Τι είναι ένα βίντεο ζωντανής συνομιλίας;
Το βίντεο ζωντανής συνομιλίας είναι μια λειτουργία LiveAgent που σας επιτρέπει να συνδεθείτε με τους πελάτες σας σε πραγματικό χρόνο χρησιμοποιώντας βίντεο και ήχο. Είναι λύση συνομιλίας για ιστότοπους που βασίζεται σε πρόγραμμα περιήγησης, επομένως δεν χρειάζεται να κάνετε λήψη εξωτερικών εφαρμογών τρίτων. Όπως υποδηλώνει το όνομα της δυνατότητας, μπορείτε να στέλνετε μηνύματα και συνημμένα μέσω της συνομιλίας ενώ πραγματοποιείτε βιντεοκλήσεις με τον πελάτη σας. Αυτό διευκολύνει την επίλυση προβλημάτων, καθώς όλα γίνονται σε πραγματικό χρόνο.
Ποια είναι τα οφέλη από τη χρήση βίντεο ζωντανής συνομιλίας;
Τα βίντεο είναι μια λειτουργία ζωντανής συνομιλίας που απλά δεν μπορείτε να παραλείψετε όταν προσπαθείτε να προσφέρετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον πελάτη. Η παροχή βοήθειας μέσω βιντεοκλήσεων ζωντανής συνομιλίας μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίησή σας από την εξυπηρέτηση πελατών, καθώς μπορεί να κάνει τα πράγματα πιο κατανοητά και να προσφέρει μια μοναδική προσωπική πινελιά στην εξυπηρέτηση σας ταυτόχρονα. Η χρήση ζωντανής συνομιλίας μέσω βίντεο είναι πολύ χρήσιμη όταν ένας πελάτης χρειάζεται βοήθεια για ένα εξαιρετικά τεχνικό ζήτημα που πρέπει να διερευνηθεί βήμα προς βήμα. Για να μάθετε περισσότερα σχετικά με το βίντεο ζωντανής συνομιλίας, ανατρέξτε σε αυτόν τον σύνδεσμο.
Πώς μπορώ να κάνω ζωντανή συνομιλία μέσω βίντεο με έναν πελάτη;
Χάρη στην προηγμένη δυνατότητα ζωντανής συνομιλίας του LiveAgent, θα έχετε την επιλογή να τοποθετήσετε ένα γραφικό στοιχείο/κουμπί βιντεοκλήσης στον ιστότοπό σας. Λειτουργεί ακριβώς με τον ίδιο τρόπο που θα λειτουργούσε ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας — ένας πελάτης κάνει κλικ στο κουμπί και περιμένει να συνδεθεί με έναν εκπρόσωπο υποστήριξης πελατών.
Τι είναι η ζωντανή συνομιλία;
Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας που σας επιτρέπει να βοηθάτε τους πελάτες και τους επισκέπτες του ιστότοπού σας σε πραγματικό χρόνο. Τοποθετώντας ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας, δίνετε στους πελάτες σας μια πιο γρήγορη επιλογή επικοινωνίας μαζί σας, καθώς η επικοινωνία μέσω ζωντανής συνομιλίας είναι ουσιαστικά άμεση, σε σύγκριση με το email ή άλλα κανάλια επικοινωνίας. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα, ρίξτε μια ματιά στις λειτουργίες ζωντανής συνομιλίας.
Frequently Asked Questions
Τι είναι ένα βίντεο ζωντανής συνομιλίας;
Η ζωντανή συνομιλία μέσω βίντεο είναι μια συνομιλία σε πραγματικό χρόνο μέσω της λειτουργίας βίντεο, με τη βοήθεια κάμερας και λογισμικού συνομιλίας μέσω βίντεο. Μπορεί να λειτουργήσει μέσω υπολογιστή, αλλά και μέσω κινητών συσκευών. Επιτρέπει τη γρήγορη επικοινωνία μεταξύ του πελάτη και του αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών.
Ποια είναι τα οφέλη του βίντεο ζωντανής συνομιλίας;
Τα οφέλη της ζωντανής συνομιλίας μέσω βίντεο είναι, πάνω απ 'όλα, η εξυπηρέτηση πελατών σε πραγματικό χρόνο, μια σημαντική βελτίωση στην εξυπηρέτηση πελατών, αλλά επίσης χάρη στην εμφάνιση του προσώπου, σημαίνει ταχύτερη αναγνώριση των προβλημάτων, την ικανότητα να κατανοήσουμε καλύτερα τι αντιμετωπίζει ο πελάτης, καθώς και καλύτερες σχέσεις με τους πελάτες.
Γιατί είναι σημαντικό το βίντεο ζωντανής συνομιλίας;
Η ζωντανή συνομιλία μέσω βίντεο είναι σημαντική για τις επιχειρήσεις διότι εξασφαλίζει μεγαλύτερη ικανοποίηση των πελατών από την εξυπηρέτηση των πελατών. Είναι βολικό γιατί επιτρέπει την επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο, αλλά και πληρέστερη επικοινωνία παρά μόνο γραπτά ή τηλεφωνικά. Αυτό επιτρέπει αυξημένη μετατροπή με χαμηλά έξοδα.
Σημείωση ειδικού
Η βίντεο ζωντανή συνομιλία είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για τη βελτίωση της επικοινωνίας με τους πελάτες

How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Τηλεφωνικό Κέντρο Έναντι Κέντρου Επικοινωνίας: Ποια Είναι η Διαφορά;
Videos - Tilefoniko Kentro Enanti Kentrou Epikoinonias Poia Einai I Diafora
Πώς να προσφέρετε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών: Η μέθοδος L.A.S.T.
Videos - Pos Na Prosferete Exairetiki Exypiretisi Pelaton I Methodos L A S T