Ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο είναι μια λύση λογισμικού που χειρίζεται εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις, καθώς και αλληλεπιδράσεις ΔΦΑ μέσω ενός ενιαίου συστήματος. Τα φιλοξενούμενα συστήματα τηλεφωνικών κέντρων είναι εξαιρετικές εναλλακτικές σε σχέση με τα παραδοσιακά τηλεφωνικά κέντρα, διότι βασίζονται στον ιστό και είναι οικονομικά αποδοτικά. Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τη συντήρηση διακομιστών, την αγορά υλικού ή την εγκατάσταση εξωτερικού λογισμικού.
Γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο;
Η εξαιρετική τηλεφωνική υποστήριξη είναι ο ακρογωνιαίος λίθος κάθε επιτυχημένης επιχείρησης. Ακόμα και αν τα κλασικά τηλεφωνικά κέντρα είναι ξεπερασμένα και αντικαθίστανται σταδιακά από λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου ή hosted τηλεφωνικό κέντρο, η τηλεφωνική υποστήριξη έχει ακόμα υψηλή ζήτηση.
Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με τη CFI Group, 76% όλων των καταναλωτών προτιμούν την τηλεφωνική υποστήριξη σε σχέση με τα ψηφιακά μέσα, όπως email, ηλεκτρονικές φόρμες επικοινωνίας και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ως εκ τούτου, είναι σημαντικό να εξυπηρετείτε την πλειοψηφία των πελατών σας παρέχοντας γρήγορη, εξατομικευμένη και έμπειρη τηλεφωνική εξυπηρέτηση.
Ο πιο απροβλημάτιστος και οικονομικός τρόπος να το κάνετε είναι να επενδύσετε σε ένα λογισμικό hosted τηλεφωνικού κέντρου.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο;
Ένα τηλεφωνικό κέντρο όπως το LiveAgent προσφέρει στους χρήστες του πολλές σύγχρονες και επαγγελματικές λειτουργίες τηλεφωνικού κέντρου, όπως:
- Εισερχόμενες κλήσεις
- Εξερχόμενες κλήσεις
- Εσωτερικές κλήσεις
- Τεχνολογία IVR (Interactive Voice Response)
- Ουρά κλήσεων
- Αυτόματες επανακλήσεις
- Παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων
Αυτόματη δρομολόγηση κλήσεων / αυτόματη διανομή κλήσεων (ACD)
- Βιντεοκλήσεις
- Απεριόριστες καταγραφές κλήσεων
- Πολλαπλές υποστηριζόμενες συσκευές κλήσεων, συμπεριλαμβανομένων των softphone
Επιπλέον, πολλά hosted τηλεφωνικά κέντρα προσφέρουν επιπλέον δυνατότητες όπως:
- Ένα ενσωματωμένο λογισμικό CRM
- Εσωτερικές/εξωτερικές βάσεις γνώσεων
- Ισχυρές αναφορές, αναλυτικά στοιχεία κλήσεων και παρακολούθηση χρόνου
- Και πολλά ακόμη!
Το hosted τηλεφωνικό κέντρο είναι ένας σύγχρονος τύπος τεχνολογίας που δεν απαιτεί επιπλέον τρίτες εφαρμογές για να λειτουργήσει. Για την ακρίβεια, οι λύσεις τηλεφωνικών κέντρων είναι κατασκευασμένες για να μεγιστοποιούν την αποτελεσματικότητα της ροής εργασίας και την εξοικονόμηση κόστους συνεπώς περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά και τα οφέλη των κλασικών λογισμικών κέντρου εξυπηρέτησης.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση των φιλοξενούμενων τηλεφωνικών κέντρων;
Βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών
Το να έχετε ένα καλά οργανωμένο λογισμικό hosted τηλεφωνικού κέντρου με πλήρη μενού IVR, αυτόματη επιστροφή κλήσης, και παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσεων μπορεί να βελτιώσει την ικανοποίηση του πελάτη. Οι πελάτες θέλουν να έχουν επιλογές όταν πρόκειται να βρεθούν σε αναμονή. Θέλουν επίσης να ενημερώνονται για το που δρομολογούνται, και επιθυμούν να λάβουν βοήθεια ακόμα και αν ο άνθρωπος στον οποίο θα απευθυνθούν δεν είναι εκεί για να βοηθήσει.
Το να έχετε στο οπλοστάσιό σας ένα ολοκληρωμένο hosted τηλεφωνικό κέντρο όπως το LiveAgent είναι το καλύτερο που μπορείτε να κάνετε για να διατηρήσετε τους πελάτες σας ευχαριστημένους σε κάθε κλήση.
