Αναζητάτε μια εναλλακτική του LiveCall;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του LiveCall στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Η τηλεφωνική υποστήριξη είναι μόνο η αρχή. Λάβετε δυνατότητες email, live chat, κοινωνικών δικτύων και γνωσιακής βάσης για να προσφέρετε περισσότερες επιλογές στους πελάτες σας. Το LiveAgent είναι το πιο αξιολογημένο και #1 λογισμικό help desk για SMB το 2020. Μείνετε κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός των άλλων λειτουργιών του, το LiveAgent επίσης υποστηρίζει την ενσωμάτωση τηλεφωνικού κέντρου. Είναι εύκολη και γρήγορη η ρύθμισή του!

Πλούσιο σε λειτουργίες

Περισσότερες από 175 + λειτουργίες για να κάνουν τη ροή εργασίας σας ευκολότερη και πιο ευχάριστη.

Προσιτή τιμή

Το LiveAgent περιλαμβάνει πολλά σε προσιτή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία χρεώσιμα πακέτα μας ή επιλέξτε ξεχωριστά τα χαρακτηριστικά που προτιμάτε για να διαμορφώσετε το help desk σας.

LiveCall και LiveAgent με μία ματιά

ΛειτουργίαLiveAgentLiveCall
Διαχείριση Αιτημάτων✅Ναι❌Όχι td>
Ζωντανή Συνομιλία✅Ναι❌Όχι
Τηλεφωνικό Κέντρο✅Ναι✅Ναι
Αυτοεξυπηρέτηση ✅Ναι❌Όχι
Facebook✅Ναι❌Όχι
Twitter✅Ναι ❌Όχι
Instagram✅Ναι❌Όχι
Viber✅Ναι❌Όχι
WhatsApp ✅Ναι✅Ναι
Βάση Γνώσεων✅Ναι✅Ναι
Φόρουμ Πελατών✅Ναι❌Όχι
Αυτοματισμός και Κανόνες✅Ναι❌Όχι
API✅Ναι❌Όχι
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ) ✅Ναι❌Όχι
Βιντεοκλήσεις✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστο Ιστορικό✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστοι Ιστότοποι✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας✅Ναι❌Όχι td>
Απεριόριστα Αιτήματα/Mail✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων✅Ναι❌Όχι
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7✅Ναι❌Όχι
smart phone calling

Μία ισχυρή εναλλακτική επιλογή του LiveCall

Πηγαίνετε το κέντρο υποστήριξής σας πιο μακριά με email, live chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση. Προσφέρετε στους πελάτες σας πολλές επιλογές για να συνδεθούν μαζί σας και κάντε τους αγοραστές. Όλα αυτά μπορείτε να τα έχετε σε μία τιμή που δεν θα καταστρέψει τον προϋπολογισμό σας. 

Το ταχύτερο chat

Το Live chat σας προσφέρει τον ταχύτερο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό μετατροπών και να κάνετε αποδοτικά τους επισκέπτες σας αγοραστές. Το LiveAgent διαθέτει ο ταχύτερο widget για live chat στην αγορά, με ταχύτητες προβολής συνομιλίας της τάξης των 2,5 δευτερολέπτων. Μπορείτε να το ακολουθήσετε;

Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Η ρύθμιση και η χρήση του Τηλεφωνικού Κέντρου είναι εύκολη. Το περιβάλλον του LiveAgent θα σας καθοδηγήσει ομαλά στη διαδικασία. Συνδεθείτε με τους πελάτες σας μέσω του περιηγητή, του τηλεφώνου ή άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Το LiveAgent αναλαμβάνει τα πάντα για εσάς, οπότε δεν υπάρχει λόγος να καταφύγετε σε τρίτους. Μπορείτε να εστιάσετε σε ό,τι έχει σημασία και να παρέχετε υποστήριξη χωρίς ταλαιπωρία.

