Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων

Τι είναι το τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων;

Ένα τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων είναι ένα τηλεφωνικό κέντρο που διαχειρίζεται αποκλειστικά ή κυρίως εισερχόμενες κλήσεις πελατών. Είναι εξοπλισμένο με την τεχνολογία να λαμβάνει και να διαμοιράζει κλήσεις στα αντίστοιχα τμήματα ή εκπροσώπους. Αυτό σημαίνει ότι οι εκπρόσωποι αναμένουν τις κλήσεις τους αντί να κάνουν ενεργά κλήσεις.

Κάποιες από τις συνηθέστερες υπηρεσίες του τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων είναι:

  • Απάντηση στα ερωτήματα πελατών σχετικά με προϊόντα/ υπηρεσίες μίας εταιρείας
  • Επίλυση ζητημάτων εξυπηρέτησης πελατών, διαχείριση αιτημάτων και παραπόνων
  • Τεχνική υποστήριξη για πελάτες ή εσωτερική υποστήριξη
  • Επεξεργασία πληρωμών, διαχείριση ζητημάτων τιμολόγησης
  • Ερωτήματα σχετικά με αναβαθμίσεις και ανανεώσεις για πελάτες SaaS
  • Λήψη παραγγελιών πώλησης, εισαγωγή παραγγελίας, και επεξεργασία
  • Ορισμός ραντεβού, διαχείριση κρατήσεων, εγγραφές

Επειδή οι εκπρόσωποι διαχειρίζονται μεγάλο όγκο κλήσεων, οι δείκτες επιτυχίας ενός τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων είναι η επίλυση με την πρώτη επικοινωνία, ο μέσος χρόνος απάντησης, ο χρόνος διαχείρισης, το ποσοστό αναπάντητων, βαθμολογία ικανοποίησης πελάτη και η παραγωγικότητα εκπροσώπου.

Πλεονεκτήματα χρήσης λογισμικού τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων

Παρά την αυξανόμενη χρήση των καναλιών ψηφιακής επικοινωνίας, πολλές έρευνες δείχνουν ότι το τηλέφωνο παραμένει το πιο ευρέως χρησιμοποιούμενο κανάλι εξυπηρέτησης πελατών σήμερα. Για την ακρίβεια, περισσότεροι από το 50% των πελατών σε κάθε ηλικιακή ομάδα συνήθως χρησιμοποιεί το τηλέφωνο για να επικοινωνήσει με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, σύμφωνα με μία πρόσφατη μελέτη.

Τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων

Με επαγγελματικό λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων, οι επιχειρήσεις μπορούν να διαχειριστούν αποτελεσματικά μεγάλο αριθμό εισερχόμενων κλήσεων και να προσφέρουν υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης στους πελάτες. Προηγμένα χαρακτηριστικά όπως το IVR και η έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων εξασφαλίζουν μειωμένους χρόνους αναμονής για τους πελάτες, προσωπική υποστήριξη, αυξημένη βαθμολογία ικανοποίηση του καλούντα και βελτιστοποίηση της ροής εργασίας της εξυπηρέτησης για τις επιχειρήσεις. Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων επίσης διευκολύνει την παρακολούθηση της απόδοσης των εκπροσώπων μέσω του ενσωματωμένου εργαλείου στατιστικών και το ελεγχόμενο κόστος της υποστήριξης.

Call Center Software Demo | LiveAgent

Χάρη στη Διαδραστική Φωνητική Απόκριση τα συστήματα (IVR) και την έξυπνη δρομολόγηση κλήσης των συστημάτων τηλεφωνικών κέντρων εισερχόμενων κλήσεων, οι κλήσεις των πελατών δρομολογούνται στους κατάλληλους εκπροσώπους των αντίστοιχων τμημάτων. Όταν αυτό γίνεται σωστά, το IVR βοηθά στην ελάττωση του όγκου των εισερχόμενων κλήσεων, του χρόνου αναμονής, του χρόνου κλήσης και θέτει σε προτεραιότητα κλήσης αναλόγως της σημασίας τους. Επιπλέον, αυξάνει το ποσοστό επίλυσης με την πρώτη κλήση και μειώνει τα λειτουργικά κόστη.

Start your free trial today

Design your own IVR trees and improve your customer service today. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Πως μπορείτε να ρυθμίσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων στο LiveAgent?

Το τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων τουLiveAgent μπορεί να ρυθμιστεί εντός λίγων λεπτών. 

1. Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στο LiveAgent και πατήστε Κλήση

2. Πατήστε Αριθμοί

3. Πατήστε το πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία

αριθμοί live agent

4. Επιλέξτε τον πάροχο VOIP σας (τον πάροχο VOIP από τον οποίο προμηθευτήκατε τον τηλεφωνικό σας αριθμό)

λίστα παρόχων τηλεφωνικών αριθμών

5. Εισάγετε ένα όνομα (μπορεί να είναι οτιδήποτε, χρησιμοποιείτε για να θυμάστε ποιος αριθμός είναι)

6. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θα δρομολογηθεί η εισερχόμενη κλήση

7. Εισάγετε το πρόθεμα κλήσης

8. Επιλέξτε το πλαίσιο Καταγραφή Κλήσης αν επιθυμείτε να καταγράψετε όλες τις εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις του συγκεκριμένου τηλεφωνικού αριθμού

9. Πληκτρολογήστε τα στοιχεία σύνδεσης του παρόχου VOIP σας (Όνομα παρόχου, Όνομα χρήστη, Κωδικό)

γενικές ρυθμίσεις κλήσης

10. Πατήστε προσθήκη

Αν ο τηλεφωνικός αριθμός προστέθηκε επιτυχώς και είναι ενεργός θα εμφανιστεί μία πράσινη τελεία δίπλα του.

11. Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί Επεξεργασία και πατήστε στο IVR.

ρυθμίσεις ivr

Ορίστε τα μηνύματα του IVR/καλωσορίσματος χρησιμοποιώντας αυτόν τον οδηγό IVR (μηνύματα καλωσορίσματος/εκτός σύνδεσης).

12. Μετά τη ρύθμιση του IVR, πατήστε Διαμόρφωση

13. Πατήστε Κλήση

14. Πατήστε Ρυθμίσεις

ρυθμίσεις κλήσεων του liveagent

15. Τροποποιήστε τις ρυθμίσεις κατά προτίμηση και πατήστε Αποθήκευση

16. Χρησιμοποιήστε αυτόν τον οδηγό προσθέστε τα φυσικά και εικονικά σας τηλέφωνα στην οθόνη Συσκευές

17. Στη συνέχεια, προωθήστε αυτό τον οδηγό στους εκπροσώπους σας ώστε να μπορούν να ορίσουν τις προτιμώμενες συσκευές για την απάντηση των κλήσεων

Ποια χαρακτηριστικά διαθέτει το LiveAgent για τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων;

Η πολυκάναλη λύση για help desk του LiveAgent περιλαμβάνει ενσωματωμένη λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου και πλήρες εύρος χαρακτηριστικών τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων που επιτρέπει στην ομάδα υποστήριξής σας τη διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με ευκολία ενώ διατηρείται υψηλά την ικανοποίηση των πελατών σας.

Έξυπνη δρομολόγηση κλήσεων

Μα τη δρομολόγηση κλήσεων του LiveAgent, οι εισερχόμενες κλήσεις των πελατών δρομολογούνται είτε σε κάποιον διαθέσιμο εκπρόσωπο με την υψηλότερη προτεραιότητα και μεγαλύτερο χρόνο από την τελευταία κλήση ή τυχαία σε κάποιον από τους διαθέσιμους εκπροσώπους. Οι εκπρόσωποι μπορούν επίσης να επιλέξουν την δρομολόγηση ε κάποια προσωπική συσκευή, όπως ένα κινητό τηλέφωνο, το οποίο τους επιτρέπει να παρέχουν βοήθεια εν κινήσει, ή στη συσκευή της προτίμησής τους.

Εργαλείο σχεδιασμού IVR

Το LiveAgent διαθέτει ένα πλήρες IVR online σχεδιαστικό εργαλείο που ο καθένας (ακόμα και χωρίς τεχνικές γνώσεις) μπορεί να χρησιμοποιήσει εύκολα για να δημιουργήσει τη δική του ροή IVR. Μπορείτε κυριολεκτικά να δημιουργήσετε τη δική σας προσαρμοσμένη ροή IVR από το μηδέν κατευθείαν στον πίνακα του LiveAgent, με τη δυνατότητα ηχογράφησης ή μεταφόρτωσης των δικών σας αρχείων ήχου τη ροή. Μία καλοσχεδιασμένη ροή IVR μπορεί να κάνει απλούστερη και ταχύτερη την επικοινωνία των πελατών με το αρμόδιο τμήμα ή εκπρόσωπο.

Τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων

Βιντεοκλήσεις

Αν χρειάζεστε έναν πιο προσωπικό τρόπο επικοινωνίας με τους πελάτες σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ζωντανή βιντεοκλήση η οποία λειτουργεί όπως η κλήση μέσω Skype. Η βιντεοκλήση του LiveAgent’s λειτουργεί στον περιηγητή σας οπότε δεν απαιτείται η εγκατάσταση τρίτων εφαρμογών. Οι εκπρόσωποί σας μπορούν να απαντήσουν στη βιντεοκλήση κατευθείαν στον υπολογιστή τους (χωρίς ανάγκη τηλεφωνικής συσκευής). Επιπλέον, μπορούν ταυτόχρονα να κάνουν chat με πελάτες για να εξασφαλίσουν ταχύτερη και αποτελεσματικότερη υποστήριξη.

Customer-empathy-Video-Call-feature-LiveAgent-

Απεριόριστες καταγραφές κλήσης

Το λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου εισερχόμενων κλήσεων του LiveAgent σας επιτρέπει να καταγράφετε εύκολα, να αποθηκεύετε με ασφάλεια και να αναπαράγετε τις εισερχόμενες κλήσεις των πελατών χωρίς την ανάγκη επιπρόσθετου λογισμικού καταγραφής κλήσεων. Αυτό καθιστά σίγουρο ότι δεν θα χάσετε ποτέ καμία σημαντική λεπτομέρεια κατά τη διάρκεια μίας κλήσης. Χρησιμοποιήστε τις απεριόριστες καταγραφές κλήσεων για να βελτιώσετε την ποιότητα της υποστήριξής σας, για εκπαιδευτικούς λόγους, για λόγους ασφάλειας ή συμμόρφωσης στους κανόνες.

Αυτόματη επανάκληση

Με την λειτουργία αυτόματης επανάκλησης του LiveAgent, οι πελάτες σας θα μπορούν να ζητούν αυτοματοποιημένη επανάκληση αντί να περιμένουν στην αναμονή όταν η γραμμή είναι απασχολημένη. Η λειτουργία αυτόματης επανάκλησης αυξάνει την ικανοποίηση πελατών, ελαττώνει το ποσοστό αναπάντητων κλήσεων, και αυξάνει την παραγωγικότητα των εκπροσώπων καθώς δεν χρειάζεται να πληκτρολογούν αριθμούς που ζήτησαν επανάκληση.

IVR & CALLBACK FEATURE DEMO | LiveAgent

Μεταφορές κλήσης

Η λύση για τηλεφωνικά κέντρα εισερχόμενων κλήσεων του LiveAgent προσφέρει παρακολουθούμενες μεταφορές κλήσης. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει στους εκπροσώπους να βάλουν τις εισερχόμενες κλήσεις σε αναμονή, να συνδεθούν με τον αρμόδιο συνάδελφο και να τον ενημερώσουν, να μεταφέρουν την κλήση στον νέο εκπρόσωπο, ή εναλλακτικά, να επιστρέψουν στον καλούντα αν ο νέος εκπρόσωπος δεν μπορεί να βοηθήσει. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει την απρόσκοπτη επίλυση προβλημάτων και εξασφαλίζει την βελτίωση της ικανοποίησης πελατών.

παρακολουθούμενη μεταφορά κλήσης

Εσωτερικές κλήσεις

Το LiveAgent υποστηρίζει δωρεάν απεριόριστες εσωτερικές κλήσεις μεταξύ όλων των συνδεδεμένων εκπροσώπων του κέντρου επικοινωνίας. Σε περίπτωσή που οι εκπρόσωποι χρειάζονται την βοήθεια των συναδέλφων, μπορούν άμεσα να διενεργούν εσωτερικές κλήσεις μέσα από το περιβάλλον του ticket. Αυτή η ενσωματωμένη λειτουργία του LiveAgent επιτρέπει στους εκπροσώπους να λαμβάνουν βοήθεια σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα.

Εσωτερική κλήση

Αναφορές και στατιστικά

Τα ενσωματωμένα στατιστικά του LiveAgent παρακολουθούν ποικιλία δεικτών του τηλεφωνικού κέντρου,  KPIs και μπορούν να δημιουργήσουν πολυάριθμες αναφορές. Με τη συνεπή αξιολόγησή τους, μπορείτε να εντοπίσετε κενά στην απόδοση του τηλεφωνικού σας κέντρου και να βελτιώσετε την ποιότητα της υποστήριξής σας αναλόγως των ενεργειών που μπορείτε να κάνετε με βάση τις πληροφορίες που θα λάβετε. Για παράδειγμα, τα στατιστικά μπορούν να καταδείξουν ότι οι εκπρόσωποι χρειάζονται περισσότερη εκπαίδευση, αν χρειάζεται πρόσληψη προσωπικού για τη διαχείριση του όγκου κλήσεων, κλπ.

Τηλεφωνικό κέντρο εισερχόμενων κλήσεων

Frequently asked questions about inbound call centers

What is the difference between inbound and outbound call centers?

The main difference between inbound and outbound call centers is the way the calls take place. Inbound call centers receive incoming calls from customers and are typically used by support teams to handle customer issues. While outbound call centers make outgoing calls and are mostly used by sales teams to make cold call sales, survey shoppers, and collect market research.

What is inbound call center software?

Inbound call center software is a software system that helps businesses efficiently handle large volumes of incoming calls initiated by customers. Automatic call distribution, Interactive Voice Response (IVR), call recording are some of the key features of inbound call center software solutions.

What does IVR mean in a call center?

IVR stands for Interactive Voice Response. It’s an automated phone system technology that allows incoming callers to access information via a voice response system of pre-recorded prompts. Customers are able to input their responses via keypad (or in some cases voice recognition) to speak to an agent or self-serve.

What are the key benefits of inbound call center software?

With professional inbound call center software, businesses can improve their overall customer support quality by efficiently managing incoming customer interactions, enhance agent efficiency and productivity, ensure greater customer satisfaction, and ultimately cut down on call center expenses.

How to choose inbound call center software?

When selecting an inbound call center software provider for your business, pay attention to the most critical features like IVR, intelligent call routing options, unlimited call recordings, callbacks, reporting tools, etc. If you’re looking for both inbound and outbound call center capabilities, consider blended call center software systems or omnichannel help desk solutions like LiveAgent that supports both inbound and outbound call center functionality.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo