Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα Email ακύρωσης

Οι ακυρώσεις είναι αναπόφευκτες σε επιχειρήσεις SaaS (Λογισμικό ως υπηρεσία). Ακόμα και οι πιο πιστοί και παλιοί πελάτες που νομίζατε ότι θα μείνουν για πάντα μπορεί να ακυρώσουν τη συνδρομή τους εκεί που δεν το περιμένετε. Ίσως να μην πέτυχαν τα αποτελέσματα που περίμεναν επειδή δεν έχουν αναπτυχθεί αρκετά για να αντιληφθούν την πλήρη απόδοση της επένδυσης του προϊόντος σας. Ίσως βρήκαν μια καλύτερη λύση (με ένα ευρύτερο φάσμα δυνατοτήτων και πιο προσιτή τιμή) ή απλά δεν χρειάζονται πλέον το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Όποια κι αν είναι η περίπτωση, η ακύρωση δεν σημαίνει πάντα το τέλος της σχέσης σας με έναν πελάτη.

Ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεστε τις ακυρώσεις κάνει τη διαφορά και ξεκινά με τα email ακύρωσης – ο τύπος των email που ενεργοποιούνται όταν ένας χρήστης ακυρώνει τη επί πληρωμή συνδρομή. Όπως τα win-back email (email για να ξανακερδίσεις τον πελάτη), έτσι και τα email ακύρωσης παίζουν ουσιαστικό ρόλο στη διατήρηση των πελατών. Υπάρχει συνήθως η ευκαιρία να προσελκύσετε εκ νέου τους πελάτες που έχουν φύγει και να τους κερδίσετε ξανά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα email ακύρωσης πρέπει να ξεπερνούν απλά τον “αποχαιρετισμό” – πρέπει να είναι σχεδιασμένα για να αφήνουν μια θετική εντύπωση και να μειώνουν τη χαμένη πελατεία. Ακολουθούν μερικές βασικές συμβουλές για τη δημιουργία email ακύρωσης, συμπεριλαμβανομένων έτοιμων προτύπων email ακύρωσης που μπορείτε να προσαρμόσετε και να χρησιμοποιήσετε.

Πρότυπα Email ακύρωσης

Καλύτερες πρακτικές email ακύρωσης

Διατηρήστε το μήνυμά σας σύντομο και καλοσυνάτο

Τα email ακύρωσης έχουν αποδειχθεί ότι λειτουργούν καλύτερα εάν είναι περιεκτικά και απλά. Υπάρχουν μόνο τέσσερα κύρια σημεία που πρέπει να συμπεριλάβετε στο email σας:

  • Ευχαριστήστε τους πελάτες σας για τη συνεργασία σας.
  • Επιβεβαιώστε ότι η ακύρωσή τους βρίσκεται υπό επεξεργασία.
  • Ζητήστε τη γνώμη τους για να ανακαλύψετε τον λόγο πίσω από την ακύρωσή τους.
  • Διαβεβαιώστε τους ότι η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή αν αποφασίσουν ποτέ να επιστρέψουν.
Πρότυπα Email ακύρωσης

Ρωτήστε τους πελάτες γιατί ακύρωσαν

Το να μάθεις γιατί οι πελάτες σου ακυρώνουν και σε ποιο κομμάτι έχεις αποτύχει μπορεί να είναι επώδυνο, αλλά είναι αναμφισβήτητα πολύτιμο για την επιχείρησή σου. Η παρακολούθηση των λόγων των ακυρώσεων σας δίνουν πάντα μια τεράστια ευκαιρία νααξιοποιήσετε τα σχόλια και τις κριτικές των πελατών, να βελτιώσετε αυτά που προσφέρετε σε μελλοντικούς πελάτες και να μειώσετε τηχαμένη πελατεία σας.

Προσεγγίστε τους πελάτες με κατανόηση για να δείξετε ότι νοιάζεστε

Ενώ τα μηνύματα ακύρωσης πρέπει συνήθως να είναι σύντομα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι υπερβολικά επίσημα και ψυχρά. Υπογραμμίζοντας ότι δεν συντρέχει λόγος να “χαλάσετε” τις σχέσεις σας, λέγοντας επίσης κάτι όπως “Θα θέλαμε να συνεχίσετε να είστε πελάτης μας, αλλά καταλαβαίνουμε ότι οι ακυρώσεις συμβαίνουν” μπορεί να κάνει το email σας περισσότερο προσωπικό και ανθρώπινο παρόλο που είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Γραμμές θέματος email ακύρωσης

  • Λυπούμαστε που σας βλέπουμε να φεύγετε
  • Θα μας λείψετε
  • Πριν φύγετε… (Μας λείψατε ήδη!)
  • Ο λογαριασμός σας έχει λήξει. Δοκιμάστε μια συνδρομή premium!
  • Η συνδρομή σας στο [Product] έχει ακυρωθεί
  • Η ακύρωση του δωρεάν λογαριασμού σας στο [Product]. Πετύχετε περισσότερα με το Premium
  • Ακύρωση premium λογαριασμού από το [Brand]
  • Επιβεβαιώστε το αίτημα ακύρωσης
  • Σε συνέχεια της ακύρωσής σας, [Name]
  • Ο λογαριασμός σας στο [Product] θα απενεργοποιηθεί σε 30 μέρες
Πρότυπα Email ακύρωσης

Παραδείγματα προτύπων email ακύρωσης

Email ακύρωσης βασικής συνδρομής

Απλό email μη αυτόματης ακύρωσης συνδρομής

#1 Παράδειγμα έρευνας ακύρωσης συνδρομής SaaS

# Παράδειγμα έρευνας ακύρωσης συνδρομής SaaS

Συμπληρωματική έρευνα ακύρωσης συνδρομής SaaS

Ακύρωση premium λογαριασμού

Επιβεβαίωση ακύρωσης συνδρομής

Email απενεργοποίησης λογαριασμού

Η συνδρομή ακυρώθηκε λόγω αποτυχημένης πληρωμής

Συχνές ερωτήσεις

Γιατί θα πρέπει να στείλω email ακύρωσης;

Ο τρόπος με τον οποίο ανταποκρίνεται το brand σας σε πελάτες που ακύρωσαν τη συνδρομή, τον premium λογαριασμό premium ή τη συνδρομή μέλους, έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο αν τελικά θα τους χάσετε από πελάτες ή όχι. Τα καλογραμμένα μηνύματα ακύρωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ξανακερδίσετε τους χαμένους πελάτες, να επιδιορθώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες που σε άλλη περίπτωση θα μπορούσαν να χαθούν, να βελτιώσετε τη διατήρηση και να ελαχιστοποιήσετε τον αριθμό των πελατών.

Πρέπει να ρωτήσω τους πελάτες γιατί ακύρωσαν;

Εάν ρωτήσετε τους πελάτες γιατί ακύρωσαν τη συνδρομή τους, μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους και τελικά να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το προϊόν, τη στρατηγική και το brand σας. Εάν ανακαλύψετε πως οι περισσότεροι πελάτες που χάσατε ήθελαν συγκεκριμένες λειτουργίες που δεν διαθέτει το προϊόν σας, θα ήταν λογικό να επανεξετάσετε τη λειτουργικότητά σας και να κάνετε βελτιώσεις.

Θα πρέπει να στείλω γενικά αυτοματοποιημένα email ακύρωσης ή να ασχοληθώ προσωπικά;

Απαντώντας με πιο προσωπικά email σε πελάτες που ακύρωσαν προστίθεται μια πιο ανθρώπινη πινελιά στο μήνυμά σας και ενισχύει την εμπιστοσύνη μεταξύ σας. Παρόλο που δεν είναι πάντα δυνατή η αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων κάθε φορά, μπορεί να είναι λογικό για τους πιο πιστούς και καλούς πελάτες σας. Αντί να στείλετε ένα γενικό, αυτοματοποιημένο μήνυμα ακύρωσης, εξετάστε το ενδεχόμενο να απαντήσετε προσωπικά τους παλιούς και καλούς πελάτες – μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας να τους κερδίσετε ξανά και να μείνουν πιστοί στην εταιρεία σας.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why should I send cancellation emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “How your brand responds to customers who canceled their subscription, premium account, or membership has a significant impact on whether or not they eventually churn. Well-crafted cancelation messages can be used to win back disengaged customers, mend customer relationships that might otherwise be lost, improve retention, and minimize the number of churned customers.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I ask customers why they canceled?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Asking customers why they canceled their subscription in the first place can give you a deeper understanding of their needs and expectations and, ultimately, valuable insights that can help you improve your product, strategy, and brand. If you find out most customers who churn require particular features your product lacks, it might make sense to reconsider your functionality and make improvements.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I send generic automated cancelation emails or follow up personally?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Following up with customers who canceled personally adds a more human touch to your message and builds more trust. While it’s not always possible to send personalized messages every time, it may be reasonable with your most loyal and high-spending customers. Instead of sending a generic, one-size-fits-all cancelation message, consider following up with your long-term, high-value clients personally – it might increase your chances of re-engaging them and winning back their loyalty.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo