Αναζητάτε μια εναλλακτική λύση για το SupportBee;

Ανακαλύψτε γιατί το LiveAgent είναι η καλύτερη εναλλακτική λύση του SupportBee στην αγορά.

  • ✓ Χωρίς χρέωση ρύθμισης    
  • ✓ Εξυπηρέτηση πελατών 24/7    
  • ✓ Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα    
  • ✓ Ακύρωση ανά πάσα στιγμή
Χρησιμοποιείται από
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Βαρεθήκατε με το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης σας;

Αποκτήστε το κατάλληλο λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης για την επιχείρησή σας. Το LiveAgent είναι μια πολυκαναλική λύση που σας προσφέρει εξαιρετικά εργαλεία για την παροχή της καλύτερης δυνατής υποστήριξης πελατών.

Το σύστημα καρτελών του LiveAgent κάνει περισσότερα από ένα απλό email. Καλύψτε όλα τα σχετικά κανάλια επικοινωνίας και πλησιάστε τους πελάτες σας.

  • sourceforge leader spring 2022
  • GetApp category leaders 2022

Εξοικονομήστε περισσότερα με το LiveAgent

3 λόγοι για τους οποίους οι εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

Phone icon

Υποστήριξη τηλεφωνικού κέντρου

Εκτός από πολλές άλλες δυνατότητες, το LiveAgent υποστηρίζει επίσης την ενσωμάτωση τηλεφωνικών κέντρων. Είναι γρήγορη και εύκολη στη ρύθμιση!

Statistic icon

Πλούσιο σε δυνατότητες

Πάνω από 175+ λειτουργίες για να κάνετε τη ροή της εργασίας σας πιο εύκολη και πιο ευχάριστη.

Money Bag

Προσιτή τιμολόγηση

Το LiveAgent προσφέρει πολλά σε μια λογική τιμή. Επιλέξτε ένα από τα τρία προγράμματα επί πληρωμή ή επιλέξτε ξεχωριστές λειτουργίες για να προσαρμόσετε το κέντρο εξυπηρέτησης σας.

SupportBee έναντι LiveAgent με μια ματιά

Δυνατότητες LiveAgent SupportBee
Καρτέλες
Περιέχει ένα εργαλείο διαχείρισης που επεξεργάζεται και καταγράφει αιτήματα εξυπηρέτησης πελατών.
Το LiveAgent προσφέρει καρτέλες.
Το SupportBee προσφέρει καρτέλες σε πρόγραμμα για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Ζωντανή Συνομιλία
Ένα widget συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο που μπορείτε να τοποθετήσετε σε οποιονδήποτε ιστότοπο.
Το LiveAgent προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Το SupportBee δεν προσφέρει Ζωντανή Συνομιλία.
Τηλεφωνικό Κέντρο
Ένα τηλεφωνικό κέντρο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πραγματοποίηση και λήψη κλήσεων χρησιμοποιώντας την αυτόματη διανομή κλήσεων.
Το LiveAgent δεν προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Το SupportBee δεν προσφέρει τηλεφωνικό κέντρο.
Αυτοεξυπηρέτηση
Μια λειτουργία που σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μια πύλη πελατών στην οποία μπορούν να εγγραφούν οι πελάτες σας για να έχουν πρόσβαση στις προηγούμενες καρτέλες τους και στο περιεχόμενο της γνωσιακής βάσης.
Το LiveAgent προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Το SupportBee δεν προσφέρει πύλη Αυτοεξυπηρέτησης.
Facebook
Μια ενσωμάτωση στο Facebook που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Το SupportBee δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Facebook.
Twitter
Μια ενσωμάτωση Twitter που συλλέγει όλες τις αναφορές και τα σχόλια και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε Tweets απευθείας από το λογισμικό.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση Twitter.
Το SupportBee δεν προσφέρει ενσωμάτωση Twitter.
Instagram
Μια ενσωμάτωση στο Instagram που συλλέγει όλα τα σχόλια και τις αναφορές και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση επιτρέπει επίσης στους χρήστες να απαντούν σε όλα τα σχόλια και τις αναφορές από το λογισμικό του κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει μια ενσωμάτωση στο Instagram.
Το SupportBee δεν προσφέρει ενσωμάτωση στο Instagram.
Viber
Μια ενσωμάτωση Viber που συλλέγει όλα τα μηνύματα και τα μετατρέπει σε καρτέλες. Η ενσωμάτωση δίνει επίσης τη δυνατότητα στους χρήστες να απαντούν και να στέλνουν μηνύματα Viber απευθείας από το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης κοινωνικών μέσων.
Το LiveAgent προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Το SupportBee δεν προσφέρει ενσωμάτωση Viber.
Γνωσιακή Βάση
Ένα αποθετήριο γνώσεων που περιέχει βασικές πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων οδηγών αντιμετώπισης προβλημάτων, συχνών ερωτήσεων και άρθρων.
Το LiveAgent προσφέρει Γνωσιακή Βάση.
Το SupportBee προσφέρει Γνωσιακή Βάση σε πρόγραμμα για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Φόρουμ Πελατών
Μία online πλατφόρμα συζητήσεων για τους πελάτες σας που βρίσκεται μέσα στη γνωσιακή σας βάση.
Το LiveAgent προσφέρει Φόρουμ Πελατών.
Το SupportBee προσφέρει Φόρουμ Πελατών σε πρόγραμμα για 20$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Αυτοματισμός και Κανόνες
Ροές εργασιών που μπορείτε να αυτοματοποιήσετε για να εξαλείψετε επαναλαμβανόμενες εργασίες.
Το LiveAgent προσφέρει αυτοματισμούς και κανόνες στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το SupportBee προσφέρει αυτοματισμό και κανόνες σε πρόγραμμα για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
API
Ένα σύνολο λειτουργιών που επιτρέπουν σε διαφορετικές εφαρμογές να συνεργάζονται.
Το LiveAgent προσφέρει λειτουργίες API στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το SupportBee προσφέρει λειτουργίες API σε πρόγραμμα για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Διαδραστική Φωνητική Απόκριση (ΔΦΑ)
Μια τεχνολογία που επιτρέπει στους εισερχόμενους καλούντες να πλοηγούνται σε ένα τηλεφωνικό σύστημα πριν μιλήσουν με έναν άνθρωπο.
Το LiveAgent προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ σε πρόγραμμα All-inclusive για 39$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το SupportBee δεν προσφέρει δυνατότητες ΔΦΑ.
Βιντεοκλήσεις
Μια κλήση που περιέχει βίντεο, παρόμοια με κλήσεις Skype, Zoom ή Facetime.
Το LiveAgent προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Το SupportBee δεν προσφέρει βιντεοκλήσεις.
Απεριόριστο Ιστορικό
Οι καρτέλες δεν λήγουν ούτε διαγράφονται - μπορείτε να τις δείτε ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Το SupportBee δεν προσφέρει απεριόριστο ιστορικό.
Απεριόριστες Ιστοσελίδες
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το λογισμικό σε απεριόριστο αριθμό ιστοσελίδων.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Το SupportBee δεν προσφέρει απεριόριστες ιστοσελίδες.
Απεριόριστα Κουμπιά Συνομιλίας
Μπορείτε να τοποθετήσετε απεριόριστο αριθμό κουμπιών συνομιλίας στους ιστότοπούς σας.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Το SupportBee δεν προσφέρει απεριόριστα κουμπιά συνομιλίας.
Απεριόριστες Καρτέλες/Mails
Μπορείτε να λάβετε απεριόριστο αριθμό email και καρτελών.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail.
Το SupportBee προσφέρει απεριόριστες καρτέλες/mail σε πρόγραμμα για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Απεριόριστη Καταγραφή Κλήσεων
Καταγράψτε κάθε κλήση που πραγματοποιείτε ή λαμβάνετε και αναπαράγετε την ηχογράφηση ανά πάσα στιγμή.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Το SupportBee δεν προσφέρει απεριόριστη καταγραφή κλήσεων.
Απεριόριστη 24/7 Υποστήριξη
Η υποστήριξη πελατών προσφέρεται 24/7 χωρίς περιορισμό του αριθμού των ερωτημάτων που μπορείτε να υποβάλετε.
Το LiveAgent προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 στο πρόγραμμα Καρτελών για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
Το SupportBee προσφέρει απεριόριστη υποστήριξη 24/7 σε πρόγραμμα για 15$/αντιπρόσωπο/μήνα.
social notifications - illustration

Περισσότερα κανάλια, καλύτερη υποστήριξη

Δώστε στους πελάτες σας περισσότερες επιλογές για να επικοινωνήσουν μαζί σας. Μην μένετε στα emails, δώστε τους τη δυνατότητα να επικοινωνήσουν με εσάς μέσω κοινωνικών μέσων όπως το Instagram ή το Facebook. Μπορούν να σας καλέσουν στο δικό σας τηλεφωνικό κέντρο, να συνομιλήσουν μαζί σας μέσω ενός widget ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας ή να βρουν απαντήσεις μόνοι τους μέσω της γνωσιακής βάσης.

Η διαχείριση κάθε επικοινωνίας γίνεται μέσω ενός αξιόπιστου συστήματος καρτελών, επομένως δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για ακατάστατη επικοινωνία. Όλα είναι ταξινομημένα, όπως θα έπρεπε.

Θα θέλατε μια γρήγορη ζωντανή συνομιλία;

Η ζωντανή συνομιλία είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να επιτρέψετε στους πελάτες σας να συνδεθούν μαζί σας γρήγορα απευθείας από τον ιστότοπό σας. Επομένως θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορη.

Το LiveAgent διαθέτει το πιο γρήγορο widget ζωντανής συνομιλίας στην αγορά, με ταχύτητες εμφάνισης συνομιλίας στα 2,5 δευτερόλεπτα. Μπορείτε ακόμη να δείτε τι πληκτρολογούν οι πελάτες σας καθώς το πληκτρολογούν και να προετοιμάσετε τις απαντήσεις σας προτού πατήσουν αποστολή.

Watch the website loading time
Savings illustration

Ψάχνετε για διαφορετικό λογισμικό κέντρου υποστήριξης;

Η απόκτηση περισσότερων εργαλείων, δυνατοτήτων και καναλιών επικοινωνίας για το κέντρο εξυπηρέτησης σας δεν χρειάζεται να επιβαρύνει τον προϋπολογισμό σας. Τα προγράμματα επί πληρωμή του LiveAgent έχουν λογικές τιμές και είναι γεμάτα με όλα όσα χρειάζεστε για την παροχή καλύτερης υποστήριξης πελατών.

Ρίξτε μια ματιά στα προγράμματα μας και δείτε μόνοι σας.

Δείτε γιατί εταιρείες μεταφέρονται στο LiveAgent

  • “Είναι τόσο πλούσιο σε λειτουργίες και υπερτρεί κατά πολύ της πενταετούς συνδρομής μου στο zendesk. Έτσι άλλαξα. Πολύ καλή προσθήκη για μένα ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης.” Albert

  • Δοκίμασα πρώτα το Zendesk, αλλά μετά από ώρες προσπάθειας και κατανοώντας το μοντέλο τιμών, συνειδητοποίησα ότι δεν ήταν για μένα. Αντ ‘αυτού, άρχισα να χρησιμοποιώ το LiveAgent και πρέπει να πω ότι είμαι πολύ ικανοποιημένος. Το σύστημα διαμορφώθηκε ακριβώς όπως το θέλω και δεν έχω βρει ακόμη κάτι που δεν έχω τη δυνατότητα να κάνω. Η ίδια η υποστήριξη είναι εξαιρετική και συνήθως απαντά στις ερωτήσεις σας σε λίγα λεπτά. ” Erik

  • “Μετακομίσαμε στο LiveAgent από το ZenDesk … και δεν θα ξαναεπιστρέψουμε … Διαθέτει εκπληκτικά προσιτή τιμή και πάντα εξυπηρετική ομάδα υποστήριξης που είναι εκεί για να μας βοηθήσει 24×7. Δεύτερον, το προηγμένο επίπεδο αυτοματισμού έχει κυριολεκτικά αντικαταστήσει την ανάγκη μας για Zapier, καθώς υπάρχει καλός αριθμός ενσωματώσεων. Επιπλέον, δίνουν τόσα πολλά ψευδώνυμα email για να γίνει η σύνδεση πολύ εύκολα. ” Aaron

  • “Κι εμείς και οι πελάτες μας αντιμετωπίζαμε συχνά προβλήματα με το ZenDesk. Εξετάζοντας τις διαφορετικές επιλογές, επιλέξαμε το LiveAgent με βάση τις κριτικές των χρηστών και την τιμή του.Adam

  • “Χρησιμοποιούσα το ZenDesk για χρόνια και ήμουν κουρασμένος από τα μηνύματα” τύπου αιτήματος ” και ότι δεν μπορούσα να επισυνάψω αρχεία στα email μου, αλλά μόνο να στείλω συνδέσμους. Αυτά που μου αρέσουν στο LiveAgent: στέλνει email (όχι αιτήματα), μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία, να οργανώσετε τη ροή των email πιο εύκολα από ό, τι στο ZenDesk, να συνομιλήσετε και να διαχειριστείτε email από το ίδιο παράθυρο. Επίσης, το LiveAgent υποστηρίζει υπολογιστικά φύλλα στα email του και διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα υποστήριξης. ” Vlad

  • “Κάναμε μετάβαση σε αυτό το σύστημα μετά από πολλά χρόνια χρήσης του ZenDesk. Οι λειτουργίες είναι καταπληκτικές: φόρμες επικοινωνίας, live συνομιλία, βάσεις δεδομένων, ενσωμάτωση με κοινωνικά δίκτυα – όλα σε μία υπηρεσία και όλες αυτές οι ενότητες είναι καλά μελετημένες και αλληλεπιδρούν ικανοποιητικά μεταξύ τους. Ένα σημείο που μου άρεσε είναι ότι η υπηρεσία λειτουργεί σταθερά ακόμη και σε πλατφόρμες για κινητά (μετά το ZenDesk αυτό είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα για εμάς). ” Olga

  • “Δοκιμάσαμε διάφορες λύσεις όπως το Zendesk, το Freshdesk και άλλα. Στη συνέχεια, βρήκαμε το LiveAgent. Εξαιρετικό εργαλείο, καλή σχέση ποιότητας-τιμής, ευκολία στη χρήση, εξαιρετική υποστήριξη και βοήθεια στην εφαρμογή. Και τώρα, μετά από αρκετά χρόνια χρήσης, εξακολουθεί να είναι η καλύτερη επιλογή ως εργαλείο υποστήριξης που θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει.”Michal

  • “Έχω χρησιμοποιήσει πολλά άλλα συστήματα υπηρεσίας βοήθειας στο παρελθόν όπως το LiveZilla, το Zopim, το Zendesk, το Freshdesk, το Desk.com κ.λπ. Το LiveAgent τα έχει κερδίσει με κάθε τρόπο λόγω της τιμολόγησης, των χαρακτηριστικών, της υποστήριξης πελατών και των λειτουργιών για κινητά. ” Harrison

    Harrison

man and woman winners-illustration

Είστε έτοιμοι να το δοκιμάσετε;

Μεταφερθείτε στο LiveAgent σήμερα και παρέχετε καλύτερη υποστήριξη με τα σωστά εργαλεία.

Το LiveAgent είναι το λογισμικό κέντρου εξυπηρέτησης με τις περισσότερες κριτικές και το #1 για μικρομεσαίες επιχειρήσεις το 2020. Μείνετε πιο κοντά στους πελάτες σας και βοηθήστε τους πιο γρήγορα με το LiveAgent.

Θα Είστε σε Καλά Χέρια!

Ξέρετε τι κοινό έχουν οι Huawei, BMW, Yamaha και O2; Μαντέψατε σωστά… το LiveAgent!

Δοκιμάστε το τώρα δωρεάν Δεν απαιτείται πιστωτική κάρτα

Θέλετε να μας συγκρίνετε με άλλες εναλλακτικές;

Θέλετε να δείτε πώς ανταγωνιζόμαστε άλλες δημοφιλείς λύσεις; Ρίξτε μια ματιά στις σελίδες σύγκρισης μας και ανακαλύψτε όλα όσα έχουμε να προσφέρουμε.

FAQ

Ποια είναι η εναλλακτική λύση του SupportBee;

Το LiveAgent είναι μια εναλλακτική λύση του SupportBee που προσφέρει περισσότερα από ένα σύστημα καρτελών. Το LiveAgent είναι μια ολοκληρωμένη λύση κέντρου εξυπηρέτησης που περιλαμβάνει καρτέλες, τηλεφωνικό κέντρο, ζωντανή συνομιλία, πύλη πελατών, φόρουμ, γνωσιακή βάση και ενσωματώσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Έτσι, είναι μια εξαιρετική επιλογή για τις επιχειρήσεις που επιδιώκουν να παρέχουν μια εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών χωρίς επιπλέον κόστος για την πρόσληψη περισσότερων αντιπροσώπων.

Γιατί πρέπει να μεταβείτε στο LiveAgent;

Το LiveAgent είναι ένα πλούσιο σε δυνατότητες λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών που προσφέρει εκτεταμένες δυνατότητες για βελτιωμένες ροές εργασίας αντιπροσώπων, όπως αυτόματη επανάκληση, αυτόματη διανομή καρτελών, ΔΦΑ και άλλα. Ως αποτέλεσμα, μπορείτε να δημιουργήσετε μια αποτελεσματική ροή εργασιών για τους αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών σας, κάτι που θα βελτιώσει τη συνολική εξυπηρέτηση πελατών.

Ποια είναι τα επιχειρηματικά οφέλη από τη μεταφορά στο LiveAgent;

Δεδομένου ότι το LiveAgent είναι μια ολοκληρωμένη λύση κέντρου υποστήριξης, σας επιτρέπει να αντιμετωπίζετε αποτελεσματικά όλα τα προβλήματα πελατών. Ως αποτέλεσμα, η επιχείρησή σας μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών, την αφοσίωση των πελατών, τις πωλήσεις και τη συνολική ροή εργασιών αντιπροσώπων.

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo