Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Γνωσιακή βάση: Πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης

Γνωσιακή βάση: Πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης

Μια εκτεταμένη βιβλιοθήκη ενσωματώσεων αποτελεί ζωτικό μέρος οποιουδήποτε λογισμικού και επηρεάζει συχνά τις αποφάσεις αγοράς των χρηστών. Ως εκ τούτου, η προσφορά ενσωματώσεων που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας καθημερινά μπορεί να αποτελέσει πύλη για περισσότερες πωλήσεις και πιο αφοσιωμένους πελάτες.

Γνωσιακή βάση: Πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης
Μερικές από τις ενσωματώσεις του LiveAgent

Γιατί είναι σημαντικές οι ενσωματώσεις λογισμικού;

Οι ενσωματώσεις λογισμικού είναι πολύτιμες διότι η ψηφιακή αγορά είναι γεμάτη με εργαλεία που έχουν παρόμοιες δυνατότητες και προσφέρουν παρόμοιες εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών. Ως εκ τούτου, η ύπαρξη επιθυμητών ενσωματώσεων λογισμικού μπορεί να είναι ο μόνος διαφοροποιητής για τη νίκη και τη διατήρηση των πελατών.

Αναπτύσσοντας μια λίστα ενσωματώσεων, θα επιτρέψετε στους πελάτες σας να συνδέσουν διαφορετικά εργαλεία με το λογισμικό σας χωρίς να προσελκύσουν προγραμματιστές ή να δαπανήσουν επιπλέον χρήματα. Επιπλέον, οι ενσωματώσεις μπορούν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες σας, καθώς μπορούν να βελτιώσουν την παραγωγικότητα της ροής εργασίας και να εξαλείψουν την επικάλυψη εργασιών (όπως η εισαγωγή των ίδιων συνόλων δεδομένων σε δύο διαφορετικά εργαλεία.)

Έχοντας όλα αυτά υπόψη, έχουμε δημιουργήσει μερικά πρότυπα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες της γνωσιακής βάσης σας για να υποβάλουν τις αιτήσεις τους για ενσωμάτωση.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Γνωσιακή βάση: πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης

Πρότυπο αίτησης ενσωμάτωσης 1

Πρότυπο αίτησης ενσωμάτωσης 2

Πρότυπο αίτησης ενσωμάτωσης 3

Συχνές ερωτήσεις

Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός προτύπου αίτησης ενσωμάτωσης;

Ένα πρότυπο αίτησης ενσωμάτωσης πρέπει να είναι σύντομο, ακριβές και να καλύπτει όλες τις σημαντικές ερωτήσεις των προγραμματιστών οι οποίες πρέπει να απαντηθούν. Ένα πρότυπο αίτησης ενσωμάτωσης θα πρέπει να επιτρέπει στους πελάτες σας να τους εξηγεί εκτενώς τα αιτήματά τους και, όταν είναι απαραίτητο, να περιγράφουν τεχνικές πτυχές της ενσωμάτωσης.

Ωστόσο, να γνωρίζετε ότι ορισμένοι πελάτες ενδέχεται να μην είναι σε θέση να σας παρέχουν όλα τα απαραίτητα δεδομένα ή να περιλαμβάνουν πληροφορίες που δεν είναι σωστές. Όταν συμβεί αυτό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αιτούντα, να συλλέξετε εκκρεμείς πληροφορίες και να διαχειριστείτε τις προσδοκίες τους, εξηγώντας ότι οι ενσωματώσεις που ζήτησαν ενδέχεται να μην είναι δυνατές.

Πρέπει να απαντήσω σε κάθε αίτηση ενσωμάτωσης;

Η σύντομη απάντηση είναι ναι. Θα πρέπει να απαντήσετε σε κάθε αίτηση ενσωμάτωσης. Ακόμα κι αν γνωρίζετε ότι η εταιρεία σας δεν θα την αντιμετωπίσει στο εγγύς μέλλον, ή ακόμα και αν μια συγκεκριμένη ενσωμάτωση είναι αδύνατη να εφαρμοστεί, θα πρέπει να απαντήσετε στην αίτηση.

Η βέλτιστη πρακτική θα ήταν να ευχαριστήσετε το άτομο που υπέβαλε την αίτηση και είτε να επιβεβαιώσετε ότι η εταιρεία σας θα αρχίσει να εργάζεται σε μια λύση είτε να εξηγήσει γιατί η ενσωμάτωση δεν μπορεί να εφαρμοστεί αυτήν τη στιγμή (ή δεν θα εφαρμοστεί ποτέ). Εξηγήστε το με απλές και κατανοητές λέξεις, προσπαθήστε να παραλείψετε την τεχνική ορολογία ή τη γλώσσα που χρησιμοποιείται για τη βιομηχανία.

Ποια είναι η καλύτερη προσέγγιση για αιτήσεις ενσωμάτωσης που υποβάλλονται από πελάτες;

Η προσφορά ενσωματώσεων μεταξύ διαφορετικών ψηφιακών προϊόντων ή υπηρεσιών είναι κοινή για τις περισσότερες εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην αγορά τεχνολογίας πληροφοριών. Ανεξάρτητα από το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, είτε πρόκειται για μια απλή εφαρμογή είτε για ένα πολύπλοκο και στιβαρό λογισμικό, θα πρέπει να προσπαθήσετε να παρέχετε στους χρήστες σας όσο το δυνατόν περισσότερες ενσωματώσεις.

Η προσφορά ενός τεράστιου εύρους ενσωματώσεων όχι μόνο θα κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται φροντισμένοι, αλλά θα κάνει επίσης την ψηφιακή σας λύση πιο ελκυστική για το νέο δυνητικό κοινό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να επιτρέψετε στην κοινότητά σας να υποβάλλει αιτήσεις ενσωμάτωσης και να κάνετε το καλύτερο δυνατό για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός προτύπου αίτησης ενσωμάτωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα πρότυπο αίτησης ενσωμάτωσης πρέπει να είναι σύντομο, ακριβές και να καλύπτει όλες τις σημαντικές ερωτήσεις των προγραμματιστών οι οποίες πρέπει να απαντηθούν. Ένα πρότυπο αίτησης ενσωμάτωσης θα πρέπει να επιτρέπει στους πελάτες σας να τους εξηγεί εκτενώς τα αιτήματά τους και, όταν είναι απαραίτητο, να περιγράφουν τεχνικές πτυχές της ενσωμάτωσης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να απαντήσω σε κάθε αίτηση ενσωμάτωσης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η σύντομη απάντηση είναι ναι. Θα πρέπει να απαντήσετε σε κάθε αίτηση ενσωμάτωσης. Ακόμα κι αν γνωρίζετε ότι η εταιρεία σας δεν θα την αντιμετωπίσει στο εγγύς μέλλον, ή ακόμα και αν μια συγκεκριμένη ενσωμάτωση είναι αδύνατη να εφαρμοστεί, θα πρέπει να απαντήσετε στην αίτηση.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ποια είναι η καλύτερη προσέγγιση για αιτήσεις ενσωμάτωσης που υποβάλλονται από πελάτες;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ανεξάρτητα από το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, είτε πρόκειται για μια απλή εφαρμογή είτε για ένα πολύπλοκο και στιβαρό λογισμικό, θα πρέπει να προσπαθήσετε να παρέχετε στους χρήστες σας όσο το δυνατόν περισσότερες ενσωματώσεις. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πρέπει να επιτρέψετε στην κοινότητά σας να υποβάλλει αιτήσεις ενσωμάτωσης και να κάνετε το καλύτερο δυνατό για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες τους.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo