Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα καταληκτικών email

Το καταληκτικό email είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά email παρακολούθησης πωλήσεων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εάν ο πελάτης σας δεν είναι ενεργός και δεν ανταποκρίνεται στις πολλαπλές προσπάθειές σας για παρακολούθηση. Όταν γίνει σωστά, τα καταληκτικά email μπορούν να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τα ποσοστά απόκρισης, να επαναφέρετε αυτούς τους ανενεργούς πελάτες στον κύκλο πωλήσεών σας και να κλείσετε συμφωνίες που διαφορετικά θα είχαν πιθανώς χαθεί.

Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την Katharine Derum, διευθύντρια πωλήσεων στο HubSpot, η ομάδα της βλέπει ποσοστό απόκρισης 33% στα καταληκτικά τους email. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι αυτοί οι τύποι email γίνονται πιο δημοφιλείς στους πωλητές στο περιβάλλον B2B. Ακολουθεί μια γρήγορη εικόνα σχετικά με το τι είναι πραγματικά ένα καταληκτικό email μαζί με 10 πρότυπα email διακοπής που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στις καμπάνιες παρακολούθησης πωλήσεων.

Καταληκτικό email αξίας από την Crocs
Η Crocs λέει στον παραλήπτη ότι θα αφαιρεθεί από τη λίστα αλληλογραφίας του, εάν δεν κάνει κλικ σε αυτήν.

Τι είναι τα καταληκτικά email και γιατί να τα στείλετε;

Το καταληκτικό email είναι το τελευταίο email που πρέπει να στείλετε σε έναν υποψήφιο πελάτη όταν δεν τον έχετε ακούσει για καιρό (ή δεν τον έχετε ακούσει καθόλου) για να προκαλέσετε μια απάντηση. Βασικά χρησιμεύει ως ενεργοποίηση για τους πελάτες που δεν ανταποκρίνονται, που κινούνται αργά για να απαντήσουν και να αναλάβουν δράση, καθώς οι περισσότεροι εκπλήσσονται όταν λαμβάνουν ένα «αποχαιρετιστήριο» email από έναν πωλητή. Παρόλο που τα περισσότερα καταληκτικά email δεν πρόκειται να προκαλέσουν μετατραπή, υπάρχουν ορισμένοι λόγοι για να τα στείλετε:

  • Τα καταληκτικά email δίνουν στους πελάτες λίγη ώθηση που ίσως χρειαστεί για να επιστρέψουν στη διοχέτευση πωλήσεων και να αυξήσουν τα ποσοστά απόκρισης.
  • Τα καλά επεξεργασμένα καταληκτικά email αφήνουν μια θετική διαρκή εντύπωση στους πελάτες και σας κρατούν στο μυαλό τους σε περίπτωση που χρειαστούν ποτέ το προϊόν/την υπηρεσία σας.
  • Αυτά τα email βγάζουν τους αδύναμους πελάτες από την γραμμή επικοινωνίας σας και σας αφήνουν χρόνο, ώστε να μπορείτε να εστιάσετε τις προσπάθειές σας σε δυνητικούς πελάτες που σας ταιριάζουν καλύτερα.
  • Τα καταληκτικά email σάς επιτρέπουν να κλείσετε τον βρόχο επικοινωνίας ενώ ταυτόχρονα δημιουργείτε έναν νέο κύκλο παρακολούθησης στο μέλλον.

Γραμμές θέματος καταληκτικών email

  • Ευχαριστούμε Από [Εταιρεία]
  • Αντίο από [Εταιρεία]
  • Υποθέτω ότι είναι αντίο;
  • Να μείνω ή να φύγω;
  • Σας ενδιαφέρει ακόμα [ο στόχος τους];
  • Άδεια για κλείσιμο του φακέλου σας;
  • Ώρα να χωρίσουν οι δρόμοι μας
  • Τελευταία ενημέρωση
  • Δεν άκουσα από εσάς
  • Δεν είσαι εσύ. Εγώ είμαι.
  • Πριν φύγω…
  • Θα ελέγξω ξανά σε 6 μήνες
  • [Όνομα], η τελευταία μου προσπάθεια, εκτός αν θέλετε να επανασυνδεθείτε

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates,<br /> thus helping you improve<br /> customer service. Curious about all<br /> the opportunities?

Try LiveAgent

10 πρότυπα Καταληκτικών email

Τα καταληκτικά email μπορεί να είναι αποτελεσματικά τόσο για τις εξερχόμενες επακόλουθες ενέργειες (όταν στέλνετε ψυχρά email σε υποψήφιους πελάτες που δεν έχουν αλληλεπιδράσει προηγουμένως μαζί σας) όσο και εισερχόμενα email (όταν στέλνετε συνέχεια σε υποψήφιους πελάτες που σε κάποιο σημείο εξέφρασαν ενδιαφέρον για την προσφορά σας). Σε κάθε περίπτωση, αυτά τα 10 πρότυπα καταληκτικών email μπορούν να χρησιμεύσουν ως αφετηρία για τα δικά σας τελευταία μηνύματα παρακολούθησης σε πελάτες που δεν ανταποκρίνονται.

Ευγενικό και επίσημο καταληκτικό email

Απλό καταληκτικό email

Ξεκάθαρο καταληκτικό email

Σύντομο και απλό καταληκτικό email

Καταληκτικό email που εστιάζει στην αξία

Να μοιραστείτε χρήσιμες πηγές

Ζητώντας άδεια για να κλείσει ο φάκελός τους

Δημιουργία νέου κύκλου παρακολούθησης

Το αστείο καταληκτικό email

Το καταληκτικό email λέγοντας ‘Αντίο’

Συχνές ερωτήσεις

Πόσο εκτενές θα πρέπει να είναι ένα καταληκτικό email;

Το μήκος του email σας είναι σημαντικό. Εάν το μήνυμά σας είναι πολύ μεγάλο, ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να μην το διαβάσουν μέχρι το τέλος και αν είναι πολύ μικρό, μπορεί να αισθάνονται ότι δεν παρείχατε επαρκείς πληροφορίες. Συνεπώς, διατηρήστε το email μεταξύ 75 έως 100 λέξεων.

Είναι αποτελεσματικό το μάρκετινγκ μέσω email για τη διατήρηση πελατών;

Το μάρκετινγκ μέσω email είναι αποτελεσματικό όταν χρησιμοποιείται για επικοινωνία με πελάτες. Είναι ένα καλό παράδειγμα για το πώς μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να τους βοηθήσετε να αισθανθούν ότι ακούγονται. Πολλές εταιρείες αποτυγχάνουν να το κάνουν αυτό και τους κάνει να χάσουν την εμπιστοσύνη τους στην εταιρεία.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο εκτενές θα πρέπει να είναι ένα καταληκτικό email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το μέγεθος του email σας είναι σημαντικό. Εάν το μήνυμά σας είναι πολύ μεγάλο, ορισμένοι χρήστες ενδέχεται να μην το διαβάσουν μέχρι το τέλος και αν είναι πολύ μικρό, μπορεί να αισθάνονται ότι δεν παρείχατε επαρκείς πληροφορίες. Συνεπώς, διατηρήστε το email μεταξύ 75 έως 100 λέξεων. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Είναι αποτελεσματικό το μάρκετινγκ μέσω email για τη διατήρηση πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το μάρκετινγκ μέσω email είναι αποτελεσματικό όταν χρησιμοποιείται για επικοινωνία με πελάτες. Είναι ένα καλό παράδειγμα για το πώς μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας και να τους βοηθήσετε να αισθανθούν ότι ακούγονται. Πολλές εταιρείες αποτυγχάνουν να το κάνουν αυτό και τους κάνει να χάσουν την εμπιστοσύνη τους στην εταιρεία.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Για ποιο λόγο θα πρέπει να στέλνετε καταληκτικά email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα καταληκτικά email δίνουν στους πελάτες λίγη ώθηση που ίσως χρειαστεί για να επιστρέψουν στη διοχέτευση πωλήσεων και να αυξήσουν τα ποσοστά απόκρισης. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo