Τι είναι μαζικές ενέργειες help desk;
Οι μαζικές ενέργειες, γνωστές και ως μαζική επεξεργασία, είναι μια λειτουργία λογισμικού help desk που σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες συστήματος σε μεγάλη κλίμακα. Μία μαζική ενέργεια, όπως η διαγραφή πολλαπλών ticket ταυτόχρονα αντί της χειροκίνητης διαγραφής μεμονωμένων ticket, θα απεικόνιζε αυτήν την έννοια.
Οι μαζικές ενέργειες γενικά υπάρχουν σε όλα τα συστήματα help desk, καθώς επιταχύνουν τη ροή εργασίας των εκπροσώπων και μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στις εταιρείες μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, αποτρέπουν την εξουθένωση των εκπροσώπων.
Τι μπορείτε να κάνετε με τις μαζικές ενέργειες;
Γενικά, οι μαζικές ενέργειες χρησιμοποιούνται για την επίλυση, τη μεταφορά ή τη διαγραφή πολλών εισιτηρίων ταυτόχρονα. Η δυνατότητά τους στο LiveAgent, ωστόσο, δεν περιορίζεται σε αυτές τις ενέργειες.
Οι μαζικές ενέργειες του LiveAgent
- Μεταφορά ticket (Μεταφορά των επιλεγμένων tickets σε συγκεκριμένο εκπρόσωπο ή/και τμήμα)
- Επίλυση ticket (Επίλυση επιλεγμένων tickets)
- Προσθήκη σημείωσης Προσθέστε μια εσωτερική σημείωση στα επιλεγμένα tickets)
- Διαγραφή ticket (Μεταφέρετε τα επιλεγμένα tickets στον κάδο απορριμμάτων*)
- Αλλαγή θέματος ticket (Ενημέρωση προτεραιότητας των επιλεγμένων tickets)
- Αλλαγή επιπέδου SLA (Ενημέρωση επιπέδου SLA των επιλεγμένων tickets)
- Σήμανση ως ανεπιθύμητο (Επισήμανση των επιλεγμένων tickets ως ανεπιθύμητων)
- Επισήμανση ως μη ανεπιθύμητου (Καταργήστε την επισήμανση των επιλεγμένων εισιτηρίων ως ανεπιθύμητων)
- Εκκαθάριση ticket (Αφαιρέστε πλήρως τα επιλεγμένα tickets από το σύστημα **)
- Αποστολή απάντησης (Απαντήστε στα επιλεγμένα tickets)
- Αλλαγή θέματος ticket (Ενημέρωση θέματος συγκεκριμένων tickets)
- URL Κλήσης (Καλέστε URL ή API επανάκλησης)
- Αναβολή ticket (Αναβολή των επιλεγμένων tickets)
- Προσθήκη ετικέτας (Προσθήκη συγκεκριμένων ετικετών σε επιλεγμένα tickets)
- Αφαίρεση ετικέτας (Αφαίρεση συγκεκριμένων ετικετών από επιλεγμένα tickets)
- Αποστολή e-mail σε (Αποστολή e-mail σε επιλεγμένα tickets)
*Τα διαγραμμένα tickets μπορούν να αποκατασταθούν
** Τα εκκαθαρισμένα tickets δεν μπορούν να αποκατασταθούν
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Πώς να εκτελείτε μαζικές ενέργειες
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
- Πατήστε Tickets.
Προαιρετικά: Πατήστε στο Προσαρμοσμένο φίλτρο και επιλέξτε την κατάσταση του ticket, την πηγή, τις ετικέτες και τυχόν άλλα πρόσθετα φίλτρα για να ξεχωρίσετε τα εισιτήρια στα οποία θέλετε να εκτελέσετε τις μαζικές ενέργειες. Πατήστε στην Εφαρμογή.
- Επιλέξτε όλα τα φιλτραρισμένα tickets πατώντας στο πλαίσιο στην επάνω αριστερή γωνία του πίνακα ελέγχου . Εναλλακτικά, επιλέξτε ένα προς ένα τα tickets που θέλετε.
4. Πατήστε στη Μαζική ενέργεια.
- Επιλέξτε την επιθυμητή μαζική ενέργεια από το πλαίσιο με τη λίστα. Σε αυτό το παράδειγμα, επισημαίνουμε όλες τις καρτέλες ως απαντημένες.
- Πατήστε Εκτέλεση τώρα.
7. Επιβεβαιώστε την ενέργεια στο παράθυρο επιβεβαίωσης πατώντας στο Ναι.
Πώς μπορώ να ξέρω εάν το σύστημα εκτέλεσε με επιτυχία τη μαζική ενέργεια;
Μόλις εκτελεστεί η μαζική ενέργεια, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αυτόματα με μια αναδυόμενη ειδοποίηση πράσινου χρώματος στο κάτω μέρος της οθόνης σας. Εναλλακτικά, εάν υπάρχει σφάλμα κατά την εκτέλεση της μαζικής ενέργειας, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει μόνο με ένα κόκκινο μήνυμα σφάλματος στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent.
Σε πόσα tickets ταυτόχρονα μπορείτε να εφαρμόσετε μαζικές ενέργειες;
Το LiveAgent μπορεί να επεξεργαστεί 50.000 σειρές μαζικών ενεργειών ταυτόχρονα. Ωστόσο, σημειώστε ότι αυτό μπορεί να πάρει λίγο χρόνο. Καθώς συμβαίνουν αλλαγές, θα εμφανίζονται σταδιακά στην οθόνη σας.
Εάν πρέπει να επεξεργαστείτε περισσότερα από 50.000 tickets ταυτόχρονα, επικοινωνήστε με την υποστήριξή μας μέσω email, live chat ή τηλεφώνου.
Υπόθεση χρήσης μαζικών ενεργειών
Επισήμανση εισιτηρίων ως ανεπιθύμητων
Ας υποθέσουμε ότι λάβατε πολλά ανεπιθύμητα emails. Αντί να επισημαίνετε ξεχωριστά κάθε ticket ως ανεπιθύμητο, μπορείτε να το κάνετε συγκεντρωτικά μέσω μαζικών ενεργειών.
Προσθήκη ετικετών
Ένα άλλο εξαιρετικό παράδειγμα μαζικής ενέργειας θα μπορούσε να είναι η προσθήκη ετικετών σε tickets. Ας υποθέσουμε ότι δεν ήσασταν τόσο επιμελείς στην επισήμανση των πηγών των tickets σας, αλλά τώρα θέλετε να επιστρέψετε και να επισημάνετε όλα τα tickets από συγκεκριμένα κανάλια, ώστε να μπορείτε να τα φιλτράρετε καλύτερα στο μέλλον. Η χειροκίνητη προσθήκη ετικετών σε κάθε ticket στο help desk σας θα ήταν πολύ χρονοβόρα. Οι μαζικές ενέργειες μπορούν να το φροντίσουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα (ή λεπτά ανάλογα με τον όγκο των tickets που επεξεργάζεστε).
Αναβολή tickets
Η αναβολή των tickets με μαζικές δράσεις είναι μεγάλη όταν πρέπει να επικοινωνήσετε με ένα συγκεκριμένο σύνολο πελατών μετά την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου. Ο λόγος για την αναβολή του ticket θα μπορούσε να είναι ότι πρέπει να στείλετε ένα συμπληρωματικό email ή να υπενθυμίσετε μια επερχόμενη εκδήλωση, πώληση, προθεσμία ή οτιδήποτε άλλο μπορείτε να σκεφτείτε. Μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό εργαλείο τόσο για τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών όσο και για τους πωλητές.
Επίλυση εγκαταλελειμμένων tickets
Στο τελευταίο μας παράδειγμα, θα συζητήσουμε την επίλυση tickets στα οποία οι πελάτες σας έχουν σταματήσει να ανταποκρίνονται. Εάν ο πελάτης δεν έχει απαντήσει στα μηνύματά σας μετά την πάροδο κάποιου χρόνου, πιθανότατα μπορείτε να επιλύσετε το ticket. Αυτή η γρήγορη μηνιαία συντήρηση του help desk μπορεί να μειώσει τον αριθμό των ανοικτών tickets και τον αριθμό των ερωτημάτων που πρέπει να έχουν υπόψη διαρκώς οι εκπρόσωποί σας.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δυνατότηα μαζικών ενεργειών;
Οι μαζικές ενέργειες έχουν να κάνουν με εσάς και την ομάδα υποστήριξής σας. Αυτή η λειτουργία μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε εξαιρετικά τη ροή εργασίας σας. Μπορείτε να αποχαιρετήσετε τις χειροκίνητες, επαναλαμβανόμενες εργασίες που απαιτούν πολύ χρόνο και πολλά κλικ. Αντ’ αυτού, οι μαζικές ενέργειες θα αυτοματοποιήσουν όλη τη διαδικασία και θα ελευθερώσουν το χρόνο του εκπροσώπου σας, ώστε να μπορεί να εστιάσει σε πιο σημαντικά πράγματα, όπως η δημιουργία και η καλλιέργεια σχέσεων με τους πελάτες. Ως αποτέλεσμα, θα αφιερώσετε περισσότερο χρόνο στην επίλυση προβλημάτων των πελατών και λιγότερο χρόνο σε διοικητικά καθήκοντα, αυξάνοντας την ικανοποίηση των πελατών, την αφοσίωση, και την αξία.
Η απαλλαγή των αντιπροσώπων σας από χειροκίνητες και επαναλαμβανόμενες εργασίες αποτρέπει την εξουθένωση και την αναποτελεσματικότητα. Σε κανέναν δεν αρέσει να είναι ρομπότ και να αναλαμβάνει ασήμαντες εργασίες. Αντ’ αυτού, οι περισσότεροι εκπρόσωποι υποστήριξης θέλουν να αισθάνονται ότι κάνουν τη διαφορά στην ημέρα κάποιου βοηθώντας τον να επιλύσει προβλήματα. Οι μαζικές ενέργειες μπορούν επομένως να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τους αντιπροσώπους σας ευχαριστημένους και αφοσιωμένους στη δουλειά τους. Επιπλέον, αυτό θα αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησής σας. Η IES κτιμά ότι οι οργανισμοί μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη κατά $2.400 ανά εργαζόμενο αυξάνοντας τη συμμετοχή των εργαζομένων κατά μόλις 10%.
Πόροι γνωσιακής βάσης
- Αυτόματοι Κανόνες
- Mass action
- Χρονικοί Κανόνες
- Κανόνες – Προκαθορισμένες ενέργειες
- Χρονικοί Κανόνες
- Επιχειρηματική Κανόνες [Εξήγηση]
- Στόχος [Εξήγηση]
- Χρονικοί Κανόνες [Εξήγηση]
Είστε έτοιμοι να επιταχύνετε τη ροή εργασίας σας;
Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία μαζικών ενεργειών για να επιλύσετε ταυτόχρονα πολλά tickets, να προσθέσετε ετικέτες, να ζητήσετε απάντηση και άλλα. Δοκιμάστε το σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών ..
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι μαζικές ενέργειες help desk;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι μαζικές ενέργειες, γνωστές και ως μαζική επεξεργασία, είναι μια λειτουργία λογισμικού help desk που σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες συστήματος σε μεγάλη κλίμακα. Μία μαζική ενέργεια, όπως η διαγραφή πολλαπλών ticket ταυτόχρονα αντί της χειροκίνητης διαγραφής μεμονωμένων εισιτηρίων, θα απεικόνιζε αυτήν την έννοια.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Διαθέτουν όλα τα help desks μαζικές ενέργειες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι μαζικές ενέργειες γενικά υπάρχουν σε όλα τα συστήματα help desk, καθώς επιταχύνουν τη ροή εργασίας των εκπροσώπων και μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στις εταιρείες μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, αποτρέπουν την εξουθένωση των εκπροσώπων.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι μπορείτε να κάνετε με τις μαζικές ενέργειες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Γενικά, οι μαζικές ενέργειες χρησιμοποιούνται για την επίλυση, τη μεταφορά ή τη διαγραφή πολλών εισιτηρίων ταυτόχρονα. Η δυνατότητά τους στο LiveAgent, ωστόσο, προσφέρει πολλά περισσότερα.” } }] }