Τι είναι κοινότητα;
Η κοινότητα είναι μια ομάδα πελατών και εκπροσώπων πελατών. Συνεργάζονται με την ανταλλαγή ιδεών, προβλημάτων, ερωτημάτων και πληροφοριών. Οι άνθρωποι στην κοινότητα βοηθούν ο ένας τον άλλον όταν είναι απαραίτητο. Απαντούν ο ένας στις ερωτήσεις του άλλου.
Δημιουργήστε τη δική σας κοινότητα στο LiveAgent. Μάθετε περισσότερα για το φόρουμ.
Frequently Asked Questions
Τι είναι κοινότητα;
Μια κοινότητα είναι μια ομάδα ανθρώπων που επικεντρώνεται σε ένα συγκεκριμένο θέμα και ιδέα. Αυτή μπορεί να είναι μια ομάδα πελατών και εκπροσώπων πελατών που συνεργάζονται. Τα μέλη της κοινότητας μπορούν να μοιραστούν τις ιδέες, τα προβλήματα, τις πληροφορίες και τις ερωτήσεις τους.
Πώς να δημιουργήσετε μια κοινότητα στο LiveAgent;
Για να δημιουργήσετε μια κοινότητα στο LiveAgent, μεταβείτε στην πύλη αυτοεξυπηρέτησης πελατών. Στη συνέχεια, εισαγάγετε έναν τίτλο και αποφασίστε εάν θέλετε η κοινότητα να είναι εσωτερική ή δημόσια; Επιπλέον, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια περιγραφή με βάση σωστά επιλεγμένες λέξεις -κλειδιά, χάρη στις οποίες έχετε θετικό αντίκτυπο στο SEO. Επιπλέον, θα πρέπει να επιλεγεί το τμήμα που είναι υπεύθυνο για το χειρισμό καταχωρήσεων.
Ποιες είναι οι απαραίτητες δυνατότητες ενός φόρουμ κοινότητας;
Ένα φόρουμ κοινότητας πρέπει να έχει συγκεκριμένες λειτουργίες. Είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε μια διαδικασία ενσωμάτωσης μιας κοινότητας για να διευκολύνετε τα νέα μέλη να γνωρίζουν που συμμετέχουν. Μια ενδιαφέρουσα ιδέα είναι να δημιουργήσετε κανόνες ή ένα βίντεο που θα απαντήσει σε ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας του φόρουμ της κοινότητας. Προσπαθήστε να εμπλέξετε την κοινότητα και εμπλακείτε μόνοι σας για να υποστηρίξετε και να αναπτύξετε την κοινότητα.
Προβληματικά αιτήματα μηνυμάτων
Το προβληματικό αιτήμα μηνυμάτων είναι ένα αίτημα για βοήθεια που εντοπίζεται από ένα σύστημα διαχείρισης υπηρεσιών υποστήριξης υπολογιστή. Μπορεί επίσης να ονομαστεί σύστημα εντοπισμού προβλημάτων.
Το κέντρο επικοινωνίας ως υπηρεσία
Το LiveAgent είναι μια λύση εξυπηρέτησης πελατών με ευελιξία και επεκτασιμότητα, αυξημένη ικανοποίηση των πελατών και λογισμικό παρακολούθησης κλήσεων. Παρέχει επίσης λογισμικό εξυπηρέτησης πελατών, τηλεφωνικά συστήματα VoIP, λογισμικό αυτοεξυπηρέτησης, σύστημα διαχείρισης παραπόνων και πολλά άλλα. Μπορεί να βελτιωθεί με εργαλεία αναλύσεων και διαχείρισης εργατικού δυναμικού. Επιλέγοντας λύση cloud, μπορούν να μειωθούν τα αρχικά και τα τρέχοντα έξοδα.
Περιβάλλον χρήστη αντιπροσώπου
Custom contact widgets support customer service in multiple languages. AI improves marketing campaign quality and effectiveness for clients. Try it for free at ladesk.com. Create a subdomain name for LiveAgent. Most users start with their team name. Register and accept Terms and Privacy Policy. Trusted by top ratings.
Η σύνταξη ενός δελτίου τύπου πρέπει να είναι συνεπής και να περιλαμβάνει αποσπάσματα από την διοίκηση ή άτομα που συμμετέχουν στο έργο για να προσθέσει αξιοπιστία. Το δελτίο τύπου θα πρέπει να περιέχει στοιχεία επικοινωνίας για δημοσιογράφους και είναι σημαντικό να είναι εξατομικευμένο για τον συγκεκριμένο ρεπόρτερ ή το μέσο στο οποίο το στέλνετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πρότυπα για να εξοικονομήσετε χρόνο και να κάνετε την επικοινωνία σας πιο αποτελεσματική.