Πρότυπα email για τη διοργάνωση και προώθηση διαδικτυακών σεμιναρίων, με παραδείγματα για πρόσκληση, επιβεβαίωση και υπενθύμιση συμμετοχής των συμμετεχόντων.
Λοιπόν περάσατε πολύ καιρό στο σχεδιασμό και την οργάνωση ενός υπέροχου διαδικτυακού σεμιναρίου και όλα είναι στη θέση τους για την ημέρα της εκδήλωσης. Η παρουσίασή σας έχει προετοιμαστεί και την έχει προβάρει, έχουν οριστεί ομιλητές, έχετε δημιουργήσει μια σελίδα εκδηλώσεων και ο εξοπλισμός και το λογισμικό ροής έχουν δοκιμαστεί. Όλα τα σημαντικότερα σημεία έχουν καλυφθεί, σωστά; Λάθος. Εάν πραγματοποιείται το καλύτερο διαδικτυακό σεμινάριο στον κόσμο, αλλά δεν υπάρχει κανείς να το παρακολουθήσει, συνέβη ποτέ;
Ως εκ τούτου, μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της προετοιμασίας του webinar είναι να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δηλώσουν τη συμμετοχή τους και στη συνέχεια να διασφαλίσει ότι όσο το δυνατόν περισσότεροι από αυτούς θα παρακολουθήσουν πραγματικά το webinar όταν πραγματοποιηθεί. Υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι για να προωθήσετε τα διαδικτυακά σας σεμινάρια, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων επί πληρωμή και των αναρτήσεων σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ωστόσο, το μάρκετινγκ μέσω email παραμένει μία από τις πιο δημοφιλείς και οικονομικά αποδοτικές λύσεις διαφήμισης. Έτσι, τα email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προωθήσετε το επερχόμενο διαδικτυακό συνέδριο ή ομιλία σας.
Πριν πραγματοποιηθεί το διαδικτυακό σεμινάριο σας, συνιστάται να στείλετε μια σειρά μηνυμάτων στα άτομα στη βάση δεδομένων των email σας. Για να μπορούν οι χρήστες να παρακολουθήσουν συνέδρια ή διαδικτυακά σεμινάρια στο Zoom, πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτό συμβαίνει. Ξεκινήστε με ένα email πρόσκλησης, ακολουθήστε το με ένα email επιβεβαίωσης εγγραφής και ολοκληρώστε με ένα ή περισσότερα email υπενθύμισης κοντά στην ημερομηνία του διαδικτυακού σεμιναρίου. Τα περισσότερα από αυτά τα email θα πρέπει να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα αποσπάσματα πληροφοριών για να δώσετε στους παραλήπτες του email σας μια προεπισκόπηση του τι μπορούν να περιμένουν:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 30-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Μη διστάσετε να στείλετε την πρόσκληση μόλις προγραμματιστεί πλήρως η εκδήλωσή σας. Μια επιβεβαίωση εγγραφής πρέπει να αποσταλεί μόλις ο χρήστης έχει λάβει αίτημα για απάντηση, για να βεβαιωθείτε ότι γνωρίζει ότι η διαδικασία εγγραφής ήταν επιτυχής. Τέλος, θα πρέπει να στείλετε μια υπενθύμιση μέσω email μία εβδομάδα πριν τη διεξαγωγή του συμβάντος και μια άλλη υπενθύμιση 1 ημέρα πριν από την εκδήλωση.
Θα πρέπει πάντα να συμπεριλαμβάνετε ένα κουμπί CTA σε ένα email πρόσκλησης για να διευκολύνετε όσο το δυνατόν ευκολότερα τους παραλήπτες να εγγραφούν στο διαδικτυακό σεμινάριο σας. Το CTA σας θα μπορούσε να περιλαμβάνει φράσεις όπως “Εγγραφή”, “Εγγραφή τώρα” ή “Κράτηση θέσης”, μόνο για να δώσουμε μερικά παραδείγματα. Θα μπορούσατε ακόμη και να συμπεριλάβετε πολλαπλά CTA, όπως ένα κουμπί “Διαβάστε περισσότερα” που συνδέεται με μια σελίδα με περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκδήλωση.
Η δυνατότητα σύνδεσης με πιθανούς πελάτες είναι ίσως το κύριο πλεονέκτημα των διαδικτυακών σεμιναρίων, γι’ αυτό θέλετε να προσελκύσετε ένα μεγάλο κοινό με καλογραμμένα email πρώτης ματιάς. Τα επιτυχημένα διαδικτυακά σεμινάρια μπορούν να: Αυξήσουν τη δέσμευση πελατώνΦέρουν νέους, σχετικούς δυνητικούς πελάτεςΔημιουργήσουν ένα υψηλό ROI
Πρότυπα email απάντησης σε αίτημα για δυνατότητα
Η τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες είναι αναντικατάστατη στη σχέση μεταξύ εταιρειών και πελατών. Ωστόσο, η αποστολή email ενημέρωσης προϊόντων είναι επίσης σημαντική. Μπορεί να βοηθήσει στην βελτίωση της ικανοποίησης των πελατών και στην προσέλκυση νέων χρηστών. Επίσης, η δημιουργία αποτελεσματικών προτύπων email είναι σημαντική και μπορεί να επιτευχθεί μέσω της τμηματοποίησης του κοινού και της εστίασης στην προβολή της αξίας των προϊόντων.
Πρότυπο email πρόσκλησης σε συνάντηση μέσω Zoom
Το email είναι σημαντικό κανάλι επικοινωνίας με πελάτες και χρησιμοποιείται για τη στήριξη πελατειακής εξυπηρέτησης και τη υπενθύμιση της παρουσίας. Πρέπει να γράφετε σαφείς τίτλους email και να είστε διακριτικοί. Τα πρότυπα εισαγωγικού και επακόλουθου email είναι σημαντικά για τη συμφωνία με πελάτες. Τέλος, η κατασκευή LiveAgent είναι σε εξέλιξη.
Πρότυπα email ενημερωτικών δελτίων
Τα πρότυπα email αποτελούν αποτελεσματικό εργαλείο για το μάρκετινγκ μέσω email στις επιχειρήσεις B2C. Η χρήση προτύπων email αναπλήρωσης σε υπάρχοντες πελάτες αυξάνει τα έσοδα και την κερδοφορία. Τα προγράμματα αφοσίωσης πελατών ενισχύουν την αφοσίωση των πελατών και αυξάνουν τις πωλήσεις. Τα email περιεχομένου μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη δημιουργία σχέσεων με υπάρχοντες και νέους πελάτες.
Η χρήση προτύπων email είναι εξαιρετική προσθήκη στη στρατηγική πωλήσεών. Τα email αναπλήρωσης είναι επίκαιρα και αποδοτικά, μπορούν να αυξήσουν την επισκεψιμότητα και αφοσίωση των πελατών. Επιπλέον, παρέχονται πρότυπα email παραπομπής πελατών B2B που μπορούν να αξιοποιηθούν για αύξηση των εσόδων και της κερδοφορίας και διατήρηση των υπαρχόντων πελατών.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team