Ποιες εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • Roman Bosch
    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.
    Hendrik Henze Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO
  • Razvan Sava
    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...
    Rustem Gimaev Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών
  • Randy Bryan
    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.
    David Chandler Volterman
Savings illustration

Λάβετε περισσότερα και εξοικονομήστε περισσότερο

Δεν χρειάζεται να πληρώσετε πολλά για να δώσετε επιλογές στους πελάτες σας. Το LiveAgent διαθέτει τρία εξαιρετικά χρεώσιμα πακέτα με τα καλύτερα εργαλεία και λειτουργίες για παροχή υποστήριξης πελατών. Αν θέλετε, μπορείτε πάντα να προμηθευτείτε ξεχωριστές λειτουργίες χωρίς να πληρώσετε παραπάνω απ’ όσο χρειάζεται. Πατήστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Συγκρίνετέ μας με άλλα λογισμικά τηλεφωνικού κέντρου

Είστε περίεργοι να δείτε πως συγκρινόμαστε με άλλες δημοφιλείς λύσεις για τηλεφωνικό κέντρο; Δείτε τις σελίδες με τη σύγκριση και ανακαλύψτε όσα έχουμε να προσφέρουμε.

    Σχετικά Άρθρα μεΕναλλακτική αντί του LiveCall
    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Ψάχνετε για τη σωστή  εναλλακτική λύση του Genesys;

    Το LiveAgent είναι εξαιρετικό λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που βελτιώνει την τμηματοποίηση πελατών και αυξάνει την παραγωγικότητα των αντιπροσώπων. Προσφέρει διάφορες λειτουργίες όπως συνομιλία, email, τηλεφωνικό κέντρο και πολλά ακόμα, ενσωματώνοντας πολλές άλλες εφαρμογές που χρησιμοποιούνται καθημερινά. Είναι προσιτό και παρέχει τη βέλτιστη λύση για την εξυπηρέτηση των πελατών σας.

    Το Liveagent είναι η απόλυτη λύση υποστήριξης πελατών για την επιχείρησή σας. Με χρήσιμα εργαλεία, κάλυψη πολλαπλών καναλιών και περισσότερες από 175 δυνατότητες, το Liveagent είναι η σωστή επιλογή για την επιχείρησή σας. Το widget συνομιλίας του Liveagent είναι το πιο γρήγορο στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα.

    Αναζητάτε μια εναλλακτική του Verloop;

    LiveAgent προσφέρει οικονομικά προγράμματα επί πληρωμή γεμάτα εργαλεία για καλύτερη υποστήριξη πελατών. Αυξάνει την παραγωγικότητα και προσφέρει πολλά κανάλια επικοινωνίας.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση του Hesk;

    The text describes the multiple communication channels available in one place through a customizable knowledge base portal. The portal's functions include creating a brand-appropriate name and providing informative articles and instructions. Forum features allow customers to provide answers to others and provide feedback to improve the business.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Αναζητάτε μια εναλλακτική του Gorgias;

    Το LiveAgent είναι μια οικονομική λύση που βοηθά στη διαχείριση αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών. Προτείνεται ως εναλλακτική λύση στο Kayako με βελτιωμένη λειτουργικότητα και προστιθέμενη αξία για τους πελάτες. Οι εκπρόσωποι μας μπορούν να προσφέρουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη, ενώ η χρήση του LiveAgent αύξησε τον χρόνο απόκρισης κατά 60% και το ποσοστό μετατροπής πελατών κατά 325%.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Αναζητάτε μια εναλλακτική του Front;

    LiveAgent αυξάνει την ικανοποίηση των πελατών και βελτιώνει τα ποσοστά μετατροπών, μειώνει τον χρόνο εργασίας των αντιπροσώπων και προσφέρει πάνω από 175 λειτουργίες για εύκολη και ευχάριστη ροή εργασιών. Αυτοί είναι οι λόγοι που οδηγούν τις εταιρείες στο LiveAgent.

    Η ζωή του προϊσταμένου του τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να είναι ταραχώδης, αλλά υπάρχουν τρόποι να την κάνετε πιο εύκολη. Ελέγξτε την καθημερινή λίστα ελέγχου του προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου για έναν γρήγορο τρόπο ώστε να παραμείνετε οργανωμένοι!

    Καθημερινή λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου

    Η χρήση εκπαιδευτικών μαθημάτων, εργαλείων όπως το Asana scorecard και το λογισμικό διαχείρισης έργου μπορεί να βελτιώσει τη λειτουργικότητα των αντιπροσώπων και την αξιολόγηση των εκστρατειών μάρκετινγκ. Μια λίστα ελέγχου προϊσταμένου τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να βοηθήσει στην παραγωγικότητα και τον οργανισμό της ομάδας. Με αυτόν τον τρόπο, οι προϊστάμενοι μπορούν να προγραμματίσουν τις εργασίες τους και να μη χάσουν σημαντικές πληροφορίες.

    Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

    Start Free Trial x