Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Εκτός των άλλων λειτουργιών του, το LiveAgent επίσης υποστηρίζει την ενσωμάτωση τηλεφωνικού κέντρου. Είναι εύκολη και γρήγορη η ρύθμισή του!
Περισσότερες από 175 + λειτουργίες για να κάνουν τη ροή εργασίας σας ευκολότερη και πιο ευχάριστη.
Το LiveAgent περιλαμβάνει πολλά σε προσιτή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία χρεώσιμα πακέτα μας ή επιλέξτε ξεχωριστά τα χαρακτηριστικά που προτιμάτε για να διαμορφώσετε το help desk σας.
Χαρακτηριστικά | Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. | LiveCall |
---|---|---|
Ticketing
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών. | Το LiveAgent προσφέρει ticketing. | Το LiveCall δεν προσφέρει ticketing. |
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο. | Το LiveAgent προσφέρει Live Chat. | Το LiveCall δεν προσφέρει Live Chat. |
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων. | Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο. | Το LiveCall προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο. |
Αυτοεξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης. | Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης. | Το LiveCall δεν προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης. |
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Facebook. | Το LiveCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Facebook. |
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε Tweets από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Twitter. | Το LiveCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Twitter. |
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Instagram. | Το LiveCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Instagram. |
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber. | Το LiveCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber. |
WhatsApp
Οι ενσωματώσεις WhatsApp με κέντρα εξυπηρέτησης επιτρέπουν στους χρήστες να απαντούν σε οποιαδήποτε μηνύματα WhatsApp σε ένα σύστημα καρτελών πολλαπλών καναλιών και να τα αντιμετωπίζουν όπως κάθε άλλη καρτέλα υποστήριξης πελατών. | Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση WhatsApp. | Το LiveCall προσφέρει ενσωμάτωση WhatsApp. |
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα. | Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση. | Το LiveCall προσφέρει γνωσιακή βάση. |
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης. | Το LiveAgent προσφέρει forum πελατών. | Το LiveCall δεν προσφέρει forum πελατών. |
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες. | Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες. | Το LiveCall δεν προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες. |
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται. | Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API. | Το LiveCall δεν προσφέρει λειτουργίες API. |
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο. | Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR. | Το LiveCall δεν προσφέρει δυνατότητες IVR. |
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime. | Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις. | Το LiveCall δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις. |
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό. | Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό. |
Απεριόριστοι Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους. | Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους. |
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό από κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας. | Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας. |
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails. | Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστα tickets/mails. |
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων. | Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων. |
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε. | Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7. | Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7. |
Πηγαίνετε το κέντρο υποστήριξής σας πιο μακριά με email, live chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση. Προσφέρετε στους πελάτες σας πολλές επιλογές για να συνδεθούν μαζί σας και κάντε τους αγοραστές. Όλα αυτά μπορείτε να τα έχετε σε μία τιμή που δεν θα καταστρέψει τον προϋπολογισμό σας.
Το Live chat σας προσφέρει τον ταχύτερο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό μετατροπών και να κάνετε αποδοτικά τους επισκέπτες σας αγοραστές. Το LiveAgent διαθέτει ο ταχύτερο widget για live chat στην αγορά, με ταχύτητες προβολής συνομιλίας της τάξης των 2,5 δευτερολέπτων. Μπορείτε να το ακολουθήσετε;
Η ρύθμιση και η χρήση του Τηλεφωνικού Κέντρου είναι εύκολη. Το περιβάλλον του LiveAgent θα σας καθοδηγήσει ομαλά στη διαδικασία. Συνδεθείτε με τους πελάτες σας μέσω του περιηγητή, του τηλεφώνου ή άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Το LiveAgent αναλαμβάνει τα πάντα για εσάς, οπότε δεν υπάρχει λόγος να καταφύγετε σε τρίτους. Μπορείτε να εστιάσετε σε ό,τι έχει σημασία και να παρέχετε υποστήριξη χωρίς ταλαιπωρία.
“Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert
Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik
“Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron
“Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.” Adam
“Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad
“Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga
“Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal
“Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison
Harrison
Δεν χρειάζεται να πληρώσετε πολλά για να δώσετε επιλογές στους πελάτες σας. Το LiveAgent διαθέτει τρία εξαιρετικά χρεώσιμα πακέτα με τα καλύτερα εργαλεία και λειτουργίες για παροχή υποστήριξης πελατών. Αν θέλετε, μπορείτε πάντα να προμηθευτείτε ξεχωριστές λειτουργίες χωρίς να πληρώσετε παραπάνω απ’ όσο χρειάζεται. Πατήστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.
Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!
Είστε περίεργοι να δείτε πως συγκρινόμαστε με άλλες δημοφιλείς λύσεις για τηλεφωνικό κέντρο; Δείτε τις σελίδες με τη σύγκριση και ανακαλύψτε όσα έχουμε να προσφέρουμε.
Πώς να Ρυθμίσετε ΣΕΥ στο LiveAgent
Με την τήρηση των ΣΕΥ, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και να παρέχουν έγκαιρη και σχετική υποστήριξη.
Αξιολόγηση λογισμικού εξυπηρέτησης πελατών κοινωνικών μέσων Zendesk
Σκέφτεστε το Zendesk για την υποστήριξη πελατών σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Ρίξτε μια ματιά στην κριτική μας και δείτε πώς απέδωσε κατά τη γενική μας δοκιμή.
Μην Ακούτε τους Πελάτες σας – Κάντε αυτό αντ’ αυτού | Kristen Berman | TEDxBerlin
Η τεχνική του σχεδιασμού συμπεριφοράς είναι ισχυρό εργαλείο που βοηθάει στη βελτίωση της αποτελεσματικότητας προϊόντων και υπηρεσιών σε διάφορους κλάδους.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες