Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Πρότυπα σύνοψης email

Οι εταιρείες μπορούν να ενισχύσουν την αναγνωρισιμότητα τους και να αυξήσουν την εμπιστοσύνη των πελατών, κοινοποιώντας τακτικά πολύτιμο και εύκολα αναγνώσιμο – ή εύπεπτο – περιεχόμενο μέσω email Αυτά τα αποσπάσματα πληροφοριών περιέχουν περιλήψεις πρόσφατων ειδήσεων ή σημαντικών ενημερώσεων σύμφωνα με ένα καθορισμένο χρονοδιάγραμμα και είναι γνωστές ως συνόψεις email.

Ο συγκεκριμένος τύπος περιεχομένου που περιλαμβάνεται σε τέτοια μηνύματα εξαρτάται από το συγκεκριμένο κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται μια επιχείρηση και η συχνότητα αυτών των περιεχομένων μπορεί να είναι καθημερινή, εβδομαδιαία ή μηνιαία, ανάλογα με το πόσες πληροφορίες πρέπει να κοινοποιούνται.

Αναμφίβολα είστε εξοικειωμένοι με τις συνόψεις email επειδή πολλές επιτυχημένες εταιρείες τις χρησιμοποιούν πολύ αποτελεσματικά – ωστόσο, μπορεί να είναι η ορολογία με την οποία δεν είστε εξοικειωμένοι.

Γιατί να στείλετε συνόψεις email;

Τα κανονικά μηνύματα σύνοψης εξυπηρετούν πολλαπλούς σκοπούς, ανάλογα με τον επιχειρηματικό τομέα και τη συχνότητα με την οποία αποστέλλονται. Μερικοί από τους καλύτερους λόγους για την αποστολή συνόψεων email είναι ότι:

  • Δημιουργούν σχέσεις και εμπιστοσύνη με πελάτες και συνδρομητές (διατηρώντας τους σε έναν κανονικό βρόχο επικοινωνίας)
  • Είναι ευγενικές και δείχνουν ότι σας ενδιαφέρει ο χρόνος των χρηστών σας (καθώς οι σημαντικές πληροφορίες συνοψίζονται για τον αναγνώστη)
  • Αυξάνουν την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, ως αποτέλεσμα της παροχής αποσπασμάτων πληροφοριών και της σύνδεσης με περισσότερες λεπτομέρειες στη σελίδα σας.
  • Αυξάνουν την αναγνωρισιμότητα.
  • Ενισχύουν τις πωλήσεις.
  • Μπορούν να προσαρμοστούν πλήρως ώστε να περιέχουν προσωπικά στοιχεία σχετικά με τις προηγούμενες αλληλεπιδράσεις ενός πελάτη με την επιχείρησή σας και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της.

Πώς να σχεδιάσετε μια σύνοψη email

Οι συνόψεις email συχνά περιέχουν μεγάλες ποσότητες πληροφοριών που συνοψίζονται σε ευανάγνωστες μορφές. Φυσικά, αυτό περιλαμβάνει συχνά γραφικά στοιχεία – ούτως ή άλλως, μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις. Πώς θα πρέπει λοιπόν να σχεδιάσετε αυτόν τον τύπο email;

  • Εξισορροπήστε την ποσότητα κειμένου και οπτικών στοιχείων, με τα συμπληρωματικά γραφικά.
  • Δημιουργήστε μια συνεκτική διάταξη, χρησιμοποιώντας χρώμα, μέγεθος, θέση και ευθυγράμμιση, κ.λπ., για να κάνετε το περιεχόμενο εύκολο στο μάτι.
  • Συμπεριλάβετε επαρκή κενό χώρο (που δεν σημαίνει απαραίτητα το λευκό χρώμα), αφήνοντας ελεύθερο χώρο μεταξύ των σημαντικών στοιχείων του email – δηλ. το αντίγραφο, τις εικόνες, τα CTA και τους συνδέσμους.
Σύνοψη email του Grammarly
Σύνοψη email από το Grammarly

Γραμμές θέματος σύνοψης email

  • [Όνομα εταιρείας] Ενημέρωση [Μήνας] [Έτος]
  • Όλα όσα ίσως χάσατε [σήμερα / αυτήν την εβδομάδα / αυτόν τον μήνα]
  • Είμαστε απασχολημένοι κάνοντας κάποιες αλλαγές…
  • Μια σύνοψη των πρόσφατων ενημερώσεων της [εταιρείας]
  • Η [ημερήσια / εβδομαδιαία / μηνιαία] περίληψη [δραστηριότητα] σας
  • Δείτε πώς συνεχίζετε [σήμερα / αυτήν την εβδομάδα / αυτόν τον μήνα]
  • Συγχαρητήρια! Βρισκόσασταν στο κορυφαίο [X]% της [δραστηριότητα] για [σήμερα / αυτήν την εβδομάδα / αυτόν τον μήνα]
  • Θέλετε να μάθετε πώς πηγαίνουν οι άλλοι;

Πρότυπα σύνοψης email

Πρότυπα σύνοψης email 1 –  επιχειρηματική απόδοση

Πρότυπα σύνοψης email 2 –  ενημέρωση εταιρείας

Πρότυπα σύνοψης email 3 – περίληψη δραστηριότητας

Πρότυπα σύνοψης email 4 – σύγκριση με άλλους

Συνόψεις email – Συχνές ερωτήσεις

Πόσο συχνά πρέπει να αποστέλλεται μία σύνοψη email;

Η τυπική συχνότητα των κανονικών email είναι είτε καθημερινά, εβδομαδιαία είτε μηνιαία, ανάλογα με το πόσες πληροφορίες υπάρχουν για την ενημέρωση του παραλήπτη. Αυτό θα εξαρτηθεί επίσης από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε. Η αποστολή email πιο συχνά από ό,τι καθημερινά μπορεί να θεωρηθεί ανεπιθύμητη αλληλογραφία, ακόμη και όταν υπάρχουν πολλά για να μοιραστείτε, ενώ λιγότερο συχνά από μηνιαία μπορεί να σημαίνει ότι τους ξεχάσατε.

Πρέπει να είναι εξατομικευμένες οι συνόψεις email;

Οι συνόψεις email πρέπει να είναι πολύ προσαρμοσμένες στον συγκεκριμένο παραλήπτη, ξεκινώντας από το όνομά τους και συνεχίζοντας με προσωπικές πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία, εάν υπάρχουν. Η ιδέα αυτού του είδους της επικοινωνίας είναι να προσφέρει αξία σε μια ευανάγνωστη μορφή, η οποία θα βοηθήσει στην οικοδόμηση μιας σχέσης και εμπιστοσύνης με τον καταναλωτή. Αυτή είναι μια διαδικασία που υποστηρίζεται σε μεγάλο βαθμό από την εξατομίκευση των μηνυμάτων σας, η οποία κάνει τους παραλήπτες να αισθάνονται πιο πολύτιμοι.

Είναι καλύτερο να διατηρήσω την ίδια μορφή για τις συνόψεις email μου;

Ενώ η συνοχή είναι καλή, είναι επίσης καλή ιδέα να ανανεώνετε την επικοινωνία σας κατά καιρούς. Η διατήρηση της ίδιας διάταξης και η κοινή χρήση των ίδιων στατιστικών στοιχείων, για παράδειγμα, διευκολύνει τον αναγνώστη να ανακαλύψει τις πληροφορίες που συνηθίζει να λαμβάνει από τα email σας και να κάνει συγκρίσεις μεταξύ ενημερώσεων. Ωστόσο, δεν θέλετε τα μηνύματα να γίνονται πολύ επαναλαμβανόμενα και στάσιμα, επομένως είναι σημαντικό να εμπλουτίζετε τα πράγματα κατά καιρούς.

Free templates and a free 14-day trial?

That's right! Test LiveAgent's ticketing features, including our email templates. Save our email digests, customize them, and send them out directly from your dashboard today. With LiveAgent, fostering customer relationships is easy.

Free Trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Πόσο συχνά πρέπει να αποστέλλεται μία σύνοψη email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Η τυπική συχνότητα των κανονικών email είναι είτε καθημερινά, εβδομαδιαία είτε μηνιαία, ανάλογα με το πόσες πληροφορίες υπάρχουν για την ενημέρωση του παραλήπτη. Αυτό θα εξαρτηθεί επίσης από τον κλάδο στον οποίο βρίσκεστε. Η αποστολή email πιο συχνά από ό,τι καθημερινά μπορεί να θεωρηθεί ανεπιθύμητη αλληλογραφία, ακόμη και όταν υπάρχουν πολλά για να μοιραστείτε, ενώ λιγότερο συχνά από μηνιαία μπορεί να σημαίνει ότι τους ξεχάσατε.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πρέπει να είναι εξατομικευμένες οι συνόψεις email;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Οι συνόψεις email πρέπει να είναι πολύ προσαρμοσμένες στον συγκεκριμένο παραλήπτη, ξεκινώντας από το όνομά τους και συνεχίζοντας με προσωπικές πληροφορίες και στατιστικά στοιχεία, εάν υπάρχουν.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Είναι καλύτερο να διατηρήσω την ίδια μορφή για τις συνόψεις email μου;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ενώ η συνοχή είναι καλή, είναι επίσης καλή ιδέα να ανανεώνετε την επικοινωνία σας κατά καιρούς. Η διατήρηση της ίδιας διάταξης και η κοινή χρήση των ίδιων στατιστικών στοιχείων, για παράδειγμα, διευκολύνει τον αναγνώστη να ανακαλύψει τις πληροφορίες που συνηθίζει να λαμβάνει από τα email σας και να κάνει συγκρίσεις μεταξύ ενημερώσεων. Ωστόσο, δεν θέλετε τα μηνύματα να γίνονται πολύ επαναλαμβανόμενα και στάσιμα, επομένως είναι σημαντικό να εμπλουτίζετε τα πράγματα κατά καιρούς.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo