Πρότυπα Email ακύρωσης

Οι ακυρώσεις είναι αναπόφευκτες σε επιχειρήσεις SaaS (Λογισμικό ως υπηρεσία). Ακόμα και οι πιο πιστοί και παλιοί πελάτες που νομίζατε ότι θα μείνουν για πάντα μπορεί να ακυρώσουν τη συνδρομή τους εκεί που δεν το περιμένετε. Ίσως να μην πέτυχαν τα αποτελέσματα που περίμεναν επειδή δεν έχουν αναπτυχθεί αρκετά για να αντιληφθούν την πλήρη απόδοση της επένδυσης του προϊόντος σας. Ίσως βρήκαν μια καλύτερη λύση (με ένα ευρύτερο φάσμα δυνατοτήτων και πιο προσιτή τιμή) ή απλά δεν χρειάζονται πλέον το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Όποια κι αν είναι η περίπτωση, η ακύρωση δεν σημαίνει πάντα το τέλος της σχέσης σας με έναν πελάτη.

Ο τρόπος με τον οποίο διαχειρίζεστε τις ακυρώσεις κάνει τη διαφορά και ξεκινά με τα email ακύρωσης – ο τύπος των email που ενεργοποιούνται όταν ένας χρήστης ακυρώνει τη επί πληρωμή συνδρομή. Όπως τα win-back email (email για να ξανακερδίσεις τον πελάτη), έτσι και τα email ακύρωσης παίζουν ουσιαστικό ρόλο στη διατήρηση των πελατών. Υπάρχει συνήθως η ευκαιρία να προσελκύσετε εκ νέου τους πελάτες που έχουν φύγει και να τους κερδίσετε ξανά. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τα email ακύρωσης πρέπει να ξεπερνούν απλά τον “αποχαιρετισμό” – πρέπει να είναι σχεδιασμένα για να αφήνουν μια θετική εντύπωση και να μειώνουν τη χαμένη πελατεία. Ακολουθούν μερικές βασικές συμβουλές για τη δημιουργία email ακύρωσης, συμπεριλαμβανομένων έτοιμων προτύπων email ακύρωσης που μπορείτε να προσαρμόσετε και να χρησιμοποιήσετε.

Πρότυπα Email ακύρωσης - App - Uploads - 2021 - 05 - Basecamp Account Cancellation Email.png

Καλύτερες πρακτικές email ακύρωσης

Διατηρήστε το μήνυμά σας σύντομο και καλοσυνάτο

Τα email ακύρωσης έχουν αποδειχθεί ότι λειτουργούν καλύτερα εάν είναι περιεκτικά και απλά. Υπάρχουν μόνο τέσσερα κύρια σημεία που πρέπει να συμπεριλάβετε στο email σας:

  • Ευχαριστήστε τους πελάτες σας για τη συνεργασία σας.
  • Επιβεβαιώστε ότι η ακύρωσή τους βρίσκεται υπό επεξεργασία.
  • Ζητήστε τη γνώμη τους για να ανακαλύψετε τον λόγο πίσω από την ακύρωσή τους.
  • Διαβεβαιώστε τους ότι η πόρτα είναι πάντα ανοιχτή αν αποφασίσουν ποτέ να επιστρέψουν.
Διατηρήστε το μήνυμά σας σύντομο και καλοσυνάτο - App - Uploads - 2021 - 05 - Spotify Cancellation Email 1.png

Ρωτήστε τους πελάτες γιατί ακύρωσαν

Το να μάθεις γιατί οι πελάτες σου ακυρώνουν και σε ποιο κομμάτι έχεις αποτύχει μπορεί να είναι επώδυνο, αλλά είναι αναμφισβήτητα πολύτιμο για την επιχείρησή σου. Η παρακολούθηση των λόγων των ακυρώσεων σας δίνουν πάντα μια τεράστια ευκαιρία νααξιοποιήσετε τα σχόλια και τις κριτικές των πελατών, να βελτιώσετε αυτά που προσφέρετε σε μελλοντικούς πελάτες και να μειώσετε τηχαμένη πελατεία σας.

Προσεγγίστε τους πελάτες με κατανόηση για να δείξετε ότι νοιάζεστε

Ενώ τα μηνύματα ακύρωσης πρέπει συνήθως να είναι σύντομα, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι υπερβολικά επίσημα και ψυχρά. Υπογραμμίζοντας ότι δεν συντρέχει λόγος να “χαλάσετε” τις σχέσεις σας, λέγοντας επίσης κάτι όπως “Θα θέλαμε να συνεχίσετε να είστε πελάτης μας, αλλά καταλαβαίνουμε ότι οι ακυρώσεις συμβαίνουν” μπορεί να κάνει το email σας περισσότερο προσωπικό και ανθρώπινο παρόλο που είναι ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα.

Design your own cancellation templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Γραμμές θέματος email ακύρωσης

  • Λυπούμαστε που σας βλέπουμε να φεύγετε
  • Θα μας λείψετε
  • Πριν φύγετε… (Μας λείψατε ήδη!)
  • Ο λογαριασμός σας έχει λήξει. Δοκιμάστε μια συνδρομή premium!
  • Η συνδρομή σας στο [Product] έχει ακυρωθεί
  • Η ακύρωση του δωρεάν λογαριασμού σας στο [Product]. Πετύχετε περισσότερα με το Premium
  • Ακύρωση premium λογαριασμού από το [Brand]
  • Επιβεβαιώστε το αίτημα ακύρωσης
  • Σε συνέχεια της ακύρωσής σας, [Name]
  • Ο λογαριασμός σας στο [Product] θα απενεργοποιηθεί σε 30 μέρες
Γραμμές θέματος email ακύρωσης - App - Uploads - 2021 - 05 - Your Hulu Subscription Has Been Canceled.jpg

Παραδείγματα προτύπων email ακύρωσης

Email ακύρωσης βασικής συνδρομής

Hi [Name],

Thanks for being part of the [Brand] community. As requested, your subscription has been successfully canceled, and your card will no longer be charged.

We’d love to hear about your experience and how you think we can improve [Product/ Service] for other members (and you, if you decide to come back!)

Take the Survey

Just a heads up – you’ll still have access to [your account/ data/ message history/ free features], etc. If you decide you’d like to continue [using Product/ Service], you can resume your membership at any time.

We hope to see you around!
[YOUR SIGNATURE]

Απλό email μη αυτόματης ακύρωσης συνδρομής

Hey [Name],

I noticed you canceled your [Product/ Service] account. No worries!

Did you expect something different, or was it missing something you needed? Your feedback helps us improve [Product/ Service], so it would be great to hear from you.

Best,
[YOUR SIGNATURE]

#1 Παράδειγμα έρευνας ακύρωσης συνδρομής SaaS

Hello [Name],

We successfully canceled your subscription for [Product/ Service].

We’re sorry to see you go! To help us improve our [product/ service], we would appreciate it if you took a moment to fill out this quick survey.

What was the reason for the cancelation? (Select up to 3 reasons):

It was not effective, and I didn’t achieve the results I wanted
It doesn’t integrate with our other tools or systems
It lacks key features or functionality
It was difficult to use
It’s too expensive
Customer support was unsatisfactory
This was a test account
My organization closed
Other

If you don’t mind sharing, which [tool/ platform/ software] will you use now?

What can we do to improve?

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

# Παράδειγμα έρευνας ακύρωσης συνδρομής SaaS

Hi [Name],

We’re sorry you had to cancel your [Product/ Service] subscription. Can we ask why you’re leaving? Your answer will help us make [Product/ Service] better for everyone.

Technical issues
Missing key features I need
Not sure how to use the tool
Too expensive
Switching to another product
Shutting down the company
Other (please explain below)

Appreciate your help and honest feedback!
[YOUR SIGNATURE]

Συμπληρωματική έρευνα ακύρωσης συνδρομής SaaS

Hi [Name],

You’ve recently canceled your [Product/ Service] account and mentioned it was because of technical issues.

We’re really sorry about that. We do our best to make sure our service is accessible and reliable, but sometimes things fall through the cracks.

If you wouldn’t mind letting us know, we’d love to hear more about what technical issues you had so we can get to the bottom of it and make sure it doesn’t happen again.

Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]

Ακύρωση premium λογαριασμού

Hey [Name],

Your [Product] Premium subscription has been canceled and will end on [date]. Until then, you will still have access to your Premium features.

When your subscription expires, you will still be able to [use free features]. You can come back and enjoy [Product] Premium anytime by re-subscribing. We’ll always be here if you need any help.

Thanks for being a customer,
[YOUR SIGNATURE]

Επιβεβαίωση ακύρωσης συνδρομής

Hi [Name],

Thank you for being a part of the [Membership name]. As you requested, we’ve canceled your membership effective [date].

We’d love to have you back, but we completely understand that this may not be the best option for you right now. If you ever change your mind, made this request in error, you can restart your membership anytime to enjoy [key membership benefits].

Restart Membership

If there’s anything we can do to help, please let us know. Visit our Help Center for more info or reach out to our support team.

Best of luck!
[YOUR SIGNATURE]

Email απενεργοποίησης λογαριασμού

Hi [Name],

It looks like you haven’t signed in to your account for a while. [Product/ Service] accounts are automatically deactivated after [number] days of inactivity. Your account will be deactivated in [number] days.

Thank you for trying [Product/ Service]. We’d love you to stick around, but we completely understand that [Product/ Service] isn’t for everyone.

Let us know if you have any questions or need help keeping your account.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

Η συνδρομή ακυρώθηκε λόγω αποτυχημένης πληρωμής

Hi [Name],

Something went wrong, and we were unable to process the charges on your credit card ending in [last four digits]. Unfortunately, we had to cancel your [Product/ Service] subscription.

But don’t worry, we understand that sometimes these things happen. You can always reactivate your [Product/ Service] subscription at any time.

Reactivate [Product/ Service] Account

If you have any questions or issues, don’t hesitate to reach out, we’re just an email away.

Hope to see you back soon.
[YOUR SIGNATURE]

Συχνές ερωτήσεις

Γιατί θα πρέπει να στείλω email ακύρωσης;

Ο τρόπος με τον οποίο ανταποκρίνεται το brand σας σε πελάτες που ακύρωσαν τη συνδρομή, τον premium λογαριασμό premium ή τη συνδρομή μέλους, έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο αν τελικά θα τους χάσετε από πελάτες ή όχι. Τα καλογραμμένα μηνύματα ακύρωσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να ξανακερδίσετε τους χαμένους πελάτες, να επιδιορθώσετε τις σχέσεις με τους πελάτες που σε άλλη περίπτωση θα μπορούσαν να χαθούν, να βελτιώσετε τη διατήρηση και να ελαχιστοποιήσετε τον αριθμό των πελατών.

Πρέπει να ρωτήσω τους πελάτες γιατί ακύρωσαν;

Εάν ρωτήσετε τους πελάτες γιατί ακύρωσαν τη συνδρομή τους, μπορείτε να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες και τις προσδοκίες τους και τελικά να αποκτήσετε πολύτιμες πληροφορίες που μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το προϊόν, τη στρατηγική και το brand σας. Εάν ανακαλύψετε πως οι περισσότεροι πελάτες που χάσατε ήθελαν συγκεκριμένες λειτουργίες που δεν διαθέτει το προϊόν σας, θα ήταν λογικό να επανεξετάσετε τη λειτουργικότητά σας και να κάνετε βελτιώσεις.

Θα πρέπει να στείλω γενικά αυτοματοποιημένα email ακύρωσης ή να ασχοληθώ προσωπικά;

Απαντώντας με πιο προσωπικά email σε πελάτες που ακύρωσαν προστίθεται μια πιο ανθρώπινη πινελιά στο μήνυμά σας και ενισχύει την εμπιστοσύνη μεταξύ σας. Παρόλο που δεν είναι πάντα δυνατή η αποστολή εξατομικευμένων μηνυμάτων κάθε φορά, μπορεί να είναι λογικό για τους πιο πιστούς και καλούς πελάτες σας. Αντί να στείλετε ένα γενικό, αυτοματοποιημένο μήνυμα ακύρωσης, εξετάστε το ενδεχόμενο να απαντήσετε προσωπικά τους παλιούς και καλούς πελάτες – μπορεί να αυξήσει τις πιθανότητές σας να τους κερδίσετε ξανά και να μείνουν πιστοί στην εταιρεία σας.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Why should I send cancellation emails?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “How your brand responds to customers who canceled their subscription, premium account, or membership has a significant impact on whether or not they eventually churn. Well-crafted cancelation messages can be used to win back disengaged customers, mend customer relationships that might otherwise be lost, improve retention, and minimize the number of churned customers.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I ask customers why they canceled?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Asking customers why they canceled their subscription in the first place can give you a deeper understanding of their needs and expectations and, ultimately, valuable insights that can help you improve your product, strategy, and brand. If you find out most customers who churn require particular features your product lacks, it might make sense to reconsider your functionality and make improvements.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Should I send generic automated cancelation emails or follow up personally?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Following up with customers who canceled personally adds a more human touch to your message and builds more trust. While it’s not always possible to send personalized messages every time, it may be reasonable with your most loyal and high-spending customers. Instead of sending a generic, one-size-fits-all cancelation message, consider following up with your long-term, high-value clients personally – it might increase your chances of re-engaging them and winning back their loyalty.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo