Συνεργάτης
Τι είναι το VoIPstudio;
Το VoIPstudio είναι ένας επαγγελματίας πάροχος τηλεφωνικών υπηρεσιών cloud VoIP και βραβευμένο προϊόν σε αυτήν την κατηγορία. Είναι γεμάτο με δυνατότητες και εργαλεία για να διευκολύνει τη διαχείριση τηλεφωνικών κέντρων για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις παγκοσμίως.
Πώς μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε;
Σε συνδυασμό με τη ζωντανή συνομιλία, το σύστημα έκδοσης εισιτηρίων, τη γνωσιακή βάση και άλλα εργαλεία του LiveAgent, θα έχετε ένα πλήρες κέντρο εξυπηρέτησης πελατών διαθέσιμο από μια βολική λύση.
Χρησιμοποιήστε το VoIP studio εάν θέλετε να παρέχετε στους πελάτες σας υποστήριξη μέσω τηλεφωνικών κλήσεων. Οι κλήσεις μπορούν επίσης να γίνουν απαραίτητες για ομάδες πωλήσεων και μάρκετινγκ με διάφορους σκοπούς.
Πλεονεκτήματα
- Ενσωματωμένο τηλεφωνικό κέντρο στον πίνακα ελέγχου του LiveAgent
- Διαχειριστείτε κλήσεις, εισιτήρια, συνομιλίες και πολλά άλλα από μία λύση
- Το σύστημα εισιτηρίων διατηρεί τις κλήσεις σας ταξινομημένες με άλλα δεδομένα
Πώς να ενσωματώσετε το VoIPstudio στο LiveAgent
Η ενσωμάτωση μπορεί να γίνει μέσα σε λίγα λεπτά. Πρέπει να έχετε έτοιμους και εγκατεστημένους τους λογαριασμούς σας VoIPstudio και LiveAgent. Ανοίξτε το LiveAgent και μεταβείτε στις Ρυθμίσεις> Κλήση> Αριθμοί. Κάντε κλικ στο πορτοκαλί κουμπί Δημιουργία στο επάνω μέρος.

Θα ανοίξει ένα νέο παράθυρο με μια επιλογή παρόχων VoIP. Βρείτε το VoIPstudio και κάντε κλικ στο λογότυπο. Τώρα πρέπει να συμπληρώσετε τα πεδία όπως το όνομά σας, τον αριθμό τηλεφώνου, τα στοιχεία σύνδεσης και την επιλογή εγγραφής κλήσεων μεταξύ άλλων πληροφοριών. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στο Προσθήκη.

Τελειώσατε και ο αριθμός τηλεφώνου VoIPstudio είναι έτοιμος για χρήση. Προχωρήστε και δοκιμάστε τον. Θέλετε να λάβετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας των κέντρων κλήσης; Ρίξτε μια ματιά στο βίντεό μας παρακάτω
Frequently Asked Questions
Τι είναι το VoIPstudio;
Το VoIPstudio είναι ένας πλούσιος σε δυνατότητες, βραβευμένος επαγγελματικός πάροχος τηλεφωνικών υπηρεσιών VoIP. Αυτή η υπηρεσία είναι κατάλληλη για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που θέλουν να παρέχουν ένα τηλεφωνικό κέντρο για την υποστήριξη πελατών τους, για τις ομάδες πωλήσεων ή μάρκετινγκ, ώστε να προσεγγίσουν τους πελάτες τους.
Μπορώ να ενσωματώσω το VoIPstudio στο LiveAgent;
Ναι, το VoIPstudio μπορεί να σας παρέχει τηλεφωνική υπηρεσία ενώ το LiveAgent θα χειρίζεται τις δυνατότητες του τηλεφωνικού κέντρου. Η διαδικασία διαρκεί μόνο λίγα λεπτά. Ανοίξτε τη διαμόρφωση του LiveAgent και μεταβείτε στην ενότητα κλήσεων. Προσθέστε έναν νέο αριθμό τηλεφώνου VoIPstudio. Τελειώσατε και μπορείτε να αρχίσετε να καλείτε.
Πρέπει να πληρώσω για να ενσωματώσω το VoIPstudio στο LiveAgent;
Όχι, αρκεί να έχετε το All-Inclusive πρόγραμμα LiveAgent. Δεν υπάρχει πρόσθετη χρέωση για την ενσωμάτωση του VoIPstudio στο LiveAgent και μπορείτε να δημιουργήσετε ένα τηλεφωνικό κέντρο σε λίγα λεπτά.
Εύκολο στη χρήσηλογισμικό Κέντρου Εξυπηρέτησης
Η καρτέλα του LiveAgent προσφέρει οικονομία χρημάτων, χρόνου και πόρων, οργανώνοντας την επικοινωνία σε ένα μέρος. Εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών.
Αξιολόγηση ζωντανής συνομιλίας HelpOnClick
Ολοκληρώστε την επικοινωνία σας με την εφαρμογή LiveAgent, προσφέροντας καλύτερη εμπειρία πελάτη και πλήρη προσπέλαση σε κανάλια επικοινωνίας.
Πώς να χρησιμοποιήσετε το WhatsApp για εξυπηρέτηση πελατών
Χρησιμοποιήστε πρότυπα WhatsApp για εξοικονόμηση χρόνου και αποστολή σημαντικών μηνυμάτων. Επιχειρήσεις όπως η KLM και η Adidas το χρησιμοποιούν για εξυπηρέτηση πελατών και μάρκετινγκ.
The TEXT discusses online seminars, computer typing tests, and software for customer service, incoming call centers, complaints management, and email management. It also provides sales contact information for LiveAgent and encourages readers to sign up for the newsletter to receive updates and discounts.