Συνεργάτης
Τι είναι η Swan;
Η Swan είναι ένας ραγδαία αναπτυσσόμενος πάροχος υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών της Σλοβακίας από το 1999. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στη Σλοβακία, αλλά η εταιρεία λειτουργεί σε όλη την Ευρώπη. Δεδομένου ότι η Swan είναι επίσης πάροχος VoIP, το LiveAgent συνεργάζεται με την εταιρεία για τη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη.

Πώς ενσωματώνετε το Swan στο LiveAgent;
Το πρώτο βήμα είναι να επικοινωνήσετε με τη Swan και να αποκτήσετε έναν αριθμό VoIP. Το δεύτερο βήμα είναι να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Μετά από αυτό, ακολουθήστε την πλοήγηση στα στιγμιότυπα οθόνης παρακάτω.


Το τελευταίο βήμα είναι να αναζητήσετε το Swan, να συμπληρώσετε τα διαπιστευτήρια και να Αποθηκεύσετε.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση της Swan στο LiveAgent;
Δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για την ενσωμάτωση της Swan στο LiveAgent. Απλά εισάγετε τον αριθμό VoIP στο LiveAgent βάσει των οδηγιών μας (βήματα) και χρησιμοποιήστε τον δωρεάν.
Οφέλη του VoIP:
- υψηλή παραγωγικότητα
- οικονομικό
- πρόσβαση από διάφορες συσκευές
- βελτιωμένη εμπειρία πελατών
Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου, ρίξτε μια ματιά στο παρακάτω βίντεο.
Don't have LiveAgent yet?
No problem! LiveAgent offers a 30-day free trial where you can test the free Swan integration!
Frequently asked questions
Τι είναι η Swan;
Η Swan είναι μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών που παρέχει επίσης υπηρεσίες και προϊόντα VoIP στην αγορά.
Πόσο κοστίζει η ενσωμάτωση της Swan;
Εάν είστε πελάτης του LiveAgent με συνδρομή All-inclusive, η ενσωμάτωση του Swan είναι δωρεάν.
Πώς μπορείτε να συνδέσετε έναν αριθμό Swan VoIP στο τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent;
Εφόσον η Swan είναι ήδη ενσωματωμένη στο LiveAgent, μπορείτε εύκολα να πλοηγηθείτε στις Διαμορφώσεις - Αριθμοί κλήσης - (κουμπί +) και να εφαρμόσετε τον αριθμό Swan VoIP εκεί.
Δωρεάν δωμάτιο συνομιλίας για ιστότοπους
Η δωρεάν συνομιλία σε ιστότοπους είναι μια εξαιρετική λύση υποστήριξης πελατών. Το LiveAgent προσφέρει δωρεάν δωμάτια συνομιλίας για ιστότοπους, εύχρηστα και προσβάσιμα για όλους.
Εναλλακτικές λύσεις τηλεφωνικού κέντρου για πωλήσεις και υποστήριξη
Η χρήση τμημάτων στο LiveAgent βελτιώνει την οργάνωση και διαχείριση των αλληλεπιδράσεων με πελάτες και μειώνει τους χρόνους αναμονής.