Εάν θέλετε να τοποθετήσετε το κουμπί ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent στο κατάστημά σας Oxatis, ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό ενσωμάτωσης ή παρακολουθήστε το παρεχόμενο βίντεο στο YouTube.
Το πρώτο βήμα είναι να δημιουργήσετε και να προσαρμόσετε ένα νέο κουμπί συνομιλίας στον πίνακα LiveAgent (Δεν έχετε λογαριασμό LiveAgent; Εγγραφείτε εδώ). Αντιγράψτε τον κώδικα HTML (Ctrl+C) στο πρόχειρο.
- Μεταβείτε στη διαχείριση καταστήματος του Oxatis και επιλέξτε Ιστότοπος > Ιδιότητες ανά γλώσσα > Τροποποίηση > Επικόλληση (Ctrl +V) κώδικα HTML στο ”End
- Μεταβείτε στην ιστοσελίδα του καταστήματός σας, ανανεώστε τη και το κουμπί συνομιλίας σας είναι έτοιμο.
Τι είναι το Oxatis;
Η λύση ηλεκτρονικού εμπορίου που είναι πλούσια σε δυνατότητες, τεχνικά ισχυρή και σας παρέχει συνεχή υποστήριξη με ποιοτικές υπηρεσίες. Πάνω από 7.300 πελάτες από διάφορους τομείς έχουν επιλέξει το Oxatis. Όποιος κι αν είναι ο τζίρος σας (από 1.000 £ το μήνα έως 10.000.000 £ το χρόνο), θα διαπιστώσετε ότι το Oxatis είναι ο ιδανικός επιχειρηματικός συνεργάτης στο έργο σας.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Ξεκινήστε να παρέχετε εξαιρετική υποστήριξη πελατών τοποθετώντας ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στο κατάστημά σας Oxatis.
Frequently asked questions
Πώς μπορείτε να ενσωματώσετε το LiveAgent στο Oxatis;
Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας LiveAgent > Προσαρμόστε ένα κουμπιί ζωντανής συνομιλίας > Αντιγράψτε τον κώδικα HTML > Επικολλήστε τον κώδικα στο κατάστημά σας Oxatis (Ιστότοπος > Ιδιότητες ανά γλώσσα > Τροποποίηση > Επικόλληση > Αποθήκευση).
Πώς μπορείτε να αξιοποιήσετε την ενσωμάτωση του Oxatis;
Το Oxatis είναι μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, όπου μπορείτε με ευκολία να δημιουργήσετε ένα online κατάστημα. Ενσωματώνοντας το LiveAgent στο Oxatis, μπορείτε να δημιουργήσετε και να χρησιμοποιήσετε μια ζωντανή συνομιλία στο κατάστημά σας, πράγμα που μπορεί να αυξήσει άμεσα τις πωλήσεις σας, την ικανοποίηση πελατών και πολλά περισσότερα!
Advanced contact / chat widgets integration
The article covers various topics related to LiveAgent Web Contact Cards, such as integration methods, prefilling customer information, and automatically enabling/disabling chat buttons during business hours. Additionally, it provides guidance on how to integrate the LiveAgent chat button into an Angular application and create a custom button with a hideable section. Overall, the article offers useful information for those looking to optimize their website for customer communication and marketing purposes.
Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP και άλλα λογισμικά για τη διαχείριση των πελατών. Η εταιρεία παρέχει επίσης υποστήριξη και προγράμματα συνεργατών. Οι λειτουργίες της περιλαμβάνουν τη διαχείριση email και τη διαχείριση παραπόνων. Η LiveAgent παρέχει δωρεάν δοκιμαστική περίοδο και ενσωματώνεται με άλλα συστήματα.
Μέσω μιας φόρμας επικοινωνίας στον ιστότοπό σας μπορείτε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας και να συγκεντρώνετε στοιχεία επικοινωνίας. Με το LiveAgent μπορείτε να επιλέξετε προκαθορισμένα κουμπιά Επικοινωνίας ή να δημιουργήσετε προσαρμοσμένα. Η ενσωμάτωση της φόρμας στον ιστότοπό σας είναι εύκολη και μπορεί να γίνει με αντιγραφή-επικόλληση μικρού κώδικα HTML.
Το WooCommerce είναι μια δωρεάν προσθήκη e-commerce για το WordPress, που βοηθάει στη δημιουργία ενός online καταστήματος με ενσωματωμένα προϊόντα και συστήματα ολοκλήρωσης αγοράς. Παρέχει επίσης τη δυνατότητα δημιουργίας συνδρομών και παρακολούθησης πελατών για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης τους. Ο κέντρο εξυπηρέτησης του WordPress προσφέρει υποστήριξη μέσω email, Live Chat και κοινωνικά δίκτυα, ενώ διαθέτει και μια γνωσιακή βάση και ένα φόρουμ. Η λίστα ελέγχου εκκίνησης ιστοτόπου WordPress περιλαμβάνει πολλά σημεία για προστασία και βελτίωση της λειτουργικότητας του ιστότοπου.