Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email όχλησης για πληρωμή

Πρότυπα email όχλησης για πληρωμή

Οι αποτυχημένες πληρωμές είναι μια ατυχής πραγματικότητα για τις περισσότερες επιχειρήσεις SaaS και συνδρομητικές, με αποτέλεσμα να χάνουν περίπου το 9% των μηνιαίων επαναλαμβανόμενων εσόδων τους κατά μέσο όρο. Ευτυχώς, οι περισσότερες αποτυχημένες πληρωμές συμβαίνουν ακούσια, χωρίς καν ο πελάτης να αντιλαμβάνεται τι συνέβη μέχρι να λάβει ένα email όχλησης για πληρωμή. Αν και μπορεί να είναι μια αρκετά απογοητευτική εμπειρία για την ομάδα σας και τους πελάτες σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αποτελεσματικά καλογραμμένα emails όχλησης για πληρωμή για να αποτρέψετε την ακούσια απώλεια πελατείας και να ανακτήσετε τα χαμένα έσοδα. Παρακάτω είναι μερικά βασικά σημεία που πρέπει να θυμάστε όταν συνθέτετε και στέλνετε email όχλησης για πληρωμή στους πελάτες σας, μαζί με μερικά έτοιμα προς χρήση αποτελεσματικά πρότυπα email όχλησης για πληρωμή βασισμένα σε πραγματικά παραδείγματα.

Τι είναι τα email όχλησης για πληρωμή

Τα email όχλησης για πληρωμή είναι ο τύπος συναλλακτικών email (συνήθως μια σειρά email) που αποστέλλονται από SaaS και συνδρομητικές επιχειρήσεις για να ειδοποιούν τους πελάτες για ζητήματα πληρωμών, όπως αποτυχημένες πληρωμές συνδρομής, πιστωτικές κάρτες που έχουν λήξει ή καθυστερημένες πληρωμές. Αυτά τα email συνήθως ενημερώνουν τους χρήστες σχετικά με την κατάσταση των λογαριασμών τους και παρέχουν την επιλογή ενημέρωσης των στοιχείων χρέωσής τους και πληρωμής για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το προϊόν ή την υπηρεσία. Τα email όχλησης για πληρωμή είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να μειώσετε την απώλεια πελατών και να αυξήσετε τη διατήρηση.

hulu_dunning_email_example

Βέλτιστες πρακτικές για email όχλησης για πληρωμή

1. Στείλτε email από ένα πραγματικό πρόσωπο

Ακόμα κι αν τα email όχλησης για πληρωμή είναι πλήρως αυτοματοποιημένα, η αποστολή τους από ένα πραγματικό άτομο τα κάνει να μοιάζουν πιο ανθρώπινα και αξιόπιστα και βοηθά τα μηνύματά σας να γίνουν αντιληπτά. Έρευνα αποκάλυψε  ότι η χρήση του ονόματος ενός ατόμου αντί για μια γενική διεύθυνση email ή ένα όνομα εταιρείας μπορεί να αυξήσει το ποσοστό ανοίγματος σας έως και 35%.

2. Ενεργοποιήστε τις απαντήσεις

Βεβαιωθείτε ότι στέλνετε τα email όχλησης για πληρωμή σας από μια διεύθυνση email που μπορούν να απαντήσουν οι πελάτες σας εάν αντιμετωπίζουν προβλήματα ή θέλουν να κάνουν περαιτέρω ερωτήσεις. Οι διευθύνσεις “Μην απαντάτε” ενδέχεται να συμβάλουν μόνο στην απογοήτευση των πελατών, επειδή δεν τους διευκολύνετε να επικοινωνήσουν μαζί σας εάν το επιθυμούν.

3. Θυμίστε τους τι έχουν να χάσουν

Αντί να ενημερώσετε απλώς τους πελάτες ότι η πληρωμή τους δεν ολοκληρώθηκε και να τους ζητήσετε να ενημερώσουν τα στοιχεία των στοιχείων της πιστωτικής τους κάρτας, μπορείτε να προσθέσετε κάποια αίσθηση κατεπείγοντος. Υπενθυμίστε τους τι ακριβώς θα χάσουν εάν δεν προβούν στην απαιτούμενη ενέργεια (όπως η απώλεια πρόσβασης στον λογαριασμό τους και τα ιστορικά δεδομένα, διακοπή υπηρεσίας κ.λπ.).

nyt dunning email example

4. Συμπεριλάβετε ένα σαφές CTA και επόμενα βήματα

Μια σαφής παρότρυνση για δράση είναι ένα από τα πιο κρίσιμα μέρη των email όχλησης για πληρωμή. Προσθέστε έναν άμεσο σύνδεσμο που θα απαιτήσει από τους πελάτες να ενημερώσουν τα στοιχεία χρέωσής τους χωρίς να ανοίξουν άλλο παράθυρο, να συνδεθούν ή να ψάξουν. Βεβαιωθείτε ότι θα τους ενημερώσετε πόσο χρόνο έχουν πριν απενεργοποιηθεί ο λογαριασμός τους, εκτός εάν ολοκληρωθεί η πληρωμή.

5. Προσφέρετε μια εναλλακτική λύση

Με βάση το μοντέλο τιμολόγησής σας, μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες μια εναλλακτική λύση αντί να ακυρώσετε τον λογαριασμό τους, όπως υποβάθμιση σε δωρεάν πρόγραμμα έως ότου ενημερώσουν τα στοιχεία χρέωσής τους ή προσφέρετε ειδική έκπτωση για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν την υπηρεσία σας. Αυτή η εναλλακτική λύση θα μπορούσε να είναι επωφελής εάν η πληρωμή αποτύχει λόγω ανεπαρκών κεφαλαίων.

