Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας να συνεισφέρετε στο ιστολόγιό μας. Μας αρέσουν οι αναρτήσεις επισκεπτών, αλλά είμαστε επιλεκτικοί ως προς την ποιότητά τους. Στόχος μας είναι να παρέχουμε ενημερωτικό και μοναδικό περιεχόμενο στο κοινό μας: ιδιοκτήτες επιχειρήσεων SaaS, επαγγελματίες εμπόρους μάρκετινγκ και ειδικούς στην εξυπηρέτηση πελατών. Επειδή προτιμάμε ποιότητα > ποσότητα, δεν δημοσιεύουμε γενικό περιεχόμενο που μπορεί να βρεθεί οπουδήποτε στο διαδίκτυο.

Διαβάστε τον παρακάτω αναλυτικό οδηγό προτού μας στείλετε τις ιδέες σας για θέματα. Εάν δεν σας απαντήσουμε εντός 4-5 ημερών, δεν έχουμε αποδεχτεί την ανάρτηση σας.

Διαδικασία ανάρτησης επισκεπτών:

  • προτείνετε ιδέες για θέματα και στείλτε τις σε εμάς

  • όταν εγκρίνουμε ένα θέμα, σας ενημερώνουμε με ένα email και σας στέλνουμε μια σύντομη ανάρτηση επισκέπτη για να συμπληρώσετε

  • η προθεσμία και η ακριβής ημερομηνία δημοσίευσης θα προγραμματιστούν μόλις ελεγχθεί η σύντομη ανάρτηση επισκέπτη
  • διαβάστε τις λίστες ελέγχου εδώ: ιδέα θέματος, σύντομη περιγραφή, περιεχόμενο, οπτικό περιεχόμενο, τοποθέτηση συνδέσμου, γενικά για το τελικό προσχέδιο εδώ

Λίστα ελέγχου ιδεών θεμάτων:

  • διαβάστε το ιστολόγιό μας για να μάθετε ποια θέματα έχουμε καλύψει στο παρελθόν και ποιοι τύποι περιεχομένου είναι σχετικοί με τους αναγνώστες μας – αποφύγετε να στείλετε ήδη δημοσιευμένο ή άσχετο περιεχόμενο
  • προτείνετε 3-5 ελκυστικές ιδέες για θέματα που αισθάνεστε ότι γνωρίζετε και σχετίζονται με τον κλάδο μας, οι οποίες περιλαμβάνουν εξυπηρέτηση πελατών / υποστήριξη / επιτυχία, λύσεις κέντρου εξυπηρέτησης (ζωντανή συνομιλία, πύλη πελατών, τηλεφωνικό κέντρο), ψηφιακό μάρκετινγκ, SaaS κ.λπ.
  • μοιραστείτε μερικές από τις προηγούμενες δημοσιεύσεις σας μαζί μας στο email σας
  • στείλτε την προσφορά σας με email στο hello@liveagent.com με το “παγωτό” να έχει προστεθεί στη γραμμή θέματος

Σύντομη λίστα ελέγχου ανάρτησης επισκεπτών:

  • μόλις εγκριθεί το θέμα, θα λάβετε μια απάντηση μέσω email από εμάς
  • συμπληρώστε τη σύντομη ανάρτηση επισκεπτών που θα σας στείλουμε
  • λάβετε υπόψη ότι ο στόχος της ανάρτησης επισκέπτη δεν είναι μόνο να παρέχει έκθεση και συνδέσμους, αλλά και να αυξήσει την οργανική επισκεψιμότητα, επομένως επίσης να ερευνήστε πιθανές λέξεις-κλειδιά χαμηλού ανταγωνισμού με υψηλό όγκο αναζητήσεων πριν υποβάλετε την ολοκληρωμένη σύντομη ενημέρωση

Λίστα ελέγχου περιεχομένου ανάρτησης επισκεπτών:

  • Το LiveAgent γράφεται πάντα σαν μία λέξη
  • τουλάχιστον 2000 λέξεις, κατά προτίμηση περισσότερες
  • Το SEO βελτιστοποιεί το άρθρο σας όπως περιγράφεται στη σύντομη ανάρτηση επισκέπτη
  • γράψτε σε δεύτερο πρόσωπο (εσείς / σας), τόνο συνομιλίας και Αμερικάνικα Αγγλικά
  • κρατήστε τις προτάσεις σας σύντομες και κατανοητές (Όχι άχρηστα πράγματα!)
  • περιορίστε τις παραγράφους σας στο μέγιστο των 5 προτάσεων (εξαιρετικό δωρεάν εργαλείο – Hemingway Editor)

  • χρησιμοποιήστε διαφορετικές επιλογές μορφοποίησης: έντονο κείμενο, κουκκίδες, αριθμημένο κείμενο
  • διατηρήστε έναν συνεπή τύπο και μέγεθος γραμματοσειράς στο άρθρο
  • όλες οι επικεφαλίδες πρέπει να είναι πεζές, εκτός από την πρώτη λέξη της επικεφαλίδας και τυχόν ουσιαστικά ή ακρωνύμια (αναφέρετε όλα τα ακρωνύμια)
  • μόνο το πρώτο γράμμα μιας νέας πρότασης πρέπει να είναι κεφαλαίο
  • γράψτε χρήσιμες συμβουλές, στατιστικά στοιχεία και άλλα ενδιαφέροντα γεγονότα που προσφέρουν αξία στον αναγνώστη
  • εκτελέστε έναν έλεγχο γραμματικής, αναγνωσιμότητας και λογοκλοπής
  • κάντε διόρθωση και διπλό έλεγχο πριν από την υποβολή του τελικού σχεδίου

Λίστα ελέγχου οπτικού περιεχομένου:

  • συμπεριλάβετε: βίντεο, παρουσιάσεις, infographics και gif. Συζητήσεις, εισαγωγικά, tweets, πίνακες (τιμολόγησης), γραφήματα, συμβουλές, στατιστικά στοιχεία
  • μπορούν να αναφερθούν προϊόντα που σχετίζονται με το θέμα
  • 5+ εικόνες στο άρθρο – φωτογραφίες χωρίς πνευματικά δικαιώματα, στιγμιότυπα οθόνης με συνδέσμους, δικές σας εικόνες (κάθε εικόνα πρέπει να έχει μέγεθος έως 100 kb με σωστό όνομα αρχείου, απόδοση και ετικέτα alt), στιγμιότυπα οθόνης με βέλη είναι ωραία
  • αποφύγετε εικόνες στοκ και εικόνες χαμηλής ποιότητας
  • στείλτε όλα τα γραφικά ως συνημμένα στο email κατά την αποστολή του τελικού προσχέδιου
  • συνάφεια και ενημερωτική αξία του backlink (κατά προτίμηση μη διαφημιστικοί σύνδεσμοι)
  • η τοποθέτηση του συνδέσμου πρέπει να φαίνεται φυσική
  • όχι σύνδεσμοι επί πληρωμή ή χορηγίας
  • για να διατηρήσουμε ένα υψηλό επίπεδο ποιότητας, δεν δεχόμαστε αιτήματα συνδέσμων από ιστότοπους εκτός της κατηγορίας μας. Αυτό περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά που στοχεύουμε ήδη οργανικά.
  • οι διαφημιστικοί σύνδεσμοι έχουν χαρακτηριστικά nofollow για τις μηχανές αναζήτησης
  • ελέγξτε το κείμενο αγκύρωσης και τις λέξεις-κλειδιά (σχετικές φράσεις, λέξεις-κλειδιά, συνώνυμα), για παράδειγμα, λογισμικό καρτελών (εργαλείο συστήματος καρτελών, εργαλείο καρτελών…). Αποφύγετε λέξεις όπως “κάντε κλικ εδώ”, “εδώ είναι”, “ελέγξτε εδώ” κ.λπ.
  • Οι εξωτερικοί σύνδεσμοι δεν πρέπει να περιλαμβάνονται στην αρχική παράγραφο, στην κεφαλίδα, στο υποσέλιδο, στην πλαϊνή γραμμή της σελίδας ή στο συμπέρασμα
  • κατά προτίμηση, η οργανική επισκεψιμότητα είναι μεγαλύτερη από 1.000, αλλά η αποδοχή του συνδέσμου εξαρτάται από τη συνολική ποιότητα του ιστότοπου
  • 2-5 dofollow εξωτερικούς συνδέσμους (σε έγκυρους/τοπικά σχετικούς ιστότοπους) και κατά προτίμηση καινούργιο ​​περιεχόμενο (όχι παλαιότερο των 3 ετών και χρήση πολλαπλών πηγών, όχι μόνο μιας)
  • 2-5 εσωτερικοί σύνδεσμοι προς το LiveAgent, το PostAffiliatePro, την QualityUnit ή οπουδήποτε αναφέρεται η επωνυμία μας στο κείμενο
  • αποφύγετε τη σύνδεση με τους ανταγωνιστές μας ως περιεχόμενο πηγής (θα αφαιρούσαμε τον σύνδεσμο και θα βρίσκαμε μια νέα πηγή για σύνδεση)
  • οι εισαγωγές backlink γίνονται δεκτές μόνο σε αναρτήσεις ιστολογίου με ετικέτα “growth”, “support”, “live chat” και “help desk”.
  • δεν επιτρέπονται εξερχόμενοι σύνδεσμοι από αυτές τις σελίδες /blog/15-templates-to-write-awesome-customer-service-emails/ και /blog/10-reasons-why-live-chat-is-important-for-your-business-website/

  • μεγ. 2 εξερχόμενοι σύνδεσμοι σε 1 domain
  • οι σύνδεσμοι στο βιογραφικό του συγγραφέα δεν υποστηρίζονται
  • για domains .com, ελάχ. DR50+ (Ahrefs)
  • για διεθνή domain, ελάχ. DR30+ (Ahrefs)

Γενική λίστα ελέγχου για το τελικό προσχέδιο:

  • συμπεριλάβετε το βιογραφικό σας (μέγ. 300 χαρακτήρες) και φωτογραφία πορτραίτου
  • εάν θέλετε να προωθήσετε το άρθρο σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μας, παρέχετε συνδέσμους στα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • το ολοκληρωμένο προσχέδιο θα πρέπει να αποσταλεί ως έγγραφο Google, με ενημερωμένα τα δικαιώματα κοινής χρήσης για σχόλια και ανατροφοδότηση
  • στείλτε το στο hello@liveagent.com
  • το τελικό άρθρο μπορεί να απορριφθεί για τους εξής λόγους:
    • διπλότυπο ή λογοκλοπή περιεχομένου
    • το περιεχόμενο γράφεται αποκλειστικά για σκοπούς δημιουργίας συνδέσμων
    • περιεχόμενο μεροληπτικό, προσβλητικό ή όχι σύμφωνα με τα πρότυπά μας
    • αποστέλλεται μετά τη συμφωνηθείσα προθεσμία

σημείωση: Η ομάδα του LiveAgent διατηρεί το δικαίωμα να επεξεργαστεί το περιεχόμενό σας ώστε να ταιριάζει στο στυλ του ιστολογίου μας

Σχετικά Άρθρα
Ανακαλύψτε τις λεπτομέρειες της διαχείρισης της γνώσης της τεχνητής νοημοσύνης και μάθετε πώς μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους.

Διαχείριση γνώσης της τεχνητής νοημοσύνης

Η τεχνητή νοημοσύνη βοηθά στην επίλυση προβλημάτων πελατών, προσφέροντας εξατομικευμένη γνώση και προβλέποντας μελλοντικά αποτελέσματα. Προκλήσεις περιλαμβάνουν την τεχνική πολυπλοκότητα και την ανησυχία για την ιδιωτικότητα.

Charaktiristika - Diaheirisi Timologisis

Διαχείριση Τιμολόγησης

Φροντίστε τη χρέωση, τα τιμολόγια, την εξουσιοδότηση πληρωμής και πολλά άλλα με εργαλεία τιμολόγησης και ενσωματώσεις για το LiveAgent.

Σκέφτεστε το Freshdesk ως το λογισμικό διαχείρισης email σας; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.

Αξιολόγηση λογισμικού διαχείρισης email Freshdesk

Το Freshdesk είναι ένα αξιόπιστο λογισμικό διαχείρισης email που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών. Προσφέρει προηγμένο πίνακα εργαλείων και ποικίλα προγράμματα τιμολόγησης.

Μάθετε περισσότερα για την δέσμευση των πελατών. Κατανοήστε σε βάθος με εξηγήσεις από επαγγελματίες.

Δέσμευση πελατών

Η δέσμευση πελατών είναι κρίσιμης σημασίας για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Πρέπει να εξατομικεύσετε την εμπειρία των πελατών σας και να δημιουργήσετε ποιοτικές σχέσεις μαζί τους. Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει πολλαπλούς τρόπους επικοινωνίας και συνδέεται με το Facebook.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x