Αναζητάτε μια εναλλακτική του LiveCall;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική του LiveCall στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακυρώστε ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Κουραστήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Η τηλεφωνική υποστήριξη είναι μόνο η αρχή. Λάβετε δυνατότητες email, live chat, κοινωνικών δικτύων και γνωσιακής βάσης για να προσφέρετε περισσότερες επιλογές στους πελάτες σας. Το LiveAgent είναι το πιο αξιολογημένο και #1 λογισμικό help desk για SMB το 2020. Μείνετε κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους γρηγορότερα με το LiveAgent.
  • G2 badge for best ROI for enterprise summer 2022
  • SourceForge badge summer 2022 leader
  • FeaturedCustomers award badge for live chat software
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός των άλλων λειτουργιών του, το LiveAgent επίσης υποστηρίζει την ενσωμάτωση τηλεφωνικού κέντρου. Είναι εύκολη και γρήγορη η ρύθμισή του!
Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Πλούσιο σε λειτουργίες

Περισσότερες από 175 + λειτουργίες για να κάνουν τη ροή εργασίας σας ευκολότερη και πιο ευχάριστη.
Πλούσιο σε λειτουργίες

Προσιτή τιμή

Το LiveAgent περιλαμβάνει πολλά σε προσιτή τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία χρεώσιμα πακέτα μας ή επιλέξτε ξεχωριστά τα χαρακτηριστικά που προτιμάτε για να διαμορφώσετε το help desk σας.

LiveCall και LiveAgent με μία ματιά

Χαρακτηριστικά Liveagent
Δοκιμάστε την καλύτερη εναλλακτική για υποστήριξη πελατών δωρεάν! Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.
LiveCall
Ticketing
Περιλαμβάνει εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταλογραφεί αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει ticketing.
Το LiveCall δεν προσφέρει ticketing.
Live Chat
Ένα widget chat σε πραγματικό χρόνο που μπορεί να τοποθετηθεί σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Live Chat.
Το LiveCall δεν προσφέρει Live Chat.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διενέργεια και λήψη κλήσεων με αυτόματη κατανομή κλήσεων.
Το LiveAgent προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Το LiveCall προσφέρει Τηλεφωνικό Κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μία λειτουργία που σας επιτρέπει να δημιουργήσετε πύλη πελατών στην οποία οι πελάτες σας μπορούν να εγγραφούν για να έχουν πρόσβαση στα παλιότερα ticket τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Το LiveCall δεν προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Ενσωμάτωση του Facebook που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Facebook.
Το LiveCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Facebook.
Twitter
Ενσωμάτωση του Twitter που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε Tweets από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Twitter.
Το LiveCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Ενσωμάτωση στο Instagram που συγκεντρώνει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και αναφορές από το λογισμικό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Instagram.
Το LiveCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Instagram.
Viber
Ενσωμάτωση στο Viber που συγκεντρώνει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε tickets. Η ενσωμάτωση επίσης επιτρέπει στους χρήστες να απαντούν και να αποστέλλουν μηνύματα μέσω Viber άμεσα από το λογισμιμκό help desk κοινωνικών δικτύων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το LiveCall δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Πηγή γνώσεων που περιέχει σημαντικές πληροφορίες, όπως οδηγούς επίλυσης προβλημάτων, Συχνές Ερωτήσεις, και εκπαιδευτικά άρθρα.
Το LiveAgent προσφέρει γνωσιακή βάση.
Το LiveCall προσφέρει γνωσιακή βάση.
Forum Πελατών
Διαδικτυακός πίνακας συζήτησης για τους πελάτες που βρίσκεται εντός της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει forum πελατών.
Το LiveCall δεν προσφέρει forum πελατών.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασίας που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να αποφύγετε τις επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
Το LiveCall δεν προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες.
API
Σύνολο λειτουργιών που επιτρέπει σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API.
Το LiveCall δεν προσφέρει λειτουργίες API.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (IVR)
Τεχνολογία που επιτρέπει στυς καλούντες να πλοηγούναι τηλεφωνικά προτού μιλήσουν με εκπρόσωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες IVR.
Το LiveCall δεν προσφέρει δυνατότητες IVR.
Βιντεοκλήσεις
Κλήση που περιλαμβάνει βίντεο, παρόμοια με κλήση σε Skype, Zoom, ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το LiveCall δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Τα tickets δεν λήγουν ούτε διαγράφονται-- μπορείτε να να δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστοι Ιστότοποι
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοτόπων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστους ιστότοπους.
Απεριόριστα Κουμπιά Chat
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό από κουμπιά συνομιλίας στους ιστοτόπους σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστα Tickets/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό emails και tickets.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα tickets/mails.
Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστα tickets/mails.
Απεριόριστες Καταγραφές Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που κάνατε ή λάβατε και κάνετε αναπαραγωγή της καταγραφής ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστες καταγραφές κλήσεων.
Απεριόριστη Υποστήριξη 24/7
Υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό στον αριθμό των αιτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
Το LiveCall δεν προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7.
smart phone calling

Μία ισχυρή εναλλακτική επιλογή του LiveCall

Πηγαίνετε το κέντρο υποστήριξής σας πιο μακριά με email, live chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση. Προσφέρετε στους πελάτες σας πολλές επιλογές για να συνδεθούν μαζί σας και κάντε τους αγοραστές. Όλα αυτά μπορείτε να τα έχετε σε μία τιμή που δεν θα καταστρέψει τον προϋπολογισμό σας. 

Το ταχύτερο chat

Το Live chat σας προσφέρει τον ταχύτερο τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Μπορείτε να αυξήσετε τον αριθμό μετατροπών και να κάνετε αποδοτικά τους επισκέπτες σας αγοραστές. Το LiveAgent διαθέτει ο ταχύτερο widget για live chat στην αγορά, με ταχύτητες προβολής συνομιλίας της τάξης των 2,5 δευτερολέπτων. Μπορείτε να το ακολουθήσετε;
Watch the website loading time
Book demo with LiveAgent -illustration

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Η ρύθμιση και η χρήση του Τηλεφωνικού Κέντρου είναι εύκολη. Το περιβάλλον του LiveAgent θα σας καθοδηγήσει ομαλά στη διαδικασία. Συνδεθείτε με τους πελάτες σας μέσω του περιηγητή, του τηλεφώνου ή άλλου εξοπλισμού της επιλογής σας. Το LiveAgent αναλαμβάνει τα πάντα για εσάς, οπότε δεν υπάρχει λόγος να καταφύγετε σε τρίτους. Μπορείτε να εστιάσετε σε ό,τι έχει σημασία και να παρέχετε υποστήριξη χωρίς ταλαιπωρία.

Ποιες εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • Ποιες εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Ποιες εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • Ποιες εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • Ποιες εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • Ποιες εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • Ποιες εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • Ποιες εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • Ποιες εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

    “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

Savings illustration

Λάβετε περισσότερα και εξοικονομήστε περισσότερο

Δεν χρειάζεται να πληρώσετε πολλά για να δώσετε επιλογές στους πελάτες σας. Το LiveAgent διαθέτει τρία εξαιρετικά χρεώσιμα πακέτα με τα καλύτερα εργαλεία και λειτουργίες για παροχή υποστήριξης πελατών. Αν θέλετε, μπορείτε πάντα να προμηθευτείτε ξεχωριστές λειτουργίες χωρίς να πληρώσετε παραπάνω απ’ όσο χρειάζεται. Πατήστε παρακάτω για να μάθετε περισσότερα.

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Συγκρίνετέ μας με άλλα λογισμικά τηλεφωνικού κέντρου

Είστε περίεργοι να δείτε πως συγκρινόμαστε με άλλες δημοφιλείς λύσεις για τηλεφωνικό κέντρο; Δείτε τις σελίδες με τη σύγκριση και ανακαλύψτε όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

Πώς συγκρίνεται το LiveAgent με το LiveCall;

Το LiveAgent προσφέρει τις ακόλουθες επιπλέον δυνατότητες από το LiveCall: ticketing features, live chat, αυτοεξυπηρέτηση, ενσωμάτωση κοινωνικών δικτύων, και απεριόριστη υποστήριξη 24/7.

Ποια είναι τα επιπλέον οφέλη από τη χρήση του LiveAgent αντί του LiveCall?

Τα επιπλέον πλεονεκτήματα της χρήσης του LiveAgent αντί του LiveCall include περιλαμβάνουν την αυξημένη ικανοποίηση των πελατών, τη διατήρηση των πελατών, το μειωμένο κόστος εξυπηρέτησης πελατών, τον μειωμένο ρυθμό μετακίνησης και την καλύτερη ροή εργασίας των εκπροσώπων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo