Επίπεδα

Για να διευκολύνουμε τους νέους Αντιπροσώπους να προσδιορίσουν την ικανότητα των άλλων αντιπροσώπων και επίσης να έχουν έναν διασκεδαστικό τίτλο, προσθέσαμε “επίπεδα” στα ονόματα των αντιπροσώπων. Τώρα μπορείτε εύκολα να παρατηρήσετε την επιτυχή υποστήριξη πελατών Dragon Slayer!

Τα επίπεδα είναι μέρος της λειτουργικότητας  Παιχνιδοποίησης και μπορούν να παρακινήσουν τους Αντιπροσώπους σας να κάνουν ένα επιπλέον βήμα και να συναγωνίζονται μεταξύ τους.

Υπάρχουν 12 προκαθορισμένα επίπεδα, από το Αρχάριος και Μαθητευόμενος έως Επαγγελματίας και Μάγος, μέχρι ο Βασιλιάς της υποστήριξης πελατών. Τα επίπεδα κερδίζονται και είναι μόνιμα, δεν μπορείτε να τα χάσετε λόγω αδράνειας.

Παράδειγμα

Εάν οι αντιπρόσωποί σας απαντήσουν σε περισσότερα από 500 Εισιτήρια, επιτυγχάνουν το Επίπεδο Επαγγελματίας (που εμφανίζεται στην κατάστασή τους) με ένα μήνυμα δραστηριοποίησης: «Είστε επαγγελματίας τώρα. Οι απαντήσεις σας είναι ακριβείς και πάντα εύστοχες. Οι πελάτες ανυπομονούν για τις απαντήσεις σας. Απαντήστε σε 500 εισιτήρια ή πραγματοποιήστε 500 συνομιλίες για να φτάσετε σε αυτό το επίπεδο. “

Τα επίπεδα μπορούν να τροποποιηθούν από τον Διαχειριστή, ο οποίος μπορεί να ορίσει τις παραμέτρους τους.

Λίστα πιθανών προϋποθέσεων Επιπέδου (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε)

  • μαθηματικοί τελεστές (+, -, /, *)
  • λογικοί τελεστές (||, &&)
  • παρένθεση

και ακόλουθες μεταβλητές:

  • $χρόνος εργασίας (Χρόνος Εργασίας)
  • $απαντήσεις (Απαντήσεις)
  • $απαντήσεις_ph (Απαντήσεις ανά ώρα)
  • $συνομιλίες (Συνομιλίες)
  • $συνομιλίες_ph (Συνομιλίες ανά ώρα)
  • $αναπάντητες _συνομιλίες (Αναπάντητες συνομιλίες)
  • $συνομιλίες_απαντήσεις (Μηνύματα)
  • $συνομιλίες_απαντήσεις_ph (Μηνύματα ανά ώρα)
  • $κλήσεις (Κλήσεις)
  • $κλήσεις_ph (Κλήσεις ανά ώρα)
  • $κλήση_δευτερόλεπτα (Λεπτά κλήσης)
  • $κλήση_δευτερόλεπτα_ph (Λεπτά κλήσης ανά ώρα)
  • $αναπάντητες _κλήσεις (Αναπάντητες κλήσεις)
  • $ανταμοιβές (Ανταμοιβές)
  • $ανταμοιβή_p (Ανταμοιβές %)
  • $ποινές (Επιπλήξεις)
  • $ποινές_p (Επιπλήξεις %)
  • $χωρίς_κατάταξη (Χωρίς κατάταξη)
  • $χωρίς_κατάταξη_p (Χωρίς κατάταξη %)

Create healthy competitions amongst teams

Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.

Λίστα προκαθορισμένων Επιπέδων

  • Αρχάριος (1) – Είστε νέοι στο σύστημα και έτοιμοι να κάνετε τα πρώτα σας βήματα.
  • Μαθητευόμενος (2) – Έχετε ήδη απαντήσει σε μερικά εισιτήρια, αλλά η εκπαίδευσή σας μόλις ξεκίνησε.
  • Εκπαιδευόμενος (3) – Μαθαίνετε καλά. Συνεχίστε την καλή δουλειά και θα γίνετε τέλειοι μια μέρα.
  • Αρχάριος (4) – Ολοκληρώσατε τη μαθησιακή σας φάση. Τώρα είναι καιρός να δείξετε τι μπορείτε να κάνετε.
  • Ερασιτέχνης (5) – Φαίνεται ότι γνωρίζετε τη δουλειά σας. Συνεχίστε να βελτιώνεστε.
  • Επαγγελματίας (6) – Είστε επαγγελματίας τώρα. Οι απαντήσεις σας είναι ακριβείς και πάντα εύστοχες. Οι πελάτες ανυπομονούν για τις απαντήσεις σας.
  • Αυθεντία (7) – Έχετε κερδίσει τον σεβασμό. Οι συνάδελφοί σας σας έχουν ως πρότυπο. Βοηθήστε τους να γίνουν τόσο καλοί όσο εσείς.
  • Μάγος-βοηθός (8) – Οι ικανότητές σας φτάνουν σιγά-σιγά πέρα ​​από αυτόν τον κόσμο. Μερικές από τις απαντήσεις σας είναι μαγικές.
  • Μάγος (9) – Απαντάτε σε εισιτήρια με τη δύναμη του μυαλού σας. Η μαγεία σας έχει αυξηθεί στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.
  • Λευκός Μάγος (10) – Έχετε αποδείξει τις μαγικές σας ικανότητες. Τώρα μπορείτε να φοράτε το άσπρο καπέλο.
  • Αντιβασιλιάς (11) – Κρίνετε αυτό το σύστημα. Τα εισιτήρια έρχονται και πηγαίνουν υπό τις εντολές σας.
  • Βασιλιάς (12) – Είστε ο βασιλιάς. Τώρα μπορείτε να διατηρήσετε αυτήν τη θέση και να την προστατεύσετε, ώστε κανείς να μην μπορεί να σας εκθρονίσει.

Πίνακας κατάταξης επιπέδων

Οι αντιπρόσωποι μπορούν να βλέπουν τα Επίπεδα των άλλων και να συναγωνίζονται μεταξύ τους.

Πίνακας κατάταξης για επίπεδα
Πίνακας κατάταξης για επίπεδα

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo