Αναφορές ετικετών

Οι ετικέτες είναι απλά λέξεις ή φράσεις που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προσθέσετε περισσότερη χροιά στις Καρτέλες. Οι ετικέτες σάς παρέχουν απεριόριστο βαθμό ευελιξίας για τη διαχείριση και την προσαρμογή της ροής εργασίας υποστήριξης.

Παράδειγμα

Ίσως θελήσετε να επισημάνετε όλες τις απαιτήσεις που είναι πραγματικά ερωτήματα πωλήσεων με μια Ετικέτα όπως “πωλήσεις” ή “προ-πωλήσεις”.

Ακολουθούν ορισμένες επιλογές για τη χρήση Ετικετών:

  • Προσθέστε ετικέτες στις καρτέλες, είτε χειροκίνητα είτε αυτόματα, και χρησιμοποιήστε αυτές τις ετικέτες για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες ροές εργασίας.
  • Αναζήτηση καρτελών ανά ετικέτα.
  • Χρησιμοποιήστε ετικέτες στους Κανόνες της επιχείρησής σας (Κανόνες, Κανόνες ΣΕΥ, Κανόνες Χρόνου) για να δημιουργήσετε προσαρμοσμένες ροές εργασίας.
  • Δημιουργήστε προβολές και αναφορές με ετικέτες.

Σημείωση:

Μπορείτε να προσθέσετε πολλές ετικέτες σε μία καρτέλα.

Λίστα πιθανών τροποποιήσεων:

Κατά τη δημιουργία μιας ετικέτας μπορείτε να την τροποποιήσετε όπως θέλετε.

  • Όνομα
  • Χρώμα κειμένου
  • Χρώμα του φόντου
Modifying-tags-LiveAgent

Προσθήκη ετικετών στις καρτέλες

Ίσως θέλετε να προσθέσετε ετικέτα σε όλα τις καρτέλες που είναι πραγματικά ερωτήματα πωλήσεων με μια ετικέτα όπως “πωλήσεις” ή “προ-πωλήσεις”.

Φιλτράρισμα Καρτελών ανά Ετικέτα

Ίσως θέλετε να φιλτράρετε όλες τις Καρτέλες που είναι πραγματικά επείγουσες και ερωτήματα προ-πωλήσεων με μια ετικέτα όπως “επείγον” ή “προ-πωλήσεις”

Αναφορά Ετικέτας

Το LiveAgent προσφέρει μια αναφορά πρόσθετων Ετικετών σε όλες τις καρτέλες από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι μεμονωμένες καταχωρήσεις μπορούν να ταξινομηθούν ανά χρονικό διάστημα,  Τμήμα, κανάλι και Αντιπρόσωπο. Οι αναφορές ετικετών μπορούν να εξαχθούν σε ένα αρχείο CSV.

Η αναφορά ετικετών μπορεί να εμφανίσει τα δεδομένα σας σε αυτούς τους τύπους γραφημάτων:

Επιλογές προβολής αναφοράς ετικετών (στήλες):

  • Ετικέτα
  • Απάντηση
  • Μέσος χρόνος νέας απάντησης
  • Μέσος χρόνος ανοιχτής απάντησης
  • Κλήσεις
  • Αναπάντητες κλήσεις
  • Λεπτά κλήσεων
  • Μηνύματα συνομιλίας
  • Συνομιλίες
  • Αναπάντητες συνομιλίες
  • Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
  • Μέσος χρόνος συνομιλίας
  • Χωρίς κατάταξη
  • Χωρίς κατάταξη %
  • Ανταμοιβές
  • Ανταμοιβές %
  • Επιπλήξεις
  • Επιπλήξεις %
  • Εισερχόμενα μηνύματα
  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Ολοκληρωμένες κλήσεις
  • Εισερχόμενες συνομιλίες
  • Ολοκληρωμένες συνομιλίες
  • Σημειώσεις
  • Δημιουργηθείσες καρτέλες
  • Επιλυμένες καρτέλες

Χρησιμοποιήστε αναφορές Ετικετών με API

Χρησιμοποιήστε το  LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές ετικετών.

Generate SLA compliance reports for free

Create SLA compliance reports to get an overview of how many SLAs have been fulfilled in a specific period of time. Try it today. No credit card required.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo