Τι είναι μαζικές ενέργειες help desk;
Οι μαζικές ενέργειες, κοινώς γνωστές και ως συγκεντρωτικές ενέργειες ή μαζική επεξεργασία, είναι η δυνατότητα του λογισμικού κέντρου εξυπηρέτησης που σας επιτρέπει να εκτελείτε ενέργειες συστήματος σε κλίμακα. Η εκτέλεση μιας μαζικής ενέργειας, όπως η διαγραφή πολλαπλών καρτελών ταυτόχρονα αντί της μη αυτόματης διαγραφής μεμονωμένων καρτελών, θα επεξηγούσε αυτήν την ιδέα.

Οι μαζικές ενέργειες είναι γενικά παρούσες σε όλο το λογισμικό καρτελών εξυπηρέτησης, καθώς επιταχύνουν τη ροή εργασιών των αντιπροσώπων και μπορούν να εξοικονομήσουν πολύ χρόνο στις εταιρείες μακροπρόθεσμα. Επιπλέον, αποτρέπουν επίσης την εξουθένωση των αντιπροσώπων.
Τι μπορείτε να κάνετε με τις μαζικές ενέργειες;
Γενικά, οι μαζικές ενέργειες χρησιμοποιούνται για την επίλυση, τη μεταφορά ή τη διαγραφή πολλών εισιτηρίων ταυτόχρονα. Η δυνατότητά τους στο LiveAgent, ωστόσο, δεν περιορίζεται σε αυτές τις ενέργειες.
Οι μαζικές ενέργειες του LiveAgent
- Μεταφορά ticket (Μεταφορά των επιλεγμένων tickets σε συγκεκριμένο εκπρόσωπο ή/και τμήμα)
- Επίλυση ticket (Επίλυση επιλεγμένων tickets)
- Προσθήκη σημείωσης Προσθέστε μια εσωτερική σημείωση στα επιλεγμένα tickets)
- Διαγραφή ticket (Μεταφέρετε τα επιλεγμένα tickets στον κάδο απορριμμάτων*)
- Αλλαγή θέματος ticket (Ενημέρωση προτεραιότητας των επιλεγμένων tickets)
- Αλλαγή επιπέδου SLA (Ενημέρωση επιπέδου SLA των επιλεγμένων tickets)
- Σήμανση ως ανεπιθύμητο (Επισήμανση των επιλεγμένων tickets ως ανεπιθύμητων)
- Επισήμανση ως μη ανεπιθύμητου (Καταργήστε την επισήμανση των επιλεγμένων εισιτηρίων ως ανεπιθύμητων)
- Εκκαθάριση ticket (Αφαιρέστε πλήρως τα επιλεγμένα tickets από το σύστημα **)
- Αποστολή απάντησης (Απαντήστε στα επιλεγμένα tickets)
- Αλλαγή θέματος ticket (Ενημέρωση θέματος συγκεκριμένων tickets)
- URL Κλήσης (Καλέστε URL ή API επανάκλησης)
- Αναβολή ticket (Αναβολή των επιλεγμένων tickets)
- Προσθήκη ετικέτας (Προσθήκη συγκεκριμένων ετικετών σε επιλεγμένα tickets)
- Αφαίρεση ετικέτας (Αφαίρεση συγκεκριμένων ετικετών από επιλεγμένα tickets)
- Αποστολή e-mail σε (Αποστολή e-mail σε επιλεγμένα tickets)
*Τα διαγραμμένα tickets μπορούν να αποκατασταθούν
** Τα εκκαθαρισμένα tickets δεν μπορούν να αποκατασταθούν
Tired of repetitive tasks?
Use our mass actions feature to resolve multiple tickets at once, add tags, request follow-ups, and more. Try it today. No credit card required.
Πώς να εκτελείτε μαζικές ενέργειες
- Συνδεθείτε στο LiveAgent.
Πατήστε Tickets.

Προαιρετικά: Πατήστε στο Προσαρμοσμένο φίλτρο και επιλέξτε την κατάσταση του ticket, την πηγή, τις ετικέτες και τυχόν άλλα πρόσθετα φίλτρα για να ξεχωρίσετε τα εισιτήρια στα οποία θέλετε να εκτελέσετε τις μαζικές ενέργειες. Πατήστε στην Εφαρμογή.

Επιλέξτε όλα τα φιλτραρισμένα tickets πατώντας στο πλαίσιο στην επάνω αριστερή γωνία του πίνακα ελέγχου . Εναλλακτικά, επιλέξτε ένα προς ένα τα tickets που θέλετε.

4. Πατήστε στη Μαζική ενέργεια.

Επιλέξτε την επιθυμητή μαζική ενέργεια από το πλαίσιο με τη λίστα. Σε αυτό το παράδειγμα, επισημαίνουμε όλες τις καρτέλες ως απαντημένες.
Πατήστε Εκτέλεση τώρα.

7. Επιβεβαιώστε την ενέργεια στο παράθυρο επιβεβαίωσης πατώντας στο Ναι.

Πώς μπορώ να ξέρω εάν το σύστημα εκτέλεσε με επιτυχία τη μαζική ενέργεια;
Μόλις εκτελεστεί η μαζική ενέργεια, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει αυτόματα με μια αναδυόμενη ειδοποίηση πράσινου χρώματος στο κάτω μέρος της οθόνης σας. Εναλλακτικά, εάν υπάρχει σφάλμα κατά την εκτέλεση της μαζικής ενέργειας, το σύστημα θα σας ειδοποιήσει μόνο με ένα κόκκινο μήνυμα σφάλματος στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent.

Σε πόσα tickets ταυτόχρονα μπορείτε να εφαρμόσετε μαζικές ενέργειες;
Το LiveAgent μπορεί να επεξεργαστεί 50.000 σειρές μαζικών ενεργειών ταυτόχρονα. Ωστόσο, σημειώστε ότι αυτό μπορεί να πάρει λίγο χρόνο. Καθώς συμβαίνουν αλλαγές, θα εμφανίζονται σταδιακά στην οθόνη σας.
Εάν πρέπει να επεξεργαστείτε περισσότερα από 50.000 tickets ταυτόχρονα, επικοινωνήστε με την υποστήριξή μας μέσω email, live chat ή τηλεφώνου.
Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk
Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες
Υπόθεση χρήσης μαζικών ενεργειών
Επισήμανση εισιτηρίων ως ανεπιθύμητων
Ας υποθέσουμε ότι λάβατε πολλά spam email. Αντί να επισημαίνετε κάθε καρτέλα ως ανεπιθύμητη ξεχωριστά, μπορείτε να το κάνετε μαζικά μέσω μαζικών ενεργειών.
Προσθήκη ετικετών
Ένα άλλο εξαιρετικό παράδειγμα μαζικής ενέργειας θα μπορούσε να είναι η προσθήκη ετικετών στις καρτέλες. Ας υποθέσουμε ότι δεν ήσασταν τόσο επιμελής όσον αφορά την προσθήκη ετικετών στις πηγές των καρτελών σας, αλλά τώρα θέλετε να επιστρέψετε και να προσθέσετε ετικέτα σε όλες τις καρτέλες από συγκεκριμένα κανάλια, ώστε να μπορείτε να τις φιλτράρετε καλύτερα στο μέλλον. Η μη αυτόματη προσθήκη ετικετών σε κάθε καρτέλα στο κέντρο εξυπηρέτησης θα ήταν εξαιρετικά χρονοβόρα. Οι μαζικές ενέργειες μπορούν να το αντιμετωπίσουν σε λίγα δευτερόλεπτα (ή λεπτά ανάλογα με τον όγκο των καρτελών που επεξεργάζεστε).
Αναβολή tickets
Η αναβολή των tickets με μαζικές δράσεις είναι μεγάλη όταν πρέπει να επικοινωνήσετε με ένα συγκεκριμένο σύνολο πελατών μετά την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου. Ο λόγος για την αναβολή του ticket θα μπορούσε να είναι ότι πρέπει να στείλετε ένα συμπληρωματικό email ή να υπενθυμίσετε μια επερχόμενη εκδήλωση, πώληση, προθεσμία ή οτιδήποτε άλλο μπορείτε να σκεφτείτε. Μπορεί να αποτελέσει εξαιρετικό εργαλείο τόσο για τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών όσο και για τους πωλητές.
Επίλυση εγκαταλελειμμένων tickets
Στο τελευταίο μας παράδειγμα, θα συζητήσουμε την επίλυση tickets στα οποία οι πελάτες σας έχουν σταματήσει να ανταποκρίνονται. Εάν ο πελάτης δεν έχει απαντήσει στα μηνύματά σας μετά την πάροδο κάποιου χρόνου, πιθανότατα μπορείτε να επιλύσετε το ticket. Αυτή η γρήγορη μηνιαία συντήρηση του help desk μπορεί να μειώσει τον αριθμό των ανοικτών tickets και τον αριθμό των ερωτημάτων που πρέπει να έχουν υπόψη διαρκώς οι εκπρόσωποί σας.
Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από τη δυνατότηα μαζικών ενεργειών;
Οι μαζικές ενέργειες αφορούν αποκλειστικά εσάς και την ομάδα υποστήριξής σας. Η δυνατότητα μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τη ροή εργασίας σας τρομερά. Μπορείτε να πείτε αντίο σε χειροκίνητες, επαναλαμβανόμενες εργασίες που απαιτούν πολύ χρόνο και απαιτούν πολλά κλικ. Αντίθετα, οι μαζικές ενέργειες θα αυτοματοποιήσουν την όλη διαδικασία και θα ελευθερώσουν τον χρόνο των αντιπροσώπων σας, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν σε πιο σημαντικά πράγματα, όπως η οικοδόμηση και η καλλιέργεια σχέσεων με τους πελάτες. Ως αποτέλεσμα, θα αφιερώνετε περισσότερο χρόνο στην επίλυση προβλημάτων πελατών και λιγότερο χρόνο σε διοικητικές εργασίες, κάτι που θα οδηγήσει σε αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, της αφοσίωσης και της αξίας.
Η απαλλαγή των αντιπροσώπων σας από χειροκίνητες και επαναλαμβανόμενες εργασίες αποτρέπει την εξουθένωση και την αναποτελεσματικότητα. Σε κανέναν δεν αρέσει να είναι ρομπότ και να αναλαμβάνει ασήμαντες εργασίες. Αντ’ αυτού, οι περισσότεροι εκπρόσωποι υποστήριξης θέλουν να αισθάνονται ότι κάνουν τη διαφορά στην ημέρα κάποιου βοηθώντας τον να επιλύσει προβλήματα. Οι μαζικές ενέργειες μπορούν επομένως να σας βοηθήσουν να διατηρήσετε τους αντιπροσώπους σας ευχαριστημένους και αφοσιωμένους στη δουλειά τους. Επιπλέον, αυτό θα αυξήσει την κερδοφορία της επιχείρησής σας. Η IES κτιμά ότι οι οργανισμοί μπορούν να αυξήσουν τα κέρδη κατά $2.400 ανά εργαζόμενο αυξάνοντας τη συμμετοχή των εργαζομένων κατά μόλις 10%.
Πόροι γνωσιακής βάσης
Είστε έτοιμοι να επιταχύνετε τη ροή εργασίας σας;
Χρησιμοποιήστε τη λειτουργία μαζικών ενεργειών για να επιλύσετε πολλές καρτέλες ταυτόχρονα, να προσθέσετε ετικέτες, να ζητήσετε εκ νέου επικοινωνία και πολλά άλλα. Δοκιμάστε το σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα. Ξεκινήστε μια δωρεάν δοκιμή 14 ημερών.