Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα ζωντανής συνομιλίας

Πολλές έρευνες έχουν αποδείξει ότι η ζωντανή συνομιλία έχει γίνει και παραμένει το πιο δημοφιλές ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας των πελατών. Είναι επίσης ένα από τα πιο ευέλικτα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην ιστοσελίδα σας για διάφορους σκοπούς – από την υποστήριξη πελατών έως τις δυναμικές πωλήσεις και το μάρκετινγκ. Τα παρακάτω αποδεδειγμένα παραδείγματα των έτοιμων προς χρήση σεναρίων της ζωντανής συνομιλίας (τυποποιημένες απαντήσεις) για τα πιο συνηθισμένα σενάρια ζωντανής συνομιλίας θα βοηθήσουν τους εκπροσώπους σας στα παρακάτω:

γρήγορη και ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών μέσω ζωντανής συνομιλίας
Ζωντανή συνομιλία
  • Παρέχουν γρηγορότερες απαντήσεις κατά τη συνομιλία με επισκέπτες και πελάτες
  • Αποφύγουν να πληκτρολογούν τα ίδια μηνύματα ξανά και ξανά και ενισχύστε την αποδοτικότητα.
  • Αλληλεπιδρούν με πολλούς επισκέπτες ταυτόχρονα χωρίς συμβιβασμούς στην παροχή υπηρεσιών.
  • Διατηρήστε την κατάλληλη προσέγγιση και προσφέρετε μια συνεπή ανταλλαγή μηνυμάτων
  • Να προσφέρουν έγκαιρη υποστήριξη πελατών και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών.
  • Να αυξήσουν τις μετατροπές στοχεύοντας δυναμικά τους δυνητικούς πελάτες σε συγκεκριμένες σελίδες της ιστοσελίδας.

Έναρξη συνομιλίας 

Συνηθισμένοι χαιρετισμοί

Χαιρετισμοί για επαναλαμβανόμενους επισκέπτες

Ένας πελάτης επικοινώνησε με λάθος εταιρεία

Δυναμικές προσκλήσεις συνομιλίας

Επισκέπτες που επιστρέφουν

Αδρανής επισκέπτες

Τιμολόγηση/σελίδα πληρωμής

Δυναμικές πωλήσεις

Ζητώντας πρόσθετες πληροφορίες

Ζητώντας γενικές πληροφορίες

Επαληθεύοντας ότι καταλάβατε

Σε αναμονή

Στην “ουρά”

Στη μέση μιας συνομιλίας

Συνέχιση μιας συνομιλίας

Μεταφορά μιας συνομιλίας

Διαχείριση παραπόνων

Ζητήστε συγγνώμη για ένα πρόβλημα

Δεν είναι δυνατή η ικανοποίηση ενός αιτήματος

Ολοκληρώνοντας μια συνομιλία

Ευχαριστώντας έναν πελάτη

Όταν ένας επισκέπτης δεν ανταποκρίνεται

Συχνές Ερωτήσεις

Ποια είναι τα οφέλη των σεναρίων της ζωντανής συνομιλίας;

Τα σενάρια της ζωντανής συνομιλίας έχουν πολλά οφέλη. Τα σενάρια της ζωντανής συνομιλίας επιτρέπουν στους εκπροσώπους σας να ανταποκρίνονται γρηγορότερα, διατηρώντας τον σωστό τόνο της γλώσσας. Επιπλέον, βελτιώνουν την ικανοποίηση των πελατών και αυξάνουν τις μετατροπές.

Γιατί πρέπει να χρησιμοποιείτε τη ζωντανή συνομιλία;

Πολυάριθμες έρευνες έχουν αποδείξει ότι η ζωντανή συνομιλία έχει γίνει και παραμένει το πιο δημοφιλές ψηφιακό κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες. Είναι επίσης ένα από τα πιο ευέλικτα εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε στην ιστοσελίδα σας για διάφορους σκοπούς – από την υποστήριξη πελατών έως τις δυναμικές πωλήσεις και το μάρκετινγκ.

Πώς να αναλάβω την ευθύνη για ένα λάθος;

Το να ζητάς συγγνώμη είναι ένας απλός τρόπος για να αναλάβεις την ευθύνη για ένα λάθος. Επιπλέον, είναι ο καλύτερος τρόπος για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη των πελατών σας. Θα εκτιμήσουν την ειλικρίνειά σας και είναι πιο πιθανό να συνεργαστούν ξανά μαζί σας.

Ready to try our live chat templates?

LiveAgent is the fastest and leanest live chat solution on the market. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “What are the benefits of live chat scripts?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Live Chat scripts have many benefits. The live chat scripts enable your agents to respond faster, maintain the right tone of language. Moreover, they improve customer satisfaction and increase conversions.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Why should you use live chat?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Numerous researches have proven that live chat has become and remains the most popular digital customer communication channel. It is also one of the most flexible tools you can use on your website for a variety of purposes – from customer support to proactive sales and marketing.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “How to take responsibility for a mistake?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Asking for forgiveness is a simple way to take responsibility for a mistake. Plus, it’s the best way to gain the trust of your customers. They will appreciate your honesty and will be more likely to do business with you again.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo