Τι είναι το περιορισμένο κέντρο βοήθειας;
Το περιορισμένο κέντρο βοήθειας αναγκάζει τον πελάτη να συνδεθεί προκειμένου να υποβάλει ένα νέο ή να απαντήσει σε ένα ticket. Περιορίζοντας το κέντρο βοήθειάς σας μπορείτε να αποφύγετε τα όμοια ή τα ανεπιθύμητα tickets και να αυξήσετε την απόδοση. Από την άλλη, ο μη περιορισμός του κέντρου βοήθειάς σας, θα σας βοηθήσει να μείνετε “πιο κοντά” και να είστε πιο ανοιχτοί προς τους πελάτες σας.
Frequently asked questions
Τι είναι το περιορισμένο κέντρο βοήθειας;
Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας περιορίζει την πρόσβαση των πελατών απαιτώντας να συνδεθούν για να υποβάλουν νέο ή να απαντήσουν σε ένα ticket. Αυτό σας επιτρέπει να αποφεύγετε όμοιες ή ανεπιθύμητες ειδοποιήσεις. Αυξάνει την απόδοση και την αποτελεσματικότητα.
Ποιοι είναι οι τύποι του περιορισμένου κέντρου βοήθειας;
Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας μπορεί να περιορίζει τα κανάλια που μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιήσει για επικοινωνία. Επιπλέον, μπορεί να περιορίσει των αριθμό αιτημάτων που υποβάλει ένας χρήστης.
Προσφέρει το LiveAgent λειτουργία περιορισμένου κέντρου βοήθειας;
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργία περιορισμένου κέντρου βοήθειας. Αυτό έχει πλεονεκτήματα, καθώς επιτρέπει να αποφύγετε τις διπλές ή τις ανεπιθύμητες υποβολές, αλλά δυστυχώς αυξάνει την απόσταση ανάμεσα στον πελάτη και την εταιρεία.