Τι είναι το περιορισμένο κέντρο βοήθειας;
Το περιορισμένο κέντρο βοήθειας αναγκάζει τον πελάτη να συνδεθεί προκειμένου να υποβάλει ένα νέο ή να απαντήσει σε ένα ticket. Περιορίζοντας το κέντρο βοήθειάς σας μπορείτε να αποφύγετε τα όμοια ή τα ανεπιθύμητα tickets και να αυξήσετε την απόδοση. Από την άλλη, ο μη περιορισμός του κέντρου βοήθειάς σας, θα σας βοηθήσει να μείνετε “πιο κοντά” και να είστε πιο ανοιχτοί προς τους πελάτες σας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι το περιορισμένο κέντρο βοήθειας;
Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας περιορίζει την πρόσβαση των πελατών απαιτώντας να συνδεθούν για να υποβάλουν νέο ή να απαντήσουν σε ένα ticket. Αυτό σας επιτρέπει να αποφεύγετε όμοιες ή ανεπιθύμητες ειδοποιήσεις. Αυξάνει την απόδοση και την αποτελεσματικότητα.
Ποιοι είναι οι τύποι του περιορισμένου κέντρου βοήθειας;
Το Περιορισμένο Κέντρο Βοήθειας μπορεί να περιορίζει τα κανάλια που μπορεί ο πελάτης να χρησιμοποιήσει για επικοινωνία. Επιπλέον, μπορεί να περιορίσει των αριθμό αιτημάτων που υποβάλει ένας χρήστης.
Προσφέρει το LiveAgent λειτουργία περιορισμένου κέντρου βοήθειας;
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργία περιορισμένου κέντρου βοήθειας. Αυτό έχει πλεονεκτήματα, καθώς επιτρέπει να αποφύγετε τις διπλές ή τις ανεπιθύμητες υποβολές, αλλά δυστυχώς αυξάνει την απόσταση ανάμεσα στον πελάτη και την εταιρεία.
Μεταφέρεστε από το Zopim στο LiveAgent;
Το Liveagent επί του παρόντος εργάζεται για τη δημιουργία ενός plugin για το Zopim. Το LiveAgent είναι το περισσότερο αξιολογημένο και #1 σε κατάταξη λογισμικό help desk για SMB το 2019 και 2020. Ακολουθήστε εταιρείες σαν τη Huawei, την BMW, τη Yamaha και το Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης.
Βελτιώστε την ικανοποίηση με το λογισμικό επανάκλησης
Οι εταιρίες χρησιμοποιούν το LiveAgent ως οικονομική λύση για την υποστήριξη πελατών μέσω διαφόρων καναλιών. Το σύστημα επιταχύνει την επικοινωνία και βελτιώνει την εμπειρία των πελατών.
Βαρεθήκατε με το λογισμικό υποστήριξης μέσων κοινωνικής δικτύωσης;
Οι πελάτες εκθειάζουν το LiveAgent για την ευκολία χρήσης, την αποτελεσματική υποστήριξη και τη βελτίωση της εξυπηρέτησης πελατών.
Μετάβαση από το Help Scout στο LiveAgent;
Η εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών απαιτεί πρόβλεψη και υπέρβαση προσδοκιών. Η εμπειρία πελάτη επιτρέπει την ανάπτυξη καλύτερης τεχνολογίας. Το LiveAgent παρέχει λειτουργίες για βελτιστοποίηση επιχείρησης.