Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα φόρμας αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης

Πρότυπα φόρμας αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης

Η παροχή καλής εξυπηρέτησης στους πελάτες σας δεν είναι αρκετή για να ξεχωρίσετε σε μια πολυσύχναστη αγορά. Αυτός ο κανόνας ισχύει τόσο για τις επιχειρήσεις B2C όσο και για τις επιχειρήσεις B2B, καθώς και για εκείνες που πωλούν απαραίτητα προϊόντα, προϊόντα πολυτελείας ή λογισμικό.

Γιατί; Διότι στις μέρες μας, οι αγοραστές έχουν υψηλότερες προσδοκίες και είναι συνηθισμένοι σε εξατομικευμένες και θετικές εμπειρίες. Αυτές οι θετικές εμπειρίες συνδέονται στενά με μια από τις αρχές της σύγχρονης εξυπηρέτησης πελατών – την πολυκαναλική  εξυπηρέτηση πελατών.

Ο ρόλος της πολυκαναλικής εξυπηρέτησης πελατών και των πλεονεκτημάτων της

Η πολυκαναλική εξυπηρέτηση πελατών σημαίνει ότι είστε διαθέσιμοι στους πελάτες σας σε διάφορα κανάλια επικοινωνίας και παρέχοντας το ίδιο επίπεδο υποστήριξης σε κάθε κανάλι. Ως εκ τούτου, η παροχή υποστήριξης από πολλά κανάλια επιτρέπει στους πελάτες να αλλάζουν ομαλά τα κανάλια επικοινωνίας (από τηλέφωνο σε  email ή μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ζωντανή συνομιλία), χωρίς να χρειάζεται να επαναλαμβάνουν τα προβλήματα και τις ερωτήσεις τους σε διαφορετικούς φορείς υποστήριξης.

Τα κύρια πλεονεκτήματα της πολυκαναλικής εξυπηρέτησης πελατών, εκτός από την προφανή βελτίωση της εμπειρίας των πελατών, περιλαμβάνουν:

1. Μαθαίνετε περισσότερα για τους πελάτες σας

Η σύνδεση με τους πελάτες μέσω διαφόρων καναλιών της επιλογής τους μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε καλύτερα τις ανάγκες, τις επιθυμίες, τις προσδοκίες και τα προβλήματά τους. Η επικοινωνία μαζί τους σε πολλά κανάλια είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τους γνωρίσετε και να δείξετε την προθυμία σας να τους κάνετε να νιώσουν άνετα.

Πρότυπα φόρμας αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης
Αποθηκεύστε πληροφορίες πελατών στο ενσωματωμένο CRM μας.

2. Συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας

Μπορείτε να συλλέξετε πολλές πολύτιμες πληροφορίες και ανεκτίμητα σχόλια σχετικά με το προϊόν ή την υπηρεσία σας ενώ συνδέεστε με πελάτες σε διαφορετικές πλατφόρμες. Συνήθως, οι πελάτες είναι πιο πρόθυμοι να μοιραστούν τις απόψεις τους για το προϊόν ή την υπηρεσία σας σε ένα κανάλι που τους φαίνεται πιο φυσικό. Με το “πιο φυσικό” εννοούμε, για παράδειγμα, μηνύματα μέσω μέσων κοινωνικής δικτύωσης ή email αντί για έρευνες ικανοποίησης πελατών ή αναδυόμενες ερωτήσεις NPS.

3. Βελτίωση της παραγωγικότητας και της απόδοσης του αντιπροσώπου

Μπορεί να φαίνεται αδύνατο, αλλά η προσφορά εξυπηρέτησης πελατών σε όλα τα κανάλια καθιστά την εργασία των αντιπροσώπων σας ευκολότερη και ταχύτερη. Πως; Διότι η παροχή υποστήριξης σε όλα τα κανάλια απαιτεί από μια εταιρεία να οργανώσει την εξυπηρέτηση πελατών της πιο αποτελεσματικά σε σύγκριση με την υποστήριξη πολλαπλών καναλιών. Και χάρη σε αυτό, οι αντιπρόσωποί σας μπορούν να δουλεύουν πιο παραγωγικά και η απόδοσή τους θα βελτιωθεί με την πάροδο του χρόνου.

agent-performance-LiveAgent
Αναφορές απόδοσης αντιπροσώπου στο LiveAgent

4. Σημαντική εξοικονόμηση στο κόστος εξυπηρέτησης πελατών

Η προσφορά πολυκαναλικής εξυπηρέτησης πελατών σημαίνει σημαντική εξοικονόμηση στον προϋπολογισμό εξυπηρέτησης πελατών. Ένας μεμονωμένος αντιπρόσωπος μπορεί να επιλύσει περισσότερα αιτήματα στο ίδιο χρονικό διάστημα – συνδέεται άμεσα με την αύξηση της παραγωγικότητας του αντιπροσώπου σας. Επιπλέον, οι αντιπρόσωποί σας είναι λιγότερο απογοητευμένοι και η δουλειά τους είναι ευκολότερη. Αυτό σημαίνει ότι βελτιώνεται το κίνητρο και η ηθική εργασίας τους.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Είναι πολύ ευχάριστο να έχουμε μία εξαιρετική πύλη που βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών μας.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    Το LiveAgent δίνει τη δυνατότητα στους εκπροσώπους μας να παρέχουν καλύτερη, ταχύτερη και ακριβέστερη υποστήριξη.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    Το LiveAgent μας βοήθησε να πετύχουμε 2 σημαντικούς στόχους: την αύξηση της ικανοποίησης των πελατών και τις πωλήσεις.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Διαδικτυακό μάρκετινγκ HEWO

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από τον Αύγουστο και είμαστε πραγματικά ικανοποιημένοι από αυτό.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Από τότε που ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε το LiveAgent, ο χρόνος απόκρισης αυξήθηκε κατά 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Το ποσοστό μετατροπής πελατών που πληρώνουν αυξήθηκε κατά 325% τον πρώτο μήνα που δημιουργήσαμε και ξεκινήσαμε να χρησιμοποιούμε ενεργά το...

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Πρέπει να πως δεν έχω βιώσει ποτέ μια τόσο επαγγελματική προσέγγιση πελατών.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Θεωρούμε ότι το LiveAgent είναι με διαφορά η καλύτερη λύση ζωντανής συνομιλίας.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent σε όλες τις ιστοσελίδες μας που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το εργαλείο είναι εύκολο στη χρήση...

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Με το LiveAgent μπορούμε να παρέχουμε στους πελάτες μας υποστήριξη όπου κι αν βρίσκονται.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Μπορώ να συστήσω το LiveAgent σε όποιον ενδιαφέρεται να κάνει την εξυπηρέτηση πελατών του καλύτερη και πιο αποτελεσματική.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Είμαι βέβαιος ότι θα ξοδεύαμε το 90% της ημέρας μας τακτοποιώντας τα email εάν δεν είχαμε το LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Με το LiveAgent μπορούμε να διατηρούμε τους παίκτες μας χαρούμενους προσφέροντας πιο αποτελεσματική εξυπηρέτηση με αποτέλεσμα υψηλότερα ποσοστά επιστροφής.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    Το LiveAgent είναι αξιόπιστο, έχει λογικές τιμές και είναι απλά μια εξαιρετική επιλογή για οποιαδήποτε online επιχείρηση λειτουργεί με γρήγορους...

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Μας αρέσει γιατί είναι εύχρηστο και προσφέρει εξαιρετική λειτουργικότητα, όπως χρήσιμες λειτουργίες αναφοράς.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Λατρεύουμε το LiveAgent - κάνει την υποστήριξη των πελατών μας εύκολη υπόθεση.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Μας αρέσει να προσφέρουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία υποστήριξης. Γι 'αυτό επιλέξαμε το LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Από την εγκατάσταση μέχρι τη συνεχή υποστήριξη και οτιδήποτε άλλο στο ενδιάμεσο, η ομάδα στο LiveAgent συνεχίζει να εντυπωσιάζει.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    Το LiveAgent μας εξοικονομεί εκατοντάδες πολύτιμα λεπτά κάθε μέρα, καθιστώντας την εξυπηρέτηση των πελατών ξεκάθαρη και τακτοποιημένη.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Απεριόριστοι υπάλληλοι εξυπηρέτησης πελατών, email, μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ενσωμάτωση τηλεφώνου. Όλα αυτά πολύ χαμηλότερα από όσα πληρώναμε με τον...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Χρησιμοποιούμε το LiveAgent από το 2013. Δεν μπορούμε να φανταστούμε να δουλεύουμε χωρίς αυτό.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Αποτελεί μια οικονομική λύση που μπορεί να σας βοηθήσει σε μεγάλο αριθμό αιτημάτων υποστήριξης μέσω διαφορετικών καναλιών.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Συμβουλευτικό Κέντρο Γλωσσών

    Το να απαντάμε σε email από το Outlook ήταν τόσο δύσκολο στη διαχείριση. Με το LiveAgent είμαστε σίγουροι ότι κάθε...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    Το LiveAgent είναι τόσο εντυπωσιακό. Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο και με μικρή προσπάθεια το έθεσα σε λειτουργία και λειτούργησε...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Συνιστώ ανεπιφύλακτα το προϊόν LiveAgent, όχι μόνο ως εναλλακτική λύση του Kayako αλλά ως μία πολύ καλύτερη λύση με προστιθέμενη...

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Η ομάδα υποστήριξης ανταποκρίθηκε πάντα γρήγορα με ταχύτατα εφαρμόσιμες λύσεις.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Μας βοηθά να κατηγοριοποιήσουμε τη φύση των καρτελών και να παρακολουθούμε με βάση στατιστικά στοιχεία τι χρειάζονται περισσότερο οι πελάτες...

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Βλέπουμε το LiveAgent ως ένα εξαιρετικό εργαλείο για επικοινωνία με πελάτες.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    Το LiveAgent επιτάχυνε την επικοινωνία μας με τους πελάτες μας και μας έδωσε την επιλογή να συνομιλήσουμε επίσης μαζί τους.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Με απλά λόγια - το LiveAgent κερδίζει τους πάντες εκεί έξω σε αυτές, ή ακόμα υψηλότερες, τιμές ζήτησης.

Πρότυπα φόρμας αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης

Πρότυπο φόρμας αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης 1

Πρότυπο φόρμας αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης 2

Πρότυπο φόρμας αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης 3

Συχνές ερωτήσεις

Πόσο μακροσκελής πρέπει να είναι μία φόρμα αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης;

Οι φόρμες αιτήματος του κέντρου εξυπηρέτησης πρέπει να είναι όσο το δυνατόν συντομότερες. Θα πρέπει να περιλαμβάνουν μόνο τα πιο σημαντικά πεδία, όπως τα δεδομένα των πελατών (όνομα και επώνυμο, email, αριθμό τηλεφώνου εάν είναι απαραίτητο), ένα μεγάλο πεδίο κειμένου για τον πελάτη να περιγράψει το αίτημά του και ένα κουμπί “υποβολή”.

Εάν το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών σας είναι πιο σύνθετο και αποτελείται από μερικές ομάδες, αυτές οι φόρμες θα πρέπει επίσης να περιλαμβάνουν μια αναπτυσσόμενη λίστα όπου ένας πελάτης μπορεί να επιλέξει με ποια ομάδα θα ήθελε να επικοινωνήσει. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε άλλες αναπτυσσόμενες λίστες, αλλά να θυμάστε ότι η φόρμα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομη και απλή.

Τι είδους γλώσσα πρέπει να χρησιμοποιείται σε μια φόρμα αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης;

Παρόμοια με το μήκος και τη δομή μιας φόρμας αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης, μια φόρμα πρέπει να είναι γραμμένη σε μια ευκολονόητη γλώσσα. Χρησιμοποιήστε δηλώσεις που είναι κατανοητές και με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι οι πελάτες σας. Αποφύγετε τη χρήση ορολογίας ή τεχνικής γλώσσας, αποφύγετε τη χρήση φραστικών ρημάτων ή σύνθετων, σύνθετων προτάσεων. Να θυμάστε ότι οι πελάτες σας είναι απασχολημένοι, επομένως θα πρέπει να μπορούν να υποβάλουν τη φόρμα σας σε λεπτά ή ακόμα και δευτερόλεπτα χωρίς να ξοδεύουν χρόνο προσπαθώντας να ερμηνεύσουν τον εταιρικό σας κωδικό.

Πόσο γρήγορα πρέπει να απαντήσω σε ένα αίτημα που υποβλήθηκε;

Η απλή απάντηση σε αυτήν την ερώτηση είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορα, αλλά γνωρίζουμε ότι είναι πιο εύκολο να το πούμε παρά να γίνει. Ο χρόνος που απαιτείται για την απάντηση ενός αιτήματος πελάτη θα πρέπει να καθοριστεί εσωτερικά στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας και, εάν είναι δυνατόν, να επιβεβαιωθεί από μια συμφωνία επιπέδου υπηρεσίας (ΣΕΥ) που υπογράφεται από αντιπροσώπους εξυπηρέτησης πελατών. Οι χρόνοι απόκρισης μπορεί να διαφέρουν από κλάδο σε κλάδο και από εταιρεία σε εταιρεία ανάλογα με πολλές μεταβλητές.

Αυτές οι μεταβλητές μπορεί να περιλαμβάνουν τον αριθμό των αντιπροσώπων σε μια ομάδα εξυπηρέτησης πελατών, την ποσότητα των καρτελών κέντρου εξυπηρέτησης που υποβάλλονται σε μια δεδομένη χρονική περίοδο, την πολυπλοκότητα των αιτημάτων των πελατών, το επίπεδο αυτοματοποίησης των λειτουργιών του κέντρου εξυπηρέτησης και την ποιότητα της υπηρεσίας λογισμικού του πελάτη σας, για να αναφέρουμε μόνο μερικά.

Ανεξάρτητα από τις εσωτερικές συνθήκες εντός της ομάδας σας, οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας πρέπει να στοχεύουν να απαντήσουν σε αιτήματα πελατών μόλις υποβληθούν, έχοντας κατά νου τα συμφέροντα των πελατών σας.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your own customer email templates, thus helping you improve customer service. Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο μακροσκελής πρέπει να είναι μία φόρμα αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι φόρμες αιτήματος του κέντρου εξυπηρέτησης πρέπει να είναι όσο το δυνατόν συντομότερες. Θα πρέπει να περιλαμβάνουν μόνο τα πιο σημαντικά πεδία, όπως τα δεδομένα των πελατών (όνομα και επώνυμο, email, αριθμό τηλεφώνου εάν είναι απαραίτητο), ένα μεγάλο πεδίο κειμένου για τον πελάτη να περιγράψει το αίτημά του και ένα κουμπί “υποβολή.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι είδους γλώσσα πρέπει να χρησιμοποιείται σε μια φόρμα αιτήματος κέντρου εξυπηρέτησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Χρησιμοποιήστε δηλώσεις που είναι κατανοητές και με τις οποίες είναι εξοικειωμένοι οι πελάτες σας. Αποφύγετε τη χρήση ορολογίας ή τεχνικής γλώσσας, αποφύγετε τη χρήση φραστικών ρημάτων ή σύνθετων, σύνθετων προτάσεων. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο γρήγορα πρέπει να απαντήσω σε ένα αίτημα που υποβλήθηκε;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ανεξάρτητα από τις εσωτερικές συνθήκες εντός της ομάδας σας, οι αντιπρόσωποι εξυπηρέτησης πελατών σας πρέπει να στοχεύουν να απαντήσουν σε αιτήματα πελατών μόλις υποβληθούν, έχοντας κατά νου τα συμφέροντα των πελατών σας.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo