Τι είναι η ακύρωση αντίλαλου;
Η ακύρωση αντίλαλου χρησιμοποιείται σε εφαρμογές τηλεπικοινωνιών και τηλεφωνίας για τη βελτίωση της ποιότητας της φωνητικής επικοινωνίας. Αποτρέπει τη δημιουργία ή την καταγραφή αντίλαλου. Μπορεί επίσης να αφαιρέσει τον αντίλαλο κατά τη μετα-επεξεργασία. Οι ακυρωτές αντίλαλου λειτουργούν αναλύοντας πρώτα την εισερχόμενη ροή φωνής και παρακολουθώντας ταυτόχρονα τη ροή φωνής επιστροφής πριν από τη μετάδοσή της. Εάν ανιχνευτεί αντίλαλος, η μηχανή ακύρωσης αντίλαλου την αφαιρεί από το μεταδιδόμενο ή λαμβανόμενο ηχητικό σήμα.
Ο αντίλαλος δημιουργείται συνήθως είτε όταν ένα μικρόφωνο λαμβάνει τη φωνή από το ηχείο και τη μεταδίδει πίσω σε αυτό (αυτό αναφέρεται ως ακουστικός αντίλαλος), είτε όταν τα ηλεκτρικά σήματα αντιμετωπίζουν αναντιστοιχία σύνθετης αντίστασης στο τηλεφωνικό δίκτυο (αυτό είναι γνωστό ως αντίλαλος γραμμής ). Έτσι, οι ακυρώσεις αντίλαλου μπορούν να ταξινομηθούν σε δύο τύπους: ακυρωτές ακουστικού αντίλαλου (AEC) και ακυρώσεις αντίλαλου γραμμής (LEC).
Ένα προσαρμοστικό φίλτρο είναι ένα ζωτικό συστατικό των συστημάτων ακύρωσης ακουστικού αντίλαλου. Η βασική αρχή του προσαρμοστικού αλγορίθμου ακύρωσης αντίλαλου είναι να προσομοιώνει τη διαδρομή αντίλαλου, να δημιουργεί ένα αντίγραφο του αντίλαλου και στη συνέχεια να τον αφαιρεί από το λαμβανόμενο φωνητικό σήμα.
Πότε απαιτείται ακύρωση ακουστικού αντίλαλου;
Ο ακουστικός αντίλαλος εμφανίζεται συνήθως όταν η ένταση του ηχείου είναι πολύ υψηλή, όταν το μικρόφωνο και το ηχείο βρίσκονται σε πολύ κοντινή απόσταση μεταξύ τους ή όταν χρησιμοποιείται ένα πολύ ευαίσθητο μικρόφωνο. Ενώ ένας αντίλαλος με καθυστέρηση μικρότερη από 40 ms δεν είναι πιθανό να γίνει αντιληπτή από το ανθρώπινο αυτί, οτιδήποτε πάνω από 40 ms αρχίζει να γίνεται αντιληπτό και μπορεί να ακούγεται ενοχλητικό στον ακροατή.
Στο περιβάλλον του τηλεφωνικού κέντρου, ο ακουστικός αντίλαλος μπορεί να σταθεί εμπόδιο στην αποτελεσματική επικοινωνία των πελατών. Όχι μόνο είναι ενοχλητικό και για τις δύο πλευρές της αλληλεπίδρασης (αντιπροσώπων τηλεφωνικών κέντρων και πελατών), αλλά μπορεί να οδηγήσει σε παρεξηγήσεις και να χάνονται σημαντικές πληροφορίες. Αυτό μπορεί τελικά να μειώσει τη συνολική εμπειρία πελατών καθώς και την απόδοση του τηλεφωνικού κέντρου. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ακύρωση ακουστικού αντίλαλου και η αφαίρεση του θορύβου από τις κλήσεις είναι απαραίτητα για τη διασφάλιση αποτελεσματικών αλληλεπιδράσεων στα τηλεφωνικά κέντρα.
Απαιτείται επίσης ακύρωση αντίλαλου σε συστήματα Διαδραστικής Φωνητικής Απόκρισης (IVR) που χρησιμοποιούν αυτόματη αναγνώριση ομιλίας (ASR). Βοηθά στην αποτροπή αντίλαλου από την προτροπή του να ακούγεται στον καλούντα. Βελτιώνει επίσης την ακρίβεια της ανάλυσης ομιλίας.
Πώς μπορώ να αποτρέψω τον αντίλαλο των βιντεοκλήσεων και του μικροφώνου μου;
Είτε πρόκειται για κλήσεις υποστήριξης πελατών είτε για κλήσεις διάσκεψης με συναδέλφους, η αντιμετώπιση του ακουστικού αντίλαλου και του θορύβου περιβάλλοντος μπορεί να είναι μια πρόκληση. Ακολουθούν μερικά από τα βασικά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να αποτρέψετε τον αντίλαλο κατά τη διάρκεια φωνητικών συνομιλιών και βιντεοκλήσεων.
Φορέστε ακουστικά
Ένας από τους πιο γρήγορους και ευκολότερους τρόπους για να εξαλείψετε τον αντίλαλο είναι απλά χρησιμοποιώντας ακουστικά. Δεδομένου ότι δεν βγαίνει ήχος από τα ηχεία (καθώς τα ηχεία βρίσκονται στα αυτιά σας), το μικρόφωνο δεν είναι πιθανό να τον σηκώσει, κάτι που αποφεύγει τον αντίλαλο. Αυτό μπορεί να εφαρμοστεί τόσο σε βιντεοκλήσεις ένας προς έναν όσο και σε ομαδικές κλήσεις συνδιάσκεψης.
Προσαρμόστε το επίπεδο της έντασης
Όταν η ένταση του ηχείου σας είναι πολύ υψηλή, το μικρόφωνό σας μπορεί να λαμβάνει τις φωνές άλλων συμμετεχόντων στην κλήση προκαλώντας έναν αντίλαλο που μπορεί να μην γνωρίζετε καν. Η μείωση της έντασης του ήχου και η σωστή προσαρμογή των ρυθμίσεων ευαισθησίας του μικροφώνου διασφαλίζουν ότι το μικρόφωνό σας θα λαμβάνει μόνο τη δική σας ομιλία.
Ενεργοποίηση μισής αμφίδρομης επικοινωνίας
Ένας άλλος γρήγορος τρόπος για να εξαλείψετε τον αντίλαλο είναι η χρήση ημι-αμφίδρομης επικοινωνίας, όπου μεταδίδεται μόνο ο ήχος ενός ηχείου τη φορά. Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι συμμετέχοντες σε μια κλήση κλείνουν το μικρόφωνό τους όταν δεν μιλούν. Το μειονέκτημα αυτής της προσέγγισης είναι ότι η κλήση δεν θα μπορούσε να είναι μια φυσική, αδιάκοπη συνομιλία.
Set up your call center
Discover more benefits of LiveAgent's robust call center software.
Παρακολουθήστε ένα βίντεο σχετικά με την ακύρωση ηχούς
Η ακύρωση ηχούς είναι ένας αλγόριθμος που χρησιμοποιείται για την αφαίρεση της ηχούς από τα ηχητικά συστήματα, προκειμένου να βελτιωθεί η ποιότητα του ήχου κατά τη διάρκεια των κλήσεων. Η ακύρωση ηχούς χρησιμοποιεί ηχητικά κύματα για να καθορίσει τη θέση και το μέγεθος των ηχών, τα οποία στη συνέχεια εξαλείφει για να μειώσει την αντήχηση και να βελτιώσει τη διαύγεια του ήχου. Το LiveAgent είναι ένα λογισμικό γραφείου βοήθειας που βοηθά τους οργανισμούς να διατηρήσουν αποτελεσματική επικοινωνία με τους πελάτες. Προσφέρει δυνατότητες όπως διαδραστική φωνητική απόκριση, ζωντανή συνομιλία και συστήματα έκδοσης εισιτηρίων για να επιτρέψει μια ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών. Αξιοποιώντας την ακύρωση ηχούς και το LiveAgent, οι οργανισμοί μπορούν να παρέχουν καλύτερη εμπειρία υποστήριξης πελατών.
Frequently Asked Questions
Τι είναι η ακύρωση αντίλαλου;
Η τεχνολογία ακύρωσης αντίλαλου χρησιμοποιείται στην τηλεφωνία για την αφαίρεση του αντίλαλου και άλλων ανεπιθύμητων λευκών θορύβων. Βοηθά στη βελτίωση της ομιλίας και στη σαφήνεια του ήχου και στα δύο άκρα της γραμμής. Λειτουργεί παρακολουθώντας την εισερχόμενη και εξερχόμενη ροή ήχου και αφαιρώντας τον αντίλαλο από το μεταδιδόμενο ή λαμβανόμενο σήμα μόλις εντοπιστεί. Οι ακυρώσεις αντίλαλου συνήθως ταξινομούνται σε ακουστικές και γραμμικές ακυρώσεις αντίλαλου.
Πότε απαιτείται ακύρωση ακουστικού αντίλαλου;
Όταν ένας ακουστικός αντίλαλος ακούγεται στο ανθρώπινο αυτί (συνήθως με καθυστέρηση περίπου 40 ms), μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την ποιότητα της φωνής και να δημιουργήσει μια δυσάρεστη εμπειρία. Αυτό μπορεί να είναι κρίσιμο στο περιβάλλον του τηλεφωνικού κέντρου (ειδικά σε πολυσύχναστα τηλεφωνικά κέντρα), όπου μπορεί να απαιτείται ακύρωση ακουστικού αντίλαλου για να διασφαλιστούν ομαλές και αδιάλειπτες αλληλεπιδράσεις τηλεφωνικών κέντρων.
Πώς μπορώ να σταματήσω τον αντίλαλο των βιντεοκλήσεων και του μικροφώνου μου;
Η χρήση ακουστικών και η μείωση της έντασης του μικροφώνου σας, καθώς και η σωστή προσαρμογή των ρυθμίσεων ευαισθησίας του είναι μερικοί από τους πιο γρήγορους τρόπους για να αποφύγετε τον αντίλαλο τόσο στις συνομιλίες one-on-one όσο και σε ομαδικές κλήσεις. Μπορείτε επίσης να ενεργοποιήσετε την επικοινωνία μισής διπλής όψης βάζοντας όλους τους συμμετέχοντες να θέσουν σε σίγαση τα μικρόφωνα τους όταν δεν μιλούν.
Πώς μπορώ να απενεργοποιήσω την ακύρωση αντίλαλου;
Ενώ τις περισσότερες φορές η ακύρωση αντίλαλου λειτουργεί καλά βοηθώντας σας να εξαλείψετε τους αντίλαλους και τον περιβάλλοντα θόρυβο, μπορεί να προκαλέσει τον ήχο να ακούγεται πνιγμένος στην εγγραφή όταν κάνετε μια συνομιλία full duplex (μιλώντας ταυτόχρονα με άλλο ηχείο). Σε τέτοιες περιπτώσεις, μπορεί να θέλετε να απενεργοποιήσετε την ακύρωση αντίλαλου - συνήθως μπορεί να απενεργοποιηθεί στις ρυθμίσεις ήχου της συσκευής που χρησιμοποιείτε.
Τι προκαλεί τον αντίλαλο;
Ένας αντίλαλος συμβαίνει όταν ένα ηχητικό κύμα ανακλάται από μια επιφάνεια (τοίχους ή/και αντικείμενα) και επαναλαμβάνεται πίσω στο αρχικό ηχείο. Στο πλαίσιο των εφαρμογών τηλεφωνίας και τηλεπικοινωνιών, ο αντίλαλος μπορεί να προκληθεί όταν η ένταση του ηχείου είναι πολύ υψηλή, όταν χρησιμοποιούνται ευαίσθητα μικρόφωνα ή όταν το ηχείο και το μικρόφωνο βρίσκονται πολύ κοντά το ένα στο άλλο.
Πρέπει να ενεργοποιήσω την ακύρωση ακουστικού αντίλαλου;
Η ακύρωση ακουστικού αντίλαλου χρησιμοποιείται για την αφαίρεση της ακουστικής ανάδρασης μεταξύ ενός ηχείου και ενός μικροφώνου σε συστήματα τηλεπικοινωνιών και τηλεδιάσκεψης. Θα πρέπει να ενεργοποιείται σε περιπτώσεις όπου μπορεί να προκύψει αντίλαλος. Αυτό γίνεται για τη βελτίωση της ποιότητας ήχου και τη διασφάλιση καθαρής, αδιάλειπτης φυσικής επικοινωνίας.
Υπάρχουν μικρόφωνα που ακυρώνουν τον θόρυβο του περιβάλλοντος;
Τα μικρόφωνα ακύρωσης θορύβου έχουν σχεδιαστεί για να καταγράφουν τη φωνή σας ενώ εξαλείφουν τον θόρυβο του περιβάλλοντος. Συχνά χρησιμοποιούνται σε πολυσύχναστα τηλεφωνικά κέντρα όπου οι αντιπρόσωποι βρίσκονται ο ένας κοντά στον άλλο. Το αποτέλεσμα ακύρωσης θορύβου επιτυγχάνεται με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας δύο ή περισσότερα ενσωματωμένα μικρόφωνα που παίρνουν τον ήχο από διαφορετικές κατευθύνσεις και αφαιρούν τον περιβάλλοντα θόρυβο από το σήμα εισόδου.
Αφού διαβάσετε για την ακύρωση αντίλαλου, ίσως θέλετε να μάθετε περισσότερα για την Καρτέλα σε Αναστολή. Μπορείτε να ανακαλύψετε τι είναι μια καρτέλα σε αναστολή και πώς να τις διαχειρίζεστε αποτελεσματικά. Εξερευνήστε τον Αποκλεισμό κλήσεων VoIP για να κατανοήσετε πώς μπορείτε να αποκλείσετε ανεπιθύμητες κλήσεις και να ρυθμίσετε τις εφαρμογές σας για φιλτράρισμα. Επίσης, το Γλωσσάρι - LiveAgent μπορεί να σας παρέχει μια ολοκληρωμένη αναφορά για όρους και έννοιες που χρησιμοποιούνται στο λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών. Αν σκέφτεστε να κάνετε τη μετάβαση, διαβάστε για τη Μετάβαση από το Vocalcom - LiveAgent, όπου μπορείτε να συγκρίνετε τις δύο πλατφόρμες και να μάθετε πώς να μεταφέρετε τα δεδομένα σας εύκολα.
Εκπαίδευση εξυπηρέτησης πελατών
Το CST διδάσκει στους εκπροσώπους των πελατών πώς να χρησιμοποιούν θετική γλώσσα, να απαντούν με αξία ή να επικοινωνούν με έναν θυμωμένο πελάτη. Κάντε κλικ για περισσότερα.
Σύμβουλος εξυπηρέτησης πελατών
Ανακαλύψτε τον ρόλο ενός συμβούλου εξυπηρέτησης πελατών, συμπεριλαμβανομένης της σημασίας του, των καθηκόντων του, των απαιτούμενων δεξιοτήτων και της διαφοράς του από άλλες θέσεις εξυπηρέτησης πελατών.