Γρηγορότεροι χρόνοι ανάλυσης
Η ύπαρξη ενός φιλοξενούμενου τηλεφωνικού κέντρου που είναι εξοπλισμένο με σύστημα IVR μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε τους χρόνους επίλυσής σας. Δίνοντας τη δυνατότητα στους πελάτες σας να επιλέξουν με ποιο τμήμα πρέπει να μιλήσουν, εξαλείφετε τον μεσάζοντα που συνήθως σηκώνει ένα τηλέφωνο, ακούει τι χρειάζεται ο πελάτης και μόνο τότε οδηγεί τον καλούντα στο κατάλληλο τμήμα ή εκπρόσωπο.
Μεγάλη εξοικονόμηση κόστους
Τα φιλοξενούμενα τηλεφωνικά κέντρα κοστίζουν ένα κλάσμα της τιμής ενός παραδοσιακού τηλεφωνικού κέντρου. Το μόνο πράγμα για το οποίο πρέπει να πληρώσετε είναι η μηνιαία συνδρομή σας και ο αριθμός τηλεφώνου σας VOIP. Πληρώνετε μόνο για χρήση σε πραγματικό χρόνο. Δεν υπάρχουν επιπλέον χρεώσεις ανά λεπτό ή κρυφές χρεώσεις. Με το φιλοξενούμενο λογισμικό του κέντρου επικοινωνίας μας, μπορείτε να επιλέξετε από μια ποικιλία παρόχων VoIP με τους οποίους συνεργαζόμαστε, με βάση το μέγεθος, την τιμή, την τοποθεσία και τη θέση σας.
Επιπλέον, δεν υπάρχει ανάγκη να πληρώνετε για ενοίκιο, ακριβό εξοπλισμό, ηλεκτρικό ρεύμα και άλλα. Μπορεί επίσης να έχει πρόσβαση στο τηλεφωνικό κέντρο κάθε υπολογιστής ή smartphone με πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Βελτιωμένη αποτελεσματικότητα πελατών
Τα hosted τηλεφωνικά κέντρα όπως το LiveAgent είναι εξοπλισμένα με επιπλέον χαρακτηριστικά και ενσωματώσεις που μπορούν να βελτιώσουν την αποτελεσματικότητα των εκπροσώπων. Επειδή οι εκπρόσωποί σας μπορούν να έχουν πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες πελατών από το ίδιο περιβάλλον, δεν χρειάζεται να σπαταλούν χρόνο αναζητώντας παλαιότερες συζητήσεις, πληροφορίες επαφής, και άλλα.
Μεγαλύτερη ευελιξία
Τα φιλοξενούμενα τηλεφωνικά κέντρα δίνουν στους αντιπροσώπους σας ελευθερία και ευελιξία. Η εργασία από το σπίτι ή από απόσταση είναι μια απολύτως βιώσιμη επιλογή. Οι αντιπρόσωποι σας δεν θα χρειάζεται πλέον να κάθονται στο γραφείο ή μπροστά στον υπολογιστή. Δεν θα χρειαστεί καν να έχουν μια καθορισμένη συσκευή. Μπορούν απλώς να προωθήσουν κλήσεις στις προσωπικές τους συσκευές και να απαντούν σε κλήσεις εν κινήσει. Δεν ακούγεται υπέροχο;
Πώς μπορείτε να εγκαταστήσετε ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο στο LiveAgent;
Το hosted τηλεφωνικό κέντρο του LiveAgent μπορεί να εγκατασταθεί εντός λεπτών
1. Συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent και πατήστε Κλήση
2. Πατήστε Αριθμοί
3. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία
4. Επιλέξτε τον πάροχο VOIP (τον πάροχο VOIP από τον οποίο αγοράσατε τον αριθμό τηλεφώνου σας)
5. Εισάγετε ένα όνομα (μπορεί να είναι οτιδήποτε, υπάρχει απλά για να θυμάστε για ποιον αριθμό πρόκειται)
6. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θα δρομολογηθούν οι εισερχόμενες κλήσεις αυτού του τηλεφωνικού αριθμού
7. Εισάγετε το πρόθεμα κλήσης
8. Επιλέξτε το πλαίσιο Ηχογράφηση Κλήσεων αν επιθυμείτε να ηχογραφήσετε όλες τις εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις από αυτόν τον τηλεφωνικό αριθμό
9. Πληκτρολογήστε τα στοιχεία σύνδεσής του παρόχου VOIP (Hostname, Όνομα χρήστη, Κωδικό)
10. Πατήστε Προσθήκη
Αν ο τηλεφωνικός σας αριθμός προστέθηκε επιτυχώς και είναι ακόμα ενεργός θα εμφανιστεί δίπλα του μία πράσινη τελεία.
11. Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί Επεξεργασία και πατήστε IVR.
Ορίστε τα μηνύματα IVR/καλωσορίσματος χρησιμοποιώντας αυτόν τον οδηγό IVR (μηνύματα καλωσορίσματος/εκτός σύνδεσης).
12. Αφού ρυθμίσετε το IVR σας, πατήστε Διαμόρφωση
13. Πατήστε Κλήση
14. Πατήστε Ρυθμίσεις
15. Αλλάξτε τις ρυθμίσεις σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας και πατήστε Αποθήκευση
16. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον οδηγό για να προσθέσετε τον εξοπλισμό και τα εικονικά τηλέφωνα στην οθόνη με τις Συσκευές
17. Στη συνέχεια, προωθήστε αυτόν τον οδηγό στους εκπροσώπους σας ώστε να μπορούν να ορίσουν τις προτιμώμενες συσκευές τους για να απαντούν σε κλήσεις
Πώς φαίνεται/λειτουργεί στην πράξη;
Το LiveAgent είναι ένας πάροχος λύσεων τηλεφωνικών κέντρων που εγγυάται εξαιρετική εμπειρία χρήστη. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου είναι ευέλικτο, επεκτάσιμο και μπορεί να προσπελαστεί από οποιονδήποτε υπολογιστή ή τηλέφωνο με πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί από πολλούς χρήστες ταυτόχρονα και να προσαρμοστεί στις ανάγκες της επιχείρησής σας. Το σύστημα είναι προσιτό, εύκολο στη χρήση και έχει αξιόπιστο χρόνο λειτουργίας. Δείτε πώς λειτουργεί στο παρακάτω βίντεο.
Don't wait any longer to improve your customer support.
Try LiveAgent's hosted call center solution today and see the difference it can make for your business!
Παρακολουθήστε ένα βίντεο σχετικά με το φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο
Το λογισμικό φιλοξενούμενου τηλεφωνικού κέντρου και το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν τις επιχειρήσεις να διαχειρίζονται τις σχέσεις με τους πελάτες. Επιτρέπουν σε επιχειρήσεις όλων των μεγεθών να επωφεληθούν από τις δυνατότητες ενός τηλεφωνικού κέντρου πλήρους κλίμακας, συμπεριλαμβανομένων αυτοματοποιημένων μηνυμάτων, δρομολόγησης κλήσεων και ενσωμάτωσης CRM. Με ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο, οι κλήσεις δρομολογούνται σε αντιπροσώπους στο cloud, ώστε οι επιχειρήσεις να μπορούν να δημιουργήσουν ένα τηλεφωνικό κέντρο μεγάλης κλίμακας χωρίς να χρειάζονται επιπλέον υλικό ή προσωπικό. Το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης LiveAgent έχει σχεδιαστεί για να εξορθολογίζει την εξυπηρέτηση πελατών και να διευκολύνει τους αντιπροσώπους να διαχειρίζονται τις ερωτήσεις και τα παράπονα των πελατών. Με λειτουργίες όπως η διαχείριση καρτελών, οι ειδοποιήσεις αναπάντητων καρτελών και η παρακολούθηση σφαλμάτων, βοηθά τους αντιπροσώπους και τις ομάδες να δώσουν προτεραιότητα και να ανταποκρίνονται στα ερωτήματα των πελατών γρήγορα και με ακρίβεια.
Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το γιατί να χρησιμοποιήσετε ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο, αξίζει να διαβάσετε για τα οφέλη που προσφέρει, όπως η βελτιωμένη ικανοποίηση πελατών και η μεγάλη εξοικονόμηση κόστους. Ανακαλύψτε πώς μπορείτε να το εγκαταστήσετε στο LiveAgent και πώς φαίνεται ή λειτουργεί στην πράξη.
Για περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο, δείτε το βίντεο με θέμα το φιλοξενούμενο τηλεφωνικό κέντρο. Το βίντεο περιλαμβάνει μια περίληψη και θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τη λειτουργία του.
Τι είναι μια Εισερχόμενη Κλήση;
Μάθετε περισσότερα για την εισερχόμενη κλήση. Κατανοήστε σε βάθος τις έννοιες της υποστήριξης πελατών με απλές εξηγήσεις από επαγγελματίες.
Τηλεφωνικό κέντρο εξερχόμενων κλήσεων
Δεν γνωρίζετε τη διαφορά μεταξύ ενός τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων και ενός εξερχόμενων κλήσεων; Μάθετε τη διαφορά παρακάτω και διαβάστε περισσότερα για τις κύριες λειτουργίες μας στις εξερχόμενες κλήσεις.