Χρειάζεστε υποστήριξη σε πολλές γλώσσες; Δημιουργήστε τα δικά σας widgetsΣυνομιλίας, Επικοινωνίας ή σχολίων σε μια γλώσσα που οι πελάτες και οιΕκπρόσωποί σας μιλούν.
Παράδειγμα πολύγλωσσης υποστήριξης.
Εάν παρέχετε υποστήριξη σε πελάτες σε πολλές γλώσσες και θέλετε να δρομολογήσετε μια επικοινωνία στους Εκπροσώπους που μιλούν τη συγκεκριμένη γλώσσα, αυτό μπορεί να γίνει δημιουργώντας widget επαφών σε προσαρμοσμένες γλώσσες. Στη συνέχεια, μπορείτε να δρομολογήσετε την επικοινωνία από αυτά τα widget σε Τμήματα όπως “Αγγλικά”, “Γερμανικά”, “Ισπανικά” ή οποιαδήποτε άλλη υποστηριζόμενη γλώσσα.
Ρύθμιση ενός widget συνομιλίας
Εάν θέλετε να διαμορφώσετε τις γλώσσες των widget συνομιλίας σας, μπορείτε να το κάνετε αυτό στις σύνθετες ρυθμίσεις του widget.
Provide support on the go
Download our Android app and start answering tickets from anywhere. Try it today for free. No credit card required.
Πώς να ζητήσετε συγνώμη από έναν πελάτη
Η ειλικρινής συγνώμη προς έναν πελάτη σημαίνει ότι παραδέχεστε ότι η επιχείρησή σας έκανε λάθος. Μάθετε πώς να ζητήσετε συγνώμη, με τον κατάλληλο τρόπο.
Πρότυπα email προϊόντων SaaS υποδοχής
Μάθετε πώς μπορείτε να υποδεχτείτε επιτυχώς τους πελάτες σας με τα πρότυπα email προϊόντων SaaS υποδοχής, κόλπα και συμβουλές!
Πρότυπα email προώθησης-εκπτώσεων
Χρησιμοποιήστε τα πλήρως προσαρμόσιμα πρότυπα email προώθησης-εκπτώσεων, για να προσελκύσετε το ενδιαφέρον των πιθανών και υπαρχόντων πελατών σας για τις καμπάνιες εκπτώσεών σας.