SugarCRM integration
Partner website
Partner Privacy Policy
SugarCRM Πολιτική Απορρήτου
Τι είναι το SugarCRM;
Το SugarCRM είναι ένα μεγάλο λογισμικό διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ανοιχτού κώδικα με αυτοματοποίηση πωλήσεων, καμπάνια μάρκετινγκ, υποστήριξη πελατών και δυνατότητες συνεργασίας.
Ο κώδικας αυτής της εφαρμογής είναι διαθέσιμος σε οποιονδήποτε χρήστη, προγραμματιστή πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να προσαρμόσετε τη ροή εργασίας σας εάν έχετε τα μέσα και τις δεξιότητες.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Οι ειδοποιήσεις σχετικά με ειδήσεις ή ενημερώσεις σχετικά με πελάτες, επαφές, πεδία, εργασίες, λειτουργικές μονάδες, περιπτώσεις, δυνητικούς πελάτες, καταχωρήσεις ή ευκαιρίες δεν θα σας προσπεράσουν μετά από αυτήν την ενσωμάτωση. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε ή να ενημερώσετε μόνοι σας αυτές τις πληροφορίες ή τα πεδία από τον πίνακα ελέγχου.
Οφέλη
- Διαχείριση πελατειακών σχέσεων από ένα λογισμικό
- Ειδοποιήσεις για να μένετε ενημερωμένοι
- Ένας αριθμός ενεργειών που μπορείτε να κάνετε από τον πίνακα ελέγχου σας
- Αύξηση της ροής εργασίας
- Εξοικονομεί χρόνο, χωρίς εναλλαγή μεταξύ εφαρμογών
Πώς να ενσωματώσετε το SugarCRM στο LiveAgent μέσω του Zapier
Το SugarCRM μπορεί να ενσωματωθεί στο LiveAgent μέσω Zapier μέσω ενός συστήματος ενεργοποίησης και δράσης που ονομάζεται Zap. Μπορείτε να δημιουργήσετε πολλές ενσωματώσεις από τις διαθέσιμες επιλογές στον ιστότοπο.
Εάν δεν έχετε λογαριασμό Zapier, δημιουργήστε έναν εδώ. Στη συνέχεια, προχωρήστε στον ιστότοπο LiveAgent + SugarCRM Ενσωματώσεις.
Κάντε κύλιση προς τα κάτω μέχρι να δείτε την ενότητα Σύνδεση LiveAgent + SugarCRM σε λεπτά. Μπορείτε να επιλέξετε την ενεργοποίηση και τη δράση σας εδώ. Ρίξτε μια ματιά στη λίστα εφικτών ενσωματώσεων και σκεφτείτε τι θέλετε να κάνει η ενσωμάτωσή σας.
Θα σας δείξουμε μια σύνδεση με το SugarCRM ενεργοποίηση Νέα Εργασία και LiveAgent δράση Δημιουργία Συνομιλίας. Όταν ολοκληρώσετε την επιλογή της ενεργοποίησης και της δράσης σας, κάντε κλικ στο μπλε κουμπί συνέχισης.
Το πρώτο βήμα είναι να ρυθμίσετε την ενεργοποίησή σας. Συνδεθείτε στο SugarCRM μέσω Zapier και παρέχετε πρόσβαση στα δεδομένα. Μπορείτε επίσης πρώτα να δοκιμάσετε την ενεργοποίησή σας για να δείτε εάν λειτουργεί.
Το δεύτερο βήμα είναι η διαμόρφωση ενεργειών LiveAgent. Στην περίπτωσή μας, πρέπει να συμπληρώσουμε λεπτομέρειες, όπως διευθύνσεις email παραλήπτη και αποστολέα, θέμα μηνύματος και άλλες πληροφορίες.
Τώρα κάντε ένα τελικό τεστ για την ενσωμάτωση και τελειώσατε. Τώρα κάθε φορά που δημιουργείτε μια νέα εργασία στο SugarCRM, οι αντιπρόσωποί σας θα λαμβάνουν ένα μήνυμα που θα τους ενημερώνει σχετικά.
Μη διστάσετε να δημιουργήσετε περισσότερες ενσωματώσεις για διάφορους σκοπούς στο Zapier
Frequently Asked Questions
Τι είναι το SugarCRM;
Το SugarCRM είναι μια διαχείριση πελατειακών σχέσεων που επιτρέπει στην εταιρεία σας να αυτοματοποιεί τις διαδικασίες πωλήσεων και μάρκετινγκ από το 2004.
Πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενσωμάτωση SugarCRM στο LiveAgent;
- λάβετε ειδοποιήσεις για τυχόν αλλαγές/ενημερώσεις - όλα σε μία πλατφόρμα - ενημέρωση πληροφοριών πελατών από το LiveAgent
Η εταιρεία παρέχει λογισμικά εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό διαχείρισης παραπόνων και πύλης πελατών, ενώ προσφέρει εκπαίδευση, σεμινάρια και δοκιμαστική περίοδο. Επίσης, διαθέτει υποστήριξη και πρόγραμμα συνεργατών και αναφέρει κριτικές και βραβεία πελατών στο ιστολόγιό της.
LiveAgent προσφέρει βοήθεια στους πελάτες στην απάντηση στις Καρτέλες από τους Αντιπροσώπους, χρησιμοποιώντας Φόρμες Επικοινωνίας για επικοινωνία. Επιπλέον, προσφέρει αρχείο καταγραφής ΣΕΥ για εκπλήρωση ή μη των στόχων κατά τμήμα ή αντιπρόσωπο, με δυνατότητα παραγωγής αναφορών από τη διαθεσιμότητα των αντιπροσώπων. Η εταιρεία ευχαριστεί τους πελάτες της για την εγγραφή τους στο LiveAgent και αναφέρει ότι πίνακας διαχείρισης έχει αρχίσει να δημιουργείται, αναμένοντας την ολοκλήρωσή του για να στείλει τις πληροφορίες σύνδεσης στους χρήστες της μέσω email.
Η ενσωμάτωση του LiveAgent και των κουμπιών κλήσης βελτιώνει την εμπειρία πελατών και αυξάνει τις πωλήσεις. Επίσης, μια ολοκληρωμένη γνωσιακή βάση και η επέκταση της υποστήριξης σε κοινωνικά δίκτυα βοηθούν στην εξατομίκευση της εμπειρίας των πελατών. Το LiveAgent παρέχει δωρεάν λογισμικό διαχείρισης πελατών και υπάρχουν διαθέσιμες δοκιμαστικές εκδόσεις και υποστήριξη.
Η πλατφόρμα ExpressionEngine μπορεί να χρησιμοποιηθεί για δημιουργία ιστοτόπων με ιστολόγια ή άλλους κόμβους περιεχομένου, ενώ το Shopify είναι μια πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου που παρέχει δυνατότητες όπως το drop-shipping και εργαλεία δέσμευσης πελατών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ενοποίηση Shopify και την ενσωμάτωση του LiveAgent για την υποστήριξη των πελατών σας σε πραγματικό χρόνο. Ένα κουμπί ζωντανής συνομιλίας στον ιστότοπό σας μπορεί να ενισχύσει την ικανοποίηση των πελατών σας.