Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Εσωτερική γνωσιακή βάση

Τι είναι μια Γνωσιακή Βάση;

“Η Γνωσιακή Βάση είναι μια συλλογή πληροφοριών σχετικά με ένα συγκεκριμένο θέμα.”

Λεξικό Cambridge

Τι είναι μια εσωτερική εσωτερική γνωσιακή βάση στο LiveAgent;

Η εσωτερική γνωσιακή βάση είναι ουσιαστικά αυτοεξυπηρέτηση για τους υπαλλήλους σας. Όπως υπονοείται, εμφανίζεται μόνο εσωτερικά. Δηλαδή, μόνο οι υπάλληλοί σας μπορούν να το δουν. Η εσωτερική ΓB (Γνωσιακή Βάση) μπορεί να αποτελέσει πηγή σημαντικών πληροφοριών για την εταιρεία. Μπορεί επίσης να βελτιώσει την αποδοτικότητα, την απόδοση και τις γνώσεις των εργαζομένων.

Τι πληροφορίες μπορείτε να μοιραστείτε στην εσωτερική γνωσιακή βάση;

Η εσωτερική ΓB μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Διαδικασία ενσωμάτωσης
  • Χρέωση/τιμολόγηση
  • Πληροφορίες εταιρείας
  • Οργανωτική δομή
  • Νέα για την εταιρεία – βραβεία, εκδηλώσεις
  • Τρέχουσες προσφορές/πωλήσεις
  • Αυτοεξυπηρέτηση πληροφορικής για διάφορα τμήματα (οδηγίες για οδηγούς, εκπαιδευτικά βίντεο και άλλα.)

Πώς μπορείτε να οργανώσετε τη γνωσιακή βάση σας στο LiveAgent;

Για να διατηρήσετε οργανωμένη τη γνωσιακή βάση της εταιρείας σας, απλώς δημιουργήστε διαφορετικές κατηγορίες για διαφορετικά θέματα. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να δημιουργήσετε διαφορετικές ενότητες για τη διαδικασία υποδοχής, τις εταιρικές ειδήσεις και τους οδηγούς οδηγιών. Αυτό θα δημιουργήσει μια δομή μέσω της οποίας οι υπάλληλοί σας θα μπορούν να βρουν εύκολα οποιεσδήποτε πληροφορίες χρειάζονται.

Επιπλέον, μπορείτε να προσθέσετε μια επιλογή Φόρουμ και Προτάσεων/Σχολίων για κάθε κατηγορία. Έτσι, κάθε αντιπρόσωπος έχει πρόσβαση στη βάση δεδομένων κοινών ερωτήσεων και απαντήσεων που έχουν ζητηθεί από άλλους αντιπροσώπους. Αυτό μειώνει σημαντικά το χρόνο που χρειάζεται κάθε αντιπρόσωπος για να λύσει το πρόβλημά του.

Πώς δημιουργείτε μία εσωτερική ΓB;

Η εσωτερική ΓB είναι συνήθως μέρος ενός πιο περίπλοκου λογισμικού, όπως το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης. Σε ένα τέτοιο σύστημα, μπορείτε να δημιουργήσετε εσωτερικές και εξωτερικές γνωσιακές βάσεις.

Βήμα 1 – Συνδεθείτε/Δημιουργήστε λογαριασμό LiveAgent

Το πρώτο βήμα είναι να  συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο LiveAgent. Εάν δεν έχετε, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη δωρεάν δοκιμαστική περίοδο 14 ημερών.

Βήμα 2 – Πλοηγηθείτε στη Γνωσιακή Βάση

Αφού συνδεθείτε, απλώς μεταβείτε στη Γνωσιακή Βάση με βάση το παρακάτω στιγμιότυπο οθόνης.

Βήμα 3 – Δημιουργία κατηγοριών

Για βελτιωμένη οργάνωση, δημιουργήστε κατηγορίες με βάση τις ανάγκες και τις προτιμήσεις της εταιρείας σας. Κάντε κλικ στη δημιουργία και συμπληρώστε όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες.

Μην ξεχάσετε να επιλέξετε την εσωτερική πρόσβαση εάν θέλετε οι πληροφορίες να είναι ιδιωτικές και προσβάσιμες μόνο από μέλη του οργανισμού σας.

Βήμα 4 – Ξεκινήστε τη δημιουργία

Αφού δημιουργήσετε τις κατηγορίες σας, μπορείτε να αρχίσετε να τις γεμίζετε με περιεχόμενο. Μπορείτε να δημιουργήσετε άρθρα, Φόρουμ ή Κατηγορίες Προτάσεων.

Εάν έχετε το LiveAgent, διαβάστε τον αναλυτικό μας οδηγό της Γνωσιακής Βάσης ή δείτε το παρακάτω βίντεο επίδειξης.

https://www.youtube.com/watch?v=hrCeVuzfock

Ποια είναι τα οφέλη της Εσωτερικής Γνωσιακής Βάσης;

Τα οφέλη περιλαμβάνουν:

  • Βελτιωμένη εμπειρία πελατών
  • Βελτιωμένη απόδοση αντιπροσώπου
  • Υψηλότερες πωλήσεις
  • Καλύτερη εικόνα επιχείρησης
  • Βελτιωμένο επίπεδο εξυπηρέτησης/υποστήριξης πελατών
  • Υψηλότερη παραγωγικότητα
  • Βελτιωμένη γνώση των εργαζομένων

Αληθινά παραδείγματα ζωής:

Διαδικασία ενσωμάτωσης

Η διαδικασία ενσωμάτωσης μπορεί να είναι μακρά και επίπονη μερικές φορές, ειδικά εάν δεν έχετε κατάλληλο σύστημα διαχείρισης. Ας ρίξουμε μια ματιά σε ένα παράδειγμα. Η εταιρεία σας έχει ενσωματώσει ένα νέο μέλος στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών. Επομένως, πρέπει να διασφαλίσετε ότι ο υπάλληλος είναι ενημερωμένος με τις πληροφορίες της εταιρείας, την εκπαίδευση και την οργανωτική δομή.

Τις περισσότερες φορές, το ποσό των νέων πληροφοριών/γνώσεων που πρέπει να θυμάστε είναι αρκετά αγχωτικό για έναν νέο υπάλληλο. Επομένως, η ύπαρξη εσωτερικής ΓB μπορεί να διασφαλίσει ότι ο αντιπρόσωπος περνά ομαλά την ενσωμάτωση. Όλες οι πληροφορίες θα είναι εκεί, οπότε ο νέος αντιπρόσωπος μπορεί επίσης να επιστρέψει και να αναζητήσει σχετικά με τις εσωτερικές πληροφορίες εάν χρειαστεί.

Νέες ενημερώσεις/πληροφορίες εταιρείας

Ακόμη και ένας έμπειρος ανώτερος αντιπρόσωπος εξυπηρέτησης πελατών δεν γνωρίζει όλες τις απαντήσεις. Μερικές φορές υπάρχουν ενημερώσεις επιχείρησης, νέες προσφορές ή νομικές αλλαγές τις οποίες ο αντιπρόσωπος ενδέχεται να μην γνωρίζει. Όταν είστε δεσμευμένοι και δεν ξέρετε πού να βρείτε την απάντηση στην ερώτησή σας, υπάρχει μόνο ένα μέρος για να πάτε – η εσωτερική γνωσιακή βάση. Η εσωτερική γνωσιακή βάση σάς επιτρέπει να αναζητάτε πληροφορίες γρήγορα. Ως αποτέλεσμα, όλοι οι αντιπρόσωποι μπορούν να παρέχουν άμεση και ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών.

Πώς μπορείτε να επιλέξετε λογισμικό για να δημιουργήσετε μια ποιοτική εσωτερική γνωσιακή βάση;

1. Καταγράψτε τις ανάγκες και τις προτιμήσεις της εταιρείας σας

2. Κάντε έρευνα σε ιστότοπους αξιολόγησης λογισμικού

3. Περιορίστε το καλύτερο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης

4. Συγκρίνετε τις τιμές, τα χαρακτηριστικά, τη χρηστικότητα και τις επιλογές προσαρμογής

5. Εγγραφείτε για δωρεάν δοκιμές, δοκιμάστε κάθε λογισμικό και λάβετε μια τελική απόφαση.

Would you like to have your own Internal Knowledge base?

LiveAgent is a help desk solution for companies that want to improve their customer service.

14-day free trial

Δεν γνωρίζετε το LiveAgent;

Το LiveAgent είναι ένα κέντρο εξυπηρέτησης και λογισμικό υποστήριξης πελατών που βοηθά τις εταιρείες να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, να παρακολουθούν την ικανοποίηση των πελατών και να μειώνουν το συνολικό κόστος της υποστήριξης πελατών.

Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, το σύστημα εμφανίζει όλες τις καρτέλες εξυπηρέτησης πελατών σε ένα μέρος. Έτσι, τα email, οι κλήσεις, οι ερωτήσεις SoMe και οι ζωντανές συνομιλίες εμφανίζονται σε μία διεπαφή και κατανέμονται ομοιόμορφα μεταξύ των αντιπροσώπων εξυπηρέτησης πελατών σας. Ως εκ τούτου, κάθε εταιρεία που χρησιμοποιεί λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης μπορεί να χειριστεί απορίες πελατών από διαφορετικά κανάλια υποστήριξης με αποτελεσματικό τρόπο.

https://www.youtube.com/watch?v=3zYfDwqNj0U

Θέλετε να μάθετε περισσότερα; Δείτε όλες τις δυνατότητες του LiveAgent.

Want to create an omnichannel experience?

LiveAgent offers a free 14-day free trial to those that want to improve their customer service right away.

free 14-day trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι είναι μια εσωτερική γνωσιακή βάση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η εσωτερική γνωσιακή βάση είναι ουσιαστικά αυτοεξυπηρέτηση για τους υπαλλήλους σας. Έτσι, εμφανίζεται μόνο εσωτερικά. Για παράδειγμα, μπορεί να είναι πηγή σημαντικών πληροφοριών για την εταιρεία.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι τα οφέλη μιας Εσωτερικής Γνωσιακής Βάσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Τα οφέλη περιλαμβάνουν βελτιωμένη εμπειρία πελάτη, βελτιωμένη απόδοση αντιπροσώπου και υψηλότερη παραγωγικότητα αντιπροσώπου.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς οργανώνετε την εσωτερική γνωσιακή βάση σας;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Για να διατηρήσετε την εσωτερική γνωσιακή βάση οργανωμένη, απλώς δημιουργήστε κατηγορίες για κάθε θέμα. Για παράδειγμα, η διαδικασία ενσωμάτωσης, οι εταιρικές ειδήσεις ή οι οδηγίες. Αυτό θα δημιουργήσει μια δομή όπου οι εργαζόμενοι μπορούν εύκολα να βρουν τις απαραίτητες πληροφορίες. ” } }] }

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo