Δωρεάν Δοκιμή

Κλήση SIP

Τι είναι η κλήση SIP;

Η κλήση SIP είναι επίσης γνωστή ως κλήση Session Initiation Protocol. Το Session Initiation Protocol είναι ένα πρωτόκολλο σηματοδότησης που χρησιμοποιείται για την έναρξη, τη διατήρηση και τον τερματισμό περιόδων επικοινωνίας μέσω VoIP και άλλων πλατφορμών επικοινωνίας που βασίζονται στο Διαδίκτυο και στο cloud. Η κλήση SIP συχνά εναλλάσσεται με την κλήση VoIP, ωστόσο, αυτό δεν είναι ακριβώς σωστό. Το VoIP (Voice over Internet Protocol) είναι ένας ευρύτερος όρος που αναφέρεται σε μια ομάδα τεχνολογιών που χρησιμοποιούνται για την αποστολή και λήψη τηλεφωνικών κλήσεων που πραγματοποιούνται μέσω Διαδικτύου και όχι παραδοσιακές τηλεφωνικές γραμμές. Ενώ το SIP είναι μια μεμονωμένη τεχνολογία που υποστηρίζει VoIP. Εκτός από τις φωνητικές κλήσεις, το πρωτόκολλο SIP χρησιμοποιείται για τη μετάδοση διαφόρων δεδομένων, συμπεριλαμβανομένων συνομιλιών βίντεο και βιντεοκλήσεων, τηλεδιάσκεψης, ανταλλαγής άμεσων μηνυμάτων και άλλων επικοινωνιών πολυμέσων.

Εκτός από την έναρξη τηλεφωνικών κλήσεων, ένα τηλεφωνικό σύστημα SIP μπορεί να εκτελεί και άλλες λειτουργίες VoIP, όπως η αναγνώριση της θέσης του χρήστη, ο προσδιορισμός της διαθεσιμότητάς τους να ανταποκρίνονται και εάν η συσκευή του παραλήπτη είναι συμβατή με τον τύπο κλήσης που ξεκίνησε, η μεταφορά και ο τερματισμός κλήσεων κ.λπ.

Πώς λειτουργεί η κλήση SIP;

Ένα παραδοσιακό τηλεφωνικό σύστημα αποτελείται από τρία βασικά μέρη:

  • Private Branch Exchange (PBX), ένα τηλεφωνικό σύστημα εσωτερικής εγκατάστασης που διαχειρίζεται τις κλήσεις.
  • Primary Rate Interface (PRI) που συνδέουν κλήσεις στο PSTN.
  • Public Switched Telephone Network (PSTN) που δρομολογεί τις κλήσεις στον προορισμό τους.

Η κλήση SIP επιτρέπει βασικά την παράλειψη γραμμών PRI καθώς χρησιμοποιεί έναν κορμό SIP (που είναι μια εικονική σύνδεση) που συνδέει απευθείας το PBX με το PSTN μέσω του Διαδικτύου. Η κλήση SIP αφαιρεί επίσης την ανάγκη για πολλαπλές τηλεφωνικές γραμμές που επιτρέπει την ευκολότερη και φθηνότερη επεκτασιμότητα σε σύγκριση με τη χρήση παραδοσιακών τηλεφωνικών γραμμών για επιχειρήσεις.

Ρυθμίσεις κλήσεων στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών - LiveAgent

Δεδομένου ότι κάθε κορμός SIP μπορεί να χωρέσει απεριόριστο αριθμό καναλιών (ένα κανάλι ισοδυναμεί με μία εισερχόμενη ή εξερχόμενη κλήση), μια επιχείρηση θα απαιτούσε έναν μόνο κορμό SIP ανεξάρτητα από τον αριθμό των ταυτόχρονων κλήσεων. Αντί να αγοράζετε πρόσθετες τηλεφωνικές γραμμές που συνήθως διατίθενται σε ομάδες των 23 (που συνήθως χρησιμοποιούνται περισσότερο από ό,τι χρησιμοποιούνται στην πραγματικότητα), με την κλήση SIP, μπορείτε να αγοράσετε ένα κανάλι τη φορά μόνο όταν χρειάζεται. Επιπλέον, η κλήση SIP παρέχει σημαντική εξοικονόμηση κόστους στις επαγγελματικές επικοινωνίες, καθώς οι τοπικές, υπεραστικές και διεθνείς κλήσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν χρησιμοποιώντας απλώς τη σύνδεση στο Διαδίκτυο.

Start your free trial today

Learn all about LiveAgent and how it can help you improve your call center customer service.

Frequently asked questions

Ποια είναι τα οφέλη της κλήσης SIP;

Η κλήση SIP ξεκλειδώνει μια σειρά από οφέλη για τις επιχειρήσεις. Ένα τηλεφωνικό σύστημα SIP είναι εύκολο να ρυθμιστεί, να διαχειριστεί και να κλιμακωθεί όποτε χρειάζεται χωρίς να χρειάζεται να προσθέσετε περισσότερες τηλεφωνικές γραμμές. Επιτρέπει μεγαλύτερη απόδοση κόστους εξαλείφοντας πολλαπλά δίκτυα, υπερβολικό υλικό, κόστος εγκατάστασης και συντήρησης. Δεδομένου ότι οι κλήσεις SIP μπορούν να ληφθούν σε όλα τα είδη φορητών υπολογιστών και φορητών συσκευών και να δρομολογηθούν εύκολα, αυτό βοηθά να γίνει η επιχείρησή σας πιο διαθέσιμη για πελάτες και υπαλλήλους.

Ποιος πρέπει να χρησιμοποιεί την κλήση SIP;

Η κλήση SIP υιοθετείται ευρέως από μικρές επιχειρήσεις και νεοσύστατες επιχειρήσεις σε διάφορους τομείς λόγω της αβίαστης εφαρμογής, της ευελιξίας, της εύκολης προσβασιμότητας σε όλες τις συσκευές, της επεκτασιμότητας, της αξιοπιστίας και της οικονομικής αποδοτικότητας. Πολλοί οργανισμοί το χρησιμοποιούν τόσο για εξωτερικές όσο και για εσωτερικές επικοινωνίες. Αν και οι μεγαλύτερες επιχειρήσεις ενδέχεται να αντιμετωπιστούν με τη μετάβαση στο SIP trunking και τη μεταφορά του συστήματος PBX τους στο cloud, μπορούν επίσης να επωφεληθούν από τη μακροπρόθεσμη εξοικονόμηση κόστους στα έξοδα επικοινωνίας τους.

Είναι δυνατή η πραγματοποίηση κλήσεων SIP στο LiveAgent;

Το

LiveAgent λογισμικό τηλεφωνικού κέντρου μπορεί να ενσωματωθεί με μια ποικιλία εφαρμογών τρίτων, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων παρόχων SIP trunking, όπως το Twilio. Μπορείτε εύκολα να συνδέσετε softphone ως άλλη συσκευή, να προσθέσετε τον πάροχο SIP και να πραγματοποιήσετε κλήσεις SIP στο LiveAgent, ενώ αυτές οι κλήσεις θα εξακολουθούν να διαχειρίζονται, να καταγράφονται και να παρακολουθούνται από την ισχυρή υποδομή δικτύου του LiveAgent. Για να προσθέσετε τον δικό σας πάροχο SIP στο LiveAgent, ανατρέξτε σε αυτόν τον οδηγό: Ενσωμάτωση του παρόχου SIP για φιλοξενούμενες άδειες.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo