Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ανταμοιβές & Τίτλοι

Οι τίτλοι δημιουργούν έναν διασκεδαστικό και συναρπαστικό χώρο εργασίας. Με τους τίτλους, η παραγωγικότητα στο γραφείο αυξάνεται φυσικά. Οι άνθρωποι λατρεύουν την απονομή και τη διατήρηση των επιβραβευτικών Τίτλων και προσπαθούν να αποφύγουν τους αρνητικούς όσο το δυνατόν συντομότερα. Οι Ανταμοιβές και οι Τίτλοι αποτελούν μέρος της λειτουργίας Παιχνιδοποίησης.

Οι υπεύθυνοι helpdesk έχουν έναν απλό και γρήγορο τρόπο να βλέπουν ποιος αποδίδει καλύτερα, ανταποκρινόμενος στους περισσότερους πελάτες ή πωλεί τα περισσότερα προϊόντα και ποιος χαλαρώνει με μεγάλες περιόδους αδράνειας.

Παράδειγμα

Το LiveAgent θα αναθέσει τον τίτλο “Σπίντι Γκονζάλες” σε όποιον αντιπρόσωπο υποστήριξης έχει τον μικρότερο χρόνο απόκρισης.

Παραδείγματα Τίτλων

Ανταμοιβές & Τίτλοι
Λίστα τίτλων

Τύποι προεπιλεγμένων Τίτλων (μπορείτε να προσαρμόσετε κάθε Τίτλο):

  • Ελεγκτής κυκλοφορίας – Μεταφέρετε τα περισσότερα Εισιτήρια. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που μετέφερε τα περισσότερα εισιτήρια τις τελευταίες 7 ημέρες.)
  • Σιέστα – Ο χρόνος παύσης σας είναι ο μεγαλύτερος από όλους. Απολαμβάνετε πραγματικά τη σιέστα σας. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που πέρασε τον περισσότερο χρόνο σε παύση τις τελευταίες 7 ημέρες.)
  • Επαναστάτης χωρίς αιτία – Έχετε τις πιο αρνητικές βαθμολογίες. Επανεξετάστε τις απαντήσεις σας. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που έλαβε τις περισσότερες επίπληξεις τις τελευταίες 7 ημέρες.)
  • Επιθεωρητής – Διαβάζετε προσεκτικά τα εισιτήριά σας. Ο μέσος χρόνος προβολής εισιτηρίων είναι ο μεγαλύτερος από όλους. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο του οποίου ο μέσος χρόνος ανοίγματος Εισιτηρίων ήταν μεγαλύτερος από την προηγούμενη ημέρα.)
  • Σπίντι Γκονζάλες- Οι αντιδράσεις σας στις Συνομιλίες που συνεχώς καταφθάνουν είναι οι ταχύτερες μεταξύ όλων. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο του οποίου ο μέσος χρόνος απόκρισης στις Συνομιλίες ήταν ταχύτερος την προηγούμενη ημέρα.)
  • Επιβραβευμένος – Είστε ο πιο επιβραβευμένος αντιπρόσωπος. Οι πελάτες σας αγαπούν. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που έλαβε τις περισσότερες Ανταμοιβές τις τελευταίες 7 ημέρες.)
  • Καφές – Κάνετε τα περισσότερα διαλείμματα. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που σταμάτησε τις περισσότερες φορές τις τελευταίες 7 ημέρες.)
  • Συγγραφέας – Γράψατε τη μεγαλύτερη απάντηση για τη χθεσινή ημέρα. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που έγραψε τη μεγαλύτερη απάντηση την προηγούμενη ημέρα.)
  • Tagger – Έχετε προσθέσει ετικέτες στα περισσότερα Εισιτήρια. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που πρόσθεσε ετικέτες στα περισσότερα εισιτήρια τις τελευταίες 7 ημέρες)
  • Τετράφυλλο τριφύλλι – Αυτός ο τίτλος με το Τετράφυλλο τριφύλλι εμφανίζεται πολύ σπάνια και θα σας φέρει τύχη. Ενώ έχετε αυτόν τον τίτλο, οι πελάτες θα σας κάνουν μόνο εύκολες ερωτήσεις 🙂 (Αξιολογείται και ανατίθεται τυχαία σε έναν από τους online Αντιπροσώπους.)
  • Εξπρές – Ανοίγετε και κλείνετε Εισιτήρια με ταχύτητα εξπρές. Ο μέσος χρόνος προβολής εισιτηρίων είναι ο μικρότερος από όλους. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο του οποίου ο μέσος χρόνος ανοίγματος Εισιτηρίων ήταν ο πιο σύντομος την προηγούμενη ημέρα.)
  • Δουλευταράς – Κάντε ένα διάλειμμα. Περάσατε τον περισσότερο χρόνο σας online. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που ήταν online τις περισσότερες φορές τις τελευταίες 7 ημέρες.)
  • Ομιλητικός – Κάνατε τη μεγαλύτερη Συνομιλία χθες. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που είχε τη Συνομιλία με τα περισσότερα μηνύματα την προηγούμενη ημέρα.)
  • Λύτης- Επιλύετε/διαγράφετε τα περισσότερα εισιτήρια από όλους. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που έλυσε ή έκλεισε τα περισσότερα Εισιτήρια τις τελευταίες 7 ημέρες.)
  • Λαλίστατος- Πραγματοποιήσατε τη μεγαλύτερη κλήση χθες. (Αξιολογείται κάθε μέρα και ανατίθεται στον Αντιπρόσωπο που πραγματοποίησε τη μεγαλύτερη κλήση την προηγούμενη ημέρα.)

Πίνακας κατάταξης τίτλων

Οι Αντιπρόσωποι μπορούν να δουν τους τίτλους των άλλων και να συναγωνίζονται μεταξύ τους.

Πίνακας κατάταξης για τίτλους

Make customer service fun again!

Motivate your support agents with unique gamification levels that can be achieved over time. Try it for free today, no credit card required.

Start free 14-day trial

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo