Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Χαμένη πελατεία

Τι είναι η χαμένη πελατεία;

Η χαμένη πελατεία συμβαίνει όταν ένας πελάτης σταματήσει τη συνδρομή του στην εταιρεία σας και σταματήσει να χρησιμοποιεί τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Η χαμένη πελατεία ονομάζεται επίσης απώλεια των πελατών. Υπάρχουν πολλά ζητήματα που αυξάνουν το ποσοστό χαμένης πελατείας. Ένα από αυτά είναι η κακή εξυπηρέτηση πελατών.

Πάρτε όλους τους πελάτες που χάνετε κατά τη διάρκεια ενός συγκεκριμένου χρόνου και διαιρέστε αυτόν τον αριθμό με το άθροισμα των πελατών που είχατε στην αρχή μιας επιλεγμένης χρονικής περιόδου. Μπορείτε να υπολογίσετε το ποσοστό χαμένης πελατείας σας με αυτόν τον τρόπο.

Είναι καλύτερο να διατηρείτε και να φροντίζετε τους πελάτες. Ένας τρόπος είναι η παροχή εξαιρετικής εξυπηρέτησης πελατών με το LiveAgent.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι είναι η χαμένη πελατεία;

Το ποσοστό χαμένης πελατείας είναι ένας δείκτης που δείχνει πόσοι πελάτες μας άφησαν σε μια δεδομένη περίοδο. Μας δείχνει πόσο πολύτιμο είναι το προϊόν που προσφέρετε και πώς μπορείτε να διατηρήσετε πελάτες με την εταιρεία σας.

Πώς να υπολογίσετε την χαμένη πελατεία;

Για να υπολογίσετε το ποσοστό χαμένης πελατείας, αφαιρέστε τον αριθμό των χρηστών που είναι μαζί σας στο τέλος του μήνα από τον αριθμό των χρηστών σε μια δεδομένη ημέρα (π.χ. στις αρχές του μήνα). Στη συνέχεια, ο αριθμός που λαμβάνεται πρέπει να διαιρείται με τον πρώτο αριθμό χρηστών και παίρνουμε το ποσοστό που είναι το ποσοστό χαμένης πελατείας. Για παράδειγμα: (1000-200) / 1000 = 80% ποσοστό χαμένης πελατείας

Τι μπορεί να κάνει μια εταιρεία για να μειώσει την χαμένη πελατεία;

Για να μειώσετε την χαμένη πελατεία, η εταιρεία θα πρέπει να συνεχίσει να αναλύει γιατί συμβαίνει η απώλεια. Για παράδειγμα, η επικοινωνία με πελάτες που επιθυμούν να απομακρυνθούν από την εταιρεία μπορεί να βοηθήσει. Στη συνέχεια κερδίζουμε δύο πράγματα - μια ευκαιρία να διατηρήσουμε τον πελάτη και γνώση για τον λόγο αποχώρησης. Η εκπαίδευση των πελατών είναι επίσης εξαιρετικά σημαντική. Συνδέεται, για παράδειγμα, με το γεγονός ότι ο πελάτης γνωρίζει με ποιον να επικοινωνήσει σε περίπτωση προβλήματος. Τι άλλο μπορείτε να βελτιώσετε; Σίγουρα η εξυπηρέτηση πελατών, το επίπεδο της οποίας έχει τεράστιο αντίκτυπο στην προσέγγιση των πελατών, καθώς και η προσφορά κερδών σε πελάτες που υποστηρίζουν την εταιρεία σας και είναι αφοσιωμένοι σε αυτή.

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo