Δωρεάν Δοκιμή

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

  • Πρότυπα
  • Πρότυπα email παρακολούθησης εξυπηρέτησης πελατών

Πρότυπα email παρακολούθησης εξυπηρέτησης πελατών

Η εξυπηρέτηση πελατών είναι ένα κρίσιμο μέρος κάθε επιτυχημένης επιχείρησης, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται. Ωστόσο, η άριστη εξυπηρέτηση πελατών και υποστήριξη δεν αφορά μόνο την απάντηση στις ερωτήσεις των πελατών ή την επίλυση των προβλημάτων τους και τη μετάβαση. Πρέπει να διασφαλίσετε ότι ο πελάτης θα παραμείνει ικανοποιημένος και ευχαριστημένος με την ανάλυση, οπότε οι συνεπείς παρακολουθήσεις είναι το κλειδί. Ωστόσο, για πολλές εταιρείες, η εξυπηρέτηση πελατών σταματά όταν διεκπεραιωθεί το αίτημα ενός πελάτη. Παρόλο που η παρακολούθηση είναι αρκετά απλή, συχνά παραμελείται. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη Αναφορά Συγκριτικής Αξιολόγησης Εξυπηρέτησης Πελατών του SuperOffice:

  • Το 62% των εταιρειών δεν αποκρίνονται σε email εξυπηρέτησης πελατών.
  • Το 90% των εταιρειών δεν αναγνωρίζουν ούτε ενημερώνουν τον πελάτη ότι έχει ληφθεί email.
  • Το 97% των εταιρειών δεν στέλνουν email παρακολούθησης στους πελάτες για να δουν αν είναι ικανοποιημένοι με την απάντηση.
email παρακολούθησης εξυπηρέτησης πελατών Bria
Ένα email παρακολούθησης εξυπηρέτησης πελατών από την Bria

Η ισχύς των προτύπων email παρακολούθησης εξυπηρέτησης πελατών

Τα email παρακολούθησης πελατών μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην εμπειρία των πελατών. Αυτό είναι κάτι που οι μικρές επιχειρήσεις κατανοούν συχνά και χρησιμοποιούν προς όφελός τους, αλλά οι μεγαλύτεροι οργανισμοί τείνουν να ξεχνούν. Email παρακολούθησης που αποστέλλονται αμέσως μετά την αλληλεπίδραση εξυπηρέτησης πελατών μπορεί:

  • Να δώσει απόλαυση στους πελάτες επιδεικνύοντας ότι σας ενδιαφέρει και είστε αφοσιωμένοι στη διασφάλιση της συνεχούς ικανοποίησής τους.
  • Να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών.
  • Να προσελκύσετε ξανά τους πελάτες και να ενθαρρύνετε την περαιτέρω επικοινωνία προσφέροντας προληπτική υποστήριξη.
  • Να προωθήσετε τις επιλογές αυτοεξυπηρέτησης και να κατευθύνετε τους πελάτες σε χρήσιμους πόρους.
  • Να δείτε πολύτιμες πληροφορίες πελατών από τα σχόλιά τους.

Design your own templates

LiveAgent gives you the power to design your<br /> own customer email templates, thus<br /> helping you improve customer service.<br /> Curious about all the opportunities?

Try LiveAgent

10 πρότυπα email παρακολούθησης εξυπηρέτησης πελατών

Είτε ενημερώνει τους πελάτες σχετικά με την κατάσταση των αιτημάτων τους, ζητά σχόλια, είτε προσφέρει προληπτική βοήθεια μετά από μια λύση, δεν πρέπει να υποτιμάται η παρακολούθηση από την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών σας. Ακολουθούν 10 πρότυπα email παρακολούθησης εξυπηρέτησης πελατών που καλύπτουν διάφορα μέρη της διαδικασίας παρακολούθησης πελατών – χρησιμοποιήστε τα ως προτροπή κατά τη δημιουργία των δικών σας μηνυμάτων παρακολούθησης πελατών.

Ένα email παρακολούθησης σχετικά με μία ενημέρωση του ζητήματος

Προληπτικό email παρακολούθησης

Email παρακολούθησης μετά από μια θετική εμπειρία υπηρεσίας

Email παρακολούθησης μετά από μια αρνητική εμπειρία υπηρεσίας

Email παρακολούθησης ενθάρρυνσης αυτοεξυπηρέτησης

Email παρακολούθησης μετά από καμία απάντηση

Email παρακολούθησης υποστήριξης κλεισίματος καρτελών

Email παρακολούθησης ζητώντας σχόλια

Email παρακολούθησης πρόσκλησης έρευνας

Email παρακολούθησης μετά από ένα εταιρικό ζήτημα

Email παρακολούθησης πελατών – Συχνές ερωτήσεις

Γιατί είναι σημαντική η παρακολούθηση στην εξυπηρέτηση πελατών;

Όταν απαντάτε σε ερώτηση πελάτη, θα πρέπει να παρακολουθήσετε για να ελέγξετε την κατάσταση του προβλήματος. Με την παρακολούθηση, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το πρόβλημα επιλύεται σωστά.

Τι πρέπει να γράψω σε ένα email παρακολούθησης;

Ένα email παρακολούθησης αποστέλλεται σε κάποιον που σας έχει υποβάλει μια ερώτηση (ή για τον οποίο έχετε παράσχει κάποια υπηρεσία) ρωτώντας εάν υπάρχει κάτι άλλο που μπορείτε να κάνετε. Αυτό το είδος email διευρύνει συχνά το πεδίο εργασίας που προσφέρει η εταιρεία σας ή προσφέρει επιπλέον προϊόντα ή υπηρεσίες στον πελάτη. Θα πρέπει να σταλεί ένα email παρακολούθησης σε πελάτες που έχουν πραγματοποιήσει μια αγορά ή είχαν κάποια αλληλεπίδραση με την εταιρεία σας.

Πώς παρακολουθείτε ένα παράπονο πελάτη;

Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα παράπονο πελάτη ζητώντας σχόλια σχετικά με το πόσο καλά επιλύθηκε το ζήτημα και προσφέροντας να προσπαθήσετε να διορθώσετε το ζήτημα εάν το επιθυμεί ο πελάτης.

Δοκιμάστε το LiveAgent Σήμερα​

Προσφέρουμε σαν υπηρεσία γνωριμίας τη μεταφορά από τις πιο δημοφιλείς λύσεις για help desk

3,000+ αξιολογήσης Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Γιατί είναι σημαντική η παρακολούθηση στην εξυπηρέτηση πελατών;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Όταν απαντάτε σε ερώτηση πελάτη, θα πρέπει να παρακολουθήσετε για να ελέγξετε την κατάσταση του προβλήματος. Με την παρακολούθηση, μπορείτε να διασφαλίσετε ότι το πρόβλημα επιλύεται σωστά.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Τι πρέπει να γράψω σε ένα email παρακολούθησης;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Ένα email παρακολούθησης αποστέλλεται σε κάποιον που σας έχει υποβάλει μια ερώτηση (ή για τον οποίο έχετε παράσχει κάποια υπηρεσία) ρωτώντας εάν υπάρχει κάτι άλλο που μπορείτε να κάνετε. Αυτό το είδος email διευρύνει συχνά το πεδίο εργασίας που προσφέρει η εταιρεία σας ή προσφέρει επιπλέον προϊόντα ή υπηρεσίες στον πελάτη. Θα πρέπει να σταλεί ένα email παρακολούθησης σε πελάτες που έχουν πραγματοποιήσει μια αγορά ή είχαν κάποια αλληλεπίδραση με την εταιρεία σας. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Πώς παρακολουθείτε ένα παράπονο πελάτη;”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα παράπονο πελάτη ζητώντας σχόλια σχετικά με το πόσο καλά επιλύθηκε το ζήτημα και προσφέροντας να προσπαθήσετε να διορθώσετε το ζήτημα εάν το επιθυμεί ο πελάτης.” } }] }
Πίσω στα Πρότυπα Δημιουργία ΔΩΡΕΑΝ λογαριασμού

Ο ιστότοπός μας χρησιμοποιεί cookies. Συνεχίζοντας ΄μας δίνετε την άδειά σας να χρησιμοποιούμε cookies όπως περιγράφεται από πολιτική απορήττου και cookies.

×

Προγραμματίστε μία ατομική κλήση και ανακαλύψτε πως μπορει το LiveAgent να ωφελήσει την επιχείρησή σας.

Είμαστε διαθέσιμοι σε πολλές ημερομηνίες

Προγραμματίστε ένα demo