Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Παραδείγματα σεναρίων ΔΦΑ

Η εγκατάσταση ενός επαγγελματικού συστήματος ΔΦΑ μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τις επιχειρήσεις να βελτιώσουν την τηλεφωνική τους υποστήριξη και να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών. Ένα αποτελεσματικό σενάριο ΔΦΑ όχι μόνο σας επιτρέπει να δρομολογείτε αυτόματα τις εισερχόμενες κλήσεις στα σωστά τμήματα ή αντιπροσώπους, αλλά επίσης να εξαλείφετε τις μεγάλες ουρές και τους χρόνους αναμονής. Οι χαιρετισμοί και τα μηνύματα ΔΦΑ που ακούνε οι καλούντες σας όταν καλούν την επιχείρησή σας θέτουν τον τόνο για ολόκληρη την αλληλεπίδραση, επομένως είναι σημαντικό να τα κάνετε σωστά.

Παραδείγματα σεναρίων ΔΦΑ
ΔΦΑ στην πράξη

Τα καλογραμμένα σενάρια ΔΦΑ μπορούν να ενισχύσουν την αντίληψη της επιχείρησης και να δημιουργήσουν αβίαστες και ευχάριστες εμπειρίες πελατών για κάθε καλούντα. Εν τω μεταξύ, τα αναποτελεσματικά σενάρια ΔΦΑ μπορεί να απογοητεύσουν και να μπερδέψουν τους καλούντες, με αποτέλεσμα μια μόνιμη αρνητική εντύπωση της επιχείρησης. Χρησιμοποιήστε τις ακόλουθες βέλτιστες πρακτικές ΔΦΑ και παραδείγματα σεναρίων ΔΦΑ μαζί με μερικές από τις πιο κοινές φράσεις για τη δημιουργία των δικών σας σεναρίων ΔΦΑ.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Σενάρια βέλτιστων πρακτικών και λαθών ΔΦΑ που πρέπει να αποφύγετε

  • Αποφύγετε πάρα πολλές επιλογές μενού

Ένα μακροσκελές και περίπλοκο μενού ΔΦΑ μπορεί να είναι δύσκολο να πλοηγηθεί από τους καλούντες – συνιστάται γενικά να παρέχετε έως και 5 κύριες επιλογές μενού που πρέπει να αναφέρονται κατά σειρά σπουδαιότητας.

  • Τοποθετήστε αριθμούς επέκτασης στο τέλος

Οι καλούντες ενδέχεται να μην γνωρίζουν ποια επέκταση αναζητούν, αλλά γνωρίζουν ποιο τμήμα χρειάζονται – βεβαιωθείτε ότι ακούνε πάντα την επιλογή πριν από τη δράση (“Για πωλήσεις, πατήστε 1”, αντί για “Πιέστε 1 για πωλήσεις”.)

  • Κρατήστε το απλό και σωστό στην ακρόαση

Χρησιμοποιήστε μια γλώσσα που είναι ξεκάθαρη και εύκολα κατανοητή για όλους όσους καλούν τη γραμμή υποστήριξής σας – αποφύγετε τυχόν περιττούς ειδικούς όρους, συντομογραφίες και περίπλοκες λέξεις.

  • Ενημερώστε τους πελάτες για τους χρόνους αναμονής

Ενημερώστε τους καλούντες πόσο χρόνο θα πρέπει να περιμένουν για να συνδεθούν ζωντανά με έναν αντιπρόσωπο όποτε πρέπει να τους τοποθετήσετε σε μια ουρά κλήσεων ή σε αναμονή, ώστε να ξέρουν τι να περιμένουν και να διαχειρίζονται ανάλογα το χρόνο τους.

  • Εξετάστε την επιλογή επιστροφής κλήσεων

Όταν οι γραμμές είναι πολύ απασχολημένες και οι ουρές αναμονής είναι πολύ μεγάλες, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργοποιήσει μια αυτόματη λειτουργία επιστροφής κλήσεων για να συντομεύσετε τις ουρές κλήσεων, να μειώσετε την προσπάθεια των πελατών και τον αριθμό των εγκαταλειμμένων κλήσεων.

Παραδείγματα σεναρίων ΔΦΑ

Μηνύματα χαιρετισμού ΔΦΑ

Επιλογές μενού ΔΦΑ

Περιμένοντας στην αναμονή

Έφτασε ο μέγιστος χρόνος αναμονής

Μηνύματα επιστροφής κλήσεων αναμονής

Μηνύματα μετά από ώρες

Μηνύματα κλεισίματος διακοπών

Φωνητικά μηνύματα email

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει το ΔΦΑ;

Το ΔΦΑ σημαίνει Διαδραστική Φωνητική Απόκριση. Το ΔΦΑ είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με εταιρείες μέσω τηλεφώνου και επιλέγει αυτόματα μια πορεία δράσης για να ακολουθήσει ο χρήστης.

Πώς καταγράφετε μηνύματα ΔΦΑ;

Μπορείτε να καταγράψετε το μήνυμα ΔΦΑ χρησιμοποιώντας την επιλογή εγγραφής φωνής στο λογισμικό του τηλεφωνικού σας κέντρου. Αρχικά, πρέπει να δημιουργήσετε μια ομάδα ΔΦΑ για ένα τμήμα ή μια υπηρεσία και, στη συνέχεια, μπορείτε να εγγράψετε τη φωνή σας.

Πώς καλωσορίζετε έναν πελάτη σε μια κλήση;

Όταν χαιρετάτε έναν πελάτη σε μια κλήση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φράση “Γεια σας, [ΌΝΟΜΑ], πώς είστε;” ή “Γεια σας, [ΌΝΟΜΑ], πώς μπορώ να βοηθήσω;”

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Τι σημαίνει το ΔΦΑ;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Το ΔΦΑ σημαίνει Διαδραστική Φωνητική Απόκριση. Το ΔΦΑ είναι ένα σύστημα που επιτρέπει στους χρήστες να αλληλεπιδρούν με εταιρείες μέσω τηλεφώνου και επιλέγει αυτόματα μια πορεία δράσης για να ακολουθήσει ο χρήστης.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς καταγράφετε μηνύματα ΔΦΑ;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να καταγράψετε το μήνυμα ΔΦΑ χρησιμοποιώντας την επιλογή εγγραφής φωνής στο λογισμικό του τηλεφωνικού σας κέντρου. Αρχικά, πρέπει να δημιουργήσετε μια ομάδα ΔΦΑ για ένα τμήμα ή μια υπηρεσία και, στη συνέχεια, μπορείτε να εγγράψετε τη φωνή σας.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς καλωσορίζετε έναν πελάτη σε μια κλήση;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όταν χαιρετάτε έναν πελάτη σε μια κλήση, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φράση “Γεια σας, [ΌΝΟΜΑ], πώς είστε;” ή “Γεια σας, [ΌΝΟΜΑ], πώς μπορώ να βοηθήσω;” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo