Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Τηλεφωνικό κέντρο: Πρότυπα κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας

Τηλεφωνικό κέντρο: Πρότυπα κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας

Πολλοί πελάτες θέλουν να συνδεθούν με τις αγαπημένες τους εταιρείες μέσω τηλεφώνου. Ωστόσο, οι περισσότερες δημοσιεύσεις που επικεντρώνονται στην εξυπηρέτηση πελατών ανακοινώνουν ότι «το τηλεφώνημα είναι νεκρό», το οποίο είναι στην πραγματικότητα μια πρόταση από το άρθρο TechCrunch της 14ης Νοεμβρίου 2010 (!). Και παρόλο που ο συγγραφέας πρόσθεσε ότι με το “νεκρό” η βιομηχανία τεχνολογίας εννοεί “σε παρακμή”, χρόνια αργότερα και διάφορες μελέτες όπως αυτή του Forrester αποδεικνύουν το αντίθετο.

παρακολούθηση μεταφοράς κλήσης
Επικοινωνήστε με τους πελάτες μέσω της λύσης εικονικού τηλεφωνικού κέντρου του LiveAgent

Ωστόσο, δεν μπορούμε να υποστηρίξουμε ότι άλλα κανάλια επικοινωνίας που χρησιμοποιούνται σε υπηρεσίες πελατών, όπως ζωντανή συνομιλία, chatbots ή instant messenger δεν αυξάνονται σε δημοτικότητα. Αλλά δεν σημαίνει ότι οι πελάτες δεν ενδιαφέρονται πλέον για τηλεφωνική εξυπηρέτηση.

Παρακάτω θα βρείτε μερικά παραδείγματα πρότυπων κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας. Χρησιμοποιήστε τα για να ολοκληρώσετε ή να σταματήσετε την επικοινωνία με τους πελάτες σας με θετικό τρόπο, διασφαλίζοντας την ικανοποίηση και την αφοσίωσή τους.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design<br /> your own customer email templates.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

Τηλεφωνικό κέντρο: Πρότυπα κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας

Πρότυπο κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας 1

Πρότυπο κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας 2

Πρότυπο κλεισίματος/παύσης επικοινωνίας 3

Συχνές Ερωτήσεις

Γιατί πρέπει να κλείσετε/παύσετε την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου;

Ένας από τους λόγους για να κλείσετε την επικοινωνία μπορεί να είναι το απλό γεγονός της επίλυσης του ζητήματος του πελάτη. Στη συνέχεια, το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να ευχαριστήσετε τον πελάτη για την συνομιλία και να τους διαβεβαιώσετε ότι μπορούν να επικοινωνήσουν ξανά οποιαδήποτε στιγμή χρειάζονται βοήθεια.

Άλλοι λόγοι για το κλείσιμο της επικοινωνίας μπορεί να περιλαμβάνουν την αδυναμία επίλυσης του αιτήματος του πελάτη ή τη μεταφορά της συνομιλίας σε διαφορετικό κανάλι. Η παύση της επικοινωνίας συνήθως συμβαίνει όταν η εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα του πελάτη διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο ή απαιτείται επιπλέον χρόνος για τη συμμετοχή διαφορετικών ενδιαφερομένων. Σε σπάνιες καταστάσεις, η επικοινωνία ενδέχεται να πρέπει να κλείσει λόγω της συμπεριφοράς του πελάτη: για παράδειγμα, να είναι αγενής, επιθετικός ή απρόθυμος να συνεργαστεί με τον αντιπρόσωπο.

Πρέπει να εξηγήσω γιατί κλείνει/διακόπτεται η επικοινωνία;

Ναι, οι αντιπρόσωποί σας θα πρέπει πάντα να εξηγούν γιατί συμβαίνει κάτι και αυτό δεν ισχύει μόνο για την εξήγηση των λόγων για το κλείσιμο ή την παύση μιας επικοινωνίας. Ως εκ τούτου, πρέπει να αντιμετωπίζεται κατά κανόνα από τους αντιπροσώπους σας για να διευκρινίσετε γιατί μία καρτέλα ή επικοινωνία κλείνει ή διακόπτεται. Δεν χρειάζεται να είναι μια μακρά ομιλία. Δύο σύντομες προτάσεις που καλύπτουν το τι συνέβη, γιατί συνέβη και τα επόμενα βήματα αρκούν για να ενημερώνουν τους πελάτες σας καλά.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να κλείσετε την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένας από τους λόγους κλεισίματος επικοινωνίας μπορεί να περιλαμβάνει την αδυναμία επίλυσης του αιτήματος του πελάτη ή τη μεταφορά της συνομιλίας σε διαφορετικό κανάλι. Σε σπάνιες καταστάσεις, η επικοινωνία ενδέχεται να πρέπει να κλείσει λόγω της συμπεριφοράς του πελάτη: για παράδειγμα, να είναι αγενής, επιθετικός ή απρόθυμος να συνεργαστεί με τον αντιπρόσωπο.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να εξηγήσω γιατί κλείνει/διακόπτεται η επικοινωνία;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ναι, οι αντιπρόσωποί σας θα πρέπει πάντα να εξηγούν γιατί συμβαίνει κάτι και αυτό δεν ισχύει μόνο για την εξήγηση των λόγων για το κλείσιμο ή την παύση μιας επικοινωνίας. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί πρέπει να διακόψετε την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η παύση της επικοινωνίας συνήθως συμβαίνει όταν η εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα του πελάτη διαρκεί περισσότερο από το συνηθισμένο ή απαιτείται επιπλέον χρόνος για τη συμμετοχή διαφορετικών ενδιαφερομένων.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo