Atomer
  • Σενάρια περιπτώσεων χρήσης
  • Atomer

Atomer

Το Atomer παρέχει στους πελάτες τη δυνατότητα να μισθώσουν ένα σύστημα βασισμένο εξολοκλήρου στο διαδίκτυο, στο οποίο μπορούν με ευκολία να δημιουργούν ηλεκτρονικά καταστήματα ή ιστοτόπους. Η ομάδα γνωρίζει καλά ότι ένα σύστημα υψηλής κλάσης δεν μπορεί να λειτουργήσει χωρίς μια τεχνική υποστήριξη υψηλής ποιότητας. Αφού δοκίμασαν πολλά λογισμικά help desk και συστήματα έκδοσης εισιτηρίων, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι το LiveAgent είναι το μόνο κατάλληλο γι’ αυτούς, που ικανοποιεί κάθε τους ανάγκη.

Ο Martin Drugaj από το Atomer αναφέρει: Το LiveAgent μας βοηθά να επιλύουμε τα αιτήματα των πελατών σε καθημερινή βάση. Η απόφαση για χρήση αυτού του λογισμικού help desk ήταν η σωστή επιλογή και η ικανοποίηση των πελατών σε ποσοστό 95% αποτελεί απόδειξη γι ‘αυτό.

Δουλεύοντας με το LiveAgent

Ο Μάρτιν προσθέτει: ” Οι υπάλληλοί μας εξοικειώθηκαν γρήγορα με το LiveAgent. Η εργασία με τη βοήθεια του LiveAgent είναι γρήγορη και εύκολη. Βοηθάμε τους πελάτες μας να επιλύσουν τα ζητήματα που τους απασχολούν σε καθημερινή βάση και είμαστε πολύ χαρούμενοι που το εργαλείο αυτό που κάνει όλα αυτά για εμάς είναι το LiveAgent. Προσφέρει την απόλυτη διαφάνεια στην επικοινωνία μεταξύ εμάς και των πελατών μας.”

“Προσφέρει την απόλυτη διαφάνεια στην επικοινωνία μεταξύ εμάς και των πελατών μας.”

Χάρη στη ζωντανή συνομιλία, που αποτελεί μέρος του LiveAgent, οι πελάτες μας μπορούν να ζητήσουν τεχνική υποστήριξη σε πραγματικό χρόνο και να λάβουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους άμεσα. Επί του παρόντος, έχουμε περίπου 380 συζητήσεις στο chat τον μήνα, στις οποίες απαντούμε μέσω του LiveAgent.

Η All4net, η εταιρεία πίσω από το Atomer, εκτελεί και άλλα πρότζεκτ επίσης. “Χάρη στα τμήματα του LiveAgent μπορούμε με ευκολία να αναθέσουμε ξανά εισιτήρια εάν αυτό χρειάζεται. Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατόν να εισάγουμε έναν συνάδελφο από κάποιο άλλο τμήμα με ευκολία”, αναφέρει ο Μάρτιν.

Τι πιστεύουν οι συνάδελφοί σας για το LiveAgent;

“Επαινούν τη διαφάνεια και την ευκολία στη χρήση, όπως: τη ζωντανή συνομιλία, τα τμήματα, την καθυστέρηση/επανανάθεση εισιτηρίων και σημειώσεων, τα οποία χρησιμοποιούν αρκετά συχνά.

“Η ικανοποίηση των πελατών έχει αυξηθεί εντυπωσιακά”

Ing. Martin Drugaj – Chief Executive Officer @ Atomer

Δείτε τις υπόλοιπες ιστορίες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

Start Free Trial x