Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Παύση

Τι είναι η παύση;

Η παύση σημαίνει ένα προσωρινό διάλειμμα από τη δραστηριότητά μας. Στο help desk και με όρους εξυπηρέτησης, σημαίνει ένα διάλειμμα από την επίλυση tickets, chats, και κλήσεων. 

Γενικά, οι εκπρόσωποι του help desk χρησιμοποιούν τη λειτουργία παύσης όταν είναι σε μεσημεριανό γεύμα, καφέ ή διάλειμμα. Όταν είναι ενεργή η λειτουργία, δεν ανατίθενται κλήσεις ούτε chat στον εκπρόσωπο ώστε να μπορέσει να απολαύσει το διάλειμμά του με ηρεμία.

Παύση

Τι κάνει η λειτουργία παύσης;

Όταν πατήσετε στο κουμπί παύσης, ο λογαριασμός σας γίνεται ανενεργός. Έτσι, δεν χρειάζεται να επανασυνδεθείτε στο σύστημα για να κάνετε διαλείμματα. Επιπλέον, με ενεργοποιημένη την παύση, το σύστημα help desk του LiveAgent θα διασφαλίσει ότι δεν θα σας ανατεθούν νέες κλήσεις, συνομιλίες ή tickets υψηλής προτεραιότητας.

Πώς μπορώ να επιστρέψω στη δουλειά μετά από μια παύση;

Μόλις επιστρέψετε από το διάλειμμα, μπορείτε να πατήσετε κουμπί συνέχειας και να γίνετε ξανά ενεργός εκπρόσωπος. Μόλις είστε ενεργοί, θα αρχίσετε να λαμβάνετεεισερχόμενα chats και κλήσεις.

παύση χρόνου εργασίας

Ο χρόνος που αφιερώνω σε παύση μετρά στις ώρες εργασίας μου;

Το LiveAgent δεν υπολογίζει τις παύσεις των εκπροσώπων ως ώρες εργασίας και δεν τις συμπεριλαμβάνει στις αναφορές εργασίας εκπροσώπου.

Πού μπορώ να βρω το κουμπί παύσης;

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent.
  2. Πατήστε στο avatar/εικόνα προφίλ σας.
πού βρίσκεται το κουμπί παύσης


3. Πατήστε Παύση.
4. όταν είστε έτοιμοι να επιστρέψετε στη δουλειά πατήστε Συνέχεια.

κουμπί παύσης

Γιατί είναι απαραίτητη η λήψη διαλείμματος;

Τα διαλείμματα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας είναι απαραίτητα για την πρόληψη της εξάντλησης και του εκνευρισμού. Εάν χρειάζεστε μόνο λίγα δευτερόλεπτα ή λεπτά για να χαλαρώσετε, να πάρετε μία ανάσα ή να πιείτε ένα ποτήρι νερό, θα επηρεάσει θετικά τη δουλειά σας. Γενικά, οι εκπρόσωποι που κάνουν διαλείμματα κατά τις ώρες εργασίας είναι πιο παραγωγικοί και βαθμολογούνται πιο θετικά από τους πελάτες από αυτούς που δεν κάνουν διάλειμμα. Γιατί;

Κάνοντας πολλά σύντομα διαλείμματα κατά τη διάρκεια της ημέρας:

  • Αποφεύγουμε την πλήξη
  • Διευκολύνουμε την διατήρηση πληροφοριών και την διανοητική μας λειτουργία
  • Συγκεντρωνόμαστε ευκολότερα
  • Εστιάζουμε ευκολότερα στους στόχους μας (Αναρωτηθείτε, εξυπηρετώ τους πελάτες μου όσο καλύτερα μπορώ;)

Συνεπώς, είναι σημαντικό να κάνετε μικρά διαλείμματα κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Need a short break?

Use the pause feature to make yourself unavailable for calls, incoming live chats, or high-priority tickets. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Γιατί είναι απαραίτητο να έχετε ενεργοποιημένη τη λειτουργία παύσης όταν κάνετε διάλειμμα;

Υπάρχουν διάφοροι λόγοι για τους οποίους πρέπει να πατάτε το κουμπί παύσης όταν απομακρύνεστε από τον υπολογιστή.

Χαμένες συνομιλίες ή κλήσεις

Ας υποθέσουμε ότι απομακρύνεστε από τον υπολογιστή για λίγα μόνο λεπτά. Ίσως για να φτιάξετε έναν καφέ ή να πάτε στην τουαλέτα. Εάν δεν πατήσετε το κουμπί παύσης, μπορεί να καταλήξετε να χάσετε πολλές τηλεφωνικές κλήσεις ή ζωντανές συνομιλίες, προκαλώντας τη δυσαρέσκεια ή την απώλεια των πελατών.

Φυσικά, αυτό θα βλάψει την εταιρεία στην οποία εργάζεστε και ενδεχομένως να θέσει σε κίνδυνο τη θέση σας σε αυτήν την εταιρεία. Αυτό το παράδειγμα είναι ακραίο. ωστόσο, μπορεί να συμβεί.

Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων στο λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent

Ανεκπλήρωτα SLA σε tickets υψηλής προτεραιότητας

Για να αναπτύξουμε το σενάριο παραπάνω, σκεφτείτε τις τις συμφωνίες επιπέδου υπηρεσιών (SLA) που έχετε συνάψει με τους πιο πολύτιμους πελάτες σας. Για παράδειγμα, φανταστείτε ότι σας ανατίθεται ένα ticket με σχετικά σύντομο SLA, ας πούμε 30 λεπτά.

Ωστόσο, μόλις βγήκατε για το μεσημεριανό σας διάλειμμα χωρίς να πατήσετε το κουμπί παύσης. Ως αποτέλεσμα, ο χρόνος SLA έληξε και το SLA παρέμεινε ανεκπλήρωτο. Εξαιτίας αυτού του περιστατικού, η εταιρεία σας τιμωρήθηκε χρηματικά από τον πελάτη, επιβαρύνοντας την μεταξύ σας σχέση.

Στις πιο ακραίες περιπτώσεις και ανάλογα με τις συνέπειες του ανεκπλήρωτου SLA, αυτό θα μπορούσε να σας κοστίσει τη δουλειά σας.

Καταγραφή SLA στο Λογισμικό υποστήριξης πελατών - LiveAgent

Απώλεια εσωτερικής επικοινωνίας

Τέλος, ας πούμε ότι είστε τεχνικός εμπειρογνώμονας. Ο συνάδελφός σας εργάζεται για ένα εξαιρετικά εξειδικευμένο ticket και χρειάζεται βοήθεια. Ο πελάτης είναι εκνευρισμένος και έτσι ο συνάδελφός σας του ζητά να περιμένει σε αναμονή ενώ σας συμβουλεύεται για να βρει τη σωστή λύση.

Εάν κάνετε ένα διάλειμμα χωρίς να πατήσετε το κουμπί παύσης, ο συνάδελφός σας μπορεί να περιμένει με αγωνία την απάντησή σας χωρίς να γνωρίζει ότι είστε σε διάλειμμα. Ως αποτέλεσμα της παρατεταμένης αναμονής, ο πελάτης μπορεί να δυσαρεστείται όλο και περισσότερο και πάλι η σχέση σας μπορεί να πληγεί. Ο πελάτης θα μπορούσε να απομακρυνθεί και ο συνάδελφός σας θα μπορούσε να τιμωρηθεί άδικα υποθέτοντας ότι είστε συνδεδεμένος και έτοιμος να βοηθήσετε ενώ βρίσκεστε σε διάλειμμα.

Εσωτερικό chat στο Λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent

Δεν θα μπορούσαν να συμβούν αυτά τα περιστατικά ακόμη και αν ενεργοποιήσω τη λειτουργία παύσης;

Μπορεί να υποστηρίξετε ότι αυτά τα περιστατικά θα μπορούσαν να συμβούν ακόμη και αν πατήσετε το κουμπί παύσης. Ωστόσο, αυτό δεν ισχύει. Όταν πατήσετε το κουμπί παύσης, όλα τα εισερχόμενα εισιτήρια, tickets και chats θα μεταφερθούν σε άλλους εκπροσώπους οι οποίο έχουν επισημανθεί ως διαθέσιμοι.

Επομένως, οι κλήσεις δεν θα χάνονται\ν, τα SLA δεν θα έμεναν ανεκπλήρωτα και οι συνάδελφοί σας θα γνώριζαν σε ποιον μπορούν να απευθυνθούν για βοήθεια όταν τη χρειάζονται περισσότερο. Το πάτημα του κουμπιού παύσης είναι μια κοινή επαγγελματική πρακτική, εξαιρετικά χρήσιμη για τους συναδέλφους σας και έμμεσα τους πελάτες σας.

Αποτρέπει τις παρεξηγήσεις, τις προβληματικές καταστάσεις, τη δυσαρέσκεια και την απογοήτευση των πελατών. Εξασφαλίζει επίσης ότι οι προσδοκίες της εργασίας σας ικανοποιούνται.

Δεν είναι επιλήψιμο να κάνει κάποιος διαλείμματα κατά τη διάρκεια της ημέρας. Στην πραγματικότητα, συνίσταται. Ωστόσο, τα διαλείμματα πρέπει να γίνονται υπεύθυνα με το κουμπί παύσης, έτσι ώστε το σύστημα του help desk σας να μπορεί να αντιστοιχίσει και να διανείμει ανάλογα τα εισερχόμενα ticket, κλήσεις και chat.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Είστε έτοιμοι να ανακαλύψετε περισσότερα για το LiveAgent και όλα όσα έχει να προσφέρει; Ρίξτε μια ματιά στα άρθρα της γνωσιακής βάσης, τις αναρτήσεις στο blog, ή δείτε το κανάλι μας στο YouTube.

LiveAgent Product Tour

Είστε έτοιμοι να κάνετε διαλείμματα με τη λειτουργία παύσης;

Σταματήστε να είστε διαθέσιμος για κλήσεις, εισερχόμενα live chat ή tickets υψηλής προτεραιότητας και κάντε το διάλειμμα που αξίζετε. Δοκιμάστε τη λειτουργία παύσης σήμερα με τη δωρεάν, πλήρη δοκιμή 14 ημερών. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι η παύση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η παύση σημαίνει ένα προσωρινό διάλειμμα από τη δραστηριότητά μας. Στο help desk και με όρους εξυπηρέτησης, σημαίνει ένα διάλειμμα από την επίλυση tickets, chats, και κλήσεων.  Γενικά, οι εκπρόσωποι του help desk χρησιμοποιούν τη λειτουργία παύσης όταν είναι σε μεσημεριανό γεύμα, καφέ ή διάλειμμα. Όταν είναι ενεργή η λειτουργία, δεν ανατίθενται κλήσεις ούτε chat στον εκπρόσωπο ώστε να μπορέσει να απολαύσει το διάλειμμά του με ηρεμία.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι κάνει η λειτουργία παύσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όταν πατήσετε στο κουμπί παύσης, ο λογαριασμός σας γίνεται ανενεργός. Έτσι, δεν χρειάζεται να επανασυνδεθείτε στο σύστημα για να κάνετε διαλείμματα. Επιπλέον, με ενεργοποιημένη την παύση, το σύστημα help desk του LiveAgent θα διασφαλίσει ότι δεν θα σας ανατεθούν νέες κλήσεις, συνομιλίες ή tickets υψηλής προτεραιότητας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι απαραίτητη η λήψη διαλείμματος;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα διαλείμματα καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας είναι απαραίτητα για την πρόληψη της εξάντλησης και του εκνευρισμού. Εάν χρειάζεστε μόνο λίγα δευτερόλεπτα ή λεπτά για να χαλαρώσετε, να πάρετε μία ανάσα ή να πιείτε ένα ποτήρι νερό, θα επηρεάσει θετικά τη δουλειά σας. Γενικά, οι εκπρόσωποι που κάνουν διαλείμματα κατά τις ώρες εργασίας είναι πιο παραγωγικοί και βαθμολογούνται πιο θετικά από τους πελάτες από αυτούς που δεν κάνουν διάλειμμα.” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo