• Πρότυπα
  • Πρότυπα email όχλησης για πληρωμή

Πρότυπα email όχλησης για πληρωμή

Οι αποτυχημένες πληρωμές είναι μια ατυχής πραγματικότητα για τις περισσότερες SaaS και επιχειρήσεις που βασίζονται σε συνδρομές, με αποτέλεσμα να χάνουν περίπου το 9% των μηνιαίων επαναλαμβανόμενων εσόδων τους κατά μέσο όρο. Ευτυχώς, οι περισσότερες αποτυχημένες πληρωμές πραγματοποιούνται ακούσια, χωρίς ο πελάτης να συνειδητοποιήσει καν τι συνέβη μέχρι να λάβει ένα email όχλησης. Αν και μπορεί να είναι μια μάλλον απογοητευτική εμπειρία για την ομάδα και τους πελάτες σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά καλογραμμένα email όχλησης για να αποτρέψετε ακούσια απώλεια και να ανακτήστε τα χαμένα έσοδα. Ακολουθούν ορισμένα βασικά σημεία που πρέπει να θυμάστε κατά τη σύνταξη και την αποστολή email όχλησης στους πελάτες σας, μαζί με ορισμένα έτοιμα προς χρήση αποτελεσματικά πρότυπα email που βασίζονται σε πραγματικά παραδείγματα.

Τι είναι τα email όχλησης για πληρωμή

Τα email όχλησης είναι ο τύπος των συναλλακτικών email (συνήθως μια σειρά από email) που αποστέλλονται από SaaS και επιχειρήσεις που βασίζονται σε συνδρομές για να ειδοποιούν τους πελάτες σχετικά με ζητήματα πληρωμής, όπως π.χ. αποτυχημένες πληρωμές συνδρομής, ληγμένες πιστωτικές κάρτες ή ληξιπρόθεσμες πληρωμές. Αυτά τα email ενημερώνουν συνήθως τους χρήστες σχετικά με την κατάσταση των λογαριασμών τους και παρέχουν την επιλογή να ενημερώσουν τα στοιχεία χρέωσής τους και να πραγματοποιήσουν μια πληρωμή για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία. Τα email όχλησης είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μειώσετε την απώλεια των πελατών και να αυξήσετε τη διατήρηση.

hulu_dunning_email_example

Βέλτιστες πρακτικές για email όχλησης για πληρωμή

1. Στείλτε email από ένα πραγματικό πρόσωπο

Ακόμα κι αν τα email όχλησης για πληρωμή είναι πλήρως αυτοματοποιημένα, η αποστολή τους από ένα πραγματικό άτομο τα κάνει να μοιάζουν πιο ανθρώπινα και αξιόπιστα και βοηθά τα μηνύματά σας να γίνουν αντιληπτά. Έρευνα αποκάλυψε  ότι η χρήση του ονόματος ενός ατόμου αντί για μια γενική διεύθυνση email ή ένα όνομα εταιρείας μπορεί να αυξήσει το ποσοστό ανοίγματος σας έως και 35%.

2. Ενεργοποιήστε τις απαντήσεις

Βεβαιωθείτε ότι στέλνετε τα email όχλησης σας από μια διεύθυνση email στην οποία μπορούν να απαντήσουν οι πελάτες σας εάν αντιμετωπίζουν προβλήματα ή θέλουν να κάνουν περαιτέρω ερωτήσεις. Οι διευθύνσεις “Μην απαντήσετε” μπορεί απλώς να συμβάλλουν σε περισσότερη απογοήτευση των πελατών, γιατί δεν τους έχετε διευκολύνει να επικοινωνήσουν μαζί σας εάν το επιθυμούν.

3. Θυμίστε τους τι έχουν να χάσουν

Αντί να ενημερώσετε απλώς τους πελάτες ότι η πληρωμή τους δεν ολοκληρώθηκε και να τους ζητήσετε να ενημερώσουν τα στοιχεία των στοιχείων της πιστωτικής τους κάρτας, μπορείτε να προσθέσετε κάποια αίσθηση κατεπείγοντος. Υπενθυμίστε τους τι ακριβώς θα χάσουν εάν δεν προβούν στην απαιτούμενη ενέργεια (όπως η απώλεια πρόσβασης στον λογαριασμό τους και τα ιστορικά δεδομένα, διακοπή υπηρεσίας κ.λπ.).

nyt dunning email example

4. Συμπεριλάβετε ένα σαφές CTA και επόμενα βήματα

Μια σαφής παρότρυνση για δράση είναι ένα από τα πιο κρίσιμα μέρη των email όχλησης για πληρωμή. Προσθέστε έναν άμεσο σύνδεσμο που θα απαιτήσει από τους πελάτες να ενημερώσουν τα στοιχεία χρέωσής τους χωρίς να ανοίξουν άλλο παράθυρο, να συνδεθούν ή να ψάξουν. Βεβαιωθείτε ότι θα τους ενημερώσετε πόσο χρόνο έχουν πριν απενεργοποιηθεί ο λογαριασμός τους, εκτός εάν ολοκληρωθεί η πληρωμή.

5. Προσφέρετε μια εναλλακτική λύση

Με βάση το μοντέλο τιμολόγησής σας, μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες μια εναλλακτική για την ακύρωση του λογαριασμού τους, όπως μια υποβάθμιση σε ένα δωρεάν πρόγραμμα μέχρι να ενημερώσουν τις πληροφορίες χρέωσης ή προσφορά ειδικής έκπτωσης για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία σας. Αυτή η εναλλακτική θα μπορούσε να είναι επωφελής εάν η πληρωμή αποτύγχανε λόγω ανεπαρκών κεφαλαίων.

Παραδείγματα γραμμών θέματος email όχλησης για πληρωμή

  • Απαιτείται ενέργεια – Η πληρωμή σας [Προϊόν] απέτυχε
  • Ενεργήστε τώρα για να διατηρήσετε τη συνδρομή σας στο [Προϊόν]
  • Δεν ήταν δυνατή η επεξεργασία της πληρωμής σας [Προϊόν]
  • Η πληρωμή σας [Προϊόν] δεν ολοκληρώθηκε
  • Η πληρωμή σας [Προϊόν] απορρίφθηκε
  • Ωχ! Η πληρωμή σας για [Προϊόν] απέτυχε
  • Πρόβλημα χρέωσης – ενημερώστε τα στοιχεία χρέωσής σας
spotify dunning email example

Δέκα εντυπωσιακά παραδείγματα προτύπων email όχλησης για πληρωμή

1. Προνοητικό email όχλησης για πληρωμή

Hi [Name],

As a heads up, the payment information we have on file for your [Product/ Service] subscription (card ending in [4 digits]) is going to expire in a few days. Unfortunately, if we don’t have a valid card, we will have to cancel your subscription.

If you’ve got 30 seconds, would you mind updating your payment information?

Update Now

If you have any questions, simply reply to this email or send us a message on live chat.

Thanks so much!
[YOUR SIGNATURE]

2. Βασικό σύντομο email όχλησης για πληρωμή

Hi [Name],

We’re having trouble processing your recent payment because your credit card expired.

Would you mind updating your card information? It will only take a couple of minutes of your time. Click here to edit your info.

If you need assistance or have any questions, please feel free to reach out to us any time. You can also check out our FAQ page for more information.

Regards,
[YOUR SIGNATURE]

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

3. Βασικό εκτενές email όχλησης για πληρωμή

Hi [Name],

There was an error when we tried to bill your credit card ending in [four digits] for your subscription to [Product/ Service]. Here’s why this may be happening:

A billing error caused by your bank
A change in your billing address
Your credit card has expired
Insufficient funds in your account

Because you are a loyal customer of [Brand], you have seven days to rectify this issue. Please update your billing information to keep your account active. It will only take 1 minute and will allow you to keep using [Product/ Service] at its full potential.

Update Billing Information

Unfortunately, if we still cannot successfully bill your credit card after seven days, your [Product/ Service] account will be suspended. You can reactivate your account at any time by updating your billing information with a valid credit card.

Let us know if you have any questions or need any help.

Thanks,
[YOUR SIGNATURE]

4. Σύνηθες email όχλησης για πληρωμή

Hey [Name],

I got a notification that your [Product/ Service] payment failed. How unfortunate! Luckily, this happens to a lot more users than you’d think, so don’t beat yourself up about it.
Usually, it has something to do with:

Your card expiring
Having insufficient funds or maxing out your daily spending limit
Your card is stolen, lost, or was eaten by your dog

Update My Billing Info

Please check what’s up and get it fixed so we can get back to growing your business by [benefits your product/ service provides].

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

5. Προσωποποιημένο email όχλησης για πληρωμή

Hi [Name],

[Name] here from [Brand].

I’m reaching out about your account as billing for your [Product/ Service] subscription was unsuccessful. It seems that the credit card we have on file expired. But no worries, I’m here to assist!

We have two options:

1. Update your credit card information inside your [Product/ Service]] account. You can use this quick link to update your credit card information: [payment link]. Once done, let me know so I can ensure your subscription has been updated successfully.
2. Give me a call at [phone number], and we can process your payment over the phone.

Let me know what else we can help with. Super happy that you’re part of the [Brand] community.

Thanks, and I look forward to connecting!
[YOUR SIGNATURE]

6. Email όχλησης για πληρωμή ‘αποτροπής απώλειας’

Hey [Name],

Just a friendly heads up that your [Product/ Service] subscription has been officially paused until you update your payment details with us.

If you don’t …
Your subscription will remain paused.
You’ll lose access to your premium features like [feature 1, feature 2, etc.]
[…] won’t be able to continue.

However, you can avoid all that by taking 30 seconds to update your details: billing link.

Reply here or hop onto live chat if you have any questions or need any help.

And as always, thanks so much for using [Product/ Service]. We love what we do, and people like you make that all possible.

Cheers,
[YOUR SIGNATURE]

7. Σειρά email όχλησης για πληρωμή – email #1

Hi [Name],

It looks like your subscription payment for [Product/ Service] didn’t go through. Please update your billing information, and we’ll give it another try.

UPDATE MY BILLING

Let us know if there’s anything we can do to help.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

8. Σειρά email όχλησης για πληρωμή – email παρακολούθησης #2

Hi [Name],

We just tried to process your subscription payment again, but unfortunately, it didn’t go through. To keep your [Product/ Service] subscription active, please update your information in your billing settings here:

UPDATE MY BILLING

This is the second time that your payment failed. We’ll automatically try again in a few days. Let us know if you have any questions.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

9. Σειρά email όχλησης για πληρωμή – email παρακολούθησης #3

Hi [Name],

We just tried to process your [Product/ Service] subscription payment for the third time, but unfortunately, it failed once again. You can update your information in your billing settings:
UPDATE MY BILLING

We’ll automatically try again next week. If the next charge fails again, your account will be canceled automatically. 🙁

Let us know if you have any questions or need any help.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

10. Σειρά email όχλησης για πληρωμή – το email ‘τελικής προειδοποίησης’ #4

Hi [Name],

We will cancel your subscription to [Product/ Service] soon because we could not process a payment after several attempts to contact you.

If you receive this email, please update your payment information, and we’ll be happy to keep your account active.

UPDATE MY BILLING

Let us know if there is anything we can do to help.

Thanks!
[YOUR SIGNATURE]

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Frequently asked questions

Γιατί είναι σημαντικά τα email όχλησης;

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αισθάνονται άβολα όταν πρέπει να στείλουν email όχλησης στους πελάτες τους. Ωστόσο, δεδομένου ότι οι περισσότερες αποτυχημένες πληρωμές συμβαίνουν τυχαία (π.χ. λόγω λήξης της πιστωτικής κάρτας), τα email όχλησης μπορούν πραγματικά να είναι αποτελεσματικά για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ανακτήσουν τις αποτυχημένες πληρωμές και να μειώσουν τις ακούσιες απώλειες πελατών.

Πόσα email όχλησης πρέπει να στείλω;

Καθώς τα συναλλακτικά email μπορεί συχνά να παραβλέπονται, η αποστολή ενός μόνο email όχλησης είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε. Εάν θέλετε να ανακτήσετε περισσότερα έσοδα από αποτυχημένες πληρωμές, σκεφτείτε να στείλετε μια σειρά email αντί για ένα μόνο μήνυμα. Συνιστάται η αποστολή τουλάχιστον τριών συνεχόμενων email για ένα μήνα, το καθένα με ελαφρώς διαφορετικό κείμενο.

Πρέπει να στείλω email πριν από την όχληση;

Δεδομένου ότι έχουν τεθεί σε χρήση τεχνολογίες όπως οι επαναλήψεις πιστωτικών καρτών, πολλές αποτυχημένες πληρωμές μπορούν να αντιμετωπιστούν αυτόματα χωρίς η ομάδα σας να χρειαστεί ποτέ να ενοχλήσει τους πελάτες σας με μηνύματα προ-όχλησης. Σε αυτή την περίπτωση, τα email πριν από την όχληση δεν παρέχουν μόνο μηδενική αξία, αλλά μπορούν επίσης να είναι ενοχλητικά για τους πελάτες σας και, ως εκ τούτου, πρέπει να αποφεύγονται.

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo