Τι είναι τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών
Για να το θέσουμε εν συντομία, τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών είναι εκδηλώσεις όπου συναντώνται ειδικοί και επαγγελματίες από την εξυπηρέτηση πελατών και το CX. Παρευρίσκονται για να μοιραστούν γνώσεις και να μιλήσουν για τις τελευταίες εξελίξεις σε αυτόν τον τομέα. Μπορούν να πραγματοποιηθούν ως τοπικές εκδηλώσεις καθώς και σε παγκόσμιο ή διεθνές επίπεδο με εκατοντάδες επαγγελματίες να έρχονται σε επαφή.
Γιατί είναι σημαντικά τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών;
“Η ομάδα μας πηγαίνει σε συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών και CX κάθε χρόνο. Είναι πάντα υπέροχο να γνωρίζεις νέους ανθρώπους και να βρίσκεσαι με παλιούς φίλους και συναδέλφους. Νομίζω ότι τέτοιες εκδηλώσεις είναι απαραίτητες για κάθε επαγγελματία εξυπηρέτησης πελατών που θέλει να βρει νέες ευκαιρίες στον τομέα του.”
Diana Adjadj – Συγγραφέας στο Best Essay Education.
Υπάρχουν πολλά οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε από τη συμμετοχή σε συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών και CX. Δεν συνειδητοποιούν όλοι πόσο σημαντικά είναι για ορισμένους επαγγελματίες.
Λόγοι για να σκεφτείτε τη συμμετοχή σε ένα συνέδριο εξυπηρέτησης πελατών
Εκπαίδευση: Ίσως ο πιο σημαντικός σκοπός οποιουδήποτε συνεδρίου εξυπηρέτησης πελατών, η εκπαίδευση παραμένει στο επίκεντρο της προσοχής. Οι συμμετέχοντες έχουν ευκαιρίες να μάθουν κάτι νέο ακούγοντας διάσημους ομιλητές, μοιράζοντας την εμπειρία τους με ομότιμους και πολλά άλλα.
Δικτύωση: Ένα άλλο πλεονέκτημα των συνεδρίων εξυπηρέτησης πελατών είναι η δικτύωση. Μπορείτε εύκολα να βρείτε ομοϊδεάτες και να συνδεθείτε μαζί τους δημιουργώντας ανεκτίμητες σχέσεις. Ποιος ξέρει, ίσως να είναι το εισιτήριο της επιτυχίας σας κάποια στιγμή.
Ενημέρωση των τάσεων: Η γνώση της επικαιρότητας αυτή τη στιγμή ή των πρακτικών που εφαρμόζονται από ειδικούς στην εξυπηρέτηση πελατών είναι απαραίτητη προκειμένου να τελειοποιήσετε την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας σας. Τέτοια συνέδρια είναι ιδανικά για να παρακολουθείτε όλα τα τελευταία νέα και τάσεις.
Έκθεση προϊόντων: Τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών είναι ιδανικά για επιπλέον έκθεση προϊόντων. Οι εταιρείες έχουν συχνά την ευκαιρία να παρουσιάσουν αυτό που έκαναν τον τελευταίο καιρό. Επιπλέον, προωθούν τα προϊόντα τους κάνοντάς τα παράδειγμα για το πώς έκαναν καλύτερη την εξυπηρέτηση πελατών με τη βοήθειά τους.
Έμπνευση & Κίνητρο: Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν κάτι ασήμαντο, αλλά τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών μπορούν να σας ενεργοποιήσουν με θετικότητα και να βελτιώσουν τη συναισθηματική σας κατάσταση. Οι περισσότεροι συμμετέχοντες φεύγουν με μια αίσθηση έμπνευσης στην καρδιά τους και κίνητρο να κάνουν περισσότερα.
Πώς επηρεάζουν τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών την εκπαίδευση;
“Δεν σταματάμε ποτέ να μαθαίνουμε σε όλη μας τη ζωή. Εξάλλου, κανείς δεν μπορεί να ξέρει τα πάντα με τη μία! Γι’ αυτό πιστεύω ότι ένα συνέδριο εξυπηρέτησης πελατών είναι τόσο σπουδαίο γιατί σας παρέχει ευκαιρίες να βελτιώσετε τις γνώσεις σας, να τελειοποιήσετε τις δεξιότητές σας και να είστε πάντα ενήμεροι για τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο.”
Jessica Waterford – Writer at WOWgrade
Όπως αναφέρθηκε παραπάνω, η εκπαίδευση είναι ένα από τα βασικά συστατικά κάθε συνεδρίου εξυπηρέτησης πελατών. Οι επαγγελματίες ακούνε ειδικούς που παρέχουν πολύτιμες συμβουλές για το ένα και το άλλο. Αυτό το είδος γνώσης βοηθά τους ειδικούς να γίνουν ακόμη καλύτεροι. Επιπλέον, υπάρχουν επίσης τακτικά σεμινάρια και συνεδρίες σε τέτοιες εκδηλώσεις.
Καλύτερα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών το 2019
Τώρα γνωρίζετε τα πάντα σχετικά με τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών/CX, συμπεριλαμβανομένων των πλεονεκτημάτων τους. Εξερευνήστε μια λίστα με τα καλύτερα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών το 2019 που έχουμε δημιουργήσει παρακάτω.
5 καλύτερα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών το 2019
Εβδομάδα επικοινωνίας με τους πελάτες (CCW)
Αυτή είναι η μεγαλύτερη εκδήλωση επικοινωνίας πελατών στον κόσμο με την CCW Digital. Είναι μια από τις μεγαλύτερες διαδικτυακές κοινότητες για επαγγελματίες εξυπηρέτησης πελατών. Το 2019, γιόρτασε την 20η επέτειό της (το 2018 μετονομάστηκε από την Εβδομάδα Τηλεφωνικών Κέντρων σε Εβδομάδα Επικοινωνίας με τους Πελάτες). Κάθε χρόνο συγκεντρώνει τους καλύτερους ηγέτες CX, CS και εξυπηρέτησης πελατών από όλο τον κόσμο. Θα βρείτε σεμινάρια, ξεναγήσεις στον ιστότοπο και συνεδρίες σε αυτήν την εκδήλωση. Το 2019, υπήρχαν ομιλητές από την Verizon, την HBO, την Lyft, την Hilton και άλλες γνωστές εταιρείες.
ICMI
Expo & Συνέδριο – οι ευκαιρίες για μάθηση με το ICMI είναι ατελείωτες. Υπάρχουν πάνω από 1500 συμμετέχοντες κάθε χρόνο με πάνω από 75 συνεδρίες. Αυτό το συνέδριο διοργανώνεται από την UBM (το 2018, η UBM σε συνδυασμό με την Informa PLC). Η ICMI είναι γνωστή για την αφοσιωμένη ομάδα εκπαιδευτών, ομιλητών, εμπειρογνωμόνων του κλάδου και συμβούλων. Όλοι τους συνεργάζονται για να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε την αποτελεσματικότητα του κέντρου επικοινωνίας σας, να αξιολογήσετε τις δραστηριότητές σας, να προσδιορίσετε την πολυκαναλική στρατηγική σας και να παρέχετε εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να παρακινήσετε και να διαχειριστείτε την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών.
Φόρουμ του Βορειοανατολικού Κέντρου Επαφής (NECCF)
Το Ετήσιο Συνέδριο & Έκθεση της NECCF επικεντρώνεται στην προβολή της τελευταίας τεχνολογίας και των καινοτομιών στον τομέα εξυπηρέτησης πελατών. Έχοντας ιδρυθεί το 2001, το Northeast Contact Center Forum είναι γνωστό για τα σεμνιάρια από ειδικούς, τις συζητήσεις σε συνεδριάσεις και τις ατελείωτες ευκαιρίες δικτύωσης. Όπως υποδηλώνει το όνομά του, η εκδήλωση πραγματοποιείται κυρίως για τη βορειοανατολική περιοχή, συμπεριλαμβανομένων πολιτειών όπως το Ρόουντ Άιλαντ, η Μασαχουσέτη, το Κοννέκτικατ, το Μέιν, το Βερμόντ και το Νιού Χάμσαϊρ.
Σύνοδος κορυφής στρατηγικών εμπειρίας πελατών
Αυτή η εκδήλωση συγκεντρώνει επαγγελματίες CX από όλη τη Βόρεια Αμερική. Το 2019, υπήρχαν πολλοί ομιλητές από γνωστές εταιρείες όπως π.χ. Toyota, Uber, Wal-Mart και άλλοι. Η Σύνοδος Στρατηγικών Εμπειρίας Πελατών εστιάζει στη δημιουργία ενός οράματος CX 360 χωρίς τριβή με τη βοήθεια τεχνολογιών CX που αλλάζουν το παιχνίδι και χρήση KPI για μείωση του κόστους. Η εκδήλωση υπόσχεται επίσης να βοηθήσει τους επαγγελματίες εξυπηρέτησης πελατών να απελευθερώσουν την πλήρη δύναμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, να κυριαρχήσουν στο ψηφιακό χάος CX και να αυξήσουν την πίστη μεταξύ άλλων.
Σύνοδος Επικεφαλής Εμπειρίας Πελατών (CXO)
Στο CXO Exchange, μπορείτε να συναντήσετε κορυφαίους πελάτες και στελέχη εμπειρίας ασθενών. Αυτή η εκδήλωση επικεντρώνεται σε άτομα, στρατηγική, καινοτομία, σχεδιασμό και πληροφορίες που βοηθούν τους επαγγελματίες να προσφέρουν τις καλύτερες εμπειρίες πελατών. Το 2019, υπήρχαν ομιλητές από τις Microsoft, Johnson & Johnson, Walgreens, Lenovo, Headspace και άλλες. Το Chief Experience Officer Exchange αποτελεί επίσης μέρος του Customer Contact Week ως μια εκδήλωση premium, μόνο με πρόσκληση για τους πιο ανώτερους επικεφαλής CXO.
Τελικές σκέψεις
Συμπερασματικά, τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών και CX είναι σίγουρα εκδηλώσεις που πρέπει να επισκεφθούν όλοι οι επαγγελματίες εξυπηρέτησης πελατών. Αποφέρουν πολλά οφέλη σε αυτούς καθώς και θετικό, διαρκές αντίκτυπο στην εκπαίδευση.
Ανακαλύψτε μόνοι σας
Η γνώση είναι σημαντική, αλλά μόνο όταν εφαρμόζεται στην πράξη. Δοκιμάστε τα πάντα στην ακαδημία μας μέσα στο LiveAgent.
Try out LiveAgent for FREE
Handle all customer inquiries from one interface. Start improving your customer service with a 30-day free trial right away!
Frequently Asked Questions
Τι είναι τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών;
Τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών είναι εκδηλώσεις όπου συναντώνται ειδικοί και επαγγελματίες από την εξυπηρέτηση πελατών και την CX. Παρευρίσκονται για να μοιραστούν γνώσεις και να μιλήσουν για τις τελευταίες εξελίξεις σε αυτόν τον τομέα.
Ποιοι είναι οι λόγοι για να εξετάσετε το ενδεχόμενο να παρακολουθήσετε ένα συνέδριο εξυπηρέτησης πελατών;
Οι λόγοι για να εξετάσετε το ενδεχόμενο να παρακολουθήσετε ένα συνέδριο εξυπηρέτησης πελατών είναι η πρόσθετη εκπαίδευση, η δικτύωση, η επίγνωση των τάσεων, η έκθεση προϊόντων και η έμπνευση.
Πώς επηρεάζουν τα συνέδρια εξυπηρέτησης πελατών την εκπαίδευση;
Ένα συνέδριο εξυπηρέτησης πελατών είναι μια εξαιρετική ευκαιρία για να βελτιώσετε τις γνώσεις σας, να τελειοποιήσετε τις δεξιότητές σας και να σας ενημερώσουν για τις τελευταίες τάσεις στον κλάδο.