Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου

Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου

Οι συνομιλίες μέσω τηλεφώνου εξακολουθούν να αποτελούν σημαντικό κανάλι επαφής τόσο για τις εταιρείες όσο και για τους πελάτες τους. Είναι αλήθεια ότι άλλα μέσα επικοινωνίας όπως εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων, ζωντανές συνομιλίες ή chatbots γίνονται όλο και πιο δημοφιλή, αλλά μια καλή, παλιά τηλεφωνική κλήση εξακολουθεί να είναι μια μορφή επικοινωνίας που πολλοί πελάτες θα επιλέξουν ώστε να επικοινωνήσουν με έναν αντιπρόσωπο της εταιρείας σας.

Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου
Το LiveAgent μπορεί να χρησιμοποιηθεί για εξερχόμενες και εισερχόμενες κλήσεις

Αυτή η μελέτη απέδειξε ότι το 69% των πελατών προτιμούν την τηλεφωνική υποστήριξη από τα κανάλια συνομιλίας ή “άλλα”. Και παρόλο που μια άλλη μελέτη έδειξε ότι το 71% των ερωτηθέντων πιστεύουν ότι η ζωντανή συνομιλία θα γίνει πιο δημοφιλής από τα email και τα τηλέφωνα έως το 2021, τα τηλεφωνικά κέντρα εξακολουθούν να αποτελούν δομικό στοιχείο για την εξυπηρέτηση πελατών και την υποστήριξη πελατών.

Peter Komornik

Το LiveAgent συνδυάζει εξαιρετική συνομιλία, καρτέλες και αυτοματοποίηση που μας επιτρέπουν να παρέχουμε εξαιρετική υποστήριξη στους πελάτες μας.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Έχουμε δημιουργήσει ένα σύνολο προτύπων πρώτων επαφών για τηλεφωνικά κέντρα για να σας βοηθήσουμε να παρέχετε στους πελάτες σας την καλύτερη δυνατή εμπειρία μέσω τηλεφώνου. Μη διστάσετε να τα αντιγράψετε και να τα χρησιμοποιήσετε λέξη προς λέξη ή να τα τροποποιήσετε ανάλογα με τις ανάγκες σας και να τα αξιοποιήσετε σε διαφορετική μορφή.

Πρότυπα πρώτης επαφής τηλεφωνικού κέντρου

Πρότυπο πρώτης επαφής 1

Πρότυπο πρώτης επαφής 2

Πρότυπο πρώτης επαφής 3

Συχνές ερωτήσεις

Πρέπει να δώσω στον πελάτη μια οριστική απάντηση στην ερώτησή του κατά την πρώτη επαφή;

Στην ιδανική περίπτωση, οι αντιπρόσωποί σας πρέπει να προσπαθήσουν να απαντήσουν αμέσως στις ερωτήσεις του πελάτη. Ωστόσο, στην πραγματικότητα, οι αντιπρόσωποι μπορεί να είναι δύσκολο να επιλύσουν κάθε ζήτημα στην πρώτη προσπάθεια. Θυμηθείτε, κάθε αλληλεπίδραση πρέπει να προσφέρει αξία και να ενισχύσει την ιδέα ότι η εταιρεία σας ενδιαφέρεται για το συμφέρον του πελάτη.

Υπάρχουν συγκεκριμένες λέξεις/φράσεις που πρέπει να λένε οι αντιπρόσωποι κατά την αρχική συνομιλία;

Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες λέξεις, αλλά κάθε πρώτη συνομιλία πρέπει να περιλαμβάνει ορισμένα στοιχεία. Αυτά τα στοιχεία μπορεί να περιλαμβάνουν χαιρετισμούς, το όνομα και το επώνυμο του αντιπροσώπου, το όνομα της εταιρείας και το τμήμα ή την ομάδα στην οποία ανήκει ο αντιπρόσωπος. Κάθε συνομιλία πρώτης επαφής θα πρέπει επίσης να κάνει τον πελάτη να αισθάνεται ότι ακούγεται και φροντίζεται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τέτοιες συνομιλίες πρέπει να περιέχουν φιλικές λέξεις και συμπαθητικές δηλώσεις.

Εάν χρησιμοποιείται ένα ΔΦΑ (Διαδραστική Φωνητική Απόκριση), είναι καλή ιδέα να ενημερώσετε τους πελάτες πόσο χρόνο θα χρειαστούν για να συνδεθούν με έναν αντιπρόσωπο. Εάν ένα ζήτημα που συζητήθηκε κατά την πρώτη συνομιλία δεν μπορεί να επιλυθεί άμεσα, ο πελάτης θα πρέπει να ενημερωθεί για πόσο καιρό θα χρειαστεί ένας αντιπρόσωπος για την αντιμετώπιση του προβλήματος. Συνιστάται επίσης να ενημερώσετε τον πελάτη πότε θα επικοινωνήσει μαζί του σχετικά με τα επόμενα βήματα.

Πόσο θα πρέπει να διαρκεί μια κλήση πρώτης επαφής;

Δεν είναι εύκολο να εκτιμηθεί πόσο διαρκεί μια κλήση πρώτης επαφής. Ωστόσο, καμία τηλεφωνική συνομιλία τηλεφωνικού κέντρου δεν πρέπει να διαρκεί πολύ. Οι αντιπρόσωποι θα πρέπει να βοηθούν τους πελάτες να αναφέρουν ένα ζήτημα γρήγορα και λογικά. Στη συνέχεια, εναπόκειται στον αντιπρόσωπο να ενημερώσει τον πελάτη για όλες τις διαθέσιμες επιλογές ανάλυσης και να προσπαθήσει να επιλέξει την πιο αποτελεσματική.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να δώσω στον πελάτη μια οριστική απάντηση στην ερώτησή του κατά την πρώτη επαφή;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Στην ιδανική περίπτωση, οι αντιπρόσωποί σας πρέπει να προσπαθήσουν να απαντήσουν αμέσως στις ερωτήσεις του πελάτη. Ωστόσο, στην πραγματικότητα, οι αντιπρόσωποι μπορεί να είναι δύσκολο να επιλύσουν κάθε ζήτημα στην πρώτη προσπάθεια. Θυμηθείτε, κάθε αλληλεπίδραση πρέπει να προσφέρει αξία και να ενισχύσει την ιδέα ότι η εταιρεία σας ενδιαφέρεται για το συμφέρον του πελάτη.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “”,Υπάρχουν φράσεις που πρέπει να λένε οι αντιπρόσωποι κατά την αρχική συνομιλία;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δεν υπάρχουν συγκεκριμένες λέξεις, αλλά κάθε πρώτη συνομιλία πρέπει να περιλαμβάνει ορισμένα στοιχεία. Αυτά τα στοιχεία μπορεί να περιλαμβάνουν χαιρετισμούς, το όνομα και το επώνυμο του αντιπροσώπου, το όνομα της εταιρείας και το τμήμα ή την ομάδα στην οποία ανήκει ο αντιπρόσωπος. Κάθε συνομιλία πρώτης επαφής θα πρέπει επίσης να κάνει τον πελάτη να αισθάνεται ότι ακούγεται και φροντίζεται. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο τέτοιες συνομιλίες πρέπει να περιέχουν φιλικές λέξεις και συμπαθητικές δηλώσεις.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο θα πρέπει να διαρκεί μια κλήση πρώτης επαφής;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Δεν είναι εύκολο να εκτιμηθεί πόσο διαρκεί μια κλήση πρώτης επαφής. Ωστόσο, καμία τηλεφωνική συνομιλία τηλεφωνικού κέντρου δεν πρέπει να διαρκεί πολύ. ” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo