελάτες είναι σαφώς κατηγοριοποιημένες, μπορείτε εύκολα να τις αναλύσετε και να εντοπίσετε τυχόν τάσεις ή κοινά σημεία που ενδέχεται να προκύψουν. Με αυτόν τον τρόπο μπορείτε να αξιολογήσετε την ποιότητα των δυνητικών πελατών που παράγουν οι καμπάνιες μάρκετινγκ καθώς και να παρακολουθείτε την παραγωγικότητα του τηλεφωνικού σας κέντρου.

Επιπλέον, η επισήμανση και κατηγοριοποίηση κάθε ζητήματος εξυπηρέτησης πελατών ή παραπόνου σάς επιτρέπει να εντοπίσετε τυχόν προκλήσεις πωλήσεων ή υποστήριξης πολύ νωρίτερα. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να προωθήσετε τις καμπάνιες σας (καμπάνιες μέσω email, το Google Ads, κ.λπ.), να εξατομικεύσετε την προσέγγισή σας (π.χ. προσαρμοσμένος χαιρετισμός) και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent

Ένα άλλο σημαντικό εργαλείο για την περαιτέρω μελέτη των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες είναι η καταγραφή κλήσεων. Μην ξεχνάτε ότι μπορείτε να επισημάνετε και τις καταγραφές των κλήσεών σας, ώστε να μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για μεταγενέστερη ανάλυση, κριτικές ή ακόμα και να εκπαιδεύσετε τα νέα μέλη της ομάδας υποστήριξης πελατών.

Παραδείγματα ετικετών κλήσεων

Μερικές από τις πιο κοινές ετικέτες περιλαμβάνουν:

  • VIP πελάτη
  • τεχνική υποστήριξη
  • παράπονα
  • επιστροφές παραγγελιών
  • αναφορά καλούντος
  • επιπλέον στοιχεία επικοινωνίας
  • τμήμα (τμήματα πωλήσεων, μάρκετινγκ κ.λπ.)

Εκτός από τη λίστα των προεπιλεγμένων ετικετών, το LiveAgent σάς επιτρέπει να αντιστοιχίσετε προσαρμοσμένες ετικέτες κλήσεων στις αλληλεπιδράσεις του κέντρου επικοινωνίας σας. Μπορείτε ακόμη να δημιουργήσετε νέες προσαρμοσμένες ετικέτες που θα ταιριάζουν καλύτερα στην επιχείρησή σας.

Λειτουργία δημιουργίας ετικέτας LiveAgent

Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε υποχρεωτική προσθήκη ετικετών κλήσεων στις επιχειρηματικές σας πρακτικές. Σημαίνει ότι κάνετε τους αντιπροσώπους σας να αντιστοιχίσουν συγκεκριμένες ετικέτες σε κάθε κλήση αφού ολοκληρωθεί. Ορισμένες από αυτές τις υποχρεωτικές ετικέτες θα μπορούσαν να είναι το όνομα ή ένα αναγνωριστικό του αντιπροσώπου που χειρίζεται την κλήση, το τμήμα, τον αριθμό τηλεφώνου κ.λπ.

LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.

Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.

Frequently asked questions

Πώς να προσθέσετε ετικέτες κλήσεων;

Εξαρτάται από το λογισμικό που χρησιμοποιείτε. Στο παραπάνω άρθρο μπορείτε να βρείτε έναν σύνδεσμο που θα σας οδηγήσει σε λεπτομερείς οδηγίες σχετικά με τον τρόπο προσθήκης τόσο συνηθισμένων ετικετών κλήσεων όσο και προσαρμοσμένων ετικετών στο LiveAgent. Με αυτήν τη δυνατότητα προσθήκης ετικετών, μπορείτε να κατηγοριοποιήσετε τα πάντα, από μια απλή έρευνα προϊόντος έως κλήσεις θυμού.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo