Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Συνομιλία βοήθειας

Τι είναι η συνομιλία βοήθειας;

Η συνομιλία βοήθειας είναι μια λειτουργία που δίνει τη δυνατότητα στους πελάτες και τους επισκέπτες να προσεγγίσουν αντιπροσώπους πελατών. Μπορούν να έρθουν σε επαφή μαζί τους οποιαδήποτε στιγμή, όταν επισκέπτονται τον ιστότοπο μιας εταιρείας. Οι αντιπρόσωποι πελατών είναι σε θέση να βοηθήσουν και να επιλύσουν διάφορες ερωτήσεις και ερωτήματα μέσω μιας συνομιλίας βοήθειας. Οι πελάτες λαμβάνουν βοήθεια, πράγμα που μπορεί να αυξήσει την ικανοποίησή τους και να τους πείσει να αγοράσουν. Σήμερα, η συνομιλία βοήθειας είναι απαραίτητη για κάθε επιχείρηση.

Συχνές Ερωτήσεις

Τι σημαίνει συνομιλία βοήθειας;

Η συνομιλία βοήθειας είναι μια δυνατότητα που επιτρέπει στους πελάτες να επικοινωνούν με την υποστήριξη πελατών ανά πάσα στιγμή μέσω του ιστότοπου της εταιρείας. Είναι μια γρήγορη μορφή επικοινωνίας με την ομάδα υποστήριξης, χάρη στην οποία ο πελάτης μπορεί να λάβει αμέσως μια απάντηση στην ερώτησή του. Με βεβαιότητα βελτιώνει την εξυπηρέτηση πελατών.

Ποια βασικά χαρακτηριστικά πρέπει να προσφέρει κάθε συνομιλία βοήθειας;

Υπάρχουν πολλές δυνατότητες που πρέπει να προσφέρει κάθε συνομιλία βοήθειας. Αυτές είναι, πάνω απ' όλα, η δυνατότητα εκτέλεσης μιας συνομιλίας σε πραγματικό χρόνο, χάρη στην οποία ο πελάτης μπορεί να λάβει πολύ γρήγορα μια απάντηση στην ερώτησή του. Ένα άλλο χαρακτηριστικό είναι η δυνατότητα αποστολής έτοιμων απαντήσεων, χάρη στην οποία αυτή η επικοινωνία μπορεί να είναι ακόμη πιο γρήγορη. Επιπλέον, τόσο ο αντιπρόσωπος όσο και ο πελάτης θα πρέπει να μπορούν να ανεβάζουν αρχεία ή να ενσωματώνουν εικόνες για να παρέχουν βοήθεια. Ένα σημαντικό ζήτημα είναι επίσης η δυνατότητα προσαρμογής της συνομιλίας στη δική σας επωνυμία, καθώς και η δυνατότητα αξιολόγησης της εξυπηρέτησης πελατών.

Χρειάζεται κάθε εταιρεία συνομιλία βοήθειας;

Κάθε οργανισμός που θέλει να υπολογίζεται στην αγορά θα πρέπει να διαθέτει μια συνομιλία βοήθειας. Είναι ένα βασικό κανάλι επικοινωνίας, που αρέσει στους περισσότερους πελάτες, επειδή μπορούν να λάβουν βοήθεια γρήγορα. Το widget συνομιλίας πρέπει να βρίσκεται σε κάθε σελίδα του ιστοτόπου, έτσι ώστε ο πελάτης να μπορεί να επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών ανά πάσα στιγμή. Χάρη σε αυτό, η εξυπηρέτηση πελατών πραγματοποιείται σε υψηλότερο επίπεδο και είναι ευκολότερο να επηρεάζετε αποφάσεις

Πίσω στο Γλωσσάρι Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo