Ψάχνετε για τη σωστή εναλλακτική λύση του Genesys;
Το LiveAgent είναι εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνει την τμηματοποίηση πελατών και αυξάνει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων. Προσφέρει διάφορες λειτουργίες όπως συνομιλία, email, τηλεφωνικό κέντρο και πολλά ακόμα, ενσωματώνοντας πολλές άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούνται καθημερινά. Είναι προσιτό και παρέχει τη βέλτιστη λύση για την εξυπηρέτηση των πελατών σας.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Verloop;
LiveAgent προσφέρει οικονομικά προγράμματα επί πληρωμή γεμάτα εργαλεία για καλύτερη υποστήριξη πελατών. Αυξάνει την παραγωγικότητα και προσφέρει πολλά κανάλια επικοινωνίας.
Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Hesk;
The text describes the multiple communication channels available in one place through a customizable knowledge base portal. The portal's functions include creating a brand-appropriate name and providing informative articles and instructions. Forum features allow customers to provide answers to others and provide feedback to improve the business.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Gorgias;
Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση που βοηθά στη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών. Προτείνεται ως εναλλακτική λύση στο Kayako με βελτιωμένη λειτουργικότητα και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι μας μπορούν να προσφέρουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη, ενώ η χρήση του LiveAgent αύξησε τον χρόνο απόκρισης κατά 60% και το ποσοστό μετατροπής πελατών κατά 325%.
Αναζητάτε μια εναλλακτική του Front;
LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών, μειώνει τον χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων και προσφέρει πάνω από 175 λειτουργίες για εύκολη και ευχάριστη ροή εργασιών. Αυτοί είναι οι λόγοι που οδηγούν τις εταιρείες στο LiveAgent.
Καθημερινή λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου
Η χρήση εκπαιδευτικών μαθημάτων, εργαλείων όπως το Asana scorecard και το λογισμικό διαχείρισης έργου μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργικότητα των αντιπροσώπων και την αξιολόγηση των εκστρατειών μάρκετινγκ. Μια λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να βοηθήσει στην παραγωγικότητα και τον οργανισμό της ομάδας. Με αυτόν τον τρόπο, οι προϊστάμενοι μπορούν να προγραμματίσουν τις εργασίες τους και να μη χάσουν σημαντικές πληροφορίες.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.