Τι είναι το Silverstripe;
Το Silverstripe είναι ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία και τη συντήρηση ιστοσελίδων. Έρχεται με έναν διαδικτυακό πίνακα διαχείρισης και έναν επεξεργαστή WYSIWYG. Το Silverstripe μπορεί να χρησιμοποιηθεί από συγγραφείς περιεχομένου, σχεδιαστές ιστοσελίδων και προγραμματιστές.
Οι ιστότοποι Silverstripe υποστηρίζουν ευέλικτο σχεδιασμό, βελτιστοποιήσεις για μεγάλα φορτία, διαμορφώσιμη ασφάλεια, ενσωμάτωση βίντεο και πολλά άλλα. Μπορεί επίσης να σας βοηθήσει με διευθύνσεις URL φιλικές προς την αναζήτηση και λειτουργεί σε όλες τις πλατφόρμες (Linux, Windows και Mac).
Υποστηρίζει επίσης διάφορα μοντέλα που μπορούν να επεκτείνουν τη χρηστικότητα του Silverstripe. Επιλέξτε από το Ιστολόγιο, την Προηγμένη Διαχείριση Ροής Εργασίας, το Ηλεκτρονικό Εμπόριο, το Φόρουμ και τον έλεγχο ταυτότητας LDAP/OpenId.

Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Silverstripe;
Δημιουργήστε τον δικό σας ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου με το Silverstripe, ξεκινήστε να πουλάτε προϊόντα και υπηρεσίες. Κάθε υπέροχος ιστότοπος ηλεκτρονικού εμπορίου διαθέτει εξαιρετική υποστήριξη πελατών.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αστραπιαίο widget ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent, με ταχύτητες εμφάνισης της συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Είναι εύκολο να δημιουργήσετε το δικό σας κουμπί συνομιλίας (ή να επιλέξετε ένα έτοιμο σχέδιο από τη συλλογή κουμπιών συνομιλίας), να το τοποθετήσετε στον ιστότοπό σας και να αρχίσετε να απαντάτε σε ερωτήσεις και ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα καταπληκτικό εργαλείο υποστήριξης πελατών. Είναι βολική για θεατές και αγοραστές ιστότοπων. Μπορούν απλά να κάνουν κλικ στο κουμπί και να αρχίσουν να συνομιλούν με τους αντιπροσώπους υποστήριξης. Σπάνια υπάρχει περίοδος αναμονής για τους πελάτες και μπορούν να επιστρέψουν νωρίτερα στις αγορές τους.
Η ζωντανή συνομιλία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πώληση περισσότερων προϊόντων ή υπηρεσιών. Κάθε φορά που οι πελάτες έχουν κάποια αμφιβολία πριν αγοράσουν, μπορούν απλώς να πατήσουν το κουμπί ζωντανής συνομιλίας και να κάνουν σημαντικές ερωτήσεις. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να πείσει και να δώσει πληροφορίες σε όποιον θέλει να μάθει περισσότερα. Ακόμη και σε περίπτωση δυσαρέσκειας, η ζωντανή συνομιλία είναι απαραίτητη για την ευκολία χρήσης και τις δυνατότητες επίλυσης προβλημάτων.
Η ζωντανή συνομιλία μας υποστηρίζει επίσης εκπληκτικές δυνατότητες που μπορούν να σας προσφέρουν περισσότερους πελάτες και πωλήσεις. Οι προσκλήσεις ενεργητικής συνομιλίας διασφαλίζουν ότι θα γίνετε αντιληπτοί, ενώ η προβολή πληκτρολόγησης σε πραγματικό χρόνο διασφαλίζει ότι θα έχετε έτοιμες τις απαντήσεις σας πριν από την αποστολή του πελάτη. Είναι επίσης φιλικό προς την εικόνα της εταιρείας σας, ώστε να μπορείτε να το προσαρμόσετε με όποιον τρόπο θέλετε.
Ποια είναι τα οφέλη του Silverstripe;
- Σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για τον ιστότοπό σας
- Δυνατότητες σχεδιασμού περιεχομένου
- Πρόσθετες ενότητες για διάφορους σκοπούς
- Κουμπί ζωντανής συνομιλίας για γρήγορη υποστήριξη πελατών
- Δείτε τους χρήστες που περιηγούνται στον ιστότοπό σας
Reach more customers with live chat
Be there when your customers shop and provide awesome support with LiveAgent live chat
Πώς να ενσωματώσετε το Silverstripe στο LiveAgent
Η τοποθέτηση ενός κουμπιού ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας διαρκεί μόνο μια στιγμή. Ακολουθήστε τον παρακάτω οδηγό ενσωμάτωσης για να μάθετε πώς μπορείτε να δημιουργήσετε ένα κουμπί συνομιλίας και να το τοποθετήσετε στον ιστότοπό σας στο Silverstripe.

- Μεταβείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και ανοίξτε Διαμόρφωση> Συνομιλία> Κουμπιά συνομιλίας. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία για να ξεκινήσετε τη δημιουργία του νέου σας κουμπιού ζωντανής συνομιλίας.

- Το πρώτο βήμα είναι να αποφασίσετε πώς πρέπει να μοιάζει το κουμπί συνομιλίας σας. Μπορείτε να επιλέξετε από μερικά από τα πιο δημοφιλή κουμπιά μας ή να επιλέξετε μεταξύ κουμπιών φυσαλίδων, πλευρικών, γωνιακών ή ενσωματωμένων. Υπάρχουν πολλά σχέδια για να διαλέξετε, αλλά αν προτιμάτε να χρησιμοποιήσετε το δικό σας σχέδιο, μπορείτε να το κάνετε κάνοντας κλικ στην καρτέλα Προσαρμοσμένο. Χρησιμοποιήστε μια εικόνα ή έναν κώδικα HTML για να ανεβάσετε το σχέδιό σας. Όταν τελειώσετε με την επιλογή, μεταβείτε στην επόμενη ενότητα όπου μπορείτε να διαμορφώσετε το κουμπί.

- Τώρα για τη διαμόρφωση. Ονομάστε το κουμπί σας και επιλέξτε ποιο τμήμα θα είναι υπεύθυνο για τις εισερχόμενες συνομιλίες από τον ιστότοπό σας. Επιλέξτε τη γλώσσα συνομιλίας και επιλέξτε εάν θέλετε οι πελάτες να αφήσουν τα στοιχεία τους πριν ξεκινήσουν τη συνομιλία. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να έχετε ένα κουμπί εκτός σύνδεσης με έτοιμη μια φόρμα επικοινωνίας. Τέλος, επιλέξτε το μήκος της ουράς, αποφασίστε εάν θέλετε να επιβάλλετε τη λειτουργία επιφάνειας εργασίας σε κινητά και κάντε πατήστε Αποθήκευση.

- Εάν δεν θέλετε να περάσετε από τις ρυθμίσεις τώρα, μπορείτε να τις αλλάξετε όλες αργότερα. Μπορείτε να επιστρέψετε ανά πάσα στιγμή αφού αξιολογήσετε την κατάσταση και αποφασίσετε ποιες ρυθμίσεις λειτουργούν καλύτερα για εσάς. Όταν τελειώσετε, μεταβείτε στην καρτέλα Ενσωμάτωση και αντιγράψτε τον κώδικα του κουμπιού συνομιλίας.

- Τώρα μεταβείτε στο Silverstripe και προσαρμόστε τον κώδικα σας. Επικολλήστε τον κώδικα στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας και αποθηκεύστε τις αλλαγές. Όταν κάνετε προεπισκόπηση του ιστότοπού σας, μπορείτε να δείτε το κουμπί συνομιλίας στην επιλεγμένη τοποθεσία σας.
Το κουμπί συνομιλίας σας είναι τώρα ενσωματωμένο στον ιστότοπό σας Silverstripe. Μπορείτε να αρχίσετε να επικοινωνείτε με τους πελάτες σας, να πουλάτε περισσότερο και να παρέχετε γρήγορη υποστήριξη πελατών.
Ψάχνετε περισσότερα; Ρίξτε μια ματιά σε άλλες ενσωματώσεις που υποστηρίζει το LiveAgent ή δείτε την πλήρη λίστα δυνατοτήτων για να δείτε τι άλλο μπορεί να κάνει το LiveAgent. Επισκεφτείτε τη σελίδα της Ακαδημίας μας και μάθετε πώς να παρέχετε αποτελεσματική υποστήριξη μέσω ζωντανής συνομιλίας.
Frequently asked questions
Τι είναι το Silverstripe;
Το Silverstripe είναι ένα σύστημα διαχείρισης περιεχομένου για διάφορους ιστότοπους. Είναι εξαιρετικά προσαρμόσιμο και υποστηρίζει ευέλικτο σχεδιασμό, βελτιστοποιήσεις για μεγάλα φορτία, επιλογές ασφάλειας και πολλά άλλα.
Το Silverstripe διαθέτει ζωντανή συνομιλία;
Οι ιστότοποι Silverstripe μπορούν να επωφεληθούν από το γραφικό στοιχείο ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent. Μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως, μπορείτε να επιλέξετε το σχέδιο κουμπιού συνομιλίας ή να δημιουργήσετε το δικό σας. Το μόνο που χρειάζεται για την ενσωμάτωση του είναι να τοποθετήσετε έναν απλό κώδικα στο Silverstripe.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση του LiveAgent με το Silverstripe;
Αποκτάτε ένα από τα ταχύτερα widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά. Μπορεί να τοποθετηθεί στον ιστότοπό σας για να επιτρέψει στους πελάτες να επικοινωνούν μαζί σας ανά πάσα στιγμή.
Η LiveAgent προσφέρει λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών και διαφόρα εργαλεία όπως τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, διαχείριση παραπόνων, πύλης πελατών και διαχείρισης email. Η επικοινωνία με την εταιρία μπορεί να γίνει μέσω ενός demo, καλώντας στους αριθμούς +421 2 33 456 826, +1-888-257-8754 και +1-786-204-1375, καθώς και μέσω κοινωνικών δικτύων και newsletter.
Το NetCrunch είναι ένα σύστημα παρακολούθησης δικτύου που επιτρέπει στις ομάδες IT επιχειρήσεων πληροφορικής να παρακολουθούν και να βελτιώνουν την απόδοση του δικτύου τους. Το NetCrunch μπορεί να χρησιμοποιηθεί με ένα API και πρέπει να δημιουργηθεί ένα σενάριο ειδοποίησης για να χρησιμοποιηθεί. Η δημιουργία ενός ξεχωριστού τμήματος μπορεί να είναι επωφελής για τα tickets του NetCrunch για καλύτερη επισκόπηση.
Η χρήση προσκλήσεων συνομιλίας μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία αγοράς και να αυξήσει το ROI. Το LiveAgent προσφέρει προηγμένο σύστημα που διασφαλίζει προσκλήσεις συνομιλίας όταν υπάρχουν αρκετοί αντιπρόσωποι υποστήριξης. Επιπλέον, παρέχει πρότυπα κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας για τηλεφωνικές εξυπηρετήσεις.