Παραδείγματα γραμμών θέματος email όχλησης για πληρωμή

  • Απαιτείται ενέργεια – Η πληρωμή σας [Προϊόν] απέτυχε
  • Ενεργήστε τώρα για να διατηρήσετε τη συνδρομή σας στο [Προϊόν]
  • Δεν ήταν δυνατή η επεξεργασία της πληρωμής σας [Προϊόν]
  • Η πληρωμή σας [Προϊόν] δεν ολοκληρώθηκε
  • Η πληρωμή σας [Προϊόν] απορρίφθηκε
  • Ωχ! Η πληρωμή σας για [Προϊόν] απέτυχε
  • Πρόβλημα χρέωσης – ενημερώστε τα στοιχεία χρέωσής σας
spotify dunning email example

Δέκα εντυπωσιακά παραδείγματα προτύπων email όχλησης για πληρωμή

1. Προνοητικό email όχλησης για πληρωμή

2. Βασικό σύντομο email όχλησης για πληρωμή

Design your own dunning emails

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you to improve the customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

3. Βασικό εκτενές email όχλησης για πληρωμή

4. Σύνηθες email όχλησης για πληρωμή

5. Προσωποποιημένο email όχλησης για πληρωμή

6. Email όχλησης για πληρωμή ‘αποτροπής απώλειας’

7. Σειρά email όχλησης για πληρωμή – email #1

8. Σειρά email όχλησης για πληρωμή – email παρακολούθησης #2

9. Σειρά email όχλησης για πληρωμή – email παρακολούθησης #3

10. Σειρά email όχλησης για πληρωμή – το email ‘τελικής προειδοποίησης’ #4

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Συχνές ερωτήσεις σχετικά με τα email όχλησης

Γιατί είναι σημαντικά τα email όχλησης;

Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αισθάνονται άβολα όταν πρέπει να στείλουν email όχλησης στους πελάτες τους. Ωστόσο, δεδομένου ότι οι περισσότερες αποτυχημένες πληρωμές συμβαίνουν τυχαία (π.χ. λόγω λήξης της πιστωτικής κάρτας), τα email όχλησης μπορούν πραγματικά να είναι αποτελεσματικά για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ανακτήσουν τις αποτυχημένες πληρωμές και να μειώσουν τις ακούσιες απώλειες πελατών.

Πόσα email όχλησης πρέπει να στείλω;

Καθώς τα συναλλακτικά email μπορεί συχνά να παραβλέπονται, η αποστολή ενός μόνο email όχλησης είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε. Εάν θέλετε να ανακτήσετε περισσότερα έσοδα από αποτυχημένες πληρωμές, σκεφτείτε να στείλετε μια σειρά email αντί για ένα μόνο μήνυμα. Συνιστάται η αποστολή τουλάχιστον τριών συνεχόμενων email για ένα μήνα, το καθένα με ελαφρώς διαφορετικό κείμενο.

Πρέπει να στείλω email πριν από την όχληση;

Δεδομένου ότι έχουν τεθεί σε χρήση τεχνολογίες όπως οι επαναλήψεις πιστωτικών καρτών, πολλές αποτυχημένες πληρωμές μπορούν να αντιμετωπιστούν αυτόματα χωρίς η ομάδα σας να χρειαστεί ποτέ να ενοχλήσει τους πελάτες σας με μηνύματα προ-όχλησης. Σε αυτή την περίπτωση, τα email πριν από την όχληση δεν παρέχουν μόνο μηδενική αξία, αλλά μπορούν επίσης να είναι ενοχλητικά για τους πελάτες σας και, ως εκ τούτου, πρέπει να αποφεύγονται.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι σημαντικά τα email όχλησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων αισθάνονται άβολα όταν πρέπει να στείλουν email όχλησης στους πελάτες τους. Ωστόσο, δεδομένου ότι οι περισσότερες αποτυχημένες πληρωμές συμβαίνουν τυχαία (π.χ. λόγω λήξης της πιστωτικής κάρτας), τα email όχλησης μπορούν πραγματικά να είναι αποτελεσματικά για να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να ανακτήσουν τις αποτυχημένες πληρωμές και να μειώσουν τις ακούσιες απώλειες πελατών.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσα email όχλησης πρέπει να στείλω;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Καθώς τα συναλλακτικά email μπορεί συχνά να παραβλέπονται, η αποστολή ενός μόνο email όχλησης είναι ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε. Εάν θέλετε να ανακτήσετε περισσότερα έσοδα από αποτυχημένες πληρωμές, σκεφτείτε να στείλετε μια σειρά email αντί για ένα μόνο μήνυμα. Συνιστάται η αποστολή τουλάχιστον τριών συνεχόμενων email για ένα μήνα, το καθένα με ελαφρώς διαφορετικό κείμενο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να στείλω email πριν από την όχληση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δεδομένου ότι έχουν τεθεί σε χρήση τεχνολογίες όπως οι επαναλήψεις πιστωτικών καρτών, πολλές αποτυχημένες πληρωμές μπορούν να αντιμετωπιστούν αυτόματα χωρίς η ομάδα σας να χρειαστεί ποτέ να ενοχλήσει τους πελάτες σας με μηνύματα προ-όχλησης. Σε αυτή την περίπτωση, τα email πριν από την όχληση δεν παρέχουν μόνο μηδενική αξία, αλλά μπορούν επίσης να είναι ενοχλητικά για τους πελάτες σας και, ως εκ τούτου, πρέπει να αποφεύγονται.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo