• Πρότυπα
  • Γνωσιακή βάση: Πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης

Γνωσιακή βάση: Πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης

Μια εκτεταμένη βιβλιοθήκη ενσωματώσεων αποτελεί ζωτικό μέρος οποιουδήποτε λογισμικού και συχνά επηρεάζει τις αποφάσεις αγοράς των χρηστών. Ως εκ τούτου, η προσφορά ενσωματώσεων που χρησιμοποιούν οι πελάτες σας καθημερινά μπορεί να είναι μια πύλη για περισσότερες πωλήσεις και περισσότερους πιστούς πελάτες.

Γνωσιακή βάση: Πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης
Μερικές από τις ενσωματώσεις του LiveAgent

Γιατί είναι σημαντικές οι ενσωματώσεις λογισμικού;

Οι ενσωματώσεις λογισμικού είναι πολύτιμες διότι η ψηφιακή αγορά είναι γεμάτη με εργαλεία που έχουν παρόμοιες δυνατότητες και προσφέρουν παρόμοιες εμπειρίες εξυπηρέτησης πελατών. Ως εκ τούτου, η ύπαρξη επιθυμητών ενσωματώσεων λογισμικού μπορεί να είναι ο μόνος διαφοροποιητής για τη νίκη και τη διατήρηση των πελατών.

Αναπτύσσοντας μια λίστα ενσωματώσεων, θα επιτρέψετε στους πελάτες σας να συνδέσουν διαφορετικά εργαλεία με το λογισμικό σας χωρίς να προσελκύσουν προγραμματιστές ή να δαπανήσουν επιπλέον χρήματα. Επιπλέον, οι ενσωματώσεις μπορούν πραγματικά να κάνουν τη διαφορά για τους πελάτες σας, καθώς μπορούν να βελτιώσουν την παραγωγικότητα της ροής εργασίας και να εξαλείψουν την επικάλυψη εργασιών (όπως η εισαγωγή των ίδιων συνόλων δεδομένων σε δύο διαφορετικά εργαλεία.)

Έχοντας όλα αυτά υπόψη, έχουμε δημιουργήσει μερικά πρότυπα που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι χρήστες της γνωσιακής βάσης σας για να υποβάλουν τις αιτήσεις τους για ενσωμάτωση.

Οι χαρούμενοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πελάτες

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

Βραβεία

Γνωσιακή βάση: πρότυπα αίτησης ενσωμάτωσης

Πρότυπο αίτησης ενσωμάτωσης 1

Thank you for your interest in improving our [product/service]. It’s great to see how engaged our clients are!

Please describe your request in detail. Try to answer the following questions:

Question 1 related to an integration
Question 2 related to an integration
Question 3 related to an integration

Tell us why this integration is important for you:

Choose an element of [product/service] that will, in your opinion, work more efficiently after this integration is introduced:
[Drop-down list]

If you have any other suggestions or ideas, don’t hesitate to reach out to our [name of the team responsible for handling this kind of request] Team. Drop us a line at [email address], start a live chat conversation, or call us at [phone number].

Click here to submit your request: [Button] Submit

Πρότυπο αίτησης ενσωμάτωσης 2


Hey there! Want us to work on a new integration? Please provide us with some important information by answering the questions below. It will make our work much easier, and we will be able to deliver the integration much faster.

Type of integration: [list of types of integrations]
Which tools should this integration work with? [list of the most common tools like Jira, Dropbox, SharePoint, Zoom, SurveyMonkey, Google Drive, etc.]

If you haven’t found a tool or piece of software you want us to integrate [product/service] with, please provide us with its name below and paste a link to that solution’s website:

How long can you wait for this integration?
In case we have any questions, what’s your preferred communication channel? [Email/Phone/Social media/etc.]

[Button] Click here to submit the request

[After the request is submitted]
Thank you for submitting your request! You can check the status of your request by going to [name of the dedicated tab, e.g., the Integrations tab] in your Administrator dashboard.

Πρότυπο αίτησης ενσωμάτωσης 3


We’re always more than happy to make our users’/customers’ lives easier. That’s why we encourage you to share your integration requests and help us improve [product/service].

Which solution would you like us to integrate [product/service] with? [A list of solutions or a field for a short text]
Why is this integration important for you?
What’s the priority of this integration? [low/medium/high/critical]

Useful link: Check out a list of [product/service’s] existing integrations

[Button] Click here to submit your request

[After the request is submitted]

Thank you for your submission! We will contact you as quickly as possible to discuss the details of your request.
[name of the responsible team] Team at [company]

Frequently asked questions

Ποιο είναι το ιδανικό μήκος ενός προτύπου αίτησης ενσωμάτωσης;

Ένα πρότυπο αιτήματος ενσωμάτωσης θα πρέπει να είναι σύντομο, ακριβές και να καλύπτει όλες τις σημαντικές ερωτήσεις στις οποίες πρέπει να απαντηθούν οι προγραμματιστές. Ένα πρότυπο αιτήματος ενοποίησης θα πρέπει να επιτρέπει στους πελάτες σας να εξηγούν εκτενώς τα αιτήματά τους και, όταν είναι απαραίτητο, να περιγράφουν τεχνικές πτυχές της ενσωμάτωσης.

Ωστόσο, έχετε υπόψη σας ότι ορισμένοι πελάτες ενδέχεται να μην είναι σε θέση να σας παράσχουν όλα τα απαραίτητα δεδομένα ή μπορεί να περιλαμβάνουν πληροφορίες που δεν είναι σωστές. Όταν συμβεί αυτό, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με τον αιτούντα, να συλλέξετε εκκρεμείς πληροφορίες και να διαχειριστείτε τις προσδοκίες του, εξηγώντας ότι οι ενσωματώσεις που ζήτησαν ενδέχεται να μην είναι δυνατό να παρασχεθούν.

Πρέπει να απαντήσω σε κάθε αίτηση ενσωμάτωσης;

Η σύντομη απάντηση είναι ναι. Θα πρέπει να απαντήσετε σε κάθε αίτημα ενσωμάτωσης. Ακόμα κι αν γνωρίζετε ότι η εταιρεία σας δεν θα το αντιμετωπίσει στο εγγύς μέλλον ή ακόμα και αν μια συγκεκριμένη ενοποίηση είναι αδύνατο να εφαρμοστεί, θα πρέπει να απαντήσετε στο αίτημα.

Η καλύτερη πρακτική θα ήταν να ευχαριστήσετε το άτομο που υπέβαλε το αίτημα και είτε να επιβεβαιώσετε ότι η εταιρεία σας θα αρχίσει να εργάζεται για μια λύση είτε να εξηγήσετε γιατί η ενσωμάτωση δεν μπορεί να εφαρμοστεί αυτήν τη στιγμή (ή δεν θα εφαρμοστεί ποτέ). Εξηγήστε το με απλές και ευνόητες λέξεις, προσπαθήστε να παραλείψετε την τεχνική ορολογία ή τη γλώσσα συγκεκριμένης βιομηχανίας.

Ποια είναι η καλύτερη προσέγγιση για αιτήσεις ενσωμάτωσης που υποβάλλονται από πελάτες;

Ανεξάρτητα από το είδος του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρετε, είτε πρόκειται για μια απλή εφαρμογή είτε για ένα σύνθετο και ισχυρό λογισμικό, θα πρέπει να προσπαθήσετε να παρέχετε στους χρήστες σας όσο το δυνατόν περισσότερες ενσωματώσεις. Γι’ αυτό πρέπει να επιτρέψετε στην κοινότητά σας να υποβάλλει αιτήματα ενσωμάτωσης και να κάνετε ό,τι καλύτερο μπορείτε για να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες της.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×
Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo