Τι είναι το περιορισμένο κέντρο βοήθειας;
Το περιορισμένο κέντρο βοήθειας αναγκάζει τον πελάτη να συνδεθεί προκειμένου να υποβάλει ένα νέο ή να απαντήσει σε ένα ticket. Περιορίζοντας το κέντρο βοήθειάς σας μπορείτε να αποφύγετε τα όμοια ή τα ανεπιθύμητα tickets και να αυξήσετε την απόδοση. Από την άλλη, ο μη περιορισμός του κέντρου βοήθειάς σας, θα σας βοηθήσει να μείνετε “πιο κοντά” και να είστε πιο ανοιχτοί προς τους πελάτες σας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το περιορισμένο κέντρο βοήθειας;
Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας περιορίζει την πρόσβαση των πελατών απαιτώντας να συνδεθούν για να υποβάλουν νέο ή να απαντήσουν σε ένα ticket. Αυτό σας επιτρέπει να αποφεύγετε όμοιες ή ανεπιθύμητες ειδοποιήσεις. Αυξάνει την απόδοση και την αποτελεσματικότητα.
Ποιοι είναι οι τύποι του περιορισμένου κέντρου βοήθειας;
Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας μπορεί να περιορίζει τα κανάλια που μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιήσει για επικοινωνία. Επιπλέον, μπορεί να περιορίσει των αριθμό αιτημάτων που υποβάλει ένας χρήστης.
Προσφέρει το LiveAgent λειτουργία περιορισμένου κέντρου βοήθειας;
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργία περιορισμένου κέντρου βοήθειας. Αυτό έχει πλεονεκτήματα, καθώς επιτρέπει να αποφύγετε τις διπλές ή τις ανεπιθύμητες υποβολές, αλλά δυστυχώς αυξάνει την απόσταση ανάμεσα στον πελάτη και την εταιρεία.
Σημείωση ειδικού
Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας περιόρισε την πρόσβαση των πελατών για καλύτερη απόδοση και πιο αποτελεσματική υποστήριξη

Πώς να δημιουργήσετε προσκλήσεις συνομιλίας στο LiveAgent
Ο ρόλος των προσκλήσεων συνομιλίας στη βελτίωση της εμπειρίας πελατών και στην αύξηση των πωλήσεων. Ρυθμίσετε σωστά για τα πλήρη οφέλη.