Συνεργάτης
Παρακαλούμε, ακολουθήστε τον οδηγό ενσωμάτωσης που περιγράφεται πιο κάτω για να ξεκινήσετε να χρησιμοποιείτε το CloudApp με το LiveAgent.
- Εγγραφείτε στο CloudApp και συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent
- Ξεκινήστε να προσθέτετε συνδέσμους ή περιεχόμενο στο LiveAgent
Τι είναι το CloudApp;
Η CloudApp είναι μια εταιρεία λογισμικού που ειδικεύεται στην παροχή εφαρμογών λογισμικού λήψης οθόνης και βίντεο που βασίζονται σε cloud χρησιμοποιώντας το σύστημα PaaS.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Καταγράψτε την οθόνη σας
Το CloudApp επιτρέπει στην ομάδα σας να καταγράφει βίντεο από οτιδήποτε στην οθόνη σας, από μια καρτέλα προγράμματος περιήγησης ή μια αλληλεπίδραση σε μια εγγενή εφαρμογή Windows ή Mac που μπορεί να κοινοποιηθεί απευθείας σε οποιαδήποτε καρτέλα LiveAgent, συνομιλία, ανάρτηση φόρουμ ή σελίδα γνωσιακής βάσης.

Επεξεργασία και σχολιασμός
Προσφέρετε ευχαρίστηση στους πελάτες σας, χωρίς πισωγυρίσματα και φτάστε γρήγορα στο μέγιστο σημείο ικανοποίησης πελατών με το LiveAgent. Επικοινωνήστε 300% γρηγορότερα επισημαίνοντας μια ενότητα σε μια σελίδα για να ζητήσετε αμέσως μια πρόταση ή σχόλιο.

Προσθέστε το απευθείας στο LiveAgent
Καταγράψτε ήχο ή στιγμιότυπα οθόνης και το CloudApp δημιουργεί αυτόματα έναν κοινόχρηστο σύνδεσμο. Θέλετε να δείτε μια προεπισκόπηση; Εύκολα. Απλώς σύρετε και αποθέστε!

Frequently asked questions
Τι είναι το CloudApp;
Το CloudApp σας επιτρέπει να καταγράψετε την οθόνη σας. Επιπλέον, αποθηκεύεται σε cloud, έτσι ώστε να έχετε πρόσβαση σε αυτό οποιαδήποτε στιγμή.
Γιατί πρέπει να ενσωματώσετε το CloudApp στο LiveAgent;
Η εξυπηρέτηση πελατών έχει να αντιμετωπίσει πολλά καθημερινά ερωτήματα πελατών. Το CloudApp επιτρέπει στην ομάδα σας να καταγράψει και να μοιράζεται το βίντεο με τους πελάτες σας. Αυτό θα βελτιώσει την αποδοτικότητα εξυπηρέτησης/υποστήριξης πελατών. Επιπλέον, η απλή κοινή χρήση ενός συνδέσμου με ένα βίντεο στο LiveAgent μπορεί επίσης να αυξήσει την ικανοποίηση των πελατών σας.
Εγκατεστημένο λογισμικό Helpdesk
The text contains information about data transfer, system status, file changes, and support. It also mentions the company and its awards, customer reviews, and education offerings such as blogging, glossaries, and seminars. The popular software offered by the company includes customer service, VoIP, self-service, incoming call centers, complaints management, and email management. Sales contacts are provided for scheduling a demo.
This article discusses software as a service (SaaS) and its various functions, such as content management and sales. It also highlights career opportunities for a system administrator, marketing director, and PHP developer, with flexible remote work arrangements and benefits. The system administrator will be responsible for maintenance and security, while the marketing director will manage a team and seek new opportunities. The PHP developer will focus on developing software for the company's infrastructure.
Υπάλληλος εξυπηρέτησης πελατών
Το LiveAgent προσφέρει εξατομίκευση μηνυμάτων και κανόνων για δυναμική υποστήριξη πελατών. Η χρήση τυποποιημένων μηνυμάτων και αυτοματοποίησης σεναρίων μπορεί να βοηθήσει στη διαχείριση πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν τη βοήθεια της υποστήριξης μέσω της πύλης υποστήριξης του LiveAgent.
Το κατάλληλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για κάθε startup
Η πλατφόρμα LiveAgent παρέχει αποτελεσματική υποστήριξη σε πελάτες σε διάφορες επιχειρήσεις, ενισχύοντας την επικοινωνία και βελτιώνοντας την ικανοποίηση των πελατών. Οι χρήστες αναφέρουν γρήγορη και ακριβή υποστήριξη, αλλά και αύξηση στις πωλήσεις και την ικανοποίηση των πελατών. Παρέχει στους εκπροσώπους τη δυνατότητα να παρέχουν καλύτερη και πιο γρήγορη υποστήριξη, καθώς και να κατηγοριοποιούν τις ανάγκες των πελατών.