Περιορισμένο κέντρο βοήθειας

Τι είναι το περιορισμένο κέντρο βοήθειας;

Το περιορισμένο κέντρο βοήθειας αναγκάζει τον πελάτη να συνδεθεί προκειμένου να υποβάλει ένα νέο ή να απαντήσει σε ένα ticket. Περιορίζοντας το κέντρο βοήθειάς σας μπορείτε να αποφύγετε τα όμοια ή τα ανεπιθύμητα tickets και να αυξήσετε την απόδοση. Από την άλλη, ο μη περιορισμός του κέντρου βοήθειάς σας, θα σας βοηθήσει να μείνετε “πιο κοντά” και να είστε πιο ανοιχτοί προς τους πελάτες σας.

Frequently asked questions

Τι είναι το περιορισμένο κέντρο βοήθειας;

Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας περιορίζει την πρόσβαση των πελατών απαιτώντας να συνδεθούν για να υποβάλουν νέο ή να απαντήσουν σε ένα ticket. Αυτό σας επιτρέπει να αποφεύγετε όμοιες ή ανεπιθύμητες ειδοποιήσεις. Αυξάνει την απόδοση και την αποτελεσματικότητα.

 

Ποιοι είναι οι τύποι του περιορισμένου κέντρου βοήθειας;

Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας μπορεί να περιορίζει τα κανάλια που μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιήσει για επικοινωνία. Επιπλέον, μπορεί να περιορίσει των αριθμό αιτημάτων που υποβάλει ένας χρήστης.

 

Προσφέρει το LiveAgent λειτουργία περιορισμένου κέντρου βοήθειας;

Το LiveAgent προσφέρει λειτουργία περιορισμένου κέντρου βοήθειας. Αυτό έχει πλεονεκτήματα, καθώς επιτρέπει να αποφύγετε τις διπλές ή τις ανεπιθύμητες υποβολές, αλλά δυστυχώς αυξάνει την απόσταση ανάμεσα στον πελάτη και την εταιρεία.

 

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo