Πρότυπα email για τη διοργάνωση και προώθηση διαδικτυακών σεμιναρίων, με παραδείγματα για πρόσκληση, επιβεβαίωση και υπενθύμιση συμμετοχής των συμμετεχόντων.
Με την εγγραφή μου, αποδέχομαι Όροι και Προϋποθέσεις και Πολιτική Απορρήτου.
Λοιπόν περάσατε πολύ καιρό στο σχεδιασμό και την οργάνωση ενός υπέροχου διαδικτυακού σεμιναρίου και όλα είναι στη θέση τους για την ημέρα της εκδήλωσης. Η παρουσίασή σας έχει προετοιμαστεί και την έχει προβάρει, έχουν οριστεί ομιλητές, έχετε δημιουργήσει μια σελίδα εκδηλώσεων και ο εξοπλισμός και το λογισμικό ροής έχουν δοκιμαστεί. Όλα τα σημαντικότερα σημεία έχουν καλυφθεί, σωστά; Λάθος. Εάν πραγματοποιείται το καλύτερο διαδικτυακό σεμινάριο στον κόσμο, αλλά δεν υπάρχει κανείς να το παρακολουθήσει, συνέβη ποτέ;
Ως εκ τούτου, μία από τις πιο σημαντικές πτυχές της προετοιμασίας του webinar είναι να ενθαρρύνει τους ανθρώπους να δηλώσουν τη συμμετοχή τους και στη συνέχεια να διασφαλίσει ότι όσο το δυνατόν περισσότεροι από αυτούς θα παρακολουθήσουν πραγματικά το webinar όταν πραγματοποιηθεί. Υπάρχουν αμέτρητοι τρόποι για να προωθήσετε τα διαδικτυακά σας σεμινάρια, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων επί πληρωμή και των αναρτήσεων σε πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Ωστόσο, το μάρκετινγκ μέσω email παραμένει μία από τις πιο δημοφιλείς και οικονομικά αποδοτικές λύσεις διαφήμισης. Έτσι, τα email μιας πρώτης ματιάς σε διαδικτυακά σεμινάρια είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να προωθήσετε το επερχόμενο διαδικτυακό συνέδριο ή ομιλία σας.
Πριν πραγματοποιηθεί το διαδικτυακό σεμινάριο σας, συνιστάται να στείλετε μια σειρά μηνυμάτων στα άτομα στη βάση δεδομένων των email σας. Για να μπορούν οι χρήστες να παρακολουθήσουν συνέδρια ή διαδικτυακά σεμινάρια στο Zoom, πρέπει να γνωρίζουν ότι αυτό συμβαίνει. Ξεκινήστε με ένα email πρόσκλησης, ακολουθήστε το με ένα email επιβεβαίωσης εγγραφής και ολοκληρώστε με ένα ή περισσότερα email υπενθύμισης κοντά στην ημερομηνία του διαδικτυακού σεμιναρίου. Τα περισσότερα από αυτά τα email θα πρέπει να περιλαμβάνουν τα ακόλουθα αποσπάσματα πληροφοριών για να δώσετε στους παραλήπτες του email σας μια προεπισκόπηση του τι μπορούν να περιμένουν:
We wanted to provide you with additional info about our upcoming webinar, [title], which will be taking place at [time including zone] on the [date].
We’ve secured [X] speakers that will cover a wide range of topics in the [subject] area, including:
Speaker and presentation 1
Speaker and presentation 2
Speaker and presentation 3…
You can find more information about the speakers and the event here [link]. Click on the button below to save your spot.
[Sign up]
Best,
[Name] from [company]
Thank you for registering for our upcoming webinar, [title].
You’re all signed up, and you’ll be able to watch the live stream on the day of the event by following the link below:
[View the webinar]
Here are just a few of the things you’ll be able to learn by watching the live broadcast:
Insight 1
Insight 2
Insight 3…
Check out the website [link] for more info or reply to this email if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
We’re just letting you know that the [title] webinar that you registered for is taking place [today/tomorrow/this week] at [time including zone].
Below you can watch a sneak peek of the event to get a taste of what you can expect.
[Video trailer]
More information about the webinar can be found on our website.
[Find out more]
See you soon!
[Name], [position] at [company]
Discover all that LiveAgent has to offer with our free 30-day trial.
No credit card required. Enjoy advanced features like live chat, automations, email templates, canned responses, and social media integrations.
Προβληθείσες σελίδες ανά περίοδο σύνδεσης
Παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών μέσω της μεθόδου L.A.S.T και του Χειρισμού Ερωτήσεων Πελατών σε τηλεφωνικά κέντρα. Πρότυπα email αιτήματος σχολίων. 4.8/5 αξιολογήσεις.
Το καλύτερο λογισμικό παρακολούθησης προβλημάτων
Η εξατομίκευση στο μάρκετινγκ είναι σημαντική για να στοχεύετε πελάτες και να παρέχετε προσωπικό περιεχόμενο. Η οικοδόμηση σχέσεων με πελάτες είναι σημαντική, καθώς και η ακρόαση των πελατών για τη δημιουργία σχέσεων και καλή υποστήριξη. Οι τυποποιημένες απαντήσεις και οι λύσεις αυτοεξυπηρέτησης εξοικονομούν χρόνο στους υπαλλήλους, ενώ ένα κατάλληλο εργαλείο καρτελών μπορεί να παρέχει πλήρη προβολή του ιστορικού αλληλεπίδρασης ενός πελάτη. Τέλος, υπάρχουν πολλές συμβουλές για πρώτους προσανατολισμούς στις πωλήσεις.
Οι καλύτερες πρακτικές help desk
Η Εκπαίδευση Εξυπηρέτησης Πελατών είναι κρίσιμη για τη διαχείριση των προσδοκιών και την επικοινωνία με τους πελάτες. Οι ομιλίες της Salena Scardina αναδεικνύουν τη σημασία της εξυπηρέτησης πελατών.
Εκτιμούμε την πρόσφατη εγγραφή σας στο LiveAgent.
Θα σταλεί ένα μήνυμα στη διεύθυνση email σας που θα περιέχει τα στοιχεία σύνδεσης, αμέσως μετά την εγκατάσταση του λογαριασμού σας.
Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.
Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες