Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Instagram

Το Instagram είναι μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης, με πάνω από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες κάθε μήνα. Η πλατφόρμα χρησιμοποιείται για κοινή χρήση φωτογραφιών, σύντομων βίντεο και ιστοριών που λήγουν σε 24 ώρες. Οι χρήστες του Instagram μπορούν επίσης να επωφεληθούν από τη λειτουργία άμεσων μηνυμάτων.

Το Instagram του LiveAgent
Μια προεπισκόπηση του Instagram του LiveAgent

Γιατί είναι σημαντική η υποστήριξη πελατών του Instagram;

Αρχικά, το Instagram χρησιμοποιήθηκε κυρίως για την κοινοποίηση φωτογραφιών με φίλους και συγγενείς, αλλά καθώς η πλατφόρμα κέρδισε δημοτικότητα, οι χρήστες άρχισαν να παρακολουθούν celebrities και δημόσια πρόσωπα. Πολλοί χρήστες του Instagram βρήκαν τη φήμη εν μία νυκτί χρησιμοποιώντας τα σωστά hashtags και κάνοντας σωστή προώθηση του εαυτού τους, έτσι οι επιχειρήσεις κατάλαβαν γρήγορα ότι αυτή η πλατφόρμα θα μπορούσε να είναι το κλειδί για την επιτυχία τους.

Σήμερα, κάθε σύγχρονη επιχείρηση δραστηριοποιείται στο Instagram και χρησιμοποιεί την πλατφόρμα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της μέσω καλαίσθητων φωτογραφιών, βίντεο και μαρτυριών πελατών. Καθώς ο αριθμός των επιχειρηματικών σελίδων στο Instagram αυξήθηκε, το Instagram είδε μια ευκαιρία και εξέλιξε το προϊόν του προσθέτοντας μια λειτουργία “Marketplace” που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν προϊόντα απευθείας από την εφαρμογή του Instagram.

Instagram
Η αγορά του Instagram

Ωστόσο, καθώς το Instagram θεωρείται “πάντα ενεργό” κανάλι και το μάρκετινγκ είναι πάντα υψηλό, πολλοί πελάτες χρησιμοποιούν την πλατφόρμα ως κανάλι υποστήριξης πελατών και υποβάλλουν ερωτήσεις σχετικά με τα προϊόντα που προωθούν, τις υπηρεσίες και την ίδια την επιχείρηση.

Instagram

Ορισμένοι πελάτες φτάνουν ακόμη και στο σημείο να προειδοποιούν άλλους εάν είχαν αρνητική εμπειρία με την επιχείρηση. Ως εκ τούτου, τα σχόλια, τα παράπονα ή τα εγκώμια των πελατών μπορούν να φτιάξουν ή να διαλύσουν μια επιχείρηση. Ωστόσο, είναι πραγματική πρόκληση να απαντάτε σε κάθε ερώτηση, μήνυμα ή αναφορά χωρίς κανένα εργαλείο. Οι περισσότερες επιχειρήσεις λαμβάνουν εκατοντάδες χιλιάδες ειδοποιήσεις και είναι εύκολο να χαθούν. Πώς μπορείτε λοιπόν να αποκτήσετε υποστήριξη στο Instagram;

Υποστήριξη στο Instagram με το LiveAgent

Η υποστήριξη πελατών στο Instagram μπορεί γίνει πανεύκολη με τα σωστά εργαλεία, δηλαδή το LiveAgent. Η ενσωμάτωση του Instagram σας δίνει τη δυνατότητα να συνδέσετε την επιχειρηματική σας σελίδα στο Instagram με το λογισμικό του γραφείου βοήθειας. Το αποτέλεσμα; Κάθε σχόλιο ή αναφορά της σελίδας σας στο Instagram θα μεταφέρεται αυτόματα στο λογισμικό της υπηρεσίας βοήθειας και θα μετατρέπεται σε καρτέλα.

Instagram
Ένα σχόλιο Instagram μετατρέπεται σε καρτέλα στο LiveAgent

Τι μπορείτε να κάνετε με την ενσωμάτωση;

  • Δείτε και απαντήστε σχόλια απευθείας από το γραφείο βοήθειας
  • Δείτε και απαντήστε σε αναφορές απευθείας από το γραφείο βοήθειας
  • Επιλέξτε σε ποιο τμήμα θέλετε να δρομολογήσετε τις καρτέλες του Instagram
  • Συνδέστε πολλούς λογαριασμούς Instagram
  • Αρχειοθέτηση καρτελών του Instagram
  • Διατηρήστε όλες τις καρτέλες του Instagram σε έναν ενοποιημένο πίνακα χειρισμού

Πώς είναι/λειτουργεί στην πράξη;

Εάν αναρωτιέστε εάν οι πελάτες σας θα μπορούν να πουν ότι χρησιμοποιείτε ένα εξωτερικό εργαλείο για να απαντήσετε στις ερωτήσεις τους, η απάντηση είναι όχι. Δείτε πώς λειτουργεί σε αυτό το αναλυτικό εκπαιδευτικό βίντεο.

Πώς να ενσωματώσετε το Instagram στο LiveAgent

Ακολουθήστε αυτά τα βήματα για να ξεκινήσετε σήμερα κιόλας να απαντάτε στα σχόλια και τις αναφορές του Instagram μέσω του LiveAgent!

Σημειώστε πως πρέπει να έχετε μια σελίδα στο Facebook για την ενσωμάτωση του Instagram. Εάν δεν έχετε ακόμα συνδεδεμένο τον λογαριασμό του Instagram σας με τη σελίδα σας στο Facebook, τότε προτείνουμε να ακολουθήσετε αυτό το tutorial. (Μπορείτε να συνδέσετε οποιονδήποτε λογαριασμό Instagram που είναι συνδεδεμένος σε μια σελίδα του Facebook στην οποία είστε διαχειριστής.)

  1. Συνδεθείτε στο LiveAgent
  2. Πατήστε Διαμόρφωση (το εικονίδιο γραναζιού στην αριστερή γραμμή μενού)
  3. Πατήστε Facebook και Instagram
  4. Πατήστε Λογαριασμοί
  5. Πατήστε Σύνδεση
Facebook-and-Instagram-connected-LievAgent

f. Θα εμφανιστεί ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο και θα σας ζητήσει να συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο Facebook. Εισάγετε τα στοιχεία σύνδεσής ή εάν είστε ήδη συνδεδεμένοι, κάντε κλικ στο Συνέχεια ως

g. Όταν εμφανιστεί αυτό το μήνυμα: “Το LiveAgent θα ήθελε να διαχειριστεί τις σελίδες σας, να δημοσιεύσει ως Σελίδες που διαχειρίζεστε και να αποκτήσει πρόσβαση στα μηνύματα της σελίδας σας στο Facebook.” Αποδεχτείτε το πατώντας OK

h. Επιστρέψτε στο LiveAgent και επιλέξτε τη σελίδα του Facebook που είναι συνδεδεμένη στο Instagram σας. Επιλέξτε τα δικαιώματα που θέλετε να επιτρέψετε. Μπορείτε να επιλέξετε τα ακόλουθα:

  • Λήψη σχολίων
  • Λήψη αναφορών


Σημειώστε πως αυτή η ενσωμάτωσηδεν υποστηρίζει άμεσα μηνύματα λόγω της πολιτικής του Facebook. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορείτε να βελτιώσετε τη διαδικασία διαχείρισης των άμεσων μηνυμάτων του Instagram στο LiveAgent.

  1. Επιλέξτε το τμήμα στο οποίο θέλετε να δρομολογήσετε τις εισερχόμενες καρτέλες του Instagram 
  2. Πατήστε Αποθήκευση
Instagram-feature-LiveAgent

Πώς μπορείτε να επωφεληθείτε από την ενσωμάτωση;

Υψηλότερη ικανοποίηση πελατών και βελτιωμένη αφοσίωση στο brand

Η ικανοποίηση των πελατών σας είναι το πιο σημαντικό πράγμα στην εξυπηρέτηση πελατών. Αποθηκεύοντας όλες τις καρτέλες του Instagram στο γραφείο βοήθειας, μπορείτε να έχετε πρόσβαση σε προηγούμενη επικοινωνία ανά πάσα στιγμή με ευκολία.

Δεν χρειάζεται πλέον να ελέγχετε κάθε μία ανάρτηση ξεχωριστά για νέα σχόλια. Όλα τα ιστορικά επικοινωνίας σας αποθηκεύονται πάντα με ασφάλεια στο αρχείο και μπορείτε εύκολα να αποκτήσετε πρόσβαση σε αυτά από τον πίνακα χειρισμού.

Instagram
Πίνακας χειρισμού ετικετών του LiveAgent

Με το LiveAgent, θα μπορείτε να εντυπωσιάζετε τους πελάτες σας με τις γνώσεις σας για τα προηγούμενα ερωτήματά τους και να γνωρίζετε λεπτομέρειες, δείχνοντας ότι νοιάζεστε πραγματικά. Αυτό, με τη σειρά του, θα ενισχύσει την αφοσίωση στο brand, την διάρκεια των πελατών και την ικανοποίηση τους.

Γρηγορότερη επίλυση προβλημάτων

Σήμερα, το να έχεις ένα εξαιρετικό προϊόν ή καλές τιμές δεν είναι το μόνο που έχει σημασία. Οι πελάτες θέλουν εξατομικευμένες εμπειρίες αγορών χωρίς προβλήματα και ιδιαίτερα γρήγορες απαντήσεις στις ερωτήσεις τους. Εάν οι πελάτες σας υποβάλλουν μια ερώτηση στο Instagram αλλά δεν λάβουν απάντηση εντός μίας ώρας (οι περισσότεροι πελάτες αναμένουν να λάβουν απάντηση εντός μίας ώρας από την ανάρτηση) είναι πιθανό να σας εγκαταλείψουν και να στραφούν στον ανταγωνισμό.

Δώστε στους πελάτες σας αυτό που θέλουν και περιμένουν από το LiveAgent, με εξατομικευμένη και γρήγορη υποστήριξη χωρίς προβλήματα. Το λογισμικό γραφείου βοήθειας του LiveAgent θα σας ειδοποιεί κάθε φορά που λαμβάνετε μια νέα καρτέλα από το Instagram, κάνοντας εύκολο για εσάς να απαντήσετε σε όλες τις ερωτήσεις των πελατών.

Καλύτερη απόδοση ροής εργασιών

Η απάντηση σε ερωτήσεις πελατών μέσω του LiveAgent βελτιώνει την αποτελεσματικότητα του εκπροσώπου. Γιατί;

  • Οι εκπρόσωποί σας δεν θα χρειάζεται να παρακολουθούν συνεχώς πολλούς λογαριασμούς και συσκευές
  • Δεν θα αποσπάται η προσοχή των εκπροσώπων σας από τα feeds του Instagram
  • Δεν θα αποσπαστεί η προσοχή των εκπροσώπων σας από ον αυξανόμενο αριθμό ειδοποιήσεων
  • Οι εκπρόσωποί σας θα μπορούν να διαχειρίζονται πολλούς επαγγελματικούς λογαριασμούς ταυτόχρονα

Πιο ισχυρή παρουσία του brand

Εάν οι πελάτες σας περιηγούνται στο Instagram σας, είναι πιθανό να είναι έτοιμοι να αγοράσουν. Απλώς θέλουν να πάρουν απάντηση σε κάποιες ερωτήσεις ή θέλουν να δουν πώς αντιμετωπίζετε τους πελάτες σας στο διαδίκτυο. Στην πραγματικότητα, το 85% των πελατών ερευνούν ένα προϊόν/υπηρεσία στο διαδίκτυο πριν πραγματοποιήσουν την αγορά του.

Γιατί να μην τους πείσετε δείχνοντας ότι απαντάτε σε όλες τις ερωτήσεις πελατών εγκαίρως;

Instagram
Η ισχυρή παρουσία των Wendy’s στο Instagram

Καλύτερη ασφάλεια, λιγότερες παραβιάσεις δεδομένων

Η απάντηση στα μηνύματα Instagram μέσω του LiveAgent είναι πιο ασφαλής. Γιατί; Οι καρτέλες του Instagram αποθηκεύονται σε κοινόχρηστα καθολικά εισερχόμενα στα οποία μπορούν να έχουν πρόσβαση όλοι οι εκπρόσωποι υποστήριξης. Αυτό σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για:

  • Κοινοποίηση των διαπιστευτηρίων σύνδεσης στο Instagram με πολλούς υπαλλήλους
  • Διατήρηση σύνδεσης σε δημόσιες συσκευές
  • Απώλεια συσκευών που έχουν συνδεθεί στον λογαριασμό σας στο Viber

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Παρόλο που η υποστήριξη μέσω Instagram γίνεται όλο και πιο δημοφιλής, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλές επιχειρήσεις που δεν την παρέχουν. Κερδίστε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σήμερα, απλά συνδέοντας τον λογαριασμό του Instagram σας με το LiveAgent.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Είστε έτοιμοι να δοκιμάσετε την ενσωμάτωσή μας στο Instagram;

Θα αναλάβουμε εμείς τα logistics και τα υπόλοιπα βάρη, ώστε να επικεντρωθείτε στην παροχή μιας ομαλής και αξιόπιστης υποστήριξης για όλους τους πελάτες σας. Ξεκινήστε την δωρεάν δοκιμαστική σας περίοδο σήμερα. Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What is Instagram?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Instagram is a platform used for sharing photos, short video reels, and stories that have a 24-hour expiration date. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why is Instagram customer support important?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Because customers are very active on Instagram and expect businesses to be active too. They expect timely service just as they do on live chat, email, and phone, if not faster.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “What can you do with an Instagram help desk integration?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “-View and answer comments directly from your help desk -View and answer mentions directly from your help desk -Choose which department you want to route Instagram tickets to -Connect multiple Instagram accounts -Archive Instagram tickets -Keep all Instagram tickets in one unified dashboard ” } }] }

Streamline your Viber support today

Answer Viber messages and broadcast messages directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.

Free trial

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo