Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Μαζικές ενέργειες

Τι είναι μαζικές ενέργειες help desk;

Οι μαζικές ενέργειες, γνωστές και ως μαζική επεξεργασία, είναι μια λειτουργία λογισμικού help desk που σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες συστήματος σε μεγάλη κλίμακα. Μία μαζική ενέργεια, όπως η διαγραφή πολλαπλών ticket ταυτόχρονα αντί της χειροκίνητης διαγραφής μεμονωμένων ticket, θα απεικόνιζε αυτήν την έννοια.

Μαζικές ενέργειες

Οι μαζικές ενέργειες γενικά υπάρχουν σε όλα τα συστήματα help desk, καθώς επιταχύνουν τη ροή εργασίας των εκπροσώπων και μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στις εταιρείες μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, αποτρέπουν την εξουθένωση των εκπροσώπων.

Τι μπορείτε να κάνετε με τις μαζικές ενέργειες;

Γενικά, οι μαζικές ενέργειες χρησιμοποιούνται για την επίλυση, τη μεταφορά ή τη διαγραφή πολλών εισιτηρίων ταυτόχρονα. Η δυνατότητά τους στο LiveAgent, ωστόσο, δεν περιορίζεται σε αυτές τις ενέργειες.

Οι μαζικές ενέργειες του LiveAgent

  • Μεταφορά ticket (Μεταφορά των επιλεγμένων tickets σε συγκεκριμένο εκπρόσωπο ή/και τμήμα)
  • Επίλυση ticket (Επίλυση επιλεγμένων tickets)
  • Προσθήκη σημείωσης Προσθέστε μια εσωτερική σημείωση στα επιλεγμένα tickets)
  • Διαγραφή ticket (Μεταφέρετε τα επιλεγμένα tickets στον κάδο απορριμμάτων*)
  • Αλλαγή θέματος ticket (Ενημέρωση προτεραιότητας των επιλεγμένων tickets)
  • Αλλαγή επιπέδου SLA (Ενημέρωση επιπέδου SLA των επιλεγμένων tickets)
  • Σήμανση ως ανεπιθύμητο (Επισήμανση των επιλεγμένων tickets ως ανεπιθύμητων)
  • Επισήμανση ως μη ανεπιθύμητου (Καταργήστε την επισήμανση των επιλεγμένων εισιτηρίων ως ανεπιθύμητων)
  • Εκκαθάριση ticket (Αφαιρέστε πλήρως τα επιλεγμένα tickets από το σύστημα **)
  • Αποστολή απάντησης (Απαντήστε στα επιλεγμένα tickets)
  • Αλλαγή θέματος ticket (Ενημέρωση θέματος συγκεκριμένων tickets)
  • URL Κλήσης (Καλέστε URL ή API επανάκλησης)
  • Αναβολή ticket (Αναβολή των επιλεγμένων tickets)
  • Προσθήκη ετικέτας (Προσθήκη συγκεκριμένων ετικετών σε επιλεγμένα tickets)
  • Αφαίρεση ετικέτας (Αφαίρεση συγκεκριμένων ετικετών από επιλεγμένα tickets)
  • Αποστολή e-mail σε (Αποστολή e-mail σε επιλεγμένα tickets)

*Τα διαγραμμένα tickets μπορούν να αποκατασταθούν

** Τα εκκαθαρισμένα tickets δεν μπορούν να αποκατασταθούν

Tired of repetitive tasks?

Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Πώς να εκτελείτε μαζικές ενέργειες

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε Tickets.
πίνακας ticketing

Προαιρετικά: Πατήστε στο Προσαρμοσμένο φίλτρο και επιλέξτε την κατάσταση του ticket, την πηγή, τις ετικέτες και τυχόν άλλα πρόσθετα φίλτρα για να ξεχωρίσετε τα εισιτήρια στα οποία θέλετε να εκτελέσετε τις μαζικές ενέργειες. Πατήστε στην Εφαρμογή.

φιλτράρισμα tickets
  1. Επιλέξτε όλα τα φιλτραρισμένα tickets πατώντας στο πλαίσιο στην επάνω αριστερή γωνία του πίνακα ελέγχου . Εναλλακτικά, επιλέξτε ένα προς ένα τα tickets που θέλετε.
επιλογή ticket για εφαρμογή μαζικής ενέργειας

4. Πατήστε στη Μαζική ενέργεια.

δυνατότητα μαζικής ενέργειας

5. Επιλέξτε την επιθυμητή μαζική ενέργεια από το πλαίσιο με τη λίστα. Σε αυτό το παράδειγμα, επισημαίνουμε όλα τα εισιτήρια ως απαντημένα. 
6. Πατήστε Εκτέλεση τώρα.

ρύθμιση μαζικής ενέργειας

7. Επιβεβαιώστε την ενέργεια στο παράθυρο επιβεβαίωσης πατώντας στο Ναι.

πλαίσιο επιβεβαίωσης μαζικής ενέργειας

Πώς μπορώ να ξέρω εάν το σύστημα εκτέλεσε με επιτυχία τη μαζική ενέργεια;

Μόλις εκτελεστεί η μαζική ενέργεια, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αυτόματα με μια αναδυόμενη ειδοποίηση πράσινου χρώματος στο κάτω μέρος της οθόνης σας. Εναλλακτικά, εάν υπάρχει σφάλμα κατά την εκτέλεση της μαζικής ενέργειας, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει μόνο με ένα κόκκινο μήνυμα σφάλματος στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent.

επιτυχής μαζική ενέργεια
Επιτυχής ειδοποίηση μαζικής ενέργειας

Σε πόσα tickets ταυτόχρονα μπορείτε να εφαρμόσετε μαζικές ενέργειες;

Το LiveAgent μπορεί να επεξεργαστεί 50.000 σειρές μαζικών ενεργειών ταυτόχρονα. Ωστόσο, σημειώστε ότι αυτό μπορεί να πάρει λίγο χρόνο. Καθώς συμβαίνουν αλλαγές, θα εμφανίζονται σταδιακά στην οθόνη σας.

Εάν πρέπει να επεξεργαστείτε περισσότερα από 50.000 tickets ταυτόχρονα, επικοινωνήστε με την υποστήριξή μας μέσω email, live chat ή τηλεφώνου.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Υπόθεση χρήσης μαζικών ενεργειών

Επισήμανση εισιτηρίων ως ανεπιθύμητων

Ας υποθέσουμε ότι λάβατε πολλά ανεπιθύμητα emails. Αντί να επισημαίνετε ξεχωριστά κάθε ticket ως ανεπιθύμητο, μπορείτε να το κάνετε συγκεντρωτικά μέσω μαζικών ενεργειών.

Προσθήκη ετικετών

Ένα άλλο εξαιρετικό παράδειγμα μαζικής ενέργειας θα μπορούσε να είναι η προσθήκη ετικετών σε tickets. Ας υποθέσουμε ότι δεν ήσασταν τόσο επιμελείς στην επισήμανση των πηγών των tickets σας, αλλά τώρα θέλετε να επιστρέψετε και να επισημάνετε όλα τα tickets από συγκεκριμένα κανάλια, ώστε να μπορείτε να τα φιλτράρετε καλύτερα στο μέλλον. Η χειροκίνητη προσθήκη ετικετών σε κάθε ticket στο help desk σας θα ήταν πολύ χρονοβόρα. Οι μαζικές ενέργειες μπορούν να το φροντίσουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα (ή λεπτά ανάλογα με τον όγκο των tickets που επεξεργάζεστε).

Αναβολή tickets

Η αναβολή των tickets με μαζικές δράσεις είναι μεγάλη όταν πρέπει να επικοινωνήσετε με ένα συγκεκριμένο σύνολο πελατών μετά την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου. Ο λόγος για την αναβολή του ticket θα μπορούσε να είναι ότι πρέπει να στείλετε ένα συμπληρωματικό email ή να υπενθυμίσετε μια επερχόμενη εκδήλωση, πώληση, προθεσμία ή οτιδήποτε άλλο μπορείτε να σκεφτείτε. Μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό εργαλείο τόσο για τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών όσο και για τους πωλητές.

Επίλυση εγκαταλελειμμένων tickets

Στο τελευταίο μας παράδειγμα, θα συζητήσουμε την επίλυση tickets στα οποία οι πελάτες σας έχουν σταματήσει να ανταποκρίνονται. Εάν ο πελάτης δεν έχει απαντήσει στα μηνύματά σας μετά την πάροδο κάποιου χρόνου, πιθανότατα μπορείτε να επιλύσετε το ticket. Αυτή η γρήγορη μηνιαία συντήρηση του help desk μπορεί να μειώσει τον αριθμό των ανοικτών tickets και τον αριθμό των ερωτημάτων που πρέπει να έχουν υπόψη διαρκώς οι εκπρόσωποί σας.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δυνατότηα μαζικών ενεργειών;

Οι μαζικές ενέργειες έχουν να κάνουν με εσάς και την ομάδα υποστήριξής σας. Αυτή η λειτουργία μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε εξαιρετικά τη ροή εργασίας σας. Μπορείτε να αποχαιρετήσετε τις χειροκίνητες, επαναλαμβανόμενες εργασίες που απαιτούν πολύ χρόνο και πολλά κλικ. Αντ’ αυτού, οι μαζικές ενέργειες θα αυτοματοποιήσουν όλη τη διαδικασία και θα ελευθερώσουν το χρόνο του εκπροσώπου σας, ώστε να μπορεί να εστιάσει σε πιο σημαντικά πράγματα, όπως η δημιουργία και η καλλιέργεια σχέσεων με τους πελάτες. Ως αποτέλεσμα, θα αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στην επίλυση προβλημάτων των πελατών και λιγότερο χρόνο σε διοικητικά καθήκοντα, αυξάνοντας την ικανοποίηση , την αφοσίωση, και την αξία των πελατών.

Η απαλλαγή των πρακτόρων σας από χειροκίνητες και επαναλαμβανόμενες εργασίες αποτρέπει την εξουθένωση και την αναποτελεσματικότητα. Σε κανέναν δεν αρέσει να είναι ρομπότ και να αναλαμβάνει ασήμαντες εργασίες. Αντ’ αυτού, οι περισσότεροι εκπρόσωποι υποστήριξης θέλουν να αισθάνονται ότι κάνουν τη διαφορά στην ημέρα κάποιου βοηθώντας τον να επιλύσει προβλήματα. Οι μαζικές ενέργειες μπορούν επομένως να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τους πράκτορές σας ευχαριστημένους και αφοσιωμένους στη δουλειά τους. Επιπλέον, αυτό θα αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησής σας. Η IES κτιμά ότι οι οργανισμοί μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη κατά $2.400 ανά εργαζόμενο αυξάνοντας τη συμμετοχή των εργαζομένων κατά μόλις 10%.

Πόροι γνωσιακής βάσης

LiveAgent Product Tour

Είστε έτοιμοι να επιταχύνετε τη ροή εργασίας σας;

Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία μαζικών ενεργειών για να επιλύσετε ταυτόχρονα πολλά tickets, να προσθέσετε ετικέτες, να ζητήσετε απάντηση και άλλα. Δοκιμάστε το σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών ..

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι μαζικές ενέργειες help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι μαζικές ενέργειες, γνωστές και ως μαζική επεξεργασία, είναι μια λειτουργία λογισμικού help desk που σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες συστήματος σε μεγάλη κλίμακα. Μία μαζική ενέργεια, όπως η διαγραφή πολλαπλών ticket ταυτόχρονα αντί της χειροκίνητης διαγραφής μεμονωμένων εισιτηρίων, θα απεικόνιζε αυτήν την έννοια.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Διαθέτουν όλα τα help desks μαζικές ενέργειες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι μαζικές ενέργειες γενικά υπάρχουν σε όλα τα συστήματα help desk, καθώς επιταχύνουν τη ροή εργασίας των εκπροσώπων και μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στις εταιρείες μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, αποτρέπουν την εξουθένωση των εκπροσώπων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι μπορείτε να κάνετε με τις μαζικές ενέργειες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Γενικά, οι μαζικές ενέργειες χρησιμοποιούνται για την επίλυση, τη μεταφορά ή τη διαγραφή πολλών εισιτηρίων ταυτόχρονα. Η δυνατότητά τους στο LiveAgent, ωστόσο, προσφέρει πολλά περισσότερα.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo