Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια

Πρότυπα email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια

Λοιπόν περάσατε πολύ καιρό στο σχεδιασμό και την οργάνωση ενός υπέροχου διαδικτυακού σεμιναρίου και όλα είναι στη θέση τους για την ημέρα της εκδήλωσης. Η παρουσίασή σας έχει προετοιμαστεί και την έχει προβάρει, έχουν οριστεί ομιλητές, έχετε δημιουργήσει μια σελίδα εκδηλώσεων και ο εξοπλισμός και το λογισμικό ροής έχουν δοκιμαστεί. Όλα τα σημαντικότερα σημεία έχουν καλυφθεί, σωστά; Λάθος. Εάν πραγματοποιείται το καλύτερο διαδικτυακό σεμινάριο στον κόσμο, αλλά δεν υπάρχει κανείς να το παρακολουθήσει, συνέβη ποτέ;

Ως εκ τούτου, μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της προετοιμασίας του webinar είναι να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δηλώσουν τη συμμετοχή τους και στη συνέχεια να διασφαλίσει ότι όσο το δυνατόν περισσότεροι από αυτούς θα παρακολουθήσουν πραγματικά το webinar όταν πραγματοποιηθεί. Υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι για να προωθήσετε τα διαδικτυακά σας σεμινάρια, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων επί πληρωμή και των αναρτήσεων σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Ωστόσο, το μάρκετινγκ μέσω email παραμένει μία από τις πιο δημοφιλείς και οικονομικά αποδοτικές λύσεις διαφήμισης. Έτσι, τα email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προωθήσετε το επερχόμενο διαδικτυακό συνέδριο ή ομιλία σας.

Πρότυπο email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακό σεμινάριο MarketMuse
Email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακό σεμινάριο MarketMuse

Περιεχόμενο email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακό σεμινάριο

Πριν λάβει χώρα το διαδικτυακό σεμινάριο σας, είναι σκόπιμο να στείλετε μια σειρά μηνυμάτων στα άτομα της βάσης δεδομένων των email σας. Ξεκινήστε με ένα email πρόσκλησης, ακολουθήστε το με ένα email επιβεβαίωσης εγγραφής και τελειώστε δυνατά με ένα ή περισσότερα email υπενθύμισης κοντά στην ημερομηνία του διαδικτυακού σεμιναρίου. Τα περισσότερα από αυτά τα email θα πρέπει να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα αποσπάσματα πληροφοριών για να δώσουν στους παραλήπτες του email σας μια προεπισκόπηση του τι μπορούν να περιμένουν:

  • Η ώρα και η ημερομηνία της εκδήλωσής σας – οι άνθρωποι προφανώς πρέπει να γνωρίζουν πότε θα πραγματοποιηθεί το διαδικτυακό σεμινάριο, ώστε να μπορούν να αποθηκεύσουν την ημερομηνία. Θυμηθείτε να συμπεριλάβετε τη ζώνη ώρας στην οποία αναφέρεστε, καθώς τα διαδικτυακά συνέδρια μπορούν να προσελκύσουν παγκόσμιο κοινό
  • Προτεινόμενη αξία – προωθήστε την εκδήλωσή σας περιγράφοντας τι μπορεί να μάθει το κοινό σας κατά τη διάρκεια του διαδικτυακού σεμιναρίου και, το πιο σημαντικό, πώς οι πληροφορίες θα το βοηθήσουν να λύσει προβλήματα που αντιμετωπίζει
  • Λεπτομέρειες σχετικά με τους ομιλητές – περιλαμβάνουν πληροφορίες όπως τα ονόματά τους, το ιστορικό, τις φωτογραφίες, τους τίτλους παρουσίασης και την προηγούμενη εμπειρία που τους καθιστά ειδικούς στο συγκεκριμένο θέμα. Συμπεριλάβετε συνδέσμους προς τα κανάλια τους στο YouTube, το Instagram και άλλα κοινωνικά δίκτυα, ώστε το κοινό σας να εξοικειωθεί με αυτά και την προηγούμενη δουλειά τους.
Πρότυπο email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια LinkedIn

Γραμμές θέματος email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια

  • Η πρόσκλησή σας στο διαδικτυακό σεμινάριο της [εταιρείας] για το [θέμα]
  • Δεν θα θέλετε να χάσετε το επερχόμενο διαδικτυακό σεμινάριο [τίτλος]
  • Η εγγραφή ολοκληρώθηκε! Ιδού τι μπορείτε να περιμένετε…
  • [Τίτλος] επιβεβαίωση εγγραφής στο διαδικτυακό σεμινάριο και πληροφορίες
  • Υπενθύμιση: η διαδικτυακή μας εκδήλωση πραγματοποιείται [σήμερα/αύριο/αυτήν την εβδομάδα]
  • Μην ξεχνάτε το επερχόμενο διαδικτυακό σεμινάριο της [εταιρεία]!

Πρότυπα email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια

Πρότυπο email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια 1 – πρόσκληση με προεπισκόπηση

Πρότυπο email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια 2 – επιβεβαίωση εγγραφής με πληροφορίες

Πρότυπο email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια 3 – υπενθύμιση με τρέιλερ βίντεο

Συχνές ερωτήσεις

Πόσο νωρίτερα θα πρέπει να στείλω ένα e -mail πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια;

Μη διστάσετε να στείλετε την πρόσκληση μόλις προγραμματιστεί πλήρως η εκδήλωσή σας. Μια επιβεβαίωση εγγραφής πρέπει να αποσταλεί μόλις ο χρήστης έχει λάβει αίτημα για απάντηση, για να βεβαιωθείτε ότι γνωρίζει ότι η διαδικασία εγγραφής ήταν επιτυχής. Τέλος, θα πρέπει να στείλετε μια υπενθύμιση μέσω email μία εβδομάδα πριν τη διεξαγωγή του συμβάντος και μια άλλη υπενθύμιση 1 ημέρα πριν από την εκδήλωση.

Πρέπει το email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακό σεμινάριο να περιλαμβάνει παρότρυνση για δράση;

Θα πρέπει πάντα να συμπεριλαμβάνετε ένα κουμπί CTA σε ένα email πρόσκλησης για να διευκολύνετε όσο το δυνατόν ευκολότερα τους παραλήπτες να εγγραφούν στο διαδικτυακό σεμινάριο σας. Το CTA σας θα μπορούσε να περιλαμβάνει φράσεις όπως “Εγγραφή”, “Εγγραφή τώρα” ή “Κράτηση θέσης”, μόνο για να δώσουμε μερικά παραδείγματα. Θα μπορούσατε ακόμη και να συμπεριλάβετε πολλαπλά CTA, όπως ένα κουμπί “Διαβάστε περισσότερα” που συνδέεται με μια σελίδα με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το συμβάν.

Τι αποτελέσματα μπορούν να επιτύχουν τα διαδικτυακά σεμινάρια;

Η δυνατότητα σύνδεσης με πιθανούς πελάτες είναι ίσως το κύριο πλεονέκτημα των διαδικτυακών σεμιναρίων, γι ‘αυτό θέλετε να προσελκύσετε ένα μεγάλο κοινό με καλογραμμένα e-mail πρώτης ματιάς. Τα επιτυχημένα διαδικτυακά σεμινάρια μπορούν να:

Discover all that LiveAgent has to offer with our free 14-day trial.

No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο νωρίτερα θα πρέπει να στείλω ένα e -mail πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μη διστάσετε να στείλετε την πρόσκληση μόλις προγραμματιστεί η εκδήλωσή σας. Μια επιβεβαίωση εγγραφής πρέπει να αποσταλεί μόλις ο χρήστης λάβει το αίτημα για απάντηση για να βεβαιωθείτε ότι γνωρίζει ότι η διαδικασία εγγραφής ήταν επιτυχής.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει το email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακό σεμινάριο να περιλαμβάνει παρότρυνση για δράση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Θα πρέπει πάντα να συμπεριλαμβάνετε ένα κουμπί CTA σε ένα email πρόσκλησης για να διευκολύνετε όσο το δυνατόν ευκολότερα τους παραλήπτες να εγγραφούν στο διαδικτυακό σεμινάριο σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι αποτελέσματα μπορούν να επιτύχουν τα διαδικτυακά σεμινάρια;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα επιτυχημένα διαδικτυακά σεμινάρια μπορούν να αυξήσουν την αφοσίωση των πελατών, να φέρουν νέους σχετικούς δυνητικούς πελάτες και να δημιουργήσουν υψηλή απόδοση επένδυσης (ROI).” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo