Τι είναι ο προγραμματισμός συσκευής κλήσεων;
Ο προγραμματισμός συσκευής είναι μια λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου που επιτρέπει στους αντιπροσώπους να επιλέξουν ώρες και ημερομηνίες διαθεσιμότητας κλήσεων. Αυτή η λειτουργία θα ενεργοποιήσει και θα απενεργοποιήσει αυτόματα τη διαθεσιμότητα κλήσεων σε συγκεκριμένες συσκευές σύμφωνα με τις επιλεγμένες ώρες και ημερομηνίες. Με τον προγραμματισμό συσκευής, οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών δεν χρειάζεται να ενεργοποιούν και να απενεργοποιούν τη διαθεσιμότητά τους με μη αυτόματο τρόπο – η λειτουργία θα το κάνει αυτόματα.
Πώς λειτουργεί ο προγραμματισμός συσκευής κλήσεων;
Ως χρήστης του LiveAgent, ενώ βρίσκεστε στην εφαρμογή, μπορείτε να κάνετε κλικ στις επιλογές Κατάσταση φωνής (το εικονίδιο του τηλεφώνου στην επάνω δεξιά γωνία στο LiveAgent) και να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία στις ρυθμίσεις μιας συσκευής της επιλογής σας. Μπορείτε να επιλέξετε διαφορετικές προσαρμοσμένες επιλογές σε διάφορες συσκευές, εάν είναι απαραίτητο. Μόλις ενεργοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία, η διαθεσιμότητα κλήσεων θα αλλάξει αυτόματα με βάση την επιθυμητή ώρα της ημέρας και την ημερομηνία. Οι πελάτες δεν θα μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω τηλεφώνου εκτός επιλεγμένων ωρών και ημερομηνιών. Αυτή η δυνατότητα λειτουργεί για οποιαδήποτε συνδεδεμένη συσκευή κλήσης που επιλέγετε – softphone, φορητή συσκευή, τηλέφωνο SIP και άλλα.
Γιατί πρέπει να χρησιμοποιήσετε τον προγραμματισμό συσκευής κλήσεων;
Ο προγραμματισμός συσκευών φροντίζει για τις βάρδιες του τηλεφωνικού κέντρου αντιπροσώπων, ώστε να μην χρειάζεται να ενεργοποιούν και να απενεργοποιούν με μη αυτόματο τρόπο τη διαθεσιμότητά τους. Αυτή η δυνατότητα θα φροντίζει αυτόματα τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων, ώστε να μπορούν να επικεντρωθούν σε άλλες εργασίες χωρίς φόβο ότι οι αντιπρόσωποι θα χάσουν τις βάρδιές τους ή θα συνεχίσουν να εργάζονται πολύ μετά το τέλος της βάρδιας. Ο προγραμματισμός της συσκευής μπορεί να βοηθήσει στην αποφυγή πολλών λειτουργικών ζητημάτων, όπως αναπάντητες κλήσεις, δρομολόγηση σε μη διαθέσιμους αντιπροσώπους και πολλά άλλα με βάση τις μεμονωμένες ιδιαιτερότητες του τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης πελατών. Αυτή η δυνατότητα είναι επίσης χρήσιμη για αντιπροσώπους με πολλαπλές συσκευές για χρήση σε διαφορετικές τοποθεσίες και συνθήκες.
Γιατί είναι σημαντικός ο προγραμματισμός της συσκευής;
Ο προγραμματισμός της συσκευής είναι σημαντικός επειδή μπορεί να βελτιώσει τη διαχείριση τηλεφωνικών κέντρων σε πολλές περιπτώσεις. Πρώτα απ ‘όλα, διευκολύνει τη διαχείριση των κλήσεων πελατών κατά τη διάρκεια αυξήσεων συσκευών σε ένα γραφείο ή σε περιπτώσεις όπου υπάρχουν πολλές συσκευές διαθέσιμες για έναν μόνο αντιπρόσωπο. Οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών με πολλές συσκευές μπορούν να αισθάνονται ασφαλείς επειδή θα λαμβάνουν κλήσεις μόνο στη συσκευή που η δυνατότητα προγραμματισμού μας ορίζει ως συνδεδεμένη. Οι τηλεφωνικές κλήσεις σε έναν ολόκληρο οργανισμό θα κατευθύνονται πάντα μόνο στο σωστό άτομο και μόνο σε συνδεδεμένους αντιπροσώπους.
Βασικά οφέλη
Καλύτερη διαχείριση αντιπροσώπου – Ο προγραμματισμός όλων των κλήσεων σάς βοηθά να διαχειρίζεστε τις ομάδες σας πιο αποτελεσματικά, ανεξάρτητα από την τοποθεσία του αντιπροσώπου ή την τοποθεσία της συσκευής κλήσης.
Βελτιωμένη οργάνωση κλήσεων – Η οργάνωση συσκευών κλήσης βοηθά τους αντιπροσώπους να παραμείνουν ενημερωμένοι για την παροχή βασικών υπηρεσιών χωρίς λάθη, όπως το να αφήνουν μια συσκευή που καλεί στο διαδίκτυο όταν θα έπρεπε να είναι εκτός σύνδεσης, κλπ.
Βελτιωμένη διαχείριση χρόνου – Η αυτοματοποίηση των χρονοδιαγραμμάτων των συσκευών κλήσεων επιτρέπει στους αντιπροσώπους να εστιάζουν στις τηλεφωνικές κλήσεις αντί να διαχειρίζονται τις συσκευές τους.
Πώς να ενεργοποιήσετε τη δυνατότητα προγραμματισμού συσκευής κλήσεων;
Η ενεργοποίηση αυτής της λειτουργίας είναι εύκολη και διαρκεί μόλις μερικά λεπτά για να ολοκληρωθεί. Ακολουθήστε τον παρακάτω σύντομο οδηγό. Σημειώστε ότι πρέπει να έχετε μια συσκευή SIP συνδεδεμένη για να μπορείτε να ενεργοποιήσετε αυτήν τη δυνατότητα.
- Ανοίξτε το LiveAgent και κάντε κλικ στις επιλογές κατάστασης φωνής (εικονίδιο τηλεφώνου στην επάνω δεξιά γωνία).
- Επιλέξτε και κάντε κλικ στη συσκευή SIP στην οποία θέλετε να ρυθμίσετε τον προγραμματισμό της συσκευής. Κάντε κλικ στο κουμπί «Προγραμματισμός νέου προγράμματος» στο κάτω μέρος του παραθύρου.
- Επιλέξτε τις ώρες που θέλετε η συσκευή SIP να ενεργοποιεί τη διαθεσιμότητα κλήσεων και κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση στο κάτω μέρος του παραθύρου.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ο προγραμματισμός συσκευής κλήσεων;
Ο προγραμματισμός συσκευής είναι μια λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου που επιτρέπει στους αντιπροσώπους να επιλέγουν ώρες και ημερομηνίες διαθεσιμότητας κλήσεων. Αυτή η λειτουργία θα ενεργοποιήσει και θα απενεργοποιήσει αυτόματα τη διαθεσιμότητα κλήσεων συγκεκριμένες συσκευές σύμφωνα με τις επιλεγμένες ώρες και ημερομηνίες. Με τον προγραμματισμό συσκευής, οι αντιπρόσωποι υποστήριξης πελατών δεν χρειάζεται να ενεργοποιούν και να απενεργοποιούν τη διαθεσιμότητά τους με μη αυτόματο τρόπο – η λειτουργία θα το κάνει αυτόματα.
Πώς μπορώ να χρησιμοποιήσω τον προγραμματισμό συσκευής κλήσεων;
Ως χρήστης του LiveAgent, ενώ βρίσκεστε στην εφαρμογή, μπορείτε να κάνετε κλικ στις επιλογές Κατάσταση φωνής (το εικονίδιο του τηλεφώνου στην επάνω δεξιά γωνία στο LiveAgent) και να ενεργοποιήσετε τη λειτουργία στις ρυθμίσεις μιας συσκευής της επιλογής σας. Μπορείτε να επιλέξετε διαφορετικές ώρες και ημερομηνίες σε διάφορες συσκευές εάν είναι απαραίτητο. Μόλις ενεργοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία, η διαθεσιμότητα κλήσεων θα αλλάξει αυτόματα με βάση τις επιθυμητές ώρες και ημερομηνίες.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω τον προγραμματισμό συσκευών κλήσεων σε πολλές συσκευές;
Ναι, μπορείτε να ρυθμίσετε διαφορετικούς χρόνους διαθεσιμότητας σε διαφορετικές συσκευές, ανεξάρτητα από το πόσες είναι. Ρυθμίστε το τηλέφωνό σας ώστε να είναι διαθέσιμο εκτός των κανονικών ωρών γραφείου σας, ρυθμίστε τη συσκευή SIP ώστε να είναι διαθέσιμη κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας ή συνδυάστε ανάλογα με τις προτιμήσεις σας.