MySQL integration
Partner website
Partner Privacy Policy
Τι είναι η MySQL;
Η MySQL είναι ένα σχεσιακό σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων που βασίζεται σε SQL. Χρησιμοποιείται κυρίως για διαδικτυακές βάσεις δεδομένων και μπορεί να αποθηκεύει πληροφορίες σχετικά με τα διαθέσιμα προϊόντα στο ηλεκτρονικό κατάστημα.
Πώς μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε;
Αυτή η ενσωμάτωση ακολουθεί ενημερώσεις σχετικά με τους νέους πελάτες, τις στήλες και τις σειρές στα ερωτήματά σας. Σας επιτρέπει επίσης να δημιουργήσετε νέες σειρές, να διαχειριστείτε πελάτες, να δημιουργήσετε συνομιλίες και να βρείτε σειρές σε ερωτήματα
Πλεονεκτήματα
- Διατηρεί το απόθεμά σας οργανωμένο
- Όχι πλέον άλλη εναλλαγή, όλα είναι διαθέσιμα σε μία λύση
Frequently Asked Questions
Τι είναι η MySQL;
Η MySQL είναι μια υπηρεσία βάσης δεδομένων που χρησιμοποιείται κυρίως για βάσεις δεδομένων διαδικτύου. Για παράδειγμα, μπορεί να αποθηκεύσει με ασφάλεια ολόκληρο το απόθεμα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος.
Ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της MySQL;
Η MySQL είναι ένα σχεσιακό σύστημα διαχείρισης βάσεων δεδομένων. Βασίζεται σε ερωτήματα SQL και επιτρέπει την πρόσβαση και τη διαχείριση των εγγραφών πίνακα. Είναι εύκολη στη χρήση, ασφαλής και επεκτάσιμη. Επιπλέον, είναι εξαιρετικά ευέλικτη και μπορείτε να την κατεβάσετε δωρεάν. Είναι σημαντικό ότι λειτουργεί σύμφωνα με την αρχιτεκτονική πελάτη/διακομιστή.
Επιτρέπει το LiveAgent τη χρήση της MySQL;
Το LiveAgent σάς επιτρέπει να χρησιμοποιείτε τη MySQL, η οποία σας επιτρέπει να διαχειρίζεστε σχεσιακές βάσεις δεδομένων. Αυτό σας επιτρέπει να λαμβάνετε ειδοποιήσεις για νέους πελάτες, να εξοικονομείτε χρόνο εξυπηρέτησης πελατών χρησιμοποιώντας μία διεπαφή και μπορείτε να διαχειρίζεστε τους πελάτες σας με το LiveAgent.
Πρόγραμμα Bug Bounty του LiveAgent
Η ασφάλεια δεδομένων είναι μία από τις πρώτες μας προτεραιότητες και θέλουμε να μάθουμε για τα σημεία ευπάθειας μας. Εάν είστε ερευνητής, θα εκτιμήσουμε και θα ανταμείψουμε τη βοήθειά σας.
Οι ψηφιακές τεχνολογίες είναι σημαντικές για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς. Η ική γνωσιακή βάση είναι πολύτιμος πόρος για τα τηλεφωνικά κέντρα, ενώ η χρήση επανάκλησης εξυπηρέτησης πελατών και μοντέλα δέσμευσης πελατών βοηθούν στη διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Ο όγκος κλήσεων σε κέντρα εξυπηρέτησης μπορεί να βελτιστοποιηθεί με ολοκληρωμένο λογισμικό παρακολούθησης. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση των λειτουργιών και την προσαρμογή στις αλλαγές της αγοράς.
Πρόγραμμα Bug Bounty του LiveAgent
LiveAgent παρέχει εξυπηρέτηση πελατών με λύσεις διαχείρισης παραπόνων, email, τηλεφωνικά κέντρα και εναλλακτικές λύσεις. Υποστηρίζεται από πύλη υποστήριξης.
Το LiveAgent προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση για κέντρο υποστήριξης και είναι μια εναλλακτική λύση για το Pure Chat. Διαθέτει email, live chat, κοινωνικά δίκτυα και γνωσιακή βάση ενώ παρέχει επίσης υποστήριξη μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη διαχείριση αιτημάτων εξυπηρέτησης πελατών. Επιπλέον, οι πελάτες του LiveAgent μπορούν να απολαμβάνουν αξιόπιστη εξυπηρέτηση πελατών χωρίς χρέωση ρύθμισης και πιστωτικής κάρτας, αυξάνοντας τη διατήρηση και την αφοσίωση των πελατών και τα κέρδη.