Η ενημέρωση 5.25 του LiveAgent είναι εδώ και φέρνει για άλλη μια φορά έναν μεγάλο αριθμό βελτιώσεων, χρήσιμες λειτουργίες και διορθώσεις σφαλμάτων για τη βελτίωση της λειτουργικότητας. Ας ρίξουμε μια ματιά σε τι νέο υπάρχει στην ενημέρωση 5.25.
Τι νέο υπάρχει στο LiveAgent 5.25;
Πάντα προσπαθούμε να φέρουμε νέες δυνατότητες στο LiveAgent και να σας βοηθήσουμε να κάνετε περισσότερα με τη λύση του κέντρου υποστήριξης. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο καταλήξαμε σε νέες δυνατότητες που ελπίζουμε ότι θα είναι όφελος για τους χρήστες μας. Ακολουθεί μια λίστα με τις νέες προσθήκες.
Βελτίωση προκαθορισμένων απαντήσεων
Μόλις ενημερώσετε στο LiveAgent 5.25, θα παρατηρήσετε ότι η σειρά των προκαθορισμένων απαντήσεων έχει αλλάξει. Έχει διορθωθεί για να εμφανίζονται μόνο εκείνες που αφορούν ένα συγκεκριμένο τμήμα. Επομένως, οι αντιπρόσωποι μπορούν να έχουν σχετικές απαντήσεις έτοιμες για αποστολή ανάλογα με το τμήμα στο οποίο βρίσκονται.
Βελτιωμένο πλέγμα συνδεδεμένων αντιπροσώπων
Από εδώ και στο εξής μπορείτε να βλέπετε κάθε αντιπρόσωπο στη λίστα, όχι μόνο αυτούς που είναι online. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να αναζητήσετε εύκολα τον αντιπρόσωπο με τον οποίο πρέπει να επικοινωνήσετε χωρίς να χρειάζεται να κάνετε κύλιση προς τα κάτω μέχρι το τέλος της λίστας. Στείλτε τους ένα μήνυμα μέσω εσωτερικής συνομιλίας ή καλέστε τους.
Ξεκάθαρες πληροφορίες αριθμών με απόκρυψη
Μπερδεύεστε με τις κλήσεις από αριθμούς με απόκρυψη; Κάθε φορά που λαμβάνατε μια κλήση από αριθμούς με απόκρυψη, το LiveAgent δεν εμφάνιζε καμία πληροφορία. Στο εξής, το LiveAgent θα σας ενημερώνει για κλήσεις που προέρχονται από αριθμούς πελατών με απόκρυψη. Μπορείτε να δείτε τις πληροφορίες σε μία καρτέλα πελάτη κάθε φορά που λαμβάνετε κλήση από τέτοιους αριθμούς.
Καθορίστε τμήματα σε λογαριασμούς εξερχόμενων email
Κάθε αντιπρόσωπος μπορούσε να απαντήσει σε πελάτες από οποιονδήποτε συνδεδεμένο λογαριασμό email στο LiveAgent, ανεξάρτητα από το τμήμα στο οποίο ανήκε. Αυτό οδήγησε σε μερικές σύγχυση όταν οι πελάτες έλαβαν email από άσχετες διευθύνσεις email από διάφορα τμήματα. Το έχουμε διορθώσει αυτό. Οι αντιπρόσωποι μπορούν πλέον να απαντούν μόνο από διευθύνσεις email που σχετίζονται με τα αντίστοιχα τμήματα τους. Αυτή η βελτίωση θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας καθαρή και οργανωμένη.
Τι γίνεται με τις βελτιώσεις;
Φυσικά, έχουμε μερικές νέες χρήσιμες βελτιώσεις στο LiveAgent. Η πιο σημαντική είναι ότι η λειτουργικότητα του email LiveAgent έχει τροποποιηθεί σημαντικά. Υπάρχουν επίσης πολλές μικρότερες επιδιορθώσεις για διάφορα ζητήματα σχετικά με την αποστολή συνημμένων email, email που περιέχουν HTML ή κεφαλίδες email. Ακολουθεί η λίστα με άλλες αλλαγές.
Προεπισκοπήσεις άρθρων γνωσιακής βάσης
Οι περιγραφές άρθρων μπορούν πλέον να χρησιμοποιηθούν ως κείμενα προεπισκόπησης χάρη στις ενημερωμένες επιλογές βάσης γνώσεων. Μπορείτε επίσης να επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε ένα πλήρες άρθρο ως προεπισκόπηση. Αυτό σας επιτρέπει να έχετε μεγαλύτερο έλεγχο σχετικά με την εμφάνιση και την αίσθηση της βάσης γνώσεών σας, καθώς και την παροχή καλύτερης σαφήνειας.
Σαφήνεια πληροφοριών κατάστασης εκτός σύνδεσης
Προβλήματα σύνδεσης ή διακοπές στο διαδίκτυο μπορεί να είναι ενοχλητικά, ειδικά αν δεν τα γνωρίζετε. Μπορείτε να χάσετε περιεχόμενο και να σταματήσετε τις απαντήσεις σε καρτέλες πελατών. Ως πρώτο βήμα, θα πρέπει πάντα να αποθηκεύετε το περιεχόμενό σας σε ξεχωριστό έγγραφο, ώστε να έχετε ένα αντίγραφο ασφαλείας. Με τα νέα και βελτιωμένα στοιχεία σχεδίασης στο LiveAgent, φροντίσαμε να παρατηρήσετε αυτά τα ζητήματα νωρίτερα για να σας βοηθήσουμε.
Κάντε ενημέρωση στο 5.25 σήμερα
Εκτός από τα πράγματα που αναφέρονται παραπάνω, το LiveAgent 5.25 συνοδεύεται από πολλές επιδιορθώσεις σε διάφορους τομείς, καθώς και ενημερώσεις ασφαλείας. Φροντίστε να ενημερώσετε το LiveAgent σας σήμερα και απολαύστε όλα τα πρόσθετα οφέλη.
Πείτε αντίο στο αργό, κατώτερο λογισμικό και καλωσορίστε το LiveAgent
Τα πρότυπα email αιτήματος σχολίων είναι χρήσιμα για την επικοινωνία με τους πελάτες. Η σωστή προφορά και λεξιλόγιο είναι σημαντικά στην εξυπηρέτηση πελατών.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.