Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Αναφορά τμήματος

Το Τμήμα αντιπροσωπεύει ένα συγκεκριμένο τμήμα του οργανισμού σας ταξινομημένο κατά προϊόν ή υπηρεσία, το πεδίο της γνώσης, τη φυσική τοποθεσία ή την Ευθύνη.

Διανείμετε Καρτέλες και εκχωρήστε Αντιπροσώπους υποστήριξης σε Τμήματα. Καθορίστε τα φίλτρα και μεταφέρετε τους Κανόνες έτσι ώστε οι Καρτέλες σας να φτάνουν πάντα στα σωστά χέρια. Καθορίστε διαφορετικές υπογραφές, Κανόνες απάντησης Κλήσης και Συνομιλίας για διαφορετικά Τμήματα. Δείτε αμέσως πόσες νέες, ανοιχτές και επιλυμένες καρτέλες υπάρχουν στα Τμήματά σας.

Παράδειγμα

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Τμήμα που ονομάζεται “Πωλήσεις” και να του εκχωρήσετε τις κατάλληλες Καρτέλες.

Κάθε τμήμα θα έχει τη δική του διαδικασία υποστήριξης για την οποία μπορείτε να καθορίσετε Αντιπροσώπους, να διαμορφώσετε διευθύνσεις e-mail υποστήριξης, να παρακολουθήσετε Καρτέλες υποστήριξης, να ορίσετε Κανόνες ροής εργασίας, να ορίσετε Συμφωνίες Επιπέδου Υπηρεσίας και Ώρες λειτουργίας.

Τα τμήματα σας επιτρέπουν να:

  • Περιορίσετε την πρόσβαση στις Καρτέλες για Αντιπροσώπους που ανήκουν στο ίδιο τμήμα με την Καρτέλα
  • Προσαρμόσετε τα Πρότυπα επικοινωνίας e-mail ανά Τμήμα
  • Διαμορφώσετε τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών Συνομιλίας, Τηλεφώνου και ανταλλαγής μηνυμάτων ανά Τμήμα

Είστε αυτοαπασχολούμενος;

Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε Τμήματα εάν διευθύνετε μια ατομική επιχείρηση ή έναν πολύ μικρό οργανισμό. Σε αυτήν την περίπτωση, όλες οι Καρτέλες διανέμονται και διαχειρίζονται από όλους, ανεξάρτητα από τον τύπο.

Οφέλη των Τμημάτων:

  • Κατανομή εργασίας, εξουσίας και Υπευθυνότητας
  • Ομαδοποιήστε ομάδες ειδικών μαζί
  • Αυξήστε την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα του χειρισμού καρτελών
  • Μειώστε την απόκριση των καρτελών και το χρόνο επίλυσης

Παραδείγματα χρήσης:

  • Λειτουργία – Ανθρώπινο Δυναμικό, IT, Λογιστήριο
  • Προϊόν ή υπηρεσία – ποδήλατα πόλης, ποδήλατα δρόμου ή Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
  • Πελάτες – Μεταπωλητές, Συνεργάτες, VIP
  • Γεωγραφικά – ΗΠΑ, Ευρώπη, Ασία

Αναφορά Τμήματος

Το LiveAgent προσφέρει μια αναφορά για απαντημένες Καρτέλες, Συνομιλίες, Κλήσεις, Βαθμολογίες και άλλα (δείτε όλες τις επιλογές παρακάτω) από ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Οι μεμονωμένες καταχωρίσεις μπορούν να ταξινομηθούν ανά χρονικό διάστημα, Τμήμα, Κανάλι και Αντιπρόσωπο. Η Αναφορά Τμήματος μπορεί να εξαχθεί σε ένα αρχείο CSV.

Επιλογές εμφάνισης αναφοράς τμήματος (στήλες):

  • Ετικέτα
  • Απάντηση
  • Μέσος χρόνος νέας απάντησης
  • Μέσος χρόνος ανοίγματος απάντησης
  • Κλήσεις
  • Αναπάντητες κλήσεις
  • Λεπτά κλήσεων
  • Μηνύματα συνομιλίας
  • Συνομιλίες
  • Αναπάντητες συνομιλίες
  • Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
  • Μέσος χρόνος συνομιλίας
  • Χωρίς κατάταξη
  • Χωρίς κατάταξη %
  • Ανταμοιβές
  • Ανταμοιβές %
  • Επιπλήξεις
  • Επιπλήξεις %
  • Εισερχόμενα μηνύματα
  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Ολοκληρωμένες κλήσεις
  • Εισερχόμενες συνομιλίες
  • Ολοκληρωμένες συνομιλίες
  • Δημιουργηθείσες καρτέλες
  • Επιλυμένες καρτέλες

Η αναφορά τμήματος μπορεί να εμφανίσει τα δεδομένα σας σε αυτούς τους τύπους γραφημάτων:

Χρησιμοποιήστε αναφορές τμήματος με API

Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές του Τμήματος.

Discover which agents need more training

Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Πόροι γνωσιακής βάσης

Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo