Για να διευκολύνουμε τους νέους Αντιπροσώπους να προσδιορίσουν την ικανότητα των άλλων αντιπροσώπων και επίσης να έχουν έναν διασκεδαστικό τίτλο, προσθέσαμε “επίπεδα” στα ονόματα των αντιπροσώπων. Τώρα μπορείτε εύκολα να παρατηρήσετε την επιτυχή υποστήριξη πελατών Dragon Slayer!
Τα επίπεδα είναι μέρος της λειτουργικότητας Παιχνιδοποίησης και μπορούν να παρακινήσουν τους Αντιπροσώπους σας να κάνουν ένα επιπλέον βήμα και να συναγωνίζονται μεταξύ τους.
Υπάρχουν 12 προκαθορισμένα επίπεδα, από το Αρχάριος και Μαθητευόμενος έως Επαγγελματίας και Μάγος, μέχρι ο Βασιλιάς της υποστήριξης πελατών. Τα επίπεδα κερδίζονται και είναι μόνιμα, δεν μπορείτε να τα χάσετε λόγω αδράνειας.
Παράδειγμα
Εάν οι αντιπρόσωποί σας απαντήσουν σε περισσότερα από 500 Εισιτήρια, επιτυγχάνουν το Επίπεδο Επαγγελματίας (που εμφανίζεται στην κατάστασή τους) με ένα μήνυμα δραστηριοποίησης: «Είστε επαγγελματίας τώρα. Οι απαντήσεις σας είναι ακριβείς και πάντα εύστοχες. Οι πελάτες ανυπομονούν για τις απαντήσεις σας. Απαντήστε σε 500 εισιτήρια ή πραγματοποιήστε 500 συνομιλίες για να φτάσετε σε αυτό το επίπεδο. “
Τα επίπεδα μπορούν να τροποποιηθούν από τον Διαχειριστή, ο οποίος μπορεί να ορίσει τις παραμέτρους τους.
Λίστα πιθανών προϋποθέσεων Επιπέδου (μπορείτε να χρησιμοποιήσετε)
- μαθηματικοί τελεστές (+, -, /, *)
- λογικοί τελεστές (||, &&)
- παρένθεση
και ακόλουθες μεταβλητές:
- $worktime (Χρόνος Εργασίας)
- $answers (Απαντήσεις)
- $answers_ph (Απαντήσεις ανά ώρα)
- $chats (Συνομιλίες)
- $chats_ph (Συνομιλίες ανά ώρα)
- $missed_chats (Αναπάντητες συνομιλίες)
- $chat_answers (Μηνύματα)
- $chat_answers_ph (Μηνύματα ανά ώρα)
- $calls (Κλήσεις)
- $calls_ph (Κλήσεις ανά ώρα)
- $call_seconds (Λεπτά κλήσης)
- $call_seconds_ph (Λεπτά κλήσης ανά ώρα)
- $missed_calls (Αναπάντητες κλήσεις)
- $rewards (Ανταμοιβές)
- $rewards_p (Ανταμοιβές %)
- $punishments (Επιπλήξεις)
- $punishments_p (Επιπλήξεις %)
- $not_ranked (Χωρίς κατάταξη)
- $not_ranked_p (Χωρίς κατάταξη %)
Create healthy competitions amongst teams
Create company-wide competitions and get all departments involved! See who’s the leader in the number of tickets resolved, and more. Try it today for free.
Λίστα προκαθορισμένων Επιπέδων
- Αρχάριος (1) – Είστε νέοι στο σύστημα και έτοιμοι να κάνετε τα πρώτα σας βήματα.
- Μαθητευόμενος (2) – Έχετε ήδη απαντήσει σε μερικά εισιτήρια, αλλά η εκπαίδευσή σας μόλις ξεκίνησε.
- Εκπαιδευόμενος (3) – Μαθαίνετε καλά. Συνεχίστε την καλή δουλειά και θα γίνετε τέλειοι μια μέρα.
- Αρχάριος (4) – Ολοκληρώσατε τη μαθησιακή σας φάση. Τώρα είναι καιρός να δείξετε τι μπορείτε να κάνετε.
- Ερασιτέχνης (5) – Φαίνεται ότι γνωρίζετε τη δουλειά σας. Συνεχίστε να βελτιώνεστε.
- Επαγγελματίας (6) – Είστε επαγγελματίας τώρα. Οι απαντήσεις σας είναι ακριβείς και πάντα εύστοχες. Οι πελάτες ανυπομονούν για τις απαντήσεις σας.
- Αυθεντία (7) – Έχετε κερδίσει τον σεβασμό. Οι συνάδελφοί σας σας έχουν ως πρότυπο. Βοηθήστε τους να γίνουν τόσο καλοί όσο εσείς.
- Μάγος-βοηθός (8) – Οι ικανότητές σας φτάνουν σιγά-σιγά πέρα από αυτόν τον κόσμο. Μερικές από τις απαντήσεις σας είναι μαγικές.
- Μάγος (9) – Απαντάτε σε εισιτήρια με τη δύναμη του μυαλού σας. Η μαγεία σας έχει αυξηθεί στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.
- Λευκός Μάγος (10) – Έχετε αποδείξει τις μαγικές σας ικανότητες. Τώρα μπορείτε να φοράτε το άσπρο καπέλο.
- Αντιβασιλιάς (11) – Κρίνετε αυτό το σύστημα. Τα εισιτήρια έρχονται και πηγαίνουν υπό τις εντολές σας.
- Βασιλιάς (12) – Είστε ο βασιλιάς. Τώρα μπορείτε να διατηρήσετε αυτήν τη θέση και να την προστατεύσετε, ώστε κανείς να μην μπορεί να σας εκθρονίσει.
Πίνακας κατάταξης επιπέδων
Οι αντιπρόσωποι μπορούν να βλέπουν τα Επίπεδα των άλλων και να συναγωνίζονται μεταξύ τους.