Αναφορά τμήματος

Ένα Τμήμα αντιπροσωπεύει ένα συγκεκριμένο τμήμα του οργανισμού σας ταξινομημένο ανά προϊόν ή υπηρεσία, το πεδίο γνώσεων, τη φυσική τοποθεσία ή την Ευθύνη.

Departments-LiveAgent

Διανείμετε Καρτέλες και αναθέστε Αντιπροσώπους υποστήριξης σε Τμήματα. Καθορίστε φίλτρα και Κανόνες μεταφοράς, έτσι ώστε οι καρτέλες σας να βρίσκονται πάντα στα σωστά χέρια. Καθορίστε διαφορετικές υπογραφές, Κανόνες απάντησης τηλεφώνου και συνομιλίας για διαφορετικά Τμήματα. Δείτε αμέσως πόσες νέες, ανοιχτές και επιλυμένες Καρτέλες υπάρχουν στα Τμήματά σας.

Παράδειγμα

Μπορείτε να δημιουργήσετε ένα Τμήμα που ονομάζεται “Πωλήσεις” και να εκχωρήσετε κατάλληλες καρτέλες σε αυτό.

Κάθε Τμήμα θα έχει τη δική του διαδικασία υποστήριξης για την οποία μπορείτε να καθορίσετε Αντιπροσώπους, να διαμορφώσετε διευθύνσεις e-mail υποστήριξης, να παρακολουθείτε καρτέλες υποστήριξης, να ορίσετε κανόνες ροής εργασιών, να ορίσετε Συμφωνίες σε επίπεδο υπηρεσίας και Εργάσιμες ώρες.

Τα τμήματα σας επιτρέπουν να:

  • Περιορίσετε την πρόσβαση στις Καρτέλες για Αντιπροσώπους που ανήκουν στο ίδιο τμήμα με την Καρτέλα
  • Προσαρμόσετε τα Πρότυπα επικοινωνίας e-mail ανά Τμήμα
  • Διαμορφώσετε τη διαθεσιμότητα των υπηρεσιών Συνομιλίας, Τηλεφώνου και ανταλλαγής μηνυμάτων ανά Τμήμα
Add-agents-into-departments-LiveAgent

Είστε αυτοαπασχολούμενος;

Δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσετε Τμήματα εάν διευθύνετε μια ατομική επιχείρηση ή έναν πολύ μικρό οργανισμό. Σε αυτήν την περίπτωση, όλες οι Καρτέλες διανέμονται και διαχειρίζονται από όλους, ανεξάρτητα από τον τύπο.

Οφέλη των Τμημάτων:

  • Κατανομή εργασίας, εξουσίας και Υπευθυνότητας
  • Ομαδοποιήστε ομάδες ειδικών μαζί
  • Αυξήστε την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα του χειρισμού καρτελών
  • Μειώστε την απόκριση των καρτελών και το χρόνο επίλυσης

Παραδείγματα χρήσης:

  • Λειτουργία – Ανθρώπινο Δυναμικό, IT, Λογιστήριο
  • Προϊόν ή υπηρεσία – ποδήλατα πόλης, ποδήλατα δρόμου ή Bikes-Shop.com, Flowers-Shop.com
  • Πελάτες – Μεταπωλητές, Συνεργάτες, VIP
  • Γεωγραφικά – ΗΠΑ, Ευρώπη, Ασία

Αναφορά Τμήματος

Το LiveAgent προσφέρει μια αναφορά απαντημένων καρτελών, συνομιλιών, κλήσεων, Κατατάξεις και άλλα (δείτε όλες τις επιλογές παρακάτω) από ένα συγκεκριμένο χρονικό εύρος . Οι μεμονωμένες εγγραφές μπορούν να ταξινομηθούν κατά χρονικό εύρος, Τμήμα, Κανάλι και Αντιπρόσωπο. Η αναφορά τμήματος μπορεί να εξαχθεί σε αρχείο CSV.

Αναφορά Τμήματος

Επιλογές εμφάνισης αναφοράς τμήματος (στήλες):

  • Ετικέτα
  • Απάντηση
  • Μέσος χρόνος νέας απάντησης
  • Μέσος χρόνος ανοίγματος απάντησης
  • Κλήσεις
  • Αναπάντητες κλήσεις
  • Λεπτά κλήσεων
  • Μηνύματα συνομιλίας
  • Συνομιλίες
  • Αναπάντητες συνομιλίες
  • Μέσος χρόνος ανάληψης συνομιλίας
  • Μέσος χρόνος συνομιλίας
  • Χωρίς κατάταξη
  • Χωρίς κατάταξη %
  • Ανταμοιβές
  • Ανταμοιβές %
  • Επιπλήξεις
  • Επιπλήξεις %
  • Εισερχόμενα μηνύματα
  • Εισερχόμενες κλήσεις
  • Ολοκληρωμένες κλήσεις
  • Εισερχόμενες συνομιλίες
  • Ολοκληρωμένες συνομιλίες
  • Δημιουργηθείσες καρτέλες
  • Επιλυμένες καρτέλες

Η αναφορά τμήματος μπορεί να εμφανίσει τα δεδομένα σας σε αυτούς τους τύπους γραφημάτων:

Χρησιμοποιήστε αναφορές τμήματος με API

Χρησιμοποιήστε το LiveAgent REST API για να καλέσετε τιμές από αναφορές του Τμήματος.

Discover which agents need more training

Generate time reports to see which tickets took the longest to answer, and who was working on them. Try it today. No credit card required.

Πόροι γνωσιακής βάσης

Μάθετε περισσότερες λεπτομέρειες